Er is maar 1 BoF en dat is band of fokkers.. als wij anders hadden geheten hadden we namelijk niet zoveel voetbaldiscussies gehad en vandaar deze naam.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
Hoe durf je die afkorting te gebruken! Iedereen weet dat BoF, Breath of Fire is [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Er is maar 1 BoF en dat is band of fokkers.. als wij anders hadden geheten hadden we namelijk niet zoveel voetbaldiscussies gehad en vandaar deze naam.
Keltie had een dagje:quote:Op zondag 3 februari 2008 17:01 schreef FJD het volgende:
Kortom, op Keltie na hebben alle Feyenoord supporters gepost
Ik ga kaarten halen zaterdag met m'n paquote:Eagles naar Rotterdam
De Eagles komt voor een optreden naar Nederland. De Amerikaanse muzikanten geven dinsdag 1 april een concert in Ahoy in Rotterdam. Dat meldde concertorganisator Mojo maandag.
Glenn Frey, Don Henley, Joe Walsh en Timothy B. Schmit spelen tijdens het optreden recente hits van het album Long Out Of Eden, waaronder How Long en Busy Being Fabulous. Ook oude hits als Hotel California, Desperado, Take It To The Limit, Life In The Fast Lane en Take It Easy zullen voorbij komen.
De band was voor het laatst in Nederland in 2006. De kaartverkoop voor het concert in april begint zaterdag.
Jij bent zeker geen simyo beller?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Homo's![]()
Heb een baan aangeboden gekregen bij een bedrijf die handelt in laboratorium spullen.
Zit te denken of ik het zal aannemen
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij bent zeker geen simyo beller?
je snapt wel dat dit een grap is hequote:Op maandag 4 februari 2008 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga kaarten halen zaterdag met m'n paWel ¤ 98,- p.s.
Hij gaat alleen kaarten halen met zijn pa, staat niet dat ie er ook daadwerkelijk naartoe gaatquote:Op maandag 4 februari 2008 12:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je snapt wel dat dit een grap is he
Nee hoor. M'n pa betaalt dus ik ga wel mee. En The Eagles zijn geweldigquote:Op maandag 4 februari 2008 12:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je snapt wel dat dit een grap is he
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:41 schreef Sickert het volgende:
eaguls!leuke radio muziek
een concert? nee..
ach.. ambte....
Als je Pa betaalt zou je dan ook naar Celine Dion gaanquote:Op maandag 4 februari 2008 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoor. M'n pa betaalt dus ik ga wel mee. En The Eagles zijn geweldig
Euhmquote:Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef staticdata het volgende:
Ik mag toch hopen dat je na de wedstrijd die 10 minuten met je vriendin weer hebt goedgemaakt
Haha nee. Ik moet de muziek wel goed vindenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Als je Pa betaalt zou je dan ook naar Celine Dion gaan
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Plaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lelijke benenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Plaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bier gedronkenquote:
als je ook nog pijn hebt in je poepert is het feessie compleetquote:Op maandag 4 februari 2008 13:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfff om 3 uur slapen en 5 uur wakker worden om 6 uur in de trein van heerenveen naar rotterdam te zitten om vervolgens te werken doe ik nooit meer. En dat terwijl je die ochtend pas om half 10 thuis was van een homo-bar in Groningen
Dat gelukkig niet. Alleen als jij langs bent geweestquote:Op maandag 4 februari 2008 13:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je ook nog pijn hebt in je poepert is het feessie compleet
Je mag ze wel weer eens scheren joh..quote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Plaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je aardappel?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:18 schreef RudyCarell het volgende:
Zjemanko!
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet. Alleen als jij langs bent geweest
Oke danquote:Op maandag 4 februari 2008 14:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ben geen neger, ik ben subtiel
heul niet waarquote:Op maandag 4 februari 2008 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap waarom jij het niks vindtEmo muziek ftw!
Ja andere toffe bands van toen er nog wel goede muziek in de Top 40 stond zijn allemaal of uit elkaar of dood...quote:Op maandag 4 februari 2008 16:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
heul niet waar
maar The Eagles kom op zeg Frankie!
Doe maar leeft ook nog..quote:Op maandag 4 februari 2008 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja andere toffe bands van toen er nog wel goede muziek in de Top 40 stond zijn allemaal of uit elkaar of dood...
Op Deep Purple na dan.
Met recht eenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Plaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Eagles zijn top!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja andere toffe bands van toen er nog wel goede muziek in de Top 40 stond zijn allemaal of uit elkaar of dood...
Op Deep Purple na dan.
Opaquote:Op maandag 4 februari 2008 19:43 schreef -chiel- het volgende:
De Eagles zijn top!Deep Purple ook wel......
maarja ik ben ook een dagje ouder he
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:51 schreef staticdata het volgende:
Wie van uw reislustigen is reeds in Costa Rica geweest?
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
Hoe durf je die afkorting te gebruken! Iedereen weet dat BoF, Breath of Fire is [ afbeelding ]
Van de WII heb ik een tijd geleden ook zo`n mod gezien. Denk toch dat we stiekem die kant op gaan met console gaming aangezien daar de console zich echt kan onderscheiden t.o.v. de pc.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:19 schreef RudyCarell het volgende:
Te vet! Virtual Reality met PlayStation 3 Eye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |