quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
Holy shit. Brian vergelijkt het overlijden van een honkbalcoach en Syl's vader met het overlijden van Nicky.
Waar gaat dit over?
En toen had hij er ook respect voor.Ja dat hebben we gezien brian.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
Holy shit. Brian vergelijkt het overlijden van een honkbalcoach en Syl's vader met het overlijden van Nicky.
Waar gaat dit over?
Die was inderdaad erg grappig. En daarna Amanda "Buwaaking!"quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:41 schreef Deisyy het volgende:
En dan Jaap die "afstand" roept tegen een krijsende Amanda![]()
![]()
Er is nu ook een OPquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Disana en een top TT.![]()
Brian tegen Zeur: Nicky is doodgebeten door een andere hond en overleden.
Ach, het terrein rond dat hok is groot genoeg. Ze kunnen er nog altijd een begraafplaats van maken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
en Johan Vlemmix bijna dood, Brian die zichzelf bijna dood slaat, Huub die Brian dood wil hebben, Jaap gaat toch al dood als die zo doorgaat en nu Nikki (Nicky).![]()
Kijk, dit bedoelde ik nu de hele tijd met: Amanda is bezig met haar TV momentjes.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
Lekker rekken die handel, zo maak je ook tv.
[ afbeelding ]
Prima OPquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Er is nu ook een OP![]()
Overigens hebben we er dankzij creatieve Brian vandaag weer een uitdrukking bij: hoog in je emotie zitten. Ik heb Brian wat dat betreft erg hoog zitten.
Maar ze zingt zo mooi, of is dat ook al te hoog gegrepen voor jequote:Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prima OP.
Brian zit mij iets te hoog, die RAT gaat me namelijk boven mijn pet.
Oh jee, Zeur krijgt zangles, ff muten.
Dat lijkt me heel verstandig, ze kan niet zingen en ik begrijp niet dat Rob naar dat hok komt om haar zangles te geven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
Selene heeft een CV gemaakt. Zingen wil ze er niet op zetten, maar zanglessen misschien wel.
Volg je het gesprek tussen Til en Claire ? Misschien kun je iets posten wat er gezegd wordt, handig voor de FOKkers die niet meeluisteren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:07 schreef diedirk het volgende:
Wat een belachelijk slechte casting die groupie van Huub zonder eigen mening...
Zou ze ook een proeftijd hebben?
welnee johquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:07 schreef diedirk het volgende:
Wat een belachelijk slechte casting die groupie van Huub zonder eigen mening...
Zou ze ook een proeftijd hebben?
Top idee, Amanda en Brian samen para. Dit is een terugpakmoment voor het blokken van de 12 uur voor Huub en Brian die moeilijk deed over de 12 uur van Syl na het overlijden van haar vader.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Huub zou eigenlijk wel 20 pluche hondjes willen bestellen die op Nicky lijken en met een touwtje om hun nek door de hele villa hangen.
Het valt toch best mee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef Carlaa het volgende:
Net de filmpjes van Amanda gezien (hondjes) en ik vind Jaap dan wel weer heerlijk in de weg lopen.. kan ik dan zó van genieten.
Bah, vals ben ik he.
Dat denk ik idd ook niet. Toch liep hij lekker in de weg.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het valt toch best mee.![]()
Ik denk dat Jaap daar oprecht helemaal niet wist wat er aan de hand is.
Amanda op de stoel, mooi moment om ein-de-lijk eens een en ander duidelijk te makenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:30 schreef Carlaa het volgende:
dit is idd HET moment om die 2 gek te krijgen. Medelijden? Met mensen die een ander ook geen afscheid gunnen?
Hoe reageerde Brian ook al weer toen Sylvia's vader dood ging?
Hoe reageerde Amanda toen die vriend van Huub dood ging?
Alle bommen op die 2 zou ik zeggen! Zeker weten dat ze gaan slaan en schoppen!
Interpunctie laat ik voor het gemak achterwege.quote:15:54 - Huub steunt Amanda
Na het verhaal van Brian te hebben aangehoord spurt Huub naar de slaapkamer waar Amanda in bed ligt bij te komen van alle emoties. “Ik vind het echt k*t voor je Aman”, laat een zorgzame Huub weten, nadat hij haar een kus op de wang heeft gegeven. De 20-jarige reageert niet echt en lijkt even alleen te willen zijn. “Wij wisten ook niet wat er aan de was”, verontschuldigd de Oldenzaler zich. Na nog een zoen op de wang verlaat Huub de slaapkamer. Nu maar hopen dat dit nooit tegen haar gebruikt zal gaan worden…
Waarom zegt hij dat niet tegen Brian zelf? Brian deed de deur wagenwijd open door erover te beginnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
Huub baalt echt van Brian. Hij zegt tegen Til dat hij net met een politiek correct verhaal kwam over het samenwonen en meeleven met elkaar in dat hok. ( Lees tv moment voor Brian maar dat weten we al).
Huub: Ja, dat heb ik gemerkt, mijn 12 uur werd gewoon geblokt en dat ging over een mens , niet over een hond.
Dat insinueert al plannen van huub richting het blokkeren van...en eventuele acties (pluche hondjes), dus een stapje voor proberen te blijven op brainquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dat niet tegen Brian zelf? Brian deed de deur wagenwijd open door erover te beginnen.
Huub wacht nog een keer zo lang af dat het programma is gestopt voordat hij ook maar een beginnetje heeft gemaakt, B&A hebben lang genoeg vakantie gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat insueert al plannen van huub richting het blokkeren van...en eventuele acties (pluche hondjes), dus een stapje voor proberen te blijven op brain
brain vermoed wel accties denk ik, maar is nog teveel met amanda bezig waarschijnlijk...
Je blijft bij de les Ccquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:33 schreef Copycat het volgende:
Na al dat hondenleed is het weer hoog tijd voor het dagelijksespelletje Zoek de Vauten:
Interpunctie laat ik voor het gemak achterwege.
Enne... zou Nicky niet tot heel kittig dasje kunnen worden omgebouwd?
No doggy, no cry?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian luistert Bob Marley.. Moet hij niet iets anders aan? Zn shirt en bank matchen !
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan er een mail richting de webredactie aan te wagen. Maar zelfs dat is paerlen voor de zwijnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
Je blijft bij de les Cc. Een tasje van Nicky....
*rent nu heel snel naar het toilet voordat burostoel "zeiknat" wordt*.
Brian met zijn zalvende stemmetje nodigde op dat moment niet uit tot een discussie en dit was een Brian tv moment. Huub wacht zij tv moment af, daar moet je inmiddels toch aan gewend zijn?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef kahaarin het volgende:
Waarom zegt hij dat niet tegen Brian zelf? Brian deed de deur wagenwijd open door erover te beginnen.
Ze heeft toen een tas gemaakt van haar overleden kat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een tasje, ja! Er is toch zo'n Hollandse kunstenares die zich daarop heeft toegelegd, maar dan met katten? Kat, Nicky ... moet niet uitmaken.
Ook dat maar de kans dat brain door zou slaan acht ik redelijk groot, omdat brain er serieus over ging praten aan tafel, en als brain serieus wil gaan praten, kun je ff beter geen etter worden, helaas dat dat niet is gebeurdquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian met zijn zalvende stemmetje nodigde op dat moment niet uit tot een discussie en dit was een Brian tv moment. Huub wacht zij tv moment af, daar moet je inmiddels toch aan gewend zijn?
Okay dan! Nu doet ze iets met hamsters in ballen, maar die zijn weer in beslag genomen of zoiets.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:49 schreef schatje het volgende:
Ze heeft toen een tas gemaakt van haar overleden kat.
[ afbeelding ]
Tinkebell, ook geregistreerd op FOK!.
Ja, jammer genoeg wel, net zo zalvend en belerend terug gaan lullen en hem het een en ander heel begripvol onder de neus duwen had toch mijn voorkeur gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian met zijn zalvende stemmetje nodigde op dat moment niet uit tot een discussie en dit was een Brian tv moment. Huub wacht zij tv moment af, daar moet je inmiddels toch aan gewend zijn?
Nee juichen en joelend/blaffen/keffend door het huis gaan lopen, dat had meer effect gehad denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel, net zo zalvend en belerend terug gaan lullen en hem het een en ander heel begripvol onder de neus duwen had toch mijn voorkeur gehad.
Ja! Zij zat toen bij Jack Spijkerman.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft toen een tas gemaakt van haar overleden kat.
[ afbeelding ]
Tinkebell, ook geregistreerd op FOK!.
Brian - Van welke auto komt ie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:54 schreef Kinga het volgende:
Ach god, een vrachtwagen band voor Brian
Nou, ik denk dat er dan wel een waarschuwing op de plasma was gekomen, als Huub nu eens een keertje rustig kan blijven en net zo politiek correct blijft in zijn repliek dan kan dat natuurlijk niet en is Brian wellicht nog erger over de zeik, kijk maar naar Claire, hij kan niks met mensen waar hij geen vat op heeft, is hij meteen helemaal para.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nee juichen en joelend/blaffen/keffend door het huis gaan lopen, dat had meer effect gehad denk ik.
Of roepen:
Er was toch iemand jarig vandaag ?
Eens. Ik bedoel, dat had ook mijn voorkeur gehadquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel, net zo zalvend en belerend terug gaan lullen en hem het een en ander heel begripvol onder de neus duwen had toch mijn voorkeur gehad.
Je zou denken dat hij dus iets van Lieke zou overnemen kwa politiek correct enzoquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er dan wel een waarschuwing op de plasma was gekomen, als Huub nu eens een keertje rustig kan blijven en net zo politiek correct blijft in zijn repliek dan kan dat natuurlijk niet en is Brian wellicht nog erger over de zeik, kijk maar naar Claire, hij kan niks met mensen waar hij geen vat op heeft, is hij meteen helemaal para.
Had het ook net bekeken, en dan zou Jaap volgens Brian nog naar Amanada moeten gaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:01 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/82165&mvpageno=1
Wat een walgelijke slijmaktie van Brian.
Ja hij moet laten zien dat hij een volwassen persoon is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had het ook net bekeken, en dan zou Jaap volgens Brian nog naar Amanada moeten gaan
Zoals ik schrijf: "als Huub nou eens een keertje...." ik heb daar ook weinig vertrouwen in, het zou wel een goede stunt zijn, ik hoop niet dat het Brian lukt om vat te krijgen op Claire trouwens.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
z'n tentakels op claire zullen binnenkort wel meer grip krijgen, hij heeft op iedereen grip, hij ruleert daar de boel.
Ik zou bijna denken dat je je vergist in Huub![]()
Idd ze heeft een hekel aan brain, de manier op grip te krijgen voor brain.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoals ik schrijf: "als Huub nou eens een keertje...." ik heb daar ook weinig vertrouwen in, het zou wel een goede stunt zijn, ik hoop niet dat het Brian lukt om vat te krijgen op Claire trouwens.
Dit is natuurlijk een uitgelezen kans om Brian flink over de zeik te helpen, sukkeltje dat hij het zo laat liggen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:03 schreef petraa het volgende:
B: We hebben allemaal met elkaar meegeleefd hier bij een overlijden, bij Sil en bij jou honkbal coach en Huub dan zeggen tuurlijk tuurlijk
gatver Huub walgelijk gedrag van je.
Hoe train je met één truckband? Met een aantal kun je een parcours leggen, weet ik uit legerfilms, maar met eentje?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian vertelt dat een training attribuut heeft gekregen .. Een gigantische Truckband..
Aman vraagt en wat kun je er mee ?
Brian: trainen
Die laat ze wel uit.... heeft ze Dilana vandaag al een keer uitgelaten??quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Selen heeft Rob uitgelaten
Ze moesten m net met z'n 2en de heuvel op rollen... misschien kan Brian m als training in z'n uppie de heuvel af rollen??quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe train je met één truckband? Met een aantal kun je een parcours leggen, weet ik uit legerfilms, maar met eentje?
Je weet toch dat haar hondjes haar "gezin" zijn...quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:13 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge, ik ben echt een dierenliefhebber. En als mijn diertjes dood gingen, heb ik gejankt als een klein kind.
Maar dit wordt wel heel erg uitgemolken hoor.
In bed gaan liggen of er een familielid is overleden. Met een bek rondlopen alsof het Huub en Jaap hen schuld is.
Ze keek niet eens naar die hondjes om toen ze er waren. En je hoorde haar ook nooit over die hondjes praten.
Ze heeft het vaker over make-up en haar verrotte haar gehad dan over die beestjes.
Dit is pure aandachttrekkerij
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch dat haar hondjes haar "gezin" zijn...
Bij gebrek aan een liefdevolle moeder waarschijnlijk![]()
Zoontje van Hans, en een hele grote mondquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
1 van Brians sparring partners ??
Precies en ze heeft ons trouwens ook beloofd dat als er wat met haar gezin zou gebeuren, dat ze zou vertrekken, dus ze moet sowieso weg nu.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:18 schreef mootie het volgende:
Amanda moet trouwens sowieso een boete hebben, ze blokkeerde de ingang van de private.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
wat Liefquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik zo eens een leuke kaart voor Amanda ga kopen. Met een chihuahua erop.
Zo ben ikquote:
Als je niet beter weet zou je denken dat het een meisje is of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al is het Hans zoon ! Vechten gaat ie wel !
Ik twijfelde eerst ook, omdat ik weet dat Hans ook een dochter heeft.. Maar toen ze naar boven moesten om om te kleden wist ik het zeker .. Het is een jongenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je niet beter weet zou je denken dat het een meisje is of ligt dat aan mij?
Zo jong, en nu al een hondekopquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al is het Hans zoon ! Vechten gaat ie wel !
ja en dan komt mamanda aan de lijn en zegt dan "gefeliciteerd met je rijbewijs" en dat er een nieuwe auto voor amanda is gekocht en ohja dat mamanda een jaartje naar Miami emigreert omdat dat zo leuk is voor mama en dat amanda dat toch wel begrijpt.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat het misschien verstandiger is om haar moeder te bellen ipv Danielle.
Goed idee Huub, wrs neemt Peter dan weer op.![]()
Z'n zusje was al een keer meegeweest, en nu mag hij ook op TV... en morgen stoer doen tegen z'n vriendjes die ie in DGK geweest isquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:44 schreef mazaru het volgende:
Waarom is dat jongetje meegekomen? Hij mag helemaal niet meespelen met pappa
das die film die Amanda zo graag wil zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:48 schreef ericahysterica het volgende:
huub vraagt een film aan; dreamgirls, dus wij zitten vanavond weer gebakken
ja het voornemen van huub vanavond; brady bunch en morgenavond knallen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das die film die Amanda zo graag wil zien
mike lijkt van het werken op te knappen hij ziet er lekker blozend uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike is weer fris . Heeft vandaag een hele container in elkaar gelast
Hij kan ook vertellen dat ie tegen Brian geslagen heeft (heb er helaas geen cap van, maar zag het wel) !quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n zusje was al een keer meegeweest, en nu mag hij ook op TV... en morgen stoer doen tegen z'n vriendjes die ie in DGK geweest is
Ach de praatjes van huub neem ik niet meer zo serieus.De ene minuut lult hij hard en de andere minuut vind hij het zielig.Wacht wel af.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja het voornemen van huub vanavond; brady bunch en morgenavond knallen.
Hier nog één hij is zo overduidelijk een marionet geworden! Ik word er kotsmisselijk van!quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:53 schreef itsme het volgende:
Nou Febo het is jullie gelukt.
Langzaam komen de procenten in de poll dichter bij elkaar. Straks toch nog een spannende finale en wil niemand dat Huub wint?
Ik begin nu zelfs Huub ook zat te zijn.
Tuurlijkl, tuurlijk zeggen, geen weerwoord tegen brian . sorry ik moet weer een teiltje.
helaas denk ik van ja. Maar weet ook hoe de tv uitzendingen er weer gaan uitzien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef DeWalrus het volgende:
Zullen vast allerlie Motieven te geven zijn. Maar volgens mij is Huub nu oprecht aardig voor amanda.... Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |