Zie OP.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:06 schreef Lobasca het volgende:
Indringers?
Huub was zichtbaar niet zo blij met deze uitslag...maar hij schoof gelijk alles af op sympathie sms'jes voor Lieke. (Helemaal niet onbegrijpelijk trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:08 schreef Utrecht het volgende:
Ik heb de cossen even teruggelezen en kan niet echt vinden hoe Huub reageerde op zijn dalende populairiteit of had hij er een andere verklaring voor.
Het moet toch wel steken dat hij net zo populair was als Lieke?
quote:
Mogguh Ruud, ik ben ban bang het laatste, hier werkt alles normaal.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kom niet op clipser, liggen ze eruit of ligt het aan mijn supercomputer
Youtube dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Die doet het welquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Youtube dan?
http://youtube.com/watch?v=bGmsBn1NAZQ
iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:32 schreef jassy het volgende:
[..]
Leuk wakker worden, pfff!!!
Goedemorgen![]()
![]()
Hij is gewoon knettergek, misschien wil hij zichzelf een blessure slaan, hij schijt volgens mij peulen voor die wedstrijd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:30 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Wat een raar filmpje van Brian in bed. Alhoewel ik ook eerder vermoed dat hij zichzelf een paar rake klappen geeft.
Het blijft een vreemde snuiter.
Dat is helemaal geen vreemde aanname. Zou mij iig niets verbazen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:39 schreef Verida het volgende:
Misschien mag Brian wel geen pammetjes meer, omdat hij anders niet door de dopingcontrole komt. Dat zou misschien verklaren waarom hij overdag zo'n kort lontje heeft en 's nachts niet in slaap kan komen.
Heb in de vorige COS ook al zoiets geschreven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is gewoon knettergek, misschien wil hij zichzelf een blessure slaan, hij schijt volgens mij peulen voor die wedstrijd.
Of mee in één huis wonen! Sowieso zou ik al horendol van zijn stem en zijn gitaargepingel worden maar die gast heeft echt issues.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:41 schreef jassy het volgende:
Hij is echt knettergek dat hij op zichzelf loopt te meppen! Je zult er maar mee getrouwd wezen!
Die beweging van Brian lijkt meer op een fameuze groeistuip waar die vaker last van heeft.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb in de vorige COS ook al zoiets geschreven.![]()
Als ik het filmpje een paar keer goed bekijk denk ik zelfs dat Amanda Brian slaat en niet andersom. Je ziet eerst Amanda onder de dekens een beweging maken, waar Brian z'n lichaam op lijkt te reageren. Daarna slaat Brian zichzelf, misschien uit frusteratie.
Misschien moest Amanda Brian een paar gebroken ribben slaan, zodat hij niet hoeft te vechten...maar lukt het niet helemaal.
En dan over Jaap zeggen dat híj knettergek is, maar ik geloof dat we een nieuwe kandidaat hebben! Misschien moet die psycholoog daar maar een stuk over gaan schrijven in de krant!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Of mee in één huis wonen! Sowieso zou ik al horendol van zijn stem en zijn gitaargepingel worden maar die gast heeft echt issues.
Of Brian doet gewoon een incasseer training voor het slapen gaan. Maar omdat Amanda niet hard genoeg slaat, doet hij het zelf wel ff.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Die beweging van Brian lijkt meer op een fameuze groeistuip waar die vaker last van heeft.
Dat deed die RAT ook,vorig jaar in de tijd van Natasia, in de sportzaal sloeg hij zich ook voor zijn RATTEKOP.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Die beweging van Brian lijkt meer op een fameuze groeistuip waar die vaker last van heeft.
De ontslagronde voor Amanda staat nog maar Huub heeft een ontslagronde voor Jaap aangevraagd om verwarring te zaaien bij A en B. Het zal er uiteindelijk wel op uitdraaien dat Jaap op de stoel komt en niet Amanda......wat een verrassing.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip.
De ontslagronde tegen Amanda is afgezegd of is het dadelijk nog afwachten of zij of Jaap op de stoel komt?
Ik vind het weer zo'n suffe zet, overduidelijk geregisseerd door achter, mocht Amanda wederom de stoelendans ontspringen.
Lieke had toch ook nog een ontslagronde aangevraagd voor Huub?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip.
De ontslagronde tegen Amanda is afgezegd of is het dadelijk nog afwachten of zij of Jaap op de stoel komt?
Ik vind het weer zo'n suffe zet, overduidelijk geregisseerd door achter, mocht Amanda wederom de stoelendans ontspringen.
Ik weet niet of die nog geldig nu Lieke vertrokken is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:00 schreef Verida het volgende:
Lieke had toch ook nog een ontslagronde aangevraagd voor Huub?
Stel je eens voor dat de kindjes van God op de stoel komen te zitten! Dat is toch helemaal niet goed voor hun reputatie! Kan mij soms best voorstellen dat de bewoners zich er groen en geel aan ergeren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De ontslagronde voor Amanda staat nog maar Huub heeft een ontslagronde voor Jaap aangevraagd om verwarring te zaaien bij A en B. Het zal er uiteindelijk wel op uitdraaien dat Jaap op de stoel komt en niet Amanda......wat een verrassing.
BSOL kan ook niet via Clipser bekijken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik denk dat Amanda wederom de dans ontspringt. Want ik denk dat de FEBO daar een stokje voor heeft gestoken en je weet dat marionet Huub alles doet wat de FEBO hem opdraagt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip.
Ziet er niet uit wat Brian doet. Heel zijn rug nog krom en een heel gespannen bekkiequote:
Inderdaad verre van een goede houding. Schouders naar achteren, rechtop zitten en je mula banden aanspannen, oftewel je bekkenbodemspierquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:30 schreef Verida het volgende:
Ziet er niet uit wat Brian doet. Heel zijn rug nog krom en een heel gespannen bekkie
En de wedstrijd is pas 17 februari.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
Ik begin dat pammetjesverhaal van jullie te geloven...
Mogguh, geen last hier.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:08 schreef Varen het volgende:
Hoi allemaal
Buffert de boel bij jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |