quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:38 schreef S-Two het volgende:
http://www.degroenehel.tv(...)iew-met-bruno-silva/ Uit het Groningen topic![]()
Tja, echte glansrijke titels worden steeds moeilijker voor Nederlandse clubs, aangezien daar vaak ook 'sterspelers' aan vast zitten die nauwelijks meer haalbaar zijn. Een ajax of een psv zijn tegenwoordig niet meer in staat een Litmanen of Ronaldo te kopen of vast te houden, maar moeten hopen op het toevallig opmerkelijk goed presteren van jong gekochte talenten. Wanneer is bijvoorbeeld voor het laatst geweest dat een club 100+ doelpunten heeft gemaakt in een seizoen? Volgens mij al een aardig tijdje geleden...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar vergis je je nog in. Nu denken we enkel terug aan die titel. Maar destijds was het een titel zonder glans, zo werd het gezien.
Misschien een de Jong die is tactisch zeer sterk en neemt altijd goed positie in op het middenveld. Gabri verricht een hoop vies werk die kan je beter laten staan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
-------------Perez------------
Lindgren---------------Gabri
-------------Heitinga----------
Met een dergelijk middenveld heb je wellicht te weinig aansluiting, en aanvallende impulsen. Wellicht kan BakkieChoco nog op de plaats van Gabri, dat die vervolgens doorschuift naar de plek van Heitinga en dat hij terug naar de verdediging gaat.
Hehehehquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:38 schreef S-Two het volgende:
http://www.degroenehel.tv(...)iew-met-bruno-silva/ Uit het Groningen topic![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een diepzinnige analyse van me? Net zoals al die andere football manager amateurtjes hier doen?
flikker op.
Hoi maatquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een diepzinnige analyse van me? Net zoals al die andere football manager amateurtjes hier doen?
flikker op.
quote:
quote:Koster hoopt dat Ajacieden hebben geleerd
Naast een teleurstellende afloop bood de nederlaag tegen PSV trainer Adrie Koster ook bruikbare nieuwe inzichten. Zondag kunnen de Ajacieden zich revancheren in de topper tegen Feyenoord.
,,Het is prettig om snel weer over te schakelen op een nieuwe wedstrijd’’, sprak Koster tijdens zijn persconferentie in de Amsterdam ArenA. ,,Ik heb op dit moment liever een tegenstander als Feyenoord dan een andere ploeg.’’
De Amsterdammers zullen minstens een les hebben geleerd van het treffen met PSV. De kansen die je krijgt, moeten worden benut. Voor de ochtendtraining werd de wedstrijd tegen PSV uitvoerig besproken door trainers en spelers. Koster was bijvoorbeeld niet tevreden over het functioneren van zijn middenveld. ,,Daardoor werd te snel de lange bal gehanteerd’’, vervolgde Koster. ,,De afstemming op het middenveld was niet goed.’’
Koster sprak wel zijn waardering uit over de wijze waarop zijn Ajacieden zowel begonnen aan de eerste als de tweede helft. Ajax begon agressief en vol overtuiging. Helaas bleven doelpunten uit. Een Ajacied ging op de valreep over de schreef wat getoonde agressie betrof. De rode kaart die Edgar Davids in blessuretijd incasseerde, leverde de aanvoerder een fikse schorsing op. Donderdag werd bekend dat Koster in de twee komende duels geen beroep kan doen op de routinier. Davids is daarbij ook een duel voorwaardelijk geschorst. Koster: ,,Edgar weet dat hij zelf te ver is gegaan. Hij is zelf ook teleurgesteld. Maar de manier waarop hij speelt, is ook zijn kracht. Dat hebben we nodig.’’
Zondag wacht de mannen van Koster een nieuwe krachtmeting als Feyenoord de tegenstander is. De Klassieker wordt vanaf 12.30 uur gespeeld in de Amsterdam ArenA. Ajax en Feyenoord staan op de ranglijst acht punten achter de koploper uit Eindhoven. ,,Er staat veel druk op de wedstrijd tegen Feyenoord, maar we kunnen zondag winnen. Als je weet dat ook PSV nog zware wedstrijden wacht, dan is nog niets beslist.’’
Naast Davids zijn nog drie Ajacieden niet inzetbaar. Gregory van der Wiel, Jan-Arie van der Heijden en Vurnon Anita zijn geblesseerd. Rasmus Lindgren is zondag inzetbaar. De van FC Groningen overgekomen Zweed kan op verschillende posities uit de voeten op het middenveld. Samuel Kuffour moet op termijn de verdediging versterken. De Ghanees heeft in de afgelopen maanden weinig gespeeld. ,,Kuffour is wel inzetbaar, maar misschien zit hij zondag nog niet bij de selectie. Ik heb ook nog niet nagedacht over hoe de selectie eruit ziet tegen Feyenoord.’’
Snap niet waarom je niet naar beneden kwamquote:
Redelijk, in ieder geval wel een verbetering ten opzichte van Ogararuquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe was Bruno Silva gisteren?
Ik vond hem absoluut niet slecht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Redelijk, in ieder geval wel een verbetering ten opzichte van Ogararu
Tjeuzusquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Dan laat je je club ook in de steek zeg, en daar zitten de trouwste fans van ajax
Nee in de Kuip was het volle bak vorig jaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Dan laat je je club ook in de steek zeg, en daar zitten de trouwste fans van ajax
jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee in de Kuip was het volle bak vorig jaar
Redelijk? In welk opzicht?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Redelijk, in ieder geval wel een verbetering ten opzichte van Ogararu
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoord-Grunn 0-4, toen was iedereen bij 0-2 ook vertrokken, dus doe nu niet alsof dat alleen bij Ajax gebeurd.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar play-offs zijn commercieel, en moeten geboycot wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tijdens de eerste play-offs was het ook vrij leeg in De Kuip. Laten we niet doen alsof dit uniek is voor Ajax jorien.
Dit was een paar minuten voor tijd hoor. Je doet net of het halverwege de wedstrijd was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Play-offs? Daar was ik niet eens bij joh.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tijdens de eerste play-offs was het ook vrij leeg in De Kuip. Laten we niet doen alsof dit uniek is voor Ajax jorien.
alweerquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny met zijn broertje
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik hier geen enkele Feyenoorder op het veld staan, blinde jood.quote:
Haha, hebben ze die van broer Konijn uit het ziekenhuis opgehaald ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny met zijn broertje
Ik snap ook niet waarom mensen altijd eerder weggaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Jasza het volgende:
Het is algemeen bekend, zelfs al sta je 5-1 voor tegen 010 dan lopen er nog mensen weg.
Inderdaad, gisteren bij Feyenoord ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen altijd eerder weggaan
Bij avond wedstrijden kan ik het nog wel omdat sommige mensen de laatste trein ofzo dan moeten halen
Maar als er zondagmiddag wordt gevoetbalt waarom moet je dan eerdr naar huis?![]()
En dat gebeurt niet alleen bij Ajax hoor
Dit is direct na het laatste fluitsignaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik hier geen enkele Feyenoorder op het veld staan, blinde jood.
Wedstrijd allang afgelopen dus
Of als de wedstrijd al lang en breed begonnen is dat ze nog even langs je moetenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
Bij ons ook zijn er altijd van die idioten, moeten ze per se als eerste bij de auto zijn. Vaak van die oude graftakken die bang zijn onder de voet gelopen te worden. Maar ondertussen ziet iedereen op de eerste rijen niks
En dan het liefst in kleine groepjes binnendruppelend.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of als de wedstrijd al lang en breed begonnen is dat ze nog even langs je moeten
Nee dat was jij al..quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alweer [afbeelding]
Nakomertje, neuk fout ?
Middenveld is een groter probleem.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Wooldoor het volgende:
Mischien is het wel beter dat in de zomer de helft vertrekt.
Nieuwe trainer, nieuwe technisch directeur en nieuwe talenten.
Ondanks dat Heitinga en Vermaelen goede verdedigers zijn wordt ik ziek van de manier van verdedigen van Ajax. Ze moeten dat zone dekken wat meer laten en meer op de man spelen. Psv had gister altijd de kans om rustig de bal rond te spelen omdat onze verdedigers toch 2-3 meter van hun man af staan en rustig te wachten.
iddquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Middenveld is een groter probleem.
Die goal van Bakkal gisteren, volgens mij stond Perez (?) daar heerlijk te dromen. Die verdedigt helemaal niet mee.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Middenveld is een groter probleem.
Die goal van Bakkal gisteren, volgens mij stond Perez (?) daar heerlijk te dromen. Die verdedigt helemaal niet mee.
Ligt aan jou.. bal is gewoon goed geplaatst van een VOLLEDIG VRIJ STAANDE SPELER!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
Lag het aan mij of moest Steek die 1e goal gewoon tegenhouden?
zijn er nog al wat dit seizoenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef Scorpie het volgende:
Wat doen al die kakkerlakken eigenlijk hier? Zeker weer een overwinning op Ajax, dat ze hun kop hier laten zien?
Bal draaide weg naar de verre hoek iddquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ligt aan jou.. bal is gewoon goed geplaatst van een VOLLEDIG VRIJ STAANDE SPELER!
Jorien en chicks?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef BonJovi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DEHnSBUdvdY Jorien wat doe je
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zijn er nog al wat dit seizoen [afbeelding]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef BonJovi het volgende:
Ahahaha, die gast.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef BonJovi het volgende:
Nee man.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:29 schreef SteveBallmer het volgende:
Damn! Is dat echt Jorien?
mooi zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef BonJovi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-WGm7if4GZgquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:29 schreef SteveBallmer het volgende:
Damn! Is dat echt Jorien?
Wat is dat voor kansloos figuur zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Vind het nog wel een goed nr eigenlijk
Dikke forecheck jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef MCH het volgende:
Die misstaat niet in de NHL.
Hmmz, waarom zou ik die vraag stellen... effe denken...quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee man.
En ik geef antwoord. Wat is je punt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:39 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hmmz, waarom zou ik die vraag stellen... effe denken...
Ehh, misschien omdat ik het niet weet?
Ik weet niet hoe jij dat doet maar als ik iets niet weet vraag ik het.
Geeneens een vrije trapquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:40 schreef Damzkieee het volgende:
Smerige overtreding, en nog niet eens geel ook
Hij floot niet eens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:40 schreef Damzkieee het volgende:
Smerige overtreding, en nog niet eens geel ook
Dit is echt ernstig. Dit figuur komt rechtstreeks uit de GTA series.quote:
Ik heb het waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd maar ik vond dat duimpje vreemd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En ik geef antwoord. Wat is je punt?
Zegt genoegquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Vind het nog wel een goed nr eigenlijk
Urzaiz is al in de carnaval stemming iddquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:03 schreef BonJovi het volgende:
Urzaiz is gister mee naar Eindhoven gegaan
[ afbeelding ]
Amsterdam ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:09 schreef BonJovi het volgende:
Arnhem is niet zo ver van Brabant he
Wat een opmerkingquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:12 schreef BonJovi het volgende:
Gelukkig kan Urzaiz wel fietsen, want met een glaasje op is het niet verstandig om te rijden he.
Wij komen met niet meer dan 1200 man naar Eindhoven hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:15 schreef denthemen het volgende:
Wat wel grappig was bij die supporters uit Eihoven, zingen ze: Laat je club maar in de steek
Komen ze zelf met 1200 man
Het uitvak zag er redelijk vol uit. Het leek bijna uitverkocht. Hoeveel kunnen er dan maximaal in dat uitvak?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:15 schreef denthemen het volgende:
Wat wel grappig was bij die supporters uit Eihoven, zingen ze: Laat je club maar in de steek
1600 man. Uitvak was inderdaad goed gevuld en ze maakten meer lawaai dan de hele Arena bij elkaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:19 schreef Sony_Nintendo het volgende:
[..]
Het uitvak zag er redelijk vol uit. Het leek bijna uitverkocht. Hoeveel kunnen er dan maximaal in dat uitvak?
Afgelopen jaar ja, normaal gesproken is hij elk jaar propvolquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij komen met niet meer dan 1200 man naar Eindhoven hoor.
Inderdaad, 9.01 alles uitverkocht..quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ja, normaal gesproken is hij elk jaar propvol
En voor hun is dit toch dé wedstrijd? Joden uit, voor Ajax is Feyenoord uit dé wedstrijd, binnen 10 sec 1600 kaarten verkocht
Voor elke club is tegen Ajax spelen dé wedstrijd van het jaar. Utrecht komt helemaal niet meer. Enige keer dat het uitvak nog vol zit is als feyenoord op bezoek komt. En het uitvak was gisteren gewoon goed gevuld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ja, normaal gesproken is hij elk jaar propvol
En voor hun is dit toch dé wedstrijd? Joden uit, voor Ajax is Feyenoord uit dé wedstrijd, binnen 10 sec 1600 kaarten verkocht
Hij was goed gevuld ja, maar dat zij niet meer komen ligt niet aan ons, ze zijn er nooit, ook niet bij Feyenoord, ook niet bij Utrecht noem maaropquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor elke club is tegen Ajax spelen dé wedstrijd van het jaar. Utrecht komt helemaal niet meer. Enige keer dat het uitvak nog vol zit is als feyenoord op bezoek komt. En het uitvak was gisteren gewoon goed gevuld.
Het interesseert me eigenlijk geen moer met hoeveel ze zijn. Vocaal waren ze veel sterker dan ons. En nee, dat had niets met het scoreverloop te maken, want vanaf het begin zongen ze ons eruit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij was goed gevuld ja, maar dat zij niet meer komen ligt niet aan ons, ze zijn er nooit, ook niet bij Feyenoord, ook niet bij Utrecht noem maarop
Ja maar dan is het toch grappig dat ze over de joden zingen die hun club in de steek laten terwijl ze er zelf amper zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk geen moer met hoeveel ze zijn. Vocaal waren ze veel sterker dan ons. En nee, dat had niets met het scoreverloop te maken, want vanaf het begin zongen ze ons eruit.
Tja, zo kun je wel aan de gang blijven. Het is ook grappig dat wij een zin in ons clublied hebben met "rood en wit wordt kampioen" terwijl psv al vier jaar achter elkaar kampioen wordt. Of zouden ze psv bedoelen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch grappig dat ze over de joden zingen die hun club in de steek laten terwijl ze er zelf amper zijn?
die mensen die dat zingen, hebben dat recht toch, die zijn er welquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:15 schreef denthemen het volgende:
Ik wou net zeggen, wat een vergelijking zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die mensen die dat zingen, hebben dat recht toch, die zijn er wel
1698 tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:17 schreef Sony_Nintendo het volgende:
iets van 1600.
Komt bij slavia praag vandaan las ik volgens mij op teletekst, dus dan weten we al genoegquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Heerenveen weer een Tsjechie's talent aangetrokken, zal natuurlijk wel weer een topper zijn.
Huntelaar maar naast Suarez denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:22 schreef Radegast het volgende:
Jong Ajax heeft met 3-1 gewonnen van AS Trencin. Doelpunten van Manucharyan, Sarpong en Hasselbaink geloof ik. Die Kozakken Boy deed ook mee.
Zo zou ik spelen tegen Feyenoord:
Stekelenburg;
Silva,Heitinga,Vermaelen,Emanuelson;
Gabri,Lindgren,Vertonghen;
Huntelaar;
Suarez,Perez.
Precies zoals ik er vandaag ook over dacht, alleen dan Huntelaar naast Luquequote:Op donderdag 31 januari 2008 19:22 schreef Radegast het volgende:
Zo zou ik spelen tegen Feyenoord:
Stekelenburg;
Silva,Heitinga,Vermaelen,Emanuelson;
Gabri,Lindgren,Vertonghen;
Huntelaar;
Suarez,Perez.
Wij hebben ook 1 ster op het shirtquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:34 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag met strijd winnen van die havenarbeiders!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben ook 1 ster op het shirt
Iets zegt me dat dat nog een tijd zo blijft..quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
alleen dan Huntelaar naast Luque
Met 5 miljoen kom je er niet, Jorienquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Steentjes gooien denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:02 schreef devv05 het volgende:
Wat een enorme kutwedstrijd gister, zowel qua spel als qua sfeer. Hopelijk wordt het zondag een stuk beter. En wat een enorme politiemacht zeg, wat verwachtten ze wel niet?
En de gevaarlijkste aanvaller op de bank?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Precies zoals ik er vandaag ook over dacht, alleen dan Huntelaar naast Luque
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En de gevaarlijkste aanvaller op de bank?
Jij houdt ook wel van sterretjes zeker.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij houdt ook wel van sterretjes zeker.
Jezus wat een niveau.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij houdt ook wel van sterretjes zeker.
Hier lopen pronken met een gifje waarbij die inteeltkop van jullie uitgerekend z'n ex-collega als een gladiool opvangt, is nou ook niet bepaald van een hoog niveau.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |