Wie beweert er hier dat Brian Amanda slaat en dat ze zielig is?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:16 schreef Taurus het volgende:
Is toch obvious wat er aan de hand is in dat bed, Brian ergert zich de pleuris aan Huub en Claire die herrie maken en mept zichzelf. Ok, dat laatste is niet helemaal normaal, maar dat is wel wat er gebeurd. Hij slaat echt niet Amanda hoor, ten eerste heeft hij dat nooit zo 'vol' gedaan, ten tweede is er helemaal geen woordenwisseling, en ten derde zou dat betekenen dat Amanda niet een enorm asociale scheur heeft en stil weg duikt. Amanda is niet zo 'zielig' hoor, die schreeuwt echt wel terug.
En jij denkt dat Brian niet tegen Huub durft te zeggen dat hij moet stoppen met herrie maken, kom op zeg. Die gast is volkomen geschift omdat hij geen pammetjes meer slikt. Ik zeg niet dat hij Amanda slaat maar het zou niet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:16 schreef Taurus het volgende:
Is toch obvious wat er aan de hand is in dat bed, Brian ergert zich de pleuris aan Huub en Claire die herrie maken en mept zichzelf. Ok, dat laatste is niet helemaal normaal, maar dat is wel wat er gebeurd. Hij slaat echt niet Amanda hoor, ten eerste heeft hij dat nooit zo 'vol' gedaan, ten tweede is er helemaal geen woordenwisseling, en ten derde zou dat betekenen dat Amanda niet een enorm asociale scheur heeft en stil weg duikt. Amanda is niet zo 'zielig' hoor, die schreeuwt echt wel terug.
Toen hij Amanda onder de dekens een stomp gaf (is ook n filmpje van) bleef ze ook stil en opgerold onder de dekens liggen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:16 schreef Taurus het volgende:
Hij slaat echt niet Amanda hoor, ten eerste heeft hij dat nooit zo 'vol' gedaan, ten tweede is er helemaal geen woordenwisseling, en ten derde zou dat betekenen dat Amanda niet een enorm asociale scheur heeft en stil weg duikt. Amanda is niet zo 'zielig' hoor, die schreeuwt echt wel terug.
Wie niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef T-lex het volgende:
Huub gunt Brian doodleuk even een hersenbloeding en een hartaanval....
Dit krijg je te zien als je het filmpje wil afspelen, rara hoe kan dat?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:34 schreef Scandalous het volgende:
Dat filmpje van Brian....Wat is het toch een rare, enge gast.
Toen hij Amanda onder de dekens een stomp gaf (is ook n filmpje van) bleef ze ook stil en opgerold onder de dekens liggen.
Kan me nog herinneren dat Huub altijd riep dat sommige mensen het spel en realiteit niet kunnen scheiden. Dat hij zo'n uitspraak doet en nieteens in een heftige ruzie of discussie, laat weer goed zien hoe goed Huub dat kan.quote:
Bij mij doen ze het gewoon nog.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit krijg je te zien als je het filmpje wil afspelen, rara hoe kan dat?
[ afbeelding ]
Linkje please?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:49 schreef itsme het volgende:
Bij mij doen ze het gewoon nog.
Op clipser. je hebt er ook een in slowmotion zie ik.
nee Jij bent een trotse Brian fan!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Huub altijd riep dat sommige mensen het spel en realiteit niet kunnen scheiden. Dat hij zo'n uitspraak doet en nieteens in een heftige ruzie of discussie, laat weer goed zien hoe goed Huub dat kan.![]()
Eerst moet Dilana aan het gas en nu mag Brian een hersenbloeding en hartaanval krijgen.
Heel eerlijk, ik zou als Huub fan op dit soort momenten m'n ogen uit m'n kop schamen.(gelukkig ben ik dat niet)
Dit is het filmpje van vannacht, ik bedoel het filmpje waar Brian Amanda echt slaat onder de dekens.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:53 schreef itsme het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/82036
http://www.clipser.com/watch_video/81954quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is het filmpje van vannacht, ik bedoel het filmpje waar Brian Amanda echt slaat onder de dekens.
Huub en Brian vragen een ontslagronde aan voor Jaap.
Brian slaat amanda niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is het filmpje van vannacht, ik bedoel het filmpje waar Brian Amanda echt slaat onder de dekens.
Huub en Brian vragen een ontslagronde aan voor Jaap.
Om verwarring te zaaien bij Brian en Amanda. Het is een plannetje van Huub en Jaap, net doen of er scheurtjes ontstaan in de samenwerking.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:02 schreef itsme het volgende:
waarom een ontslag ronde voor jaap. Het slaat nergens op/
Zit geen logica in
En ze bijt focking steeds de verkeerde!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:07 schreef beequeen het volgende:
En weet bijt Dilana, ik vind het echt niet normaal, dat is al de zoveelste keer.
Waarom muilkorven ze dat beest niet?
huh? en daar gebruiken ze een ontslagronde voor. Ipv de kans om eindelijk een van die 2 op de kruk te zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om verwarring te zaaien bij Brian en Amanda. Het is een plannetje van Huub en Jaap, net doen of er scheurtjes ontstaan in de samenwerking.
Claire kan niet koken.![]()
Ik vind het een heel raar filmpje. Je gaat jezelf en/of Amanda toch niet slaan omdat een ander lawaai maakt??? Hij kijkt ook even stiekem naar de de camera trouwens. Op het moment dat de camera goed draait. Zo verraad de regie dat er op hem gelet wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/81954
Je hebt gelijk hoor. Ik ben bang dat het script is, Amanda mag natuurlijk niet op de ontslagstoel, stel je voor.....een kindje van God op de stoel en een Brian die al helemaal opgefokt is. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:12 schreef itsme het volgende:
huh? en daar gebruiken ze een ontslagronde voor. Ipv de kans om eindelijk een van die 2 op de kruk te zetten?
Vind het heel vaag. Wat voor verwarring dan? Huub zou Jaap er uit stemmen en Calire moet hem er in houden? En dan zouden BA geloven dat er een scheurtje was. De enige scheur is die van Amanda
Ik begrijp dat José echt zo ontzettend niet, niemand anders zegt het hier en als dat mens nou eenmaal Palma genoemd wil worden, waarom moet jij dan zo raar provocerend constant 'jose' zeggen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
Huub gaat een feestje aanvragen voor Jósé, 7 februari is ze een jaar in dag hok, lief.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie beweert er hier dat Brian Amanda slaat en dat ze zielig is?
Ik denk eerder dat Brian overstuur is vanwege de indringer eigenlijk. Het lijkt mij logisch dat je na zoiets niet zomaar even de slaap kunt vatten.
Toch vond ik dat ander soort klappen/geweld dan wat je hier onder de dekens hoort (echt pats pats pats), ik geloof gewoon niet dat Amanda vervolgens helemaal niets zou doen. Bovendien was er helemaal geen aanleiding toe, bij die voorbeelden die jij noemt was er 'ruzie'.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Brian niet tegen Huub durft te zeggen dat hij moet stoppen met herrie maken, kom op zeg. Die gast is volkomen geschift omdat hij geen pammetjes meer slikt. Ik zeg niet dat hij Amanda slaat maar het zou niet de eerste keer zijn.
Onder de dekens, in de douche cabine en in de tuin, allemaal VOL in beeld.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:35 schreef Leandra het volgende:
Heb net dat filmpje van Brian gekeken, volgens mij ligt Amanda hem te pijpen en heeft Brian zwaar de pest in dat hij niet klaar kan komen omdat Huub en Claire op de achtergrond zo liggen te OH'en.
Of Amanda pijpt verschrikkelijk slecht.. dat kan ook natuurlijk![]()
Het lijkt erop dat hij uit frustratie zichzelf of het kussen slaat, maar Amanda volgens mij niet... die begint als homp tussen z'n benen en eindigt naast hem onder de dekens... waarschijnlijk net zo gefrustreerd dat het niet afgemaakt kon worden.
En dan hebben we het nog niet over het "pijpslet" gehalte wat Amanda vertoont, stel dat Huub terugscheldt...
Ze heet José en zo noem ik haar dan ook, jammer dat je je aan zo'n klein dingetje stoort.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:36 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp dat José echt zo ontzettend niet, niemand anders zegt het hier en als dat mens nou eenmaal Palma genoemd wil worden, waarom moet jij dan zo raar provocerend constant 'jose' zeggen?![]()
OOOOOOOOOOOOOOOO wat fijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:26 schreef T-lex het volgende:
Amanda komt boven...en de yoga groep komt net naar beneden.
B&A begroeten mekaar met een kus en een best lange knuffel.
Ow, daar is Tilly al.
Om twee "paartjes" over te houden die in de finale om het huis gaan strijden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:02 schreef itsme het volgende:
waarom een ontslag ronde voor jaap. Het slaat nergens op/
Zit geen logica in
Ik zie niet eens meer dat je het schrijft. Gewenningquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heet José en zo noem ik haar dan ook, jammer dat je je aan zo'n klein dingetje stoort.
De mensen die ik ken die naar DGK kijken, vinden het stuk voor stuk, een dom hoerig kindquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt tegen Til dat ze ervan overtuigd is dat ze gaat winnen. Zeur zegt ook dat ze "buiten" het meest over Amanda hoort praten. Wat zouden ze "buiten" allemaal zeggen over Amanda vraag ik me dan af?
Claire gaat ook weer flink over de tong, dat ze het spel niet begrijp en een 2e Lieke is maar dan nog zwakker.
Volgens Amanda had Natasja een grote bek maar een klein hartje.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:57 schreef Lobasca het volgende:
Amanda loopt Natasia weer de hemel in te prijzen
Je maakt mij niet wijs, dat die mannen zo graag siliconezakken kijken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die naar DGK kijken, vinden het stuk voor stuk, een dom hoerig kind![]()
Maar de mannen kijken wel graag naar d'r.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:03 schreef Varen het volgende:
BQ, mijn streams lopen niet lekker, ik wil graag die van Hidiho proberen, heb je misschien het linkje voor me?
Gelukkig zijn er ook nog mannen zoals jijquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:03 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs, dat die mannen zo graag siliconezakken kijken.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Nog liever een échte opblaaspop dan die opgepompte silicone snol.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:03 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs, dat die mannen zo graag siliconezakken kijken.![]()
Ik vind der ook lekker, waar liggen mijn priotiteiten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ja, sommige mannen vinden haar een lekker hapje, kan ik me ook wel weer voorstellen, het is maar net waar je prioriteiten liggen
Alles is nep aan die snol.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog mannen zoals jij![]()
En ja, sommige mannen vinden haar een lekker hapje, kan ik me ook wel weer voorstellen, het is maar net waar je prioriteiten liggen
Het verbaast mij slechts.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heet José en zo noem ik haar dan ook, jammer dat je je aan zo'n klein dingetje stoort.
Er is niks mis mee om iemand lekker te vinden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind der ook lekker, waar liggen mijn priotiteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |