quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
Holy shit. Brian vergelijkt het overlijden van een honkbalcoach en Syl's vader met het overlijden van Nicky.
Waar gaat dit over?
En toen had hij er ook respect voor.Ja dat hebben we gezien brian.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
Holy shit. Brian vergelijkt het overlijden van een honkbalcoach en Syl's vader met het overlijden van Nicky.
Waar gaat dit over?
Die was inderdaad erg grappig. En daarna Amanda "Buwaaking!"quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:41 schreef Deisyy het volgende:
En dan Jaap die "afstand" roept tegen een krijsende Amanda![]()
![]()
Er is nu ook een OPquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Disana en een top TT.![]()
Brian tegen Zeur: Nicky is doodgebeten door een andere hond en overleden.
Ach, het terrein rond dat hok is groot genoeg. Ze kunnen er nog altijd een begraafplaats van maken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
en Johan Vlemmix bijna dood, Brian die zichzelf bijna dood slaat, Huub die Brian dood wil hebben, Jaap gaat toch al dood als die zo doorgaat en nu Nikki (Nicky).![]()
Kijk, dit bedoelde ik nu de hele tijd met: Amanda is bezig met haar TV momentjes.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
Lekker rekken die handel, zo maak je ook tv.
[ afbeelding ]
Prima OPquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Er is nu ook een OP![]()
Overigens hebben we er dankzij creatieve Brian vandaag weer een uitdrukking bij: hoog in je emotie zitten. Ik heb Brian wat dat betreft erg hoog zitten.
Maar ze zingt zo mooi, of is dat ook al te hoog gegrepen voor jequote:Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prima OP.
Brian zit mij iets te hoog, die RAT gaat me namelijk boven mijn pet.
Oh jee, Zeur krijgt zangles, ff muten.
Dat lijkt me heel verstandig, ze kan niet zingen en ik begrijp niet dat Rob naar dat hok komt om haar zangles te geven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
Selene heeft een CV gemaakt. Zingen wil ze er niet op zetten, maar zanglessen misschien wel.
Volg je het gesprek tussen Til en Claire ? Misschien kun je iets posten wat er gezegd wordt, handig voor de FOKkers die niet meeluisteren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:07 schreef diedirk het volgende:
Wat een belachelijk slechte casting die groupie van Huub zonder eigen mening...
Zou ze ook een proeftijd hebben?
welnee johquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:07 schreef diedirk het volgende:
Wat een belachelijk slechte casting die groupie van Huub zonder eigen mening...
Zou ze ook een proeftijd hebben?
Top idee, Amanda en Brian samen para. Dit is een terugpakmoment voor het blokken van de 12 uur voor Huub en Brian die moeilijk deed over de 12 uur van Syl na het overlijden van haar vader.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Huub zou eigenlijk wel 20 pluche hondjes willen bestellen die op Nicky lijken en met een touwtje om hun nek door de hele villa hangen.
Het valt toch best mee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef Carlaa het volgende:
Net de filmpjes van Amanda gezien (hondjes) en ik vind Jaap dan wel weer heerlijk in de weg lopen.. kan ik dan zó van genieten.
Bah, vals ben ik he.
Dat denk ik idd ook niet. Toch liep hij lekker in de weg.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het valt toch best mee.![]()
Ik denk dat Jaap daar oprecht helemaal niet wist wat er aan de hand is.
Amanda op de stoel, mooi moment om ein-de-lijk eens een en ander duidelijk te makenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:30 schreef Carlaa het volgende:
dit is idd HET moment om die 2 gek te krijgen. Medelijden? Met mensen die een ander ook geen afscheid gunnen?
Hoe reageerde Brian ook al weer toen Sylvia's vader dood ging?
Hoe reageerde Amanda toen die vriend van Huub dood ging?
Alle bommen op die 2 zou ik zeggen! Zeker weten dat ze gaan slaan en schoppen!
Interpunctie laat ik voor het gemak achterwege.quote:15:54 - Huub steunt Amanda
Na het verhaal van Brian te hebben aangehoord spurt Huub naar de slaapkamer waar Amanda in bed ligt bij te komen van alle emoties. “Ik vind het echt k*t voor je Aman”, laat een zorgzame Huub weten, nadat hij haar een kus op de wang heeft gegeven. De 20-jarige reageert niet echt en lijkt even alleen te willen zijn. “Wij wisten ook niet wat er aan de was”, verontschuldigd de Oldenzaler zich. Na nog een zoen op de wang verlaat Huub de slaapkamer. Nu maar hopen dat dit nooit tegen haar gebruikt zal gaan worden…
Waarom zegt hij dat niet tegen Brian zelf? Brian deed de deur wagenwijd open door erover te beginnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
Huub baalt echt van Brian. Hij zegt tegen Til dat hij net met een politiek correct verhaal kwam over het samenwonen en meeleven met elkaar in dat hok. ( Lees tv moment voor Brian maar dat weten we al).
Huub: Ja, dat heb ik gemerkt, mijn 12 uur werd gewoon geblokt en dat ging over een mens , niet over een hond.
Dat insinueert al plannen van huub richting het blokkeren van...en eventuele acties (pluche hondjes), dus een stapje voor proberen te blijven op brainquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dat niet tegen Brian zelf? Brian deed de deur wagenwijd open door erover te beginnen.
Huub wacht nog een keer zo lang af dat het programma is gestopt voordat hij ook maar een beginnetje heeft gemaakt, B&A hebben lang genoeg vakantie gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat insueert al plannen van huub richting het blokkeren van...en eventuele acties (pluche hondjes), dus een stapje voor proberen te blijven op brain
brain vermoed wel accties denk ik, maar is nog teveel met amanda bezig waarschijnlijk...
Je blijft bij de les Ccquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:33 schreef Copycat het volgende:
Na al dat hondenleed is het weer hoog tijd voor het dagelijksespelletje Zoek de Vauten:
Interpunctie laat ik voor het gemak achterwege.
Enne... zou Nicky niet tot heel kittig dasje kunnen worden omgebouwd?
No doggy, no cry?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian luistert Bob Marley.. Moet hij niet iets anders aan? Zn shirt en bank matchen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |