Ik twijfelde eerst ook, omdat ik weet dat Hans ook een dochter heeft.. Maar toen ze naar boven moesten om om te kleden wist ik het zeker .. Het is een jongenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je niet beter weet zou je denken dat het een meisje is of ligt dat aan mij?
Zo jong, en nu al een hondekopquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al is het Hans zoon ! Vechten gaat ie wel !
ja en dan komt mamanda aan de lijn en zegt dan "gefeliciteerd met je rijbewijs" en dat er een nieuwe auto voor amanda is gekocht en ohja dat mamanda een jaartje naar Miami emigreert omdat dat zo leuk is voor mama en dat amanda dat toch wel begrijpt.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat het misschien verstandiger is om haar moeder te bellen ipv Danielle.
Goed idee Huub, wrs neemt Peter dan weer op.![]()
Z'n zusje was al een keer meegeweest, en nu mag hij ook op TV... en morgen stoer doen tegen z'n vriendjes die ie in DGK geweest isquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:44 schreef mazaru het volgende:
Waarom is dat jongetje meegekomen? Hij mag helemaal niet meespelen met pappa
das die film die Amanda zo graag wil zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:48 schreef ericahysterica het volgende:
huub vraagt een film aan; dreamgirls, dus wij zitten vanavond weer gebakken
ja het voornemen van huub vanavond; brady bunch en morgenavond knallen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das die film die Amanda zo graag wil zien
mike lijkt van het werken op te knappen hij ziet er lekker blozend uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike is weer fris . Heeft vandaag een hele container in elkaar gelast
Hij kan ook vertellen dat ie tegen Brian geslagen heeft (heb er helaas geen cap van, maar zag het wel) !quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n zusje was al een keer meegeweest, en nu mag hij ook op TV... en morgen stoer doen tegen z'n vriendjes die ie in DGK geweest is
Ach de praatjes van huub neem ik niet meer zo serieus.De ene minuut lult hij hard en de andere minuut vind hij het zielig.Wacht wel af.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja het voornemen van huub vanavond; brady bunch en morgenavond knallen.
Hier nog één hij is zo overduidelijk een marionet geworden! Ik word er kotsmisselijk van!quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:53 schreef itsme het volgende:
Nou Febo het is jullie gelukt.
Langzaam komen de procenten in de poll dichter bij elkaar. Straks toch nog een spannende finale en wil niemand dat Huub wint?
Ik begin nu zelfs Huub ook zat te zijn.
Tuurlijkl, tuurlijk zeggen, geen weerwoord tegen brian . sorry ik moet weer een teiltje.
helaas denk ik van ja. Maar weet ook hoe de tv uitzendingen er weer gaan uitzien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef DeWalrus het volgende:
Zullen vast allerlie Motieven te geven zijn. Maar volgens mij is Huub nu oprecht aardig voor amanda.... Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |