Wij hebben nog moeilijke uitwedstrijden hoor. Nee, het kampioenchap kun je vergeten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Enige strohalm die ik qua titel nog zie is een verlies van PSV aanstaand weekend en dat we zelf Feyenoord verslaan... maar geloven doe ik het niet echt

quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:04 schreef BonJovi het volgende:
MARTIN KLOTE MONGOOL WAT KEEK JE STOER HE MET JE BRIL FLIKKER OP MAN HET KOMT DOOR JOU MET JE BORD

Ga jij naar de spelers toe om het te zeggen, of wil je het persoonlijk doen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef De.Kromme het volgende:
Zullen we een alliantie sluiten? Vanaf komend seizoen gewoon elke wedstrijd zoveel mogelijk PSV-ers kapot trappen, dan wordt een van ons misschien ooit nog kampioen.

Ik hoorde dat hij een speciaal montuur had besteld om er nog meer 'bad-ass' uit te zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:04 schreef BonJovi het volgende:
MARTIN KLOTE MONGOOL WAT KEEK JE STOER HE MET JE BRIL

Vandaag dus niet. Snapte er geen reet van.. nety of hij met 10-0 voor stond die wissels. Zo behoudend terwijl je gewoon naar die 1-1 moet gaan en meer zelfs.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Koster heeft dit seizoen van alle trainers de meeste succesvolle wissels gedaan anders.

Wat een mongolen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart

quote:

quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart

ik denk dat Van Geel meteen nog een speler gaat halenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart

sukkels....quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart

Vooral de beleidsmakers valt veel te verwijten. Ik kan me nog wel een Jaakke herinneren die aan het begin van het seizoen zei dat de selectie er sterker op was geworden. Oké Sneijder was vertrokken, maar daar kregen we Luque en Bakkie Choco voor terug. Nu is Jaakke een hockeytrut, maar desondanks kon zelfs Stevie Wonder zien dat het elftal ernstig verzwakt was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef Acathla het volgende:
Het zou misschien al eens een stuk schelen dat er minder arrogant gedaan wordt. Een aantal jaren geleden had Ajax misschien nog een beetje het recht om dat te doen. Nu al jarenlang niet meer. Tegenstanders worden schromelijk onderschat en daar hebben we al genoeg wedstrijden door verloren.
Het klinkt weer erg Feyenoords , maar als er eens gevochten zou worden voor de overwinning, dat zou ik graag zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |