Beessies..quote:Op maandag 4 februari 2008 21:09 schreef FJD het volgende:
Ursel z'n huisdieren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De resizer van Windows heeft de foto's natuurlijk geen goed gedaan![]()
500 wat?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
vieze gore wormvretende kutbeesten !
Me zwager handelt daarin... die koop van die beestjes voor 500 p/s. Geen idee wat voor het zijn maar het zijn vaak hele dikke en gele
Zo hoor je mij toch ook niet over ajaxieden praten..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
vieze gore wormvretende kutbeesten !
Me zwager handelt daarin... die koop van die beestjes voor 500 p/s. Geen idee wat voor het zijn maar het zijn vaak hele dikke en gele
Da's niet duur.. Mag die er voor mij ook wel een koppeltje halen..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
wat denk je zelf ???
500 wormen natuurlijk!!
Die heeft die: http://www.reptimorph.nl/quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's niet duur.. Mag die er voor mij ook wel een koppeltje halen..
Heb nog wel 500 wormen thuis liggen..
Die website..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Die heeft die: http://www.reptimorph.nl/
Gekko's dus... alleen dan soms wat groter en viezer haha
Ja die is idd mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Die website..![]()
![]()
Maar goed.. Wel keune beestjes..
We hebben zelf ook Gecko's gehad, maar zijn tochw eer terug gegaan naar de slangen..
[ afbeelding ]
Die is wel erg mooi..
Duidelijk, bestelling nog een keer doenquote:# Ik heb aangegeven te willen betalen via iDEAL, maar ik kan de betaling niet direct voldoen. Vervalt dan mijn reservering?
* Wanneer de betaling via iDEAL vanaf het moment van boeken niet binnen een uur ontvangen is, komt uw reservering volgens een automatisch proces te vervallen. U ontvangt per e-mail bericht wanneer de reservering is geannuleerd. U wordt in dat geval geadviseerd opnieuw te reserveren. Alsnog betalen heeft geen zin, doe dit dus niet.
Nee, ik het feessie van mijn 10.000 post gemist..quote:
Ligt eraan op welk moment je afgesloten hebt..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:33 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Bestel je kaartjes voor Tarzan, wil je met iDeal betalen -> Sluit je het venstertje van iDeal per ongeluk
Krijg ik nu wel of niet de kaartjes en hoe betaal ik ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, ik het feessie van mijn 10.000 post gemist..![]()
![]()
![]()
[..]
Ligt eraan op welk moment je afgesloten hebt..
Voor het bevestigen van de opdracht, krijg je niets. Na het bevestigen krijg je ze gewoon.. Zo moeilijk is dat toch niet..Gast, ik heb niets betaald.. Terwijl ik met iDeal wilde betalen maar ik sloot het iDeal venster .. Dus er word niets afgeschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou je sowieso kaartjes voor Tarzan willen kopen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:33 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Bestel je kaartjes voor Tarzan, wil je met iDeal betalen -> Sluit je het venstertje van iDeal per ongeluk
Krijg ik nu wel of niet de kaartjes en hoe betaal ik ervoor?
EDIT:
[..]
Duidelijk, bestelling nog een keer doen
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, ik het feessie van mijn 10.000 post gemist..![]()
![]()
![]()
[..]
Ligt eraan op welk moment je afgesloten hebt..
Voor het bevestigen van de opdracht, krijg je niets. Na het bevestigen krijg je ze gewoon.. Zo moeilijk is dat toch niet..Ik heb er net iets meer dan 9000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat de meid weleens heeft laten vallen dat haar dat leuk lijktquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso kaartjes voor Tarzan willen kopen...
Nou vooruit dan maar... Musicals, ik kan niet tegen dat overacteren...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat de meid weleens heeft laten vallen dat haar dat leuk lijkt
Weet niet, op een dingetje in Londen na nog nooit naar een musical geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar... Musicals, ik kan niet tegen dat overacteren...
Neequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:50 schreef staticdata het volgende:
Bedoeld ze niet dat je een tarzan voor haar moet kopen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:50 schreef staticdata het volgende:
Bedoeld ze niet dat je een tarzan voor haar moet kopen?
Nog maar 982quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb er net iets meer dan 9000
Pfff ik moet meer in het weekend gaan posten danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Nog maar 982
Over 81.8 daagjes heb je het ook..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:48 schreef jpjedi het volgende:
Die Gekko`s zitten hier wel 20 in mijn tuin en soms binnen. Ze zijn ideaal tegen insecten en verder doen ze geen vlieg kwaad.
Vorige week een slang op kantoor van 7 feet. Gelukkig dat ik er niet was. brrrr
7 feet maarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:48 schreef jpjedi het volgende:
Die Gekko`s zitten hier wel 20 in mijn tuin en soms binnen. Ze zijn ideaal tegen insecten en verder doen ze geen vlieg kwaad.
Vorige week een slang op kantoor van 7 feet. Gelukkig dat ik er niet was. brrrr
Dan is de boodschap toch al duidelijk..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens nog steeds een pending aanvraag naar je, om je als vriend toe tevoegen op de ps3.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan is de boodschap toch al duidelijk..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:01 schreef RudyCarell het volgende:
Naam: Daury Francisco
Leeftijd: 23
Voeg toe als vriend -> Deze Hyver is niet ok![]()
Ik zal hem nog eens aanslingeren en kijken of het nu lukt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens nog steeds een pending aanvraag naar je, om je als vriend toe tevoegen op de ps3.
voeg kogelvoer dan ook even toe (A)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zal hem nog eens aanslingeren en kijken of het nu lukt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 @ 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik die Joran zo zag paffen in die auto kan ik me wel voorstellen dat er rook uit zijn leuter kwam.
Gewoon een rookvergiftiging dus.
dat zou relaxt zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:28 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.reactionengines.co.uk/index.html
van europa naar australie in minder dan 5uur![]()
![]()
>mach 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |