Ja, die heb ik gezien, snee boven het oog, putjes onder het oog, daar houdt het zo'n beetje bij op, ik heb zwaardere verwondingen gehad van katten....quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een simpele snauw?
Heb je dat kind gezien? Dat kind is 2 ja, idioot....
-edit- Nutteloosquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien, snee boven het oog, putjes onder het oog, daar houdt het zo'n beetje bij op, ik heb zwaardere verwondingen gehad van katten....
Mijn zoon was zwaarder gewond toen hij van zijn fiets af is geklapt.
Niet overdrijven hoor, het valt echt wel mee, wat uitgesmeerd bloed, daardoor lijkt het erger, echt telegraafstyle...
Ik zeg niet dat het leuk is en die moeder verdient een enorm pak slaag dat ze dit heeft laten gebeuren, kind kan er niets aan doen, die is gewoon te klein om te begrijpen wat hij doet.
Hond is niet slecht om een snauw, moeder is slecht omdat ze het heeft laten gebeuren.
Die kan beter de hond wegdoen als ze toch geen zin heeft er goed op te letten en zelf in te grijpe waar nodig.
Ik ken wel meer kinderen die gebeten zijn, inc mijn eigen zoontje door een hond van een vriendje, geen van hen heeft daar een trauma aan over gehouden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, leuk toch voor een kind van 2 om in z'n fucking GEZICHT!!!!!!!!!!!!!! gebeten wordt door een hond.
En die enorme schade kan ook van binnen zitten. Of denk je dat dat kind dit vergeet?.
Zeker gezien het feit dat sommigen daadwerkelijk kinderen opvoeden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tamelijk angstwekkend dat sommige mensen met kinderen dit als een goed leermoment voor het gebeten knaapje zien.
Ik neem aan dat je die bewuste hond flink beloond hebt voor het fantastische leermoment wat-ie je kind heeft bezorgd?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef erodome het volgende:
Ik ken wel meer kinderen die gebeten zijn, inc mijn eigen zoontje door een hond van een vriendje, geen van hen heeft daar een trauma aan over gehouden.
Mijn zoon heeft nogsteeds littekens op zijn neus staan ervan, was aardig gebeten, vader van dat vriendje had ze alleen gelaten met een ietwat onzekere hond, mijn kind wilde de hond gaan aaien in de mand(gvd hij zou moeten weten dat dat niet mag dacht ik nog) en klats hebben was het....
Nou ja, eerst de hond opvoeden natuurlijk, een kind leert vanzelf wel wat wel en niet kan en mag.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zeker gezien het feit dat sommigen daadwerkelijk kinderen opvoeden..
Ho ho ho, doe even dat idiote idee niet op mij afschuiven, ik vind het niet ok als een hond dat doet, ik vind dat ouders honden en kinderen niet alleen met elkaar moeten laten en dit soort dingen moeten voorkomen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die bewuste hond flink beloond hebt voor het fantastische leermoment wat-ie je kind heeft bezorgd?!.
Er zijn ook teckels bekend die kinderen doodgebeten hebben...quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:26 schreef milagro het volgende:
het gaat niet om de kwantiteit in deze, maar om de "kwaliteit " van de beet.
een pitbull's beet is gewoon al snel desastreus, een tekkel die trap je met 1 schop weg.
kunnen we dus eindelijk eens ophoeren met dat suffe percentagegezeik en dat de pitbullachtigen van nature heel lief zijn?
die beesten zijn gefokt op nietlief, hence the jaws!!!!!!!!!
en voor de rest houd ik van Daggla
ja er zijn ook moeders bekend die hun kinderen doodgebeten hebben....quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn ook teckels bekend die kinderen doodgebeten hebben...
rode mieren ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:03 schreef Re het volgende:
cavia's kunnen ook verdomd gemeen bijten trouwens
Mijn nichtje is boven haar oog gebeten door haar konijn...die gaat dus mooi de deur uit.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:03 schreef Re het volgende:
cavia's kunnen ook verdomd gemeen bijten trouwens
Ik bedoelde te zeggen dat je gewoon op moet letten met WELKE HOND DAN OOK.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ja er zijn ook moeders bekend die hun kinderen doodgebeten hebben....
pik anders de essentie even op, en niet het specifieke woordje, oftewel tekkel, poedel, chihuahua, wat zijn de hoerige odds, en zo?? precies, dank je.
en nu algemeen :
vermoeiend dit.
ik gun iedereen zijn eigen leermomentjes, hoor, maar ik zie liever de hond zijn neus eens flink stoten dan een peuter..
wat is er nu erger, een hond die aan zijn oren getrokken wordt, of een kind dat daarom een beet krijgt van willekeurig welke BIJTGRAGE hond, een hond die meteen hapt als er aan zijn oren getrokken wordt is gewoon fucking gevaarlijk.
een kind die de kans krijgt MEERDERE keren aan honds oren trekken, die moet zijn moeder laten aborteren.
simpel.
nee, die gaat in die pan die ik net op tafel gezet hebquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:06 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Mijn nichtje is boven haar oog gebeten door haar konijn...die gaat dus mooi de deur uit.
daar kan dat nichtje toch niets aan doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:06 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Mijn nichtje is boven haar oog gebeten door haar konijn...die gaat dus mooi de deur uit.
kom op zeg.... 't is toch een logisch gevolg...quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:16 schreef paddy het volgende:
Na deze post gaat het gebagger de mand in.
Als dat hem niet zal leren! Potverdikkeme zeg, dat kind is oud genoeg om te weten dat hij de hond niet mag aankijken!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:42 schreef milagro het volgende:
geslaagd leermomentje
[ afbeelding ]
helaas werd papa ook gebeten, maar baby 'doet het in ieder geval nooit meer!!'
lekker belangrijk, schat.... leermomentje : wen niet zo snel aan dingen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef het.ismij het volgende:
echt milagro,.. k ben wel wat anders van je gewend dat dit overdreven gezeur.
volgens mij ben je met het verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:47 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker belangrijk, schat.... leermomentje : wen niet zo snel aan dingen.
ik neem aan dat bewuste ouders hun kroost ook op pad sturen voor onbeschermde sex, leermomentjequote:The Humane Society estimates that there are 800,000 dog bites that require medical attention every year. Dog bites rank second behind sexually transmitted diseases as the most costly health problem in the country. Over 60% of those bitten are children and 80% of the fatalities are children.
nee, hoor, prima bui, alleen ik ben wat allergisch voor dom geblaat over leermomentjes van mensen die meer begaan zijn met een aan zijn oren getrokken pitbull dan met een gebeten peuter.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
volgens mij ben je met het verkeerde been uit bed gestapt.
Is de baby door die beet gestorven? En ja, zoals je eerder kon lezen snap ik niet dat ouders hun kleine kinderen met huisdieren alleen laten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:42 schreef milagro het volgende:
geslaagd leermomentje
[ afbeelding ]
helaas werd papa ook gebeten, maar baby 'doet het in ieder geval nooit meer!!'
Ik ben het anders wel met Milagro eens hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:52 schreef het.ismij het volgende:
Echt ongelofelijk hoe overtrokken er gereageerd wordt.
Alsof dat door een normale huis tuin en keuken hond gebeurd?
Hoeveel van die 800.000 zullen er wel niet door "vechthonden" gemaakt worden.
Ik gok zomaar. veel.
Vooral dit gedeelte. Ik snap persoonlijk niet dat mensen niet snappen dat honden een instinct hebben. Dat het geen kinderen zijn, maar dieren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:54 schreef milagro het volgende:
[..]
leermomentjes zijn geen kokendheet water, geen balkons met stoelen waar je peuter op kan klauteren, geen openstaande ramen op tig hoog, geen loslopende peuters ben je vijver in de tuin en dus ook geen honden met kaken die je in 1 hap de strot doorbijten.... leermomentjes zijn "UH UH, NEE, MAG NIET" als je kind zijn liga in je dvdspeler probeert te douwen, die dvdspeler bijt niet namelijk.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:52 schreef het.ismij het volgende:
Echt ongelofelijk hoe overtrokken er gereageerd wordt.
Alsof dat door een normale huis tuin en keuken hond gebeurd?
Hoeveel van die 800.000 zullen er wel niet door "vechthonden" gemaakt worden.
Ik gok zomaar. veel.
1/3 ongeveer dus door honden uit de eigen familie...quote:According to a 1994 study by Mathews and Lattal approximately one million dog bites occur every year in the United States – according to the study 60-70% of those involve children, boys are bitten more often than girls and a third of the dogs that attack children are owned by the family.
Ik had eigenlijk meer verwacht...quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:59 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
1/3 ongeveer dus door honden uit de eigen familie...
Nee jij bent lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:25 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Alsof dat kind bewust is van zijn handelen. Kankermoeder is het
nah, ik heb het wel gezegd zo ongeveer.. boven je staat weer zo'n leuke post, over een leermomentje , een terechte beet... naar een kind toequote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:12 schreef Candaasje het volgende:
Er zit wel een aanzienlijk verschil tussen de beet uit het nieuwsbericht en de verwondingen op de foto's die Milagro heeft gepost.... het nieuwsbericht was een waarschuwingsbeet, op de andere foto's is het echt een aanval. Een waarschuwing is terecht wanneer de hond getreitert is, een aanval niet.
En wat reageert iedereen hier verder wel lekker overtrokken (al gezegd, maar ik zeg het nog maar eens).
Misschien was het wel gewoon een stom ongeluk? Net zoals ik een pagina terug heb beschreven; de hond schrok van het jongetje - dat van mijn part net zoals ik op de hond zijn buik ging liggen - en raakte daardoor het gezicht met zijn nagels?? Houd je ook van die lelijke krassen aan over.
Maar goed, getreiter of ongeluk, het was een leermoment, hoewel het nooit had mogen gebeuren. De moeder is de verantwoordelijke, die had moeten opletten. Je kunt immers niet verwachten van een kind van 2 dat het alles al weet, evenmin kun je verwachten van een hond dat hij altijd alles maar toe laat. Het is geen robot die je zo kunt progameren dat ie zodra er aan zn oren getrokken wordt op stand-by gaat....
Terecht, terecht. Meer 'logische beet' denk ik. Als een kind aan de oren van een hond gaat trekken, kan de hond bijten. Conclusie, moeder moet hond niet alleen in de buurt van haar kind laten, vind ik. Gebeurt dat wel een keer, zoals nu, en krijgt het kind een knauw, volgende keer hond niet bij kind laten dan. Tot het kind oud genoeg is of geleerd heeft dieren niet te treiteren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nah, ik heb het wel gezegd zo ongeveer.. boven je staat weer zo'n leuke post, over een leermomentje , een terechte beet... naar een kind toe
-edit-
dat zeg ik dus ook, MOEDER moet voorkomen dat er ueberhauptquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Terecht, terecht. Meer 'logische beet' denk ik. Als een kind aan de oren van een hond gaat trekken, kan de hond bijten. Conclusie, moeder moet hond niet alleen in de buurt van haar kind laten, vind ik. Gebeurt dat wel een keer, zoals nu, en krijgt het kind een knauw, volgende keer hond niet bij kind laten dan. Tot het kind oud genoeg is of geleerd heeft dieren niet te treiteren.
Afmaken is totaal onnodig en het andere uiterste.
Dat zijn mensen die het nog recht weten te lullen als die hond van 2 dat kind had verkracht.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nah, ik heb het wel gezegd zo ongeveer.. boven je staat weer zo'n leuke post, over een leermomentje , een terechte beet... naar een kind toe
-edit-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |