Ik heb al een paar keer op het punt gestaan er een mail richting de webredactie aan te wagen. Maar zelfs dat is paerlen voor de zwijnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
Je blijft bij de les Cc. Een tasje van Nicky....
*rent nu heel snel naar het toilet voordat burostoel "zeiknat" wordt*.
Brian met zijn zalvende stemmetje nodigde op dat moment niet uit tot een discussie en dit was een Brian tv moment. Huub wacht zij tv moment af, daar moet je inmiddels toch aan gewend zijn?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef kahaarin het volgende:
Waarom zegt hij dat niet tegen Brian zelf? Brian deed de deur wagenwijd open door erover te beginnen.
Ze heeft toen een tas gemaakt van haar overleden kat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een tasje, ja! Er is toch zo'n Hollandse kunstenares die zich daarop heeft toegelegd, maar dan met katten? Kat, Nicky ... moet niet uitmaken.
Ook dat maar de kans dat brain door zou slaan acht ik redelijk groot, omdat brain er serieus over ging praten aan tafel, en als brain serieus wil gaan praten, kun je ff beter geen etter worden, helaas dat dat niet is gebeurdquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian met zijn zalvende stemmetje nodigde op dat moment niet uit tot een discussie en dit was een Brian tv moment. Huub wacht zij tv moment af, daar moet je inmiddels toch aan gewend zijn?
Okay dan! Nu doet ze iets met hamsters in ballen, maar die zijn weer in beslag genomen of zoiets.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:49 schreef schatje het volgende:
Ze heeft toen een tas gemaakt van haar overleden kat.
[ afbeelding ]
Tinkebell, ook geregistreerd op FOK!.
Ja, jammer genoeg wel, net zo zalvend en belerend terug gaan lullen en hem het een en ander heel begripvol onder de neus duwen had toch mijn voorkeur gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian met zijn zalvende stemmetje nodigde op dat moment niet uit tot een discussie en dit was een Brian tv moment. Huub wacht zij tv moment af, daar moet je inmiddels toch aan gewend zijn?
Nee juichen en joelend/blaffen/keffend door het huis gaan lopen, dat had meer effect gehad denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel, net zo zalvend en belerend terug gaan lullen en hem het een en ander heel begripvol onder de neus duwen had toch mijn voorkeur gehad.
Ja! Zij zat toen bij Jack Spijkerman.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft toen een tas gemaakt van haar overleden kat.
[ afbeelding ]
Tinkebell, ook geregistreerd op FOK!.
Brian - Van welke auto komt ie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:54 schreef Kinga het volgende:
Ach god, een vrachtwagen band voor Brian
Nou, ik denk dat er dan wel een waarschuwing op de plasma was gekomen, als Huub nu eens een keertje rustig kan blijven en net zo politiek correct blijft in zijn repliek dan kan dat natuurlijk niet en is Brian wellicht nog erger over de zeik, kijk maar naar Claire, hij kan niks met mensen waar hij geen vat op heeft, is hij meteen helemaal para.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nee juichen en joelend/blaffen/keffend door het huis gaan lopen, dat had meer effect gehad denk ik.
Of roepen:
Er was toch iemand jarig vandaag ?
Eens. Ik bedoel, dat had ook mijn voorkeur gehadquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel, net zo zalvend en belerend terug gaan lullen en hem het een en ander heel begripvol onder de neus duwen had toch mijn voorkeur gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |