huub jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
"Bij één iemand die eruit komt zal ik bij het hek staan, wel of geen winnaar.
Want diegene betekende veel voor me in “De Gouden Kooi” en wie mij eenmaal lief is blijft mij altijd lief! "
Bedoelt ze Huub? Brian zal het toch zeker niet zijn.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:07 schreef Disana het volgende:
Deborah met een collect call. Er is iets met de hondjes en het is erg. Er is iets met Nicky gebeurd: een andere hond heeft hem doodgebeten.
Het scheelde niet veel. De monitor viel ook al bijna van het bureau af.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:11 schreef noekje het volgende:
Zo, die is flink overstuur.
Jaap zei dat ze ramen in wilde slaan?
ze zal wel een stemming aanvragen om naar de begrafenis te mogen, en dan zal ze t niet begrijpen dat ze de stem van jaap of huub niet krijgtquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Hier wordt een heel uitgebreid tv moment van gemaakt, speciaal op de tuinstoelen met de camera op voor je snufferd.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ze zal wel een stemming aanvragen om naar de begrafenis te mogen, en dan zal ze t niet begrijpen dat ze de stem van jaap of huub niet krijgt
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ze zal wel een stemming aanvragen om naar de begrafenis te mogen, en dan zal ze t niet begrijpen dat ze de stem van jaap of huub niet krijgt
Ze zegt het nu pas.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef Lobasca het volgende:
Weet Brian nu al wat er aan de hand is?
Het is natuurlijk ook niet erg leuk om dit nieuws via de telefoon te krijgen, ze leek me toen toch wel gek met die hondjes, niet dat ze ze goed heeft opgevoed maar dit vind ik zielig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:11 schreef noekje het volgende:
Zo, die is flink overstuur.
Jaap zei dat ze ramen in wilde slaan?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:15 schreef Kinga het volgende:
Dit is wel sneu voor der... Waren echt lieve hondjes.
Uit ervaring weet ik dat de bazen van grote honden ze loslaten, en die kleine honden pakken / bijten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:14 schreef itsme het volgende:
Godsamme. wat klote zeg.![]()
Waarom laten ze die kut honden niet aan de lijn.
Ik vind het lullig voor die hond, maar je opmerking.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
Die Nicky was toch helemaal geen echte hond?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:14 schreef itsme het volgende:
Godsamme. wat klote zeg.![]()
Waarom laten ze die kut honden niet aan de lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |