abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:47:52 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56431105

[ Bericht 65% gewijzigd door Houniet op 31-01-2008 13:21:42 ]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56431119
Je bedoelt: Het kan vriezen en het kan ijzelen...
pi_56431128
*Uitkijkend naar zondag.

Alhoewel ik er voor vrees dat we het schip in gaan
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:48:54 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56431132
DIE TT
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56431141
Verloren seizoen
pi_56431152
quote:
Fans Liverpool willen club kopen
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 31 januari om 10:49

De fans van Liverpool zijn de bemoeienissen van de steenrijke Amerikaanse eigenaars George Gillett en Tom Hicks meer dan zat. Ze hebben een buitengewoon ambitieus plan gelanceerd, wat in moet houden dat de club door supporters over de gehele wereld tezamen op wordt gekocht.

Initiatiefnemer Rogan Taylor heeft met zijn Share Liverpool FC Group als doel zo’n honderdduizend fans van over de gehele wereld te bewegen om 5.000 pond te betalen voor een aandeel. Het totaalbedrag moet daarmee uitkomen op 500 miljoen pond, zo’n 670 miljoen euro. De zittende eigenaren betaalden vorig jaar 710 miljoen om de roemruchte club in het bezit te krijgen.

De fans van The Reds zijn met name bang dat de twee tyconen de club door willen verkopen aan een nieuwe investeerder. Zo verschenen er onlangs berichten in de media dat een grote investeringsmaatschappij uit het Aziatische Dubai klaar zou staan met een grote zak geld om Gillett en Hicks af te lossen als hoofdverantwoordelijken.

Dit zien de supporters niet zitten, en zij willen dan ook zelf het heft in handen nemen. Met name de komst van het nieuwe stadion is een belangrijke agendapunt van de fans. De realisatie hiervan heeft al meerdere malen vertraging opgelopen, en moet nu eens echt van de grond komen.
Misschien zouden wij ook zoiets moeten doen
goeie TT
pi_56431170
Dit zojuist in het nababbel topic gepost, maar hier is het wellicht meer op zijn plaats:
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ja, beiden werden ze binnen gehaald als de verlossers. Zou het Sammy op een zelfde wijze vergaan?

Maar zo triest als het met Stam was gesteld is het met Davids nog niet. En misschien komt die schorsing niet eens slecht uit, hij was vandaag een van de zwakkere spelers.
Het blijft toch opvallend dat spelers bij Ajax niet presteren. Ajax heeft altijd wel een goede selectie, maar kampioen worden / in Europa presteren, hoo maar.

Denk eens aan dit rijtje spelers. Iedereen speelt ofwel goed bij zijn nieuwe club (1), of speelde beter bij zijn oude club(2). Hoe kan dat nou?
Zlatan (1)
Chivu (1)
Van der Vaart (1)
Sneijder (1)
Mido (1)
Stam (2) Verliest zelfs zin in voetbal. Ja, hij vertelt het anders, maar dat verhaal geloof ik niet.
Davids (2)
Suarez (2)
Perez (1 en 2)

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Uitzondering: Huntelaar. Meer weet ik er niet.

(Ik post het ook maar eens in het ajax topic, eens kijken wat iedereen daar vindt.)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:51:19 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56431193
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:49 schreef Urquhart het volgende:
Verloren seizoen
Vorig jaar was het ook kut!
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:51:24 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56431198
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:50 schreef ErikT het volgende:
Dit zojuist in het nababbel topic gepost, maar hier is het wellicht meer op zijn plaats:
[..]

Het blijft toch opvallend dat spelers bij Ajax niet presteren. Ajax heeft altijd wel een goede selectie, maar kampioen worden / in Europa presteren, hoo maar.

Denk eens aan dit rijtje spelers. Iedereen speelt ofwel goed bij zijn nieuwe club (1), of speelde beter bij zijn oude club(2). Hoe kan dat nou?
Zlatan (1)
Chivu (1)
Van der Vaart (1)
Sneijder (1)
Mido (1)
Stam (2) Verliest zelfs zin in voetbal. Ja, hij vertelt het anders, maar dat verhaal geloof ik niet.
Davids (2)
Suarez (2)
Perez (1 en 2)

(Ik post het ook maar eens in het ajax topic, eens kijken wat iedereen daar vindt.)
Luis Suarez speelt bij Ajax ook prima in vergelijking met vorig jaar bij FCG, kijk alleen de doelpunten maar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56431201
Zlaten, Chivu, Van der Vaart, Sneijder speelden toch ook goed bij Ajax?
pi_56431234
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:50 schreef ErikT het volgende:
[..]

Zlatan (1)
Chivu (1)
Van der Vaart (1)
Sneijder (1)
Mido (1)
Davids (2)
Suarez (2)
Perez (1 en 2)

Nou, elke speler wordt weggekocht als hij op het beoogde topniveau komt...
pi_56431236
Probleem is gewoon: we zijn geen team, het zijn individuen die als los zand aan elkaar hangen. Hoewel we vorige jaar wel een periode hebben gehad dat we echt een team vormden en ook die lastige uitwedstrijden wonnen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:52:45 #13
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56431237
ALS ( ) we zondag winnen, en AZ wint van psv dan is de situatie weer heel anders.
pi_56431243
Zlatan, Chivu en Sneijder speelden niet bepaald slecht toen ze nog bij Ajax zaten. Stam en Davids presteren slechter omdat ze simpelweg ouder zijn. Perez speelt niet slechter dan bij zn vorige clubs en Suarez speelt ook niet slechter dan bij Groningen.

Lulkoek!
pi_56431260
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Luis Suarez speelt bij Ajax ook prima in vergelijking met vorig jaar bij FC Groningen, kijk alleen de doelpunten maar.
11 goals en 8 assists, toch erg netjes, al had hij gister moeten scoren.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56431277
Wat wordt het volgende nieuwsitem?

van Basten definitief?
pi_56431280
Perez speelde in zijn eerste seizoen goed hoor. Zijn periode bij PSV was niet wezenlijk beter of slechter dan bij ons. Suarez heeft in ieder geval een behoorlijk rendement. Sneijder speelt goed bij Real Madrid maar was ook bij ons een uitstekende speler. Ik zie het nut van het rijtje niet helemaal.

Als je punt is dat Ajax geen team is maar drijft op individuele klasse dan ben ik het wel met je eens maar dan is je voorbeeld niet goed.
pi_56431281
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nou, elke speler wordt weggekocht als hij op het beoogde topniveau komt...
Dat sowieso...die naam die Ajax heeft is ook een nadeel. Kijk maar eens naar die keeperskwestie. Gomes pakt al jaren punten voor PSV, en Stekelenburg doet het dit jaar eens redelijk goed...en meteen zit de halve Premier League bij Ajax op de tribune.
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:54:27 #19
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56431285
Het kan dooien, het kan vriezen...

We zitten nu volgens mij in een ijstijd
Jawel, je keek.
pi_56431296
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:51 schreef Urquhart het volgende:
Zlaten, Chivu, Van der Vaart, Sneijder speelden toch ook goed bij Ajax?
Bij hun nieuwe clubs spelen ze beter.
Er had minder presteren ipv niet presteren in mijn post moeten staan.
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:54:51 #21
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56431298
AFC Ajax-topic #898: Het kan dooien, het kan vriezen....

maar ajax zal blijven verliezen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56431300
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Scorpie het volgende:
*Uitkijkend naar zondag.

Alhoewel ik er voor vrees dat we het schip in gaan
Gelukkig is Feyenoord ook niet in vorm.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56431311
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:54 schreef ErikT het volgende:

[..]

Bij hun nieuwe clubs spelen ze beter.
Daar hebben ze ook betere spelers om zich heen, en zijn ze verder ontwikkeld.
pi_56431339
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat sowieso...die naam die Ajax heeft is ook een nadeel. Kijk maar eens naar die keeperskwestie. Gomes pakt al jaren punten voor PSV, en Stekelenburg doet het dit jaar eens redelijk goed...en meteen zit de halve Premier League bij Ajax op de tribune.
PSV staat in Europa ook bekend als winkel. (Gomes wordt al tijden met AC Milan in verband gebracht. En Valencia wil hem hebben.)
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:57:31 #25
25060 hounddog
Don't worry be happy
pi_56431365
Het is gedaan met de ouwe sopraan de hoge C kan ze niet meer halen, het wordt niks, nu niet en in de toekomst,de grote uitstroom gaat aan het einde van het seizoen weer beginnen.
Het is helemaal niks meer met het Nederlandse voetbal, het doet aan de vijftiger jaren denken, toen in de amateurtijd alle goede spelers weggekocht werden, wij kunnen niet concurreren, de Fifa zou in moeten grijpen, en het systeem aan moeten pakken, niet meer dan twee buitenlanders zoals vroeger, dan heb je kan dat het goed komt, en een maximum stellen aan de salarissen en transfersommen.
sing a song and dance along the boulevard of broken dreams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')