Hoeveel zou onze Siem verdienenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ibrahim Afellay 780.000was ik maar een voetballer
Stukken minder in ieder geval.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoeveel zou onze Siem verdienen
Leeftijdsgenotenleven is niet eerlijk
![]()
Nee, en Feyenoord gaat Wilhelmson halen die gozer is heldquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien kan je nou even je smoel houden?
Hoeveel middenvelders willen jullie in godsnaam nog?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, en Feyenoord gaat Wilhelmson halen die gozer is held
Noemen ze die niet Wilhelmsson op de training?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef Mr-Sander het volgende:
Is Krohn-Deli niet nog wat voor Feyenoord?
Hun scout is daarom vanavond ook van de partij.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef Mr-Sander het volgende:
Is Krohn-Deli niet nog wat voor Feyenoord?
Hij naast Makaay isquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoeveel middenvelders willen jullie in godsnaam nog?!
Dat is me toch een super clubhoer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, en Feyenoord gaat Wilhelmson halen die gozer is held
Jullie ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:37 schreef Imperatore het volgende:
Al gespannen joodjes? Succes in ieder geval straks.
Hoezo,quote:
www.planet.nlquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef NoizEkick het volgende:
Wordt de wedstrijd uitgezonden? Zo ja, waar?
tele2 zend het iig uit. nog 30-45 minuten en dan de kroeg in en mooi op groot scherm kijken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef NoizEkick het volgende:
Wordt de wedstrijd uitgezonden? Zo ja, waar?
ja http://ajax.blieb.nl/arti(...)len_naar_Ooijer.htmlquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:18 schreef De.Kromme het volgende:
Jullie zaten toch ook serieus achter Ooijer aan?
quote:
Dankquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:48 schreef sexymofo het volgende:
[..]
tele2 zend het iig uit. nog 30-45 minuten en dan de kroeg in en mooi op groot scherm kijken.
Ik vond de Mul gewoon een goede speler. Alleen jammer dat het zo'n jankerd is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:37 schreef BonJovi het volgende:
Als je Kennedy en Rommedahl zo ziet spelen ga je toch weer hopen op De Mul
Die Kuffour is toch ook niet de minste?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom lees ik alleen maar grote namen, haalt feyenoord ze en komen er uiteindelijk geen echte versterkingen bij
Ik heb het nooit echt een topper gevonden, en de laatste jaren is het nog minder geworden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die Kuffour is toch ook niet de minste?.
Een speler die al bijna een jaar niet echt gespeeld heeft en waarvan de verwachting is dat hij pas over een maand wedstrijdfit is?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die Kuffour is toch ook niet de minste?.
WTF?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:47 schreef MaxC het volgende:
Slechte zet van Koster, geen Vertonghen en wel Urby
quote:Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Perez, Davids; Rommedahl, Huntelaar, Suárez
Vertonghen speelt wel en Urby zit op de bank.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:47 schreef MaxC het volgende:
Slechte zet van Koster, geen Vertonghen en wel Urby
Sportweekquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vertonghen speelt wel en Urby zit op de bank.
Niet slecht, ben alleen beetje bang voor de snelheid van Doedelzak tov Silva.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:18 schreef toma het volgende:
----------------------Stekelenburg--------------------------
---------Silva----------Heitinga--------Vermaelen--------
Gabri-------------------Davids------------------Vertonghen
--------------------------Perez-------------------------------
Rommedahl-------------KjH--------------------Suarez
zo dus?
We kunnen Rommedahl er ook achteraan sturen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niet slecht, ben alleen beetje bang voor de snelheid van Doedelzak tov Silva.
Feyenoord te-vroeg-vertrokken-talenten-meter: ERRORquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
.
Ajax uitgeschakeld in voorronde CL-meter : 2..
Eentje maar, de afgelopen jaren hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Feyenoord te-vroeg-vertrokken-talenten-meter: ERROR
Welke talenten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Eentje maar, de afgelopen jaren hoor.
Iedereen jonger dan 23 is bij Arsene 'langzaam brengen' Wenger talent.quote:
Pic?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lekker wijf heeft Van der Wiel
Alkmaar is meer naar het noordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:36 schreef Nashje het volgende:
Het is gewoon weer traditie. Ik ben er weg van. Heb geen zin om 45 minuten lang te moeten hopen op een doelpunt. Hoor vanavond wel wat het is geworden..
Misschien net zo als 2004, toen kwam PSV ook op voorsprong. Uiteindelijk wonnen we met 2-1 en werden we kampioen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:41 schreef BonJovi het volgende:
het zal wel een gelijk spel worden ja, we kunnen alleen thuis voor de Johan Cruyff schaal winnen
Hij mist het loopvermogen van Sneijder, Sneijder kon overal altijd staan en in de kleine ruimtes kon de bal altijd naar hem.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Alleen Vermaelen, Heitinga en Huntelaar spelen een beetje behoorlijk. Wat mager is het voor de rest zeg, Perez komt ook totaal niet uit de verf de laatste wedstrijden.
Altijd hetzelfde liedje tegen PSVquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dag 3 punten het kan hoogstens nog 1-1 worden maar daar reken ik niet meer op
Dat idee krijg ik ook steeds meer... de aankoop van Lindgren zal ook wel een teken aan de wand zijnquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:51 schreef De.Kromme het volgende:
Davids heeft z'n beste tijd wel gehad volgens mij, die zal niet meer bijtekenen vermoed ik.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:58 schreef s0k het volgende:
Was dat stemmetje van alcides?
Wat een nicht
boeie. ligt allemaal aan Ajax die zelf niet scoort.quote:
Ik zie ze werkelijk nog liever op de Coolsingel feest vieren.quote:
Daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:23 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik zie ze werkelijk nog liever op de Coolsingel feest vieren.
bijna wel ja. ze hebben sowieso al feest van hun 100 jaar bestaan dus laat ze dan psv ook maar aftroeven. alleen zondag gaan ze er wel aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:23 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik zie ze werkelijk nog liever op de Coolsingel feest vieren.
Blessure Vermaelen volgens Tele2quote:
Donders.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
Blessure Vermaelen volgens Tele2
1,5 kans hadden zequote:Op woensdag 30 januari 2008 22:28 schreef De.Kromme het volgende:
Was PSV echt zo goed?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:28 schreef De.Kromme het volgende:
Was PSV echt zo goed?
Dat zijn er in ieder geval meer dan Ajax.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:29 schreef MaxC het volgende:
[..]
1,5 kans hadden ze![]()
Bekende oude liedje
juist. belachelijk beleid, belachelijke selectie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]Nee, Ajax was gewoon weer matig, zoals gewoonlijk.
In het begin van het seizoen camoufleerde de scorende voorhoede dit nog, maar dat stokt nu ook.
Echt.. en na de beker maar roepen "we gaan voor het kampioenschap", get real. Met dit stelletje lamlullen ga je voor Europees voetbal.
Heerenveenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:29 schreef De.Kromme het volgende:
Ok.
PSV. Ik hoop dat Ajax en Feyenoord nog terug kunnen komen.
Voorronde CLquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]Nee, Ajax was gewoon weer matig, zoals gewoonlijk.
In het begin van het seizoen camoufleerde de scorende voorhoede dit nog, maar dat stokt nu ook.
Echt.. en na de beker maar roepen "we gaan voor het kampioenschap", get real. Met dit stelletje lamlullen ga je voor Europees voetbal.
tegen een goede club kunnen spelers zich soms oppeppen..quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Net alsof het nu tegen PSV ineens goed zou gaan, die schade haal je niet direct in.
Dat roepen we al sinds 2005 ...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:35 schreef Houniet het volgende:
Klinkt dom hoor, maar het kan nog steeds.
0-2 verliezen tegen zo'n pover psv is een SCHANDEquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Net alsof het nu tegen PSV ineens goed zou gaan, die schade haal je niet direct in.
Verliezen van Excelsior is een schandequote:Op woensdag 30 januari 2008 22:35 schreef BigFire het volgende:
[..]
0-2 verliezen tegen zo'n pover psv is een SCHANDE
Zo goed vind ik davids sinds zijn terugkomst niet...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:38 schreef De.Kromme het volgende:
Geen Davids tegen ons? Dan gaat jullie middenveld het heel zwaar krijgen zondag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |