gelukkig komen haar 8 uur eraan, kan ze die er mooi voor gebruiken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ze zal wel een stemming aanvragen om naar de begrafenis te mogen, en dan zal ze t niet begrijpen dat ze de stem van jaap of huub niet krijgt
Kun je nagaan. Die hond(en) zijn bij de ouders van de vriend van Mamanda en ze laat Deborah bellen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
Deborah hoorde het vanochtend van hun moeder. Dus die is nog te laf om zelf te bellen.
erg genoeg, maar voor die Kooi Zooi kan hij mooi in de paarden bak opgebaart worden!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ze zal wel een stemming aanvragen om naar de begrafenis te mogen, en dan zal ze t niet begrijpen dat ze de stem van jaap of huub niet krijgt
idd.... nu weet ik het weerquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft samen met Brian om 11.55 uur een ontslagronde voor Jaap aangevraagd. Brian was helemaal in zijn nopjes dus Claire heeft daar nu niks meer mee te maken imo.
Ik zie ook liever Amanda op de stoel, maar ik denk dat Brian dat niet trekt, gezien zijn huidige "state of mind".
Het is dus duidelijk weer gescript.
dit snap ik ook niet ..flauwquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
Deborah hoorde het vanochtend van hun moeder. Dus die is nog te laf om zelf te bellen.
Die is waarschijnlijk zo met zichzelf bezig dat het niet eens in haar op komt om dat te doen, dat laat ze aan Debora over, ze zal er in mijn ogen net zo lang bij stil hebben gestaan als bij het opvoeden van haar kinderen, het resultaat mag voor zichzelf spreken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
Zeg er dan bij "sommige" bazenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef FSR het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat de bazen van grote honden ze loslaten, en die kleine honden pakken / bijten.
Ik had zelf een Maltezer... en die had een speciaal tuigje om, zodat we ze aan de lijn zo op konden tillen....
Siegfried heet die gast. En wat maakt het uit dat de moeder elders zou zitten. Stel je voor dat je zelf je kind troost.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Die hond(en) zijn bij de ouders van de vriend van Mamanda en ze laat Deborah bellen.
Of zit dat rotwijf al in Miami?
Ga maar eens wandelen in het Kralingse bos.. dan zal je zien dat het niet "sommige bazen" zijn, maar het overgrote deel .....quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeg er dan bij "sommige" bazen![]()
En je weet niet hoe het gegaan is, heb hier een de buurt een aangelijnde hond een kat zien doodbijten
Ben het volkomen met je eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Vind het zielig voor de hond.Maar heb geen medelijden met Amanda.Klinkt hard maar Amanda heeft wat gelachen als anderen verdriet hadden.
Die moeder is echt de titel mamma onwaardig. Kille tante.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Vind het zielig voor de hond.Maar heb geen medelijden met Amanda.Klinkt hard maar Amanda heeft wat gelachen als anderen verdriet hadden.
Om wat te doen? Het diertje is nu dood.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef Lobasca het volgende:
En als ze echt zoveel om dat beestje geeft, stapt ze nu op. Zou ik iig wel doen.
Ik vind het ergens wel sneu dat haar moeder zo doet, Amanda is het product van haar opvoeding, niet dat ze inmiddels nog niet verantwoordelijk is voor zichzelf hoor, maar wat je niet hebt meegekregen kun je in mijn ogen nog niet hebben ondervonden als je nog maar net 20 bent.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
+1 Denk dat Brian nog wel even tegen Jaap losgaat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Ja, da's Nicky.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
Was dit Nicky, ik weet het even niet meer?
[ afbeelding ]
Wat kan ze buiten de poort doen? Afscheid van hem nemen, maar daar krijg je die hond niet mee terug.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef Lobasca het volgende:
En als ze echt zoveel om dat beestje geeft, stapt ze nu op. Zou ik iig wel doen.
Zo moeder, zo dochterquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk zo met zichzelf bezig dat het niet eens in haar op komt om dat te doen, dat laat ze aan Debora over, ze zal er in mijn ogen net zo lang bij stil hebben gestaan als bij het opvoeden van haar kinderen, het resultaat mag voor zichzelf spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |