wie bijt ze nu weer?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:09 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En ze bijt focking steeds de verkeerde!!!
Je schrijft haar naam verkeerd. Kijk maar uit, straks wordt ze er nog "irritant van".quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:32 schreef Lobasca het volgende:
Slène lult alsof ze een wannabeemiljonair is, "Ik zit hier al 3 maanden"
Ja, blijkbaar was er toch meer aan de hand dan, ik las het hier niet maar zag wel een filmpje staan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:24 schreef mootie het volgende:
Zei Amanda net tegen Tilly dat ze ruzie heeft met Brian?
Het zit als volgt:quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:12 schreef itsme het volgende:
[..]
huh? en daar gebruiken ze een ontslagronde voor. Ipv de kans om eindelijk een van die 2 op de kruk te zetten?
Vind het heel vaag. Wat voor verwarring dan? Huub zou Jaap er uit stemmen en Calire moet hem er in houden? En dan zouden BA geloven dat er een scheurtje was. De enige scheur is die van Amanda
Dat van Amanda vond ik ook, daardoor dacht ik eerst, dat hij haar geslagen had.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is gewoon knettergek, misschien wil hij zichzelf een blessure slaan, hij schijt volgens mij peulen voor die wedstrijd.
Het is overigens wel vreemd dat Amanda zo opgerolt blijft liggen nadat dat geluid onder de dekens vandaan kwam.
Misschien mag Brian wel geen pammetjes meer, omdat hij anders niet door de dopingcontrole komt. Dat zou misschien verklaren waarom hij overdag zo'n kort lontje heeft en 's nachts niet in slaap kan komen.
Laat zijn moeder het niet horen, dan krijgt hij weer een boze brief!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar was er toch meer aan de hand dan, ik las het hier niet maar zag wel een filmpje staan.
http://www.clipser.com/watch_video/82126&mvpageno=1
Heb het ook in media geplaatst.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef BarryK het volgende:
Verdomme, waarom had ik nou geen streams aanstaan vannacht
Bedankt voor de filmpjes en soundfile.
Nieuwnieuws bericht over dat Jaap, Johan Vlemmix heeft gered:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)mix_voor_straks.html
Ik zie het nog gebeuren, dat die hele wedstrijd niet door gaat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:24 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Carlos dat hij last heeft van zijn rechterhand. Laat dat nou de hand zijn waarmee hij vannacht sloeg, toeval?
Huub heeft samen met Brian om 11.55 uur een ontslagronde voor Jaap aangevraagd. Brian was helemaal in zijn nopjes dus Claire heeft daar nu niks meer mee te maken imo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:46 schreef Desii het volgende:
Jaap neemt Claire niet serieus in het team.... om Jaap haar wel serieus te laten nemen, gaat Claire een ontslagronde aanvragen voor Jaap (kweet niet of dit inmiddels gebeurd is en het is nu zowieso te laat daarvoor had voor 12:00 vanmiddag gemoeten)Het is dan de bedoeling dat Claire met een goede onderbouwing Jaap laat inzien, dat hij haar net zo goed nodig heeft als zij hem.
Ergens snap ik het wel, maar heb liever een bashronde tegen Amanda
vorige wat? week?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef Margo37 het volgende:
Vorige schijnt er een artikel in de krant te hebben gestaan:
"Agressie kan niet bestreden worden door bv kickbokslessen of andere agressieve sporten. Het wakkert de agressie aan."
Kunnen we de lol nog op
Huubquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:56 schreef neo567 het volgende:
Wie za Jaap erin houden dan?
Als Huub em zelf op de stoel zet?
Ja, week is weggevallen, typefoutjequote:
"Bij één iemand die eruit komt zal ik bij het hek staan, wel of geen winnaar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:55 schreef beequeen het volgende:
Leuk stukje op Ilona's Hyves. Een kijkje achter de schermen zeg maar.
http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/8onj/
Huub, lees haar andere columns maar, dan wordt het je wel duidelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:01 schreef Disana het volgende:
"Bij één iemand die eruit komt zal ik bij het hek staan, wel of geen winnaar.
Want diegene betekende veel voor me in “De Gouden Kooi” en wie mij eenmaal lief is blijft mij altijd lief! "
Bedoelt ze Huub? Brian zal het toch zeker niet zijn.
Vond dit zo lief van haar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:55 schreef beequeen het volgende:
Leuk stukje op Ilona's Hyves. Een kijkje achter de schermen zeg maar.
http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/8onj/
Bedankt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub, lees haar andere columns maar, dan wordt het je wel duidelijk.
huub jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
"Bij één iemand die eruit komt zal ik bij het hek staan, wel of geen winnaar.
Want diegene betekende veel voor me in “De Gouden Kooi” en wie mij eenmaal lief is blijft mij altijd lief! "
Bedoelt ze Huub? Brian zal het toch zeker niet zijn.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:07 schreef Disana het volgende:
Deborah met een collect call. Er is iets met de hondjes en het is erg. Er is iets met Nicky gebeurd: een andere hond heeft hem doodgebeten.
Het scheelde niet veel. De monitor viel ook al bijna van het bureau af.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:11 schreef noekje het volgende:
Zo, die is flink overstuur.
Jaap zei dat ze ramen in wilde slaan?
ze zal wel een stemming aanvragen om naar de begrafenis te mogen, en dan zal ze t niet begrijpen dat ze de stem van jaap of huub niet krijgtquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Hier wordt een heel uitgebreid tv moment van gemaakt, speciaal op de tuinstoelen met de camera op voor je snufferd.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ze zal wel een stemming aanvragen om naar de begrafenis te mogen, en dan zal ze t niet begrijpen dat ze de stem van jaap of huub niet krijgt
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ze zal wel een stemming aanvragen om naar de begrafenis te mogen, en dan zal ze t niet begrijpen dat ze de stem van jaap of huub niet krijgt
Ze zegt het nu pas.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef Lobasca het volgende:
Weet Brian nu al wat er aan de hand is?
Het is natuurlijk ook niet erg leuk om dit nieuws via de telefoon te krijgen, ze leek me toen toch wel gek met die hondjes, niet dat ze ze goed heeft opgevoed maar dit vind ik zielig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:11 schreef noekje het volgende:
Zo, die is flink overstuur.
Jaap zei dat ze ramen in wilde slaan?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:15 schreef Kinga het volgende:
Dit is wel sneu voor der... Waren echt lieve hondjes.
Uit ervaring weet ik dat de bazen van grote honden ze loslaten, en die kleine honden pakken / bijten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:14 schreef itsme het volgende:
Godsamme. wat klote zeg.![]()
Waarom laten ze die kut honden niet aan de lijn.
Ik vind het lullig voor die hond, maar je opmerking.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
Die Nicky was toch helemaal geen echte hond?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:14 schreef itsme het volgende:
Godsamme. wat klote zeg.![]()
Waarom laten ze die kut honden niet aan de lijn.
gelukkig komen haar 8 uur eraan, kan ze die er mooi voor gebruiken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Die hond(en) zijn bij de ouders van de vriend van Mamanda en ze laat Deborah bellen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
Deborah hoorde het vanochtend van hun moeder. Dus die is nog te laf om zelf te bellen.
erg genoeg, maar voor die Kooi Zooi kan hij mooi in de paarden bak opgebaart worden!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
idd.... nu weet ik het weerquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft samen met Brian om 11.55 uur een ontslagronde voor Jaap aangevraagd. Brian was helemaal in zijn nopjes dus Claire heeft daar nu niks meer mee te maken imo.
Ik zie ook liever Amanda op de stoel, maar ik denk dat Brian dat niet trekt, gezien zijn huidige "state of mind".
Het is dus duidelijk weer gescript.
dit snap ik ook niet ..flauwquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
Deborah hoorde het vanochtend van hun moeder. Dus die is nog te laf om zelf te bellen.
Die is waarschijnlijk zo met zichzelf bezig dat het niet eens in haar op komt om dat te doen, dat laat ze aan Debora over, ze zal er in mijn ogen net zo lang bij stil hebben gestaan als bij het opvoeden van haar kinderen, het resultaat mag voor zichzelf spreken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
Zeg er dan bij "sommige" bazenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef FSR het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat de bazen van grote honden ze loslaten, en die kleine honden pakken / bijten.
Ik had zelf een Maltezer... en die had een speciaal tuigje om, zodat we ze aan de lijn zo op konden tillen....
Siegfried heet die gast. En wat maakt het uit dat de moeder elders zou zitten. Stel je voor dat je zelf je kind troost.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Die hond(en) zijn bij de ouders van de vriend van Mamanda en ze laat Deborah bellen.
Of zit dat rotwijf al in Miami?
Ga maar eens wandelen in het Kralingse bos.. dan zal je zien dat het niet "sommige bazen" zijn, maar het overgrote deel .....quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeg er dan bij "sommige" bazen![]()
En je weet niet hoe het gegaan is, heb hier een de buurt een aangelijnde hond een kat zien doodbijten
Ben het volkomen met je eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Vind het zielig voor de hond.Maar heb geen medelijden met Amanda.Klinkt hard maar Amanda heeft wat gelachen als anderen verdriet hadden.
Die moeder is echt de titel mamma onwaardig. Kille tante.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Vind het zielig voor de hond.Maar heb geen medelijden met Amanda.Klinkt hard maar Amanda heeft wat gelachen als anderen verdriet hadden.
Om wat te doen? Het diertje is nu dood.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef Lobasca het volgende:
En als ze echt zoveel om dat beestje geeft, stapt ze nu op. Zou ik iig wel doen.
Ik vind het ergens wel sneu dat haar moeder zo doet, Amanda is het product van haar opvoeding, niet dat ze inmiddels nog niet verantwoordelijk is voor zichzelf hoor, maar wat je niet hebt meegekregen kun je in mijn ogen nog niet hebben ondervonden als je nog maar net 20 bent.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
+1 Denk dat Brian nog wel even tegen Jaap losgaat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Ja, da's Nicky.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
Was dit Nicky, ik weet het even niet meer?
[ afbeelding ]
Wat kan ze buiten de poort doen? Afscheid van hem nemen, maar daar krijg je die hond niet mee terug.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef Lobasca het volgende:
En als ze echt zoveel om dat beestje geeft, stapt ze nu op. Zou ik iig wel doen.
Zo moeder, zo dochterquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk zo met zichzelf bezig dat het niet eens in haar op komt om dat te doen, dat laat ze aan Debora over, ze zal er in mijn ogen net zo lang bij stil hebben gestaan als bij het opvoeden van haar kinderen, het resultaat mag voor zichzelf spreken.
Dat kille rotwijf verdient de naam moeder niet, ik hoop dat ze verzuipt tijdens haar fel begeerde cruise.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:20 schreef Disana het volgende:
Siegfried heet die gast. En wat maakt het uit dat de moeder elders zou zitten. Stel je voor dat je zelf je kind troost.
Als één van mijn katten komt te overlijden, kom ik van de andere kant van de wereld terug, mocht ik daar zijn, om afscheid te nemen. Sorry, maar ik ben daar heel gevoelig voor.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Om wat te doen? Het diertje is nu dood.
Ah, toe, zeg dat je voorspellende gaven hebt? Ja toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:26 schreef T-lex het volgende:
Amanda verteld dat Jaap Amanda niet alleen wou laten en steeds de deur open deed. Krijgen we straks Para Brian die ff Jaap z'n nekkie omdraaid?!
Mwah...quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kille rotwijf verdient de naam moeder niet, ik hoop dat ze verzuipt tijdens haar fel begeerde cruise.![]()
Of ga ik nu te ver?
Ik denk dat Jaap zo de volle laag krijgt van Brian.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
Amanda legt weer uit wat Jaap deed.
Oh oh! Brian dadelijk weer boos.
Vet varken, zegt Amanda.
Afscheid nemen is het mooiste in dat geval wat je kunt doen, maar als je geld dan belangrijker vindtquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat kan ze buiten de poort doen? Afscheid van hem nemen, maar daar krijg je die hond niet mee terug.
Nee hoor, GMTAquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kille rotwijf verdient de naam moeder niet, ik hoop dat ze verzuipt tijdens haar fel begeerde cruise.![]()
Of ga ik nu te ver?
En toen de hondjes in de kooi waren, keek ze er niet naar om,Palma moest ze eten geven, anders kregen ze niets.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Ze zat hard te huilen, hij deed de deur open. Ze schreeuwde dat hij weg moest gaan, duwde de deur weer dicht. Jaap bleef de deur openen, ze heeft toen geprobeerd het bureautje ervoor te schuiven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:29 schreef Dementor het volgende:
Wat heeft Jaap dan zogenaamd bij Amanda gedaan?
Deborah of Daniëlle?quote:14:18 - Nicky is doodgebeten!
Amanda wordt tijdens haar sportles gestoord omdat zij een collect call heeft. Enthousiast neemt zij de telefoon op en hoort dat het haar zus Danielle is. Echter is haar zusje helemaal in tranen en weet niet wat ze moet zeggen. “Zit je?”, vraagt Danielle huilend. “Het is heel erg maar er is iets met Nicky (Amanda’s chihuaha) gebeurd”, snikt zij. “Een andere hond heeft Nicky doodgebeten”, vertelt Danielle. “Het spijt me dat ik het moet zeggen”, vervolgt ze. Amanda heeft het niet meer en barst in snikken uit. Als dan ook nog eens Jaap haar komt storen, is de maat helemaal vol. “Ik wordt helemaal opgefokt hier, laat me met rust!”, schreeuwt zij naar Jaap. Amanda zegt Danielle later te bellen en rent in paniek naar Brian toe. Ondanks dat hij nog niet weet wat er is gebeurd, troost de Antilliaan zijn vriendin.
Oh een normale DGK actie dus.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zat hard te huilen, hij deed de deur open. Ze schreeuwde dat hij weg moest gaan, duwde de deur weer dicht. Jaap bleef de deur openen, ze heeft toen geprobeerd het bureautje ervoor te schuiven.
(Afscheid van Hondje Nicky nemen)quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:29 schreef Szura het volgende:
hopelijk gaat ze nu naar huis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |