na de 0-2 ja. daarvoor was het spelbeeld gelijk met de kansen voor Ajax.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Langs de Lijn is er anders heel duidelijk in. PSV was gewoon een klasse beter!
Edgar
Je moet eigenlijk gewoon Davids bedanken voor bewezen diensten en met de jeugd verder gaan... Ervaring is goed maar Edgar kan het niet meer belopen allemaal...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef BigFire het volgende:
bejaarde Edgar maakt mooi plaats voor Lindgren zondag![]()
kutdag
Nou dat valt ook wel weer mee. Heb je de kansen gezien?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Edgar
Na 3 minuten moet je met 1-0 voorstaan, na 57 minuten moet het 1-1 staan. Een klasse beter is overdreven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Edgar
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:39 schreef Roberto258 het volgende:
Nekschot voor Evert ter Napel aub, gadverdamme wat een vent.
je vergeet nog watquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef MaxC het volgende:
Pluspuntjes:
+Verdediging stond prima, iets teveel ruimte bij die doelpunten maar niks weggegeven
+Gabri
+Luque had een goede invalbeurt
Drama:
-Rommedahl![]()
![]()
-Suarez & Huntelaar moeten gewoon scoren
-Kennedy![]()
![]()
-Wissels van Koster![]()
![]()
Davids is niet eens een vermelding waard
Al komen er nog eens 10 van die klote jaren...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:43 schreef RijstNatie het volgende:
-
Dat denk ik ook ....quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef Black-Death het volgende:
Ach misschien is het nog niet eens zo erg dat we Davids nu 5+ wedstrijden kwijt zijn, ik denk dat Lindgren het beter zal doen.
Laten we eerlijk zijn. Het kampioenschap hadden we al verspeeld na die slechte reeks voor de winterstop. Dergelijk wedstrijden MOET je gewoon winnen. Je weet dat je van een ploeg als PSV kan verliezen, maar als je punten pakt tegen de 'kleinere' ploegen wordt je dan alsnog kampioen. Juist tegen DIE ploegen hebben we te veel punten verspeeld. Van de 22 wedstrijden maar de helft winnen kan gewoon niet, zo kun je en mag je ook niet eens kampioen worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:39 schreef Black-Death het volgende:
Kut spelers
Kut instelling
Davids met z'n overtredingen
Dag kampioenschap
kutteam godverdomme
Van Basten-Rijkaard en Hiddinkquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik ben om, laat Bassie maar komen, dieper dan dit kunnen we gewoon niet zinken.....
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:46 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Al komen er nog eens 10 van die klote jaren...
...Ajax is en blijft de mooiste club ter wereld.
Nou ja een seizoen zoals de kakkerlakken vorig jaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik ben om, laat Bassie maar komen, dieper dan dit kunnen we gewoon niet zinken.....
Je kunt spelers ook niet in de loop aanspelen als PSV (zoals gewoonlijk) ver inzakt. Alleen in de omschakeling heb je daar kans op.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:47 schreef w00h00 het volgende:
Ajax speelde heel goed en had over het algemeen de wedstrijden in handen. Zoals we van psv gewend zijn waren ze levensgevaarlijk op de counter.
Het verschil is ook dat de psv spelers een bal in de ruimte krijgen waardoor ze vanzelf een loopactie maken. De Ajax spelers worden in voeten aangespeeld en dan gebeurd er verder niks.
Ik wil toch even benadrukken dat Rommedahl wederom DRAMA was.
Is zeker zo, maar voor een club met een begroting van 75 miljoen en een grote bek zijn de prestaties van de afgelopen seizoenen niet bepaald om naar huis te schrijven wel dan!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:47 schreef toma het volgende:
[..]
Dit is mijn club, Mijn Ideaal!
Dit is de mooiste club van allemaal!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:46 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Al komen er nog eens 10 van die klote jaren...
...Ajax is en blijft de mooiste club ter wereld.
Nee, maar enthousiast word ik niet van dit spelquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Badabingea het volgende:
Ben ik de enigste die achter Ajax blijft staan?
Daar gaat het toch helemaal niet over man.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Badabingea het volgende:
Nee, Feyenoord en 16 andere clubs ook nog.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Badabingea het volgende:
neen. We blijven altijd geloof houdenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Badabingea het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord en 16 andere clubs ook nog.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef BigKahuna het volgende:
Huntelaar en Heitinga in de zomer lekker naar 't buitenland, en gelijk hebben ze. Met een beetje mazzel gaat Suarez ook gelijk weer weg...
Als vervangers haalt v Geel Geert den Ouden, Jeroen Drost en Dieter van Tornhout, en dan krijgen we volgend jaar net zo'n seizoen als Feyenoord vorig jaar.
Weltrusten
Lulkoek natuurlijk. Ik sta 100% achter Ajax, maar absoluut niet aan de manier waarop de club nu gerund wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Badabingea het volgende:
Nee maar ik mag godkolere toch wel klagen over deze club in vervalquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Badabingea het volgende:
Ik zie het zo gebeurenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef BigKahuna het volgende:
Huntelaar en Heitinga in de zomer lekker naar 't buitenland, en gelijk hebben ze. Met een beetje mazzel gaat Suarez ook gelijk weer weg...
Als vervangers haalt v Geel Geert den Ouden, Jeroen Drost en Dieter van Tornhout, en dan krijgen we volgend jaar net zo'n seizoen als Feyenoord vorig jaar.
Weltrusten
Nee maar ik word ondertussen wel een beetje moedeloos van het feit dat er totaal geen beleid achter zit... het is constant achter de feiten aanlopen met aankopen e.d. Ik had V Geel hoog zitten toen ie kwam maar kennelijk is ie bezweken voor de druk en bewaakt ie totaal niet de lange termijn-visie... Nu is dat ook vrij moeilijk als je vaker van coach wisselt als ik van boxershort natuurlijk en daar ook nog eens je oren naar laat hangen (Colin, Perez, Urzaiz)quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Badabingea het volgende:
Twee keer binnen 5 minuten een enorm grove overtreding, rood uiteindelijk voor inkomen met 2 benenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:54 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die lijpe Suri nou weer gedaan heeft?, in 1-2 regels graag.
Doodschop. Frustratie. Rood. 5 wedstrijden schorsing. Einde carrierequote:Op woensdag 30 januari 2008 22:54 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die lijpe Suri nou weer gedaan heeft?, in 1-2 regels graag.
Koster heeft dit seizoen van alle trainers de meeste succesvolle wissels gedaan anders.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een geile wissels had Koster trouwens weer he
Krijgen we dat weer, empathie van een Feyenoorder.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef De.Kromme het volgende:
Zullen we een alliantie sluiten? Vanaf komend seizoen gewoon elke wedstrijd zoveel mogelijk PSV-ers kapot trappen, dan wordt een van ons misschien ooit nog kampioen.
Hij had weinig opties, daarnaast hoorde ik ergens dat Vermaelen geblesseerd zou zijn uitgevallen.. Of gewoon soort van voorzorg cq. gebrek aan wedstrijdritme.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Ooit vond ik hem een toffe voetballer, ''Ooit''.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doodschop. Frustratie. Rood. 5 wedstrijden schorsing. Einde carriere
Emphatie, waar?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, empathie van een Feyenoorder.
De tering zeg.
Ron Jans had ook een briljante wissel dit seizoen, driemaal raden welke speler en tegen wiequote:Op woensdag 30 januari 2008 22:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kosters heeft dit seizoen van alle trainer de meeste succesvolle wissels gedaan anders.
Tja, als je een weinig geile bank hebt kan het nooit erg opwindend worden, of wel dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Nou heb het eerder over een Kennedy...maar goed we hebben niks anders.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij had weinig opties, daarnaast hoorde ik ergens dat Vermaelen geblesseerd zou zijn uitgevallen.. Of gewoon soort van voorzorg cq. gebrek aan wedstrijdritme.
De beste man mist ritme, dat zie je aan alle kanten. En dat ie daarna 2 ongelooflijke domme dingen doet zit helaasch in zijn karakter. Komt er hopelijk weer bovenop.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ooit vond ik hem een toffe voetballer, ''Ooit''.
Dat klopt er is in de competitie een top 1 ontstaan. En daar moet wat aan gedaan worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Emphatie, waar?. Ik ben het alleen zat dat PSV wederom met slecht spel weer dik eerste staat, het moet weer tussen Ajax en Feyenoord gaan.
Dat zou weer mooi zijn ja, maar ben bang dat PSV voorlopig de dienst uit zal blijven maken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Emphatie, waar?. Ik ben het alleen zat dat PSV wederom met slecht spel weer dik eerste staat, het moet weer tussen Ajax en Feyenoord gaan.
Vind je het gek als je geen bal krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Huntelaar was ook bijna nergens te zien?
Juist, alleen nu kwam de aggresieve kant van de pitbull in hem naar boven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:00 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
De beste man mist ritme, dat zie je aan alle kanten. En dat ie daarna 2 ongelooflijke domme dingen doet zit helaasch in zijn karakter. Komt er hopelijk weer bovenop.
Ik heb geen strohalm meer staan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Enige strohalm die ik qua titel nog zie is een verlies van PSV aanstaand weekend en dat we zelf Feyenoord verslaan... maar geloven doe ik het niet echt
Wij hebben nog moeilijke uitwedstrijden hoor. Nee, het kampioenchap kun je vergeten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Enige strohalm die ik qua titel nog zie is een verlies van PSV aanstaand weekend en dat we zelf Feyenoord verslaan... maar geloven doe ik het niet echt
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:04 schreef BonJovi het volgende:
MARTIN KLOTE MONGOOL WAT KEEK JE STOER HE MET JE BRIL FLIKKER OP MAN HET KOMT DOOR JOU MET JE BORD
Ga jij naar de spelers toe om het te zeggen, of wil je het persoonlijk doen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef De.Kromme het volgende:
Zullen we een alliantie sluiten? Vanaf komend seizoen gewoon elke wedstrijd zoveel mogelijk PSV-ers kapot trappen, dan wordt een van ons misschien ooit nog kampioen.
Ik hoorde dat hij een speciaal montuur had besteld om er nog meer 'bad-ass' uit te zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:04 schreef BonJovi het volgende:
MARTIN KLOTE MONGOOL WAT KEEK JE STOER HE MET JE BRIL
Vandaag dus niet. Snapte er geen reet van.. nety of hij met 10-0 voor stond die wissels. Zo behoudend terwijl je gewoon naar die 1-1 moet gaan en meer zelfs.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Koster heeft dit seizoen van alle trainers de meeste succesvolle wissels gedaan anders.
Wat een mongolen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
ik denk dat Van Geel meteen nog een speler gaat halenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
sukkels....quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
Vooral de beleidsmakers valt veel te verwijten. Ik kan me nog wel een Jaakke herinneren die aan het begin van het seizoen zei dat de selectie er sterker op was geworden. Oké Sneijder was vertrokken, maar daar kregen we Luque en Bakkie Choco voor terug. Nu is Jaakke een hockeytrut, maar desondanks kon zelfs Stevie Wonder zien dat het elftal ernstig verzwakt was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef Acathla het volgende:
Het zou misschien al eens een stuk schelen dat er minder arrogant gedaan wordt. Een aantal jaren geleden had Ajax misschien nog een beetje het recht om dat te doen. Nu al jarenlang niet meer. Tegenstanders worden schromelijk onderschat en daar hebben we al genoeg wedstrijden door verloren.
Het klinkt weer erg Feyenoords , maar als er eens gevochten zou worden voor de overwinning, dat zou ik graag zien.
Nou, Ajax zal wakker liggen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
"het is waarschijnlijk de enige ronde die gespeeld gaat worden"quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:13 schreef dronkeykong het volgende:
Vanaf morgen zijn de kaartjes voor de eerste ronde van de UEFA van volgend seizoen te koop op afca.nl
Ik hoorde dat Kruiswijk op het punt staat om een contract te tekenen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat Van Geel meteen nog een speler gaat halen
En wie denk jij die naar Ajax gaat? Seedorf gaat echt niet een standaard CL halve finaleplek opgeven voor een voorronde CL die met 0-1 of 0-2 verloren gaat waarna hij vervolgens tegen een fucking clubje uit Kroatië uit de UEFA geknikkerd wordt...quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:15 schreef DANILXL het volgende:
ik vind het een beetje lullig dat iedereen zich tegen van geel keert. Hij kan er ook niks aan doen dat niemand naar een club in de goot wil. Feyenoord moest het vorig jaar ook van de toppers met clubliefde hebben. Hopelijk hebben een aantal oud ajax-spelers dat ook, anders zie ik het somber in
Wel twee wedstrijden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"het is waarschijnlijk de enige ronde die gespeeld gaat worden"
Aan hem de taak om dat dan te voorkomen als ie terugkomt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En wie denk jij die naar Ajax gaat? Seedorf gaat echt niet een standaard CL halve finaleplek opgeven voor een voorronde CL die met 0-1 of 0-2 verloren gaat waarna hij vervolgens tegen een fucking clubje uit Kroatië uit de UEFA geknikkerd wordt...
En ook al zouden we dichterbij PSV komen, op het einde laten deze gasten het toch afweten.. het is weer lekker kut. Mja wat doe je er aan he... Hopen dat PSV tegen AZ verliest... Mja dan moeten wij ook nog maar eens van Feyenoord zien te winnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
Nu kunnen we wel extreem gaan balen en schelden (ja logisch), maar ik zou het nog veel erger hebben gevonden als Ajax weg was gespeeld en niks had gecreeerd. Genoeg kansen gehad, je treft een slim PSV (die hoeven geen eens, gelijkspel is 'winst') en die hebben aan twee kansen genoeg.
Seizoen lijkt verloren, maar hoeft geen eens. Acht punten, PSV uit (vorig jaar 1-5) is vijf punten. Dat kan gewoon, zie vorig jaar. Niet dat ik erin geloof...
Ware het niet dat dit wel een van de slechtse teams van PSV is dat ik de afgelopen jaren heb zien spelen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
Nu kunnen we wel extreem gaan balen en schelden (ja logisch), maar ik zou het nog veel erger hebben gevonden als Ajax weg was gespeeld en niks had gecreeerd. Genoeg kansen gehad, je treft een slim PSV (die hoeven geen eens, gelijkspel is 'winst') en die hebben aan twee kansen genoeg.
wedden dat het dan gelijkspel wordt en PSV gewoon, met enig fortuin, wint?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:20 schreef De.Kromme het volgende:
De verliezer van a.s. zondag ligt sowieso definitief uit de race.
Geef mij maar het voetbal van AC Milan, Bayern Munchen, Juventus. Niet om aan te zien maar dat kan me niks meer schelen, ik wil weer glorie jaren met prijzen hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:09 schreef peaceman het volgende:
En volgend jaar Van Basten als coach.... tja. zijn resultaten zijn op zich wel goed in de poule fase...
Magere jaren hoor, ajax onwaardig.... Nee, het is tegenwoordig geen pretje mee om ajaxcied te zijn.
Niettemin, blijven we dat natuurlijk wel.
Ik zie PSV wel winnen ja, en waarschijnlijk niet eens fortuinlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
wedden dat het dan gelijkspel wordt en PSV gewoon, met enig fortuin, wint?
Ja maar die konden we onmogelijk zelf scouten, ze zenden geen Hongaars voetbal uit bij rtlquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:21 schreef dronkeykong het volgende:
En dat dan ook nog de vervanger van Perez scoort
Zoveel geluk heeft die kutclub wel ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
wedden dat het dan gelijkspel wordt en PSV gewoon, met enig fortuin, wint?
nou nou nou...quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
R.I.P Afca Ajax. Ik heb in het verleden leuke tijden gehad maar de club is dood.
Dat maakt het extra zuur. En nu ga ik iets fouts zeggen, maar ik gun het eigenlijk Feyenoord meer dan PSV.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit wel een van de slechtse teams van PSV is dat ik de afgelopen jaren heb zien spelen.
nou tot ziens maar danquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
R.I.P Afca Ajax. Ik heb in het verleden leuke tijden gehad maar de club is dood.
En het was geen Spanjaard héquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar die konden we onmogelijk zelf scouten, ze zenden geen Hongaars voetbal uit bij rtl
Ik dacht al, waar blijft onze dramaqueenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
die gedachte kun je dan toch nog delen met die feyenoordersquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zoveel geluk heeft die kutclub wel ja.
De wedstrijd tegen AZ heeft weer eens aangetoond dat de (oude) spelers van Feyenoord 45 minuten nodig hebben om op gang te komen. Dus gewoon in de eerste helft de wedstrijd beslissenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:21 schreef Jnk18 het volgende:
Mja dan moeten wij ook nog maar eens van Feyenoord zien te winnen.
was jij ook niet van dat been brekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Ga toch weg man, niets geen geluk, puur professioneel voetbal, kunnen ze bij Ajax en F'noord nog een puntje aan zuigen....quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zoveel geluk heeft die kutclub wel ja.
Ik weet het: hoop doet leven, maar het kampioenschap is toch echt al beslist.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen AZ heeft weer eens aangetoond dat de (oude) spelers van Feyenoord 45 minuten nodig hebben om op gang te komen. Dus gewoon in de eerste helft de wedstrijd beslissen
Iedereen beleeft het op zijn eigen manier. De een meer dan de ander. Zie het probleem niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft onze dramaqueen.
Ja en de 2e helft evenveel doelpunten weer tegen krijgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen AZ heeft weer eens aangetoond dat de (oude) spelers van Feyenoord 45 minuten nodig hebben om op gang te komen. Dus gewoon in de eerste helft de wedstrijd beslissen
De zaak dood verklaren gaat mij wat ver, maar de club is door-en-door verrot. Sinds er geld is (lees: arena tijdperk) gaat het alleen maar bergafwaarts.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Hey joh niet zo negatief hoor. We moeten dit seizoen gewoon even uitzingenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:27 schreef HeatWave het volgende:
Koster is ook door het ijs gezakt, wat een kutwissels..
Na dit seizoen is er niets meer in Amsterdam over, alles gaat weg... weer.......quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
De zaak dood verklaren gaat mij wat ver, maar de club is door-en-door verrot. Sinds er geld is (lees: arena tijdperk) gaat het alleen maar bergafwaarts.
het voelt voor mij ook een beetje alsof de shift is gemaakt. de dag dat feyenoord en Ajax psv als gezamelijke vijand hebben ook al staat de klassieker zondag op het programma. dit heb ik nog nooit meegemaakt. psv is de club om op te jagen terwijl feyenoord en Ajax zwijmen in woede en zelfmedeleiden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch weg man, niets geen geluk, puur professioneel voetbal, kunnen ze bij Ajax en F'noord nog een puntje aan zuigen....
Ik haat feestende boeren in mijn stad, maar geef ze ongelijk...
Boeren zijn de baas in Amsterdam.. Eindhoven voetbalstad van Nederland. Allemaal kut uitspraken die me tot op het bot raken, maar ze zijn waar....
PSV feli met de titel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |