Wat is TL dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:13 schreef TwyLight het volgende:
Check dit topic eens op tweakers.net![]()
* TwyLight heeft nog 4 BrokenStones en 1 TL invite, de gene die mij wat te bieden heeft mag me pmmen
Komt er dan een nieuwe versie aan? of bedoel je door de timecapsulquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:25 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, we hadden het dus over Airports die geSobchakt gaan worden.
Dattes.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:50 schreef donderopman het volgende:
[..]
of bedoel je door de timecapsul
Sinds 1:33 doe ik meequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
The History of Apple.com
http://www.youtube.com/watch?v=lDjQ3ubYJso
Als je erom had gevraagd had je hem nog met dezelfde korting kunnen krijgen. Met aanbetaling .quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:35 schreef attieboy het volgende:
Ga ik dus gisteren naar de Mediamarkt om een Mac Mini te halen, is ie uitverkocht! Nu moet ik die volle smak van 599 betalen ipv 503. Morgen hebben ze em weer, is effe checken of ik er nog een toetsenbordje bij kan smokkelen.
Mac mini bezitters hier? Laat je horen en deel je ervaring met mij!
Doen ze niet. De korting is alleen geldig op de aankopen op die dag, en op die dag alleen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als je erom had gevraagd had je hem nog met dezelfde korting kunnen krijgen. Met aanbetaling .
Doen ze dus wel , als je er om vraagt. Dus niet zo snel oordelen hè.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:04 schreef attieboy het volgende:
[..]
Doen ze niet. De korting is alleen geldig op de aankopen op die dag, en op die dag alleen.
Had je zelf ook kunnen bedenken, vind je niet?
Ik heb er ook om gevraagd, ondanks dat ik het antwoord al kon verwachten. Heb jij het ook gevraagd of "ga je er van uit dat ze het gedaan zouden hebben?"quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:12 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Doen ze dus wel , als je er om vraagt. Dus niet zo snel oordelen hè.
Ja ik ken verschillende mensen die een iMac / Macbook Pro wilden aanschaffen. Waren niet op voorraad maar werden besteld voor de actieprijs.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:16 schreef attieboy het volgende:
[..]
Ik heb er ook om gevraagd, ondanks dat ik het antwoord al kon verwachten. Heb jij het ook gevraagd of "ga je er van uit dat ze het gedaan zouden hebben?"
Ik gebruk het als volgt: ik heb een mapje in m'n bookmarkbar met alle RSS-feeds die ik volg. Als ik hier iets van wil lezen (met andere woorden: als het getalletje wat erachter staat te hoog wordt), dan klik ik erop en kies ik "view all RSS articles". Je krijgt dan een overzicht te zien van alle RSS-feeds bij elkaar die in het mapje staan, met de nieuwste bovenaan en behalve de titel een kort stukje van het betreffende artikel. Zo kun je handig door al het nieuws heen bladeren en eventueel de dingen die je interessant vindt eruit pikken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ah, mijn vraag: Hoe the fuck werkt RSS in Safari. Ik krijg het maar niet voor elkaar dat ik in de bladwijzerbalk gewoon mijn RSS kan zien. Als ik dan op de feed klik, opent hij de RSS als een pagina
Dat kan voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil eigenlijk met een klik (zonder dat safari er een exrta pagina voor gaat openen) alleen de headlines zien...
Dat is wel jammer zeg. Ook niet in de nieuwste versie of de beta ofzo?quote:
Nee. Het staat denk ik ook niet op de planning om het op deze manier te implementeren. Ik denk dat er juist bewust voor de huidige methode is gekozen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is wel jammer zeg. Ook niet in de nieuwste versie of de beta ofzo?
Wachten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef JoMo0 het volgende:
Heeft iemand hier een Apple TV?
Wil er wel één aanschaffen maar ik weiger vooralsnog om die absurde prijs te betalen.
Je kan alvast de goedkoopste nemen en er zelf een grotere hd inzetten indien nodig, maar idd, ze zijn wel duur...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef JoMo0 het volgende:
Heeft iemand hier een Apple TV?
Wil er wel één aanschaffen maar ik weiger vooralsnog om die absurde prijs te betalen.
Zo doe ik het ook, maar ik keek laatst een rip van I Am Legend (waar nogal wat duistere scenes in zitten) en dan is het wel echt één grote blokkendoos..quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MBP en DVI-HDMI-kabel: zelfde effect als Apple TV.
Hoe groot zijn die dan ongeveer?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:35 schreef Wallinator het volgende:
Dat ligt dan aan de rip.. ik kijk wel eens van die HD H.264 films en die zien er echt prachtig uit (mooier dan DVD).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |