Wat is TL dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:13 schreef TwyLight het volgende:
Check dit topic eens op tweakers.net![]()
* TwyLight heeft nog 4 BrokenStones en 1 TL invite, de gene die mij wat te bieden heeft mag me pmmen
Komt er dan een nieuwe versie aan? of bedoel je door de timecapsulquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:25 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, we hadden het dus over Airports die geSobchakt gaan worden.
Dattes.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:50 schreef donderopman het volgende:
[..]
of bedoel je door de timecapsul
Sinds 1:33 doe ik meequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
The History of Apple.com
http://www.youtube.com/watch?v=lDjQ3ubYJso
Als je erom had gevraagd had je hem nog met dezelfde korting kunnen krijgen. Met aanbetaling .quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:35 schreef attieboy het volgende:
Ga ik dus gisteren naar de Mediamarkt om een Mac Mini te halen, is ie uitverkocht! Nu moet ik die volle smak van 599 betalen ipv 503. Morgen hebben ze em weer, is effe checken of ik er nog een toetsenbordje bij kan smokkelen.
Mac mini bezitters hier? Laat je horen en deel je ervaring met mij!
Doen ze niet. De korting is alleen geldig op de aankopen op die dag, en op die dag alleen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als je erom had gevraagd had je hem nog met dezelfde korting kunnen krijgen. Met aanbetaling .
Doen ze dus wel , als je er om vraagt. Dus niet zo snel oordelen hè.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:04 schreef attieboy het volgende:
[..]
Doen ze niet. De korting is alleen geldig op de aankopen op die dag, en op die dag alleen.
Had je zelf ook kunnen bedenken, vind je niet?
Ik heb er ook om gevraagd, ondanks dat ik het antwoord al kon verwachten. Heb jij het ook gevraagd of "ga je er van uit dat ze het gedaan zouden hebben?"quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:12 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Doen ze dus wel , als je er om vraagt. Dus niet zo snel oordelen hè.
Ja ik ken verschillende mensen die een iMac / Macbook Pro wilden aanschaffen. Waren niet op voorraad maar werden besteld voor de actieprijs.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:16 schreef attieboy het volgende:
[..]
Ik heb er ook om gevraagd, ondanks dat ik het antwoord al kon verwachten. Heb jij het ook gevraagd of "ga je er van uit dat ze het gedaan zouden hebben?"
Ik gebruk het als volgt: ik heb een mapje in m'n bookmarkbar met alle RSS-feeds die ik volg. Als ik hier iets van wil lezen (met andere woorden: als het getalletje wat erachter staat te hoog wordt), dan klik ik erop en kies ik "view all RSS articles". Je krijgt dan een overzicht te zien van alle RSS-feeds bij elkaar die in het mapje staan, met de nieuwste bovenaan en behalve de titel een kort stukje van het betreffende artikel. Zo kun je handig door al het nieuws heen bladeren en eventueel de dingen die je interessant vindt eruit pikken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ah, mijn vraag: Hoe the fuck werkt RSS in Safari. Ik krijg het maar niet voor elkaar dat ik in de bladwijzerbalk gewoon mijn RSS kan zien. Als ik dan op de feed klik, opent hij de RSS als een pagina
Dat kan voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil eigenlijk met een klik (zonder dat safari er een exrta pagina voor gaat openen) alleen de headlines zien...
Dat is wel jammer zeg. Ook niet in de nieuwste versie of de beta ofzo?quote:
Nee. Het staat denk ik ook niet op de planning om het op deze manier te implementeren. Ik denk dat er juist bewust voor de huidige methode is gekozen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is wel jammer zeg. Ook niet in de nieuwste versie of de beta ofzo?
Wachten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef JoMo0 het volgende:
Heeft iemand hier een Apple TV?
Wil er wel één aanschaffen maar ik weiger vooralsnog om die absurde prijs te betalen.
Je kan alvast de goedkoopste nemen en er zelf een grotere hd inzetten indien nodig, maar idd, ze zijn wel duur...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef JoMo0 het volgende:
Heeft iemand hier een Apple TV?
Wil er wel één aanschaffen maar ik weiger vooralsnog om die absurde prijs te betalen.
Zo doe ik het ook, maar ik keek laatst een rip van I Am Legend (waar nogal wat duistere scenes in zitten) en dan is het wel echt één grote blokkendoos..quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MBP en DVI-HDMI-kabel: zelfde effect als Apple TV.
Hoe groot zijn die dan ongeveer?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:35 schreef Wallinator het volgende:
Dat ligt dan aan de rip.. ik kijk wel eens van die HD H.264 films en die zien er echt prachtig uit (mooier dan DVD).
Daar heb ik dus geen zin in . Ik wil 1 kabel of 2 kabels en een device . PS3 kan ook ja , maar Apple TV is een stuk gemakkelijker. En daarbij heb ik geen MBPquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MBP en DVI-HDMI-kabel: zelfde effect als Apple TV. Of een PS3 met EyeConnect aangezet op de iMac.
En schiet 's op met die twee goals, Ajax.
Meestal download ik 720p, H.264 gecodeerd in een Matroska container (.mkv bestanden dus). De film die ik gister heb gekeken (Children of Men) duurde 109 minuten en is 6.64 GB.. zelfde film in 1080p is 8.84 GB. Ze schommelen eigenlijk allemaal zo rond ~6 GB en 1080p rond ~9 GB.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die dan ongeveer?
Zolang ze ook nog 'normale' notebooks verkopen die wel alle gebruikelijke aansluitingen hebben, zie ik het probleem niet van een compact en mooi model zonder onnodige ballast. Er is zeker een markt voor. Bovendien levert de kennis die is opgedaan bij het maken van de Air weer voordelen op bij de andere producten van Apple, daar kan straks vast ook zuiniger met de ruimte worden omgesprongen dan voorheen mogelijk was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef menesis het volgende:
Hoe denken jullie nu over die Macbook Air?
Las ergens dit de air: "But a computer is a tool, not an objet d'art" en ik denk dat dat wel een beetje klopt. Gaat Apple nu niet te ver met zijn Design gebeuren?
Die iPhone is van Wilson en die Macbook Pro is van zijn patient (en de Macbook in diezelfde aflevering is van de dochter van zijn patient).quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo te zien is House ook blij met z'n iPhone en Macbook Pro..
[ afbeelding ]
De meeste automerken hebben ook 1 model dat nooit iemand zal kopen, maar er wel leuk uitzietquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef menesis het volgende:
Las ergens dit de air: "But a computer is a tool, not an objet d'art" en ik denk dat dat wel een beetje klopt. Gaat Apple nu niet te ver met zijn Design gebeuren?
Dan houd je eigenlijk niets meer over ;-), denk dat dan bijna niemand dat zou kopen omdat je er niets op aan zou kunnen sluiten ;-).quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zolang ze ook nog 'normale' notebooks verkopen die wel alle gebruikelijke aansluitingen hebben, zie ik het probleem niet van een compact en mooi model zonder onnodige ballast. Er is zeker een markt voor. Bovendien levert de kennis die is opgedaan bij het maken van de Air weer voordelen op bij de andere producten van Apple, daar kan straks vast ook zuiniger met de ruimte worden omgesprongen dan voorheen mogelijk was.
Te ver gaan ze pas als ze uit alle computers de optical drive, ethernetport en Firewireport gaan slopen. Maar dat zal zo'n vaart niet lopen lijkt me
Heeft apple ook echt wel voor betaaldquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Die iPhone is van Wilson en die Macbook Pro is van zijn patient (en de Macbook in diezelfde aflevering is van de dochter van zijn patient).
Maar wel tof dat 3 Apple producten in 1 aflevering zaten.
Trouwens kwam die iPhone wel vaker voor in het 4e House seizoen.
Geloof ik graagquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heeft apple ook echt wel voor betaaldnet als bij 24 bijvoorbeeld waar de tientallen cinema screens hebben staan
Dat is niet iets van de laatste jaren hoor. Apple heeft zich altijd al erg sterk op TV en het grote doel geprofileerd. In Seinfeld (1989 - 1998) heeft Jerry bijvoorbeeld in elk seizoen de nieuwste Mac op z'n bureau gehad en in bv Jurassic Park (1993) worden er regelmatig computers van Apple in beeld gebracht. Ook de gekleurde iMacs van halverwege de jaren '90 waren een hit bij elke decor-ontwerper, je zag zo ongeveer in elke serie en film uit die tijd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Is alleen wel grappig om te zien dat Apple producten steeds vaker in beeld komen.
Ik zou 'm graag hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef menesis het volgende:
Hmja, dat zijn forse bestanden. Ik heb maar een lijntje van 300 kb/s, en bij mij gaan torrents zelden op de volle snelheid. Dus 'even' een flimpje binnenhalen is er nu al nauwelijks bij, laat staan als ze zo groot zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:16 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Meestal download ik 720p, H.264 gecodeerd in een Matroska container (.mkv bestanden dus). De film die ik gister heb gekeken (Children of Men) duurde 109 minuten en is 6.64 GB.. zelfde film in 1080p is 8.84 GB. Ze schommelen eigenlijk allemaal zo rond ~6 GB en 1080p rond ~9 GB.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:16 schreef portier het volgende:
Waarom heb ik nu pas Apple?
Dat hebben meerdere mensen zichzelf afgevraagd, toen ze pas overgestapt waren...quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:16 schreef portier het volgende:
Waarom heb ik nu pas Apple?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Waar haal je ze toch iedere keer weer vandaan...?
You know you want itquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]...
...
...
...
...
...
...
...
...
Heel erg gay...quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]...
...
...
...
...
...
...
...
...
Say bye bye to real life!!!quote:
Tranmission is wel een goede . http://www.transmissionbt.com/quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:26 schreef attieboy het volgende:
Ik heb vandaag dus de Mac Mini gekocht. Zeer mooi ding, alleen is nog zeer veel nog niet duidelijk aan het Leopard OS. Vraagje:
-Welke torrentprogramma gebruiken jullie? uTorrent doet het niet.
Het "configuratiescherm" heet "System Preferences" of "Systeem Voorkeuren" en zit onder het Apple-knopje linksbovenin het scherm.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:26 schreef attieboy het volgende:
-Waar is de "configuratiescherm"?! Ik wil een softwareprogramma verwijderen.
"dock" is een apart hoofdstukje in je systeemvoorkeurenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:26 schreef attieboy het volgende:
Ik heb vandaag dus de Mac Mini gekocht. Zeer mooi ding, alleen is nog zeer veel niet duidelijk aan het Leopard OS. Aantal vraagjes:
-Welke torrentprogramma gebruiken jullie? uTorrent doet het niet.
-Waar is de "configuratiescherm"?! Ik wil een softwareprogramma verwijderen.
Edit:
En oh ja, hoe zorg ik ervoor dat de icoontje in de "Dock" stijgen als ik er met mijn muis overheen ga? Ik heb al veel geknoeit met de instellen bij "Weergave" in Systeemvoorkeuren, maar kan het niet vinden.
In datzelfde scherm zit ook een optie voor het dock waarmee je de vergroting van je iconen aan en uit kan zetten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het "configuratiescherm" heet "System Preferences" of "Systeem Voorkeuren" en zit onder het Apple-knopje linksbovenin het scherm.
Maar je kunt geen software installeren of verwijderen via System Preferences, hier stel je alleen de opties van je OS in. Software kun je verwijderen door het programma naar de prullenbak te slepen.
\quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef attieboy het volgende:
Ah, gelukt! Toch niet zo lastig als ik dacht dus. Wat is dit een mooie OS zeg@ De toetsenbord is ook subliem! Wat typt dit lekker man!
Jep. Heb de Mighty mouse daarentegen achterwege gelaten. Daarvoor in de plaats de Logitech MX1000 gehaald. Bevalt goed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
\
Je hebt ook een Apple-toetsenbord bij je Mac Mini gekocht, begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |