En terecht, Obama is erg goedquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:31 schreef vw_caddy het volgende:
Nounou, wat een verrassing, allen Obama aanhangers.
Inderdaad, daar deed ze mij aan denken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:24 schreef Aoristus het volgende:
onze eigen Demi Moore
Martin Ros?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:08 schreef Dos37 het volgende:
Ah dat is wel leuk, hij en Martin Ros zijn de beste kenners over Amerika
Hij heeft 't dan ook lastigquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:20 schreef Wup het volgende:
moedig dat die schipholman komt opdagen
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Die meneer van Schiphol doet wel erg laconiek over het gebrek aan beveiliging.
Zou mij niets verbazen als dit geintje hem z'n baan gaat kosten.
waarom dan de schijn op houden van zogenaamde 100% veiligheidquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:30 schreef Xith het volgende:
Jammer dat femke aan de kant van die journalist staat. Iedereen kan een bom overal neerleggen en 100% veiligheid bestaat niet, sterker 90% van 'veiligheid' komt uit gevoel die je krijgt uit de echte 10%. Als de terrorist het niet in het vliegtuig wilt doen gaat hij wel naar het treinstation, daar ook maar 100% veiligheid neerleggen en iedereen tasjes leeg maken 1 voor 1?
En zolang vliegen veiliger is dan auto rijden, of zelfs gewoon thuis blijven moeten ze niet zeiken, ik wil niet elke keer 3 uur in de rij staan om m'n koffers uit te pakken.
Oprah?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Volgende keer een zwarte bejaarde vrouw als candidate
Dan hebben we alle minderheidsgroeperingen gehad.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Volgende keer een lesbische zwarte bejaarde vrouw in een rolstoel als candidate
Zodat 1) het volk zich veilig voelt, en 2) potentiele terroristen denken dat die 100% ook echt 100% is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
waarom dan de schijn op houden van zogenaamde 100% veiligheid
Die zou razendsnel president worden daar. Die is enorm populair daar.quote:
zelfs als ze met niet veel belovende argumenten aankwam zou ze gekozen worden!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |