graag, ipv huldiging in het stadionquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
stadhuisplein mag vollopen.
Ehm... dubbel zoveel ongeveer als PSV.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Terecht!Ajax heeft geen kans gehad!
En van van Gaal moet je het maar hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:16 schreef Jodelaar het volgende:
we moeten winnen zondag, volgens van gaal hebben we nog kans
Ja, al had het ook 2-2 kunnen zijn. Gelukkig was Suarez in het eerste geval scheef, kon Huntelaar de bal niet binnen blazen en hebben wij Gomes.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:18 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ehm... dubbel zoveel ongeveer als PSV.
Die 0-2 was goed uitgespeeld, die 0-1 was nou niet echt bepaald een kans.
Ajax via Suaréz aan het begin, Huntelaar vlak voor goal en Suaréz alleen op Gomes.
Vond beide ploegen matig
Mee eens.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Als Ajacied kan ik dit toch ook niet onterecht vinden, er ging gewoon teveel mis.
toch wel tekenend, Stam kende dezelfde neergang....quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef De_Hypotheker het volgende:
Schokkend om te zien tot wat een zielig hoopje mens de grote Edgar Davids verworden is. Een persiflage op zichzelf.
Ja, beiden werden ze binnen gehaald als de verlossers. Zou het Sammy op een zelfde wijze vergaan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
toch wel tekenend, Stam kende dezelfde neergang....
Twee 100% kansen van Suarez hoor, plus een klutsbal van Huntelaar die 9 van de 10 er wel in gaat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je hebt met een half oog zitten te kijken zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens tegen dit ajaxquote:
Plus in de eerste helft een kopbal van Heitinga waar hij helemaal vrij stond. Die vier ballen hadden er gewoon in gemoeten. En tja, dan scoort die Dzoetzak (ofzo) de 0-1 uit een halve kans. Dat is ook een kwaliteit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt met een half oog zitten te kijken zeker?
Suarez in de 6e minuut, nog een keer Suarez 1 op 1 met Gomes (had ie gewoon moeten maken) en Huntelaar had de bal voor het intikken uit de vrije trap. Geen onzin uitkramen dus.
Meer dan PSV iig..zeker 4 goede kansen..waarvan er 2 eigenlijk in moeten. Dat PSV met 2/3 kansen 2x scoort is gewoon kwaliteitquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dát is echte klasse!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Verdiende overwinning, in topwedstrijden krijg je elke wedstrijd 2 a 3 kansjes. Die moeten er in. Ervaringen die PSV mee heeft genomen uit de CL.[ afbeelding ]
Het blijft toch opvallend dat spelers bij Ajax niet presteren. Ajax heeft altijd wel een goede selectie, maar kampioen worden / in Europa presteren, hoo maar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ja, beiden werden ze binnen gehaald als de verlossers. Zou het Sammy op een zelfde wijze vergaan?
Maar zo triest als het met Stam was gesteld is het met Davids nog niet. En misschien komt die schorsing niet eens slecht uit, hij was vandaag een van de zwakkere spelers.
Wil je hier nou mee zeggen dat sneijder, vdv, zlatan, chivu en perez niet goed speelden bij ajax?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het blijft toch opvallend dat spelers bij Ajax niet presteren. Ajax heeft altijd wel een goede selectie, maar kampioen worden / in Europa presteren, hoo maar.
Denk eens aan dit rijtje spelers. Iedereen speelt ofwel goed bij zijn nieuwe club (1), of speelde beter bij zijn oude club(2). Hoe kan dat nou?
Zlatan (1)
Chivu (1)
Van der Vaart (1)
Sneijder (1)
Mido (1)
Stam (2) Verliest zelfs zin in voetbal. Ja, hij vertelt het anders, maar dat verhaal geloof ik niet.
Davids (2)
Suarez (2)
Perez (1 en 2)
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Uitzondering: Huntelaar. Meer weet ik er niet.
Ik post het ook maar eens in het ajax topic, eens kijken wat iedereen daar vindt.
Ze hebben met Ajax niet veel gepresteerd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef poon het volgende:
[..]
Wil je hier nou mee zeggen dat sneijder, vdv, zlatan, chivu en perez niet goed speelden bij ajax?
PSV heeft zeker niet gedomineerd gezien de statistieken die ze gisteren nog lieten zien.. Ajax had meer kansen en meer balbezit.. Alleen gaat PSV blijkbaar efficienter om met het balbezit en de kansen die ze hebben..quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:42 schreef poon het volgende:
Ik denk niet dat het zo als vorig jaar loopt. PSV verspeeld misschien nog wat punten, maar ajax en feyenoord waarschijnlijk ook. En over de wedstrijd. Tja, Ajax was zeker niet kansloos, integendeel. En PSV maakt idd 2 uit 2,5 (hoewel die eerste goal idd maar een halve kans was. Schot van 25 meter over de grond) Op het middenveld waren ze iets beter, maar domineren? Zeker niet.
Dat zeer zeker.. Hopelijk een winstpartij komende zondag en dan zijn we goed op weg naar een volgend kampioenschap..quote:
Nee. Maar ze presteerden wel onder hun kunnen. Vooral VDV en Zlatan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef poon het volgende:
[..]
Wil je hier nou mee zeggen dat sneijder, vdv, zlatan, chivu en perez niet goed speelden bij ajax?
De dag dat voetbal een éénmanssport wordt is nederland met al dat straatvoetbal talent de nieuwe wereldkampioen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:59 schreef valek het volgende:
[..]
Ze hebben met Ajax niet veel gepresteerd.
quote:
2februari 2008
Op een druk bezochte persconferentie maakt Edgar Davids bekend met voetbal te zullen stoppen. “U heeft het allemaal tijdens de wedstrijd tegen PSV kunnen zien: doorgaan is zinloos geworden,” aldus een geëmotioneerde Davids.
quote:4 februari 2008
In een onthullend interview met Sportweek vertelt Sammy Kuffour dat hij eigenlijk 39 jaar oud is en dat hij veertien jaar geleden voor het laatst een wedstrijd op niveau heeft gespeeld. Kuffour: “Maar met dit Ajax kan ik aardig meekomen.”
quote:
Dat was een overtreding, dit niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die trap van Dani tegen Lodewijks
Marcellis raakte hem aardig hard en Perez viel niet echt gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Marcellis raakte hem aardig hard en Perez viel niet echt gelukkig.
Ze zoomden daarna in op Marcellis maar wat een inteeltkop heeft hij zeg
Die lopen in Eindhoven in overvloed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
quote:
Jij lacht hem uit om zijn inteeltkop, hij lacht jou uit om je bankrekeningquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking van jequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hahaha nerdquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking van je
Nee zoiets vind ik gewoon niet kunnen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha nerd
Toen Leonardo vorig jaar weer geblesseerd raakte was wel geweldig he
hmmz die kan ik me niet zo 1,2,3 voor de geest halen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Sjonnie, Klaas-jan, Kennedy zijn fotomodellen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Volgens mij kon je er destijds best om lachenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee zoiets vind ik gewoon niet kunnen.
Ook alweer 100 jaar geleden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
volgens mij heb jij ook weleens een speler het één en ander toegewenst qua blessure....... staat me vaag iets van bijquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee zoiets vind ik gewoon niet kunnen.
idd, de titel moet worden: Nagenietenquote:
Je hoopt nu dat Ajax na het afhaken voor de titel de prijs lekkerste selectie, uitgereikt aan het einde van het seizoen door de Margriet lezeressen, in de wacht speelt. Ik zal je hierbij ook ff uit die droom halen. Met die 2 konijnen voorin, Sjonnie die misschien beter de rol die Theo Maassen in TBS vervulde had kunnen spelen omdat deze hem op het lijf geschreven is en die kalende Deen, ga je geen hoge ogen gooien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Iets zegt me Feyenoord-Ajax vorig seizoenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb jij ook weleens een speler het één en ander toegewenst qua blessure....... staat me vaag iets van bij
Whaha nou neequote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, de titel moet worden: Nagenieten
uiteraardquote:
Inderdaad, vuile clubhoer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:57 schreef poon het volgende:
Been niet proberen te breken? Fair duel? Misschien. Het gaat erom dat er genoten wordt als perez last heeft.
Jullie zouden staan te springen als hij geblesseerd uit zou vallen, das raar.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:15 schreef rubbereend het volgende:
tis zelfs een domme actie van Perez die recht op Marcellis afstromt
Le-zen. Eend had het hier zogenaamd over een fout van Perez.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Raakt netjes de bal hoor, dat Perez gemaakt is van een pak jodekoeken kan Marcellis niks aan doen.
Waar lees je dat toch altijd, hier op het forum betrap ik geen Ajacied meer op arrogantie maar ik moet schijnbaar verder kijken...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ook alweer 100 jaar geleden.
Die Ajacieden leven echt altijd in het verleden:
" Ja in 1995 tot en met 1997 waren wij de baas dus wij zijn nu NOG STEEDS de beste, ook al zijn we maar 2x kampioen geworden in dit millennium en onze historie blah blah blah kots braak onzin uitkraam "
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:07 schreef MarkNMGN het volgende:
dat Perez gemaakt is van een pak jodekoeken kan Marcellis niks aan doen.
Heb je vast koekenbakker Heitinga nog nooit goed gezienquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar lees je dat toch altijd, hier op het forum betrap ik geen Ajacied meer op arrogantie maar ik moet schijnbaar verder kijken...
Niet liegen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax zou PSV wel effe verslaan zoals altijd met 4-0 werd er geroepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |