abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56409602
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Een simpele snauw?
Heb je dat kind gezien? Dat kind is 2 ja, idioot....
Ja, die heb ik gezien, snee boven het oog, putjes onder het oog, daar houdt het zo'n beetje bij op, ik heb zwaardere verwondingen gehad van katten....
Mijn zoon was zwaarder gewond toen hij van zijn fiets af is geklapt.

Niet overdrijven hoor, het valt echt wel mee, wat uitgesmeerd bloed, daardoor lijkt het erger, echt telegraafstyle...

Ik zeg niet dat het leuk is en die moeder verdient een enorm pak slaag dat ze dit heeft laten gebeuren, kind kan er niets aan doen, die is gewoon te klein om te begrijpen wat hij doet.
Hond is niet slecht om een snauw, moeder is slecht omdat ze het heeft laten gebeuren.

Die kan beter de hond wegdoen als ze toch geen zin heeft er goed op te letten en zelf in te grijpe waar nodig.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_56409648
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, die heb ik gezien, snee boven het oog, putjes onder het oog, daar houdt het zo'n beetje bij op, ik heb zwaardere verwondingen gehad van katten....
Mijn zoon was zwaarder gewond toen hij van zijn fiets af is geklapt.

Niet overdrijven hoor, het valt echt wel mee, wat uitgesmeerd bloed, daardoor lijkt het erger, echt telegraafstyle...

Ik zeg niet dat het leuk is en die moeder verdient een enorm pak slaag dat ze dit heeft laten gebeuren, kind kan er niets aan doen, die is gewoon te klein om te begrijpen wat hij doet.
Hond is niet slecht om een snauw, moeder is slecht omdat ze het heeft laten gebeuren.

Die kan beter de hond wegdoen als ze toch geen zin heeft er goed op te letten en zelf in te grijpe waar nodig.
-edit- Nutteloos

Hond is onbetrouwbaar vanwege die snauw en zou daarom al niet meer in de buurt van het kind mogen en moeten komen.
Echt fucking hell als je dat niet begrijpt

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 30-01-2008 15:08:29 ]
-
pi_56409659
ik heb hier een peuter van de buren op bezoek
ik ga maar eens een pan kokend heet water op tafel zetten en dan tegen de peuter zeggen dat hij er vanaf moet blijven... doet hij dat niet, en die pan valt om met alle brandwonden van dien, dan had het pestjoch maar moeten luisteren, goede les, hij zal nooit meer met zijn fikken aan de pan zitten, zo leert een kind tenminste wat mag en niet mag, daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.

en ja, stelletje sukkels, dat is precies zoals jelui sukkels redeneren, moet dat kind maar niet....

nee, de MOEDER moet niet.
de hond hoeft niet dood, maar wel weg.
kleine kinderen en dergelijke honden gaan niet samen.
koop een chihuahua, die bijt ook, maar de eerste peuter die door een chihuahua doodgebeten is, moet nog verzonnen worden in iemands broodje aap verhaal, dus kom maar op.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56409701
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, leuk toch voor een kind van 2 om in z'n fucking GEZICHT!!!!!!!!!!!!!! gebeten wordt door een hond.
En die enorme schade kan ook van binnen zitten. Of denk je dat dat kind dit vergeet? .
Ik ken wel meer kinderen die gebeten zijn, inc mijn eigen zoontje door een hond van een vriendje, geen van hen heeft daar een trauma aan over gehouden.
Mijn zoon heeft nogsteeds littekens op zijn neus staan ervan, was aardig gebeten, vader van dat vriendje had ze alleen gelaten met een ietwat onzekere hond, mijn kind wilde de hond gaan aaien in de mand(gvd hij zou moeten weten dat dat niet mag dacht ik nog) en klats hebben was het....

Hij heeft ook al geen fietstrama over gehouden van die keer dat hij uit de bocht schoot en zijn hele arm open had liggen, waar hij langer last van heeft gehad dan van die beet.
Ook heb ik geen bomentrauma nadat ik als kind een keer vies uit een boom gevallen ben, langs een spijker in de boom kwam en mijn borstkas open had en helemaal bont en blauw was.

Het trauma in deze komt meestal van volwasse mensen die er een enorm drama van maken, met een beetje geluk zitten kind en hond alwee gebroederlijk tegen elkaar aan namelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_56409735
-edit- Hoeft geen uitleg denk ik.

[ Bericht 95% gewijzigd door paddy op 30-01-2008 15:10:35 ]
pi_56409739
Tamelijk angstwekkend dat sommige mensen met kinderen dit als een goed leermoment voor het gebeten knaapje zien.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_56409763
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tamelijk angstwekkend dat sommige mensen met kinderen dit als een goed leermoment voor het gebeten knaapje zien.
Zeker gezien het feit dat sommigen daadwerkelijk kinderen opvoeden. .
-
pi_56409789
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef erodome het volgende:
Ik ken wel meer kinderen die gebeten zijn, inc mijn eigen zoontje door een hond van een vriendje, geen van hen heeft daar een trauma aan over gehouden.
Mijn zoon heeft nogsteeds littekens op zijn neus staan ervan, was aardig gebeten, vader van dat vriendje had ze alleen gelaten met een ietwat onzekere hond, mijn kind wilde de hond gaan aaien in de mand(gvd hij zou moeten weten dat dat niet mag dacht ik nog) en klats hebben was het....
Ik neem aan dat je die bewuste hond flink beloond hebt voor het fantastische leermoment wat-ie je kind heeft bezorgd?

!.
pi_56409810
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zeker gezien het feit dat sommigen daadwerkelijk kinderen opvoeden. .
Nou ja, eerst de hond opvoeden natuurlijk, een kind leert vanzelf wel wat wel en niet kan en mag.
Dat zijn van die goede leermomentjes.
pi_56409978
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je die bewuste hond flink beloond hebt voor het fantastische leermoment wat-ie je kind heeft bezorgd?

!.
Ho ho ho, doe even dat idiote idee niet op mij afschuiven, ik vind het niet ok als een hond dat doet, ik vind dat ouders honden en kinderen niet alleen met elkaar moeten laten en dit soort dingen moeten voorkomen.

Ik heb de hond niet de schuld gegeven, maar ben wel boos geweest op vader die de boel met elkaar alleen heeft gelaten, wat ik zwaar onverantwoordelijk gedrag vind.

Ouders horen kinderen op te voeden, als ze op een leeftijd zijn dat ze dingen nog niet echt kunnen begrijpen dien je dat als ouders hartstikke goed in de gaten te houden en niet zijn beloop te laten gaan.

Als een kind een hond treitert, of dat nu expres is of niet dan behoort een ouder in te grijpen, niet de hond.
MAAR, je kan niet van de hond verwachten dat als er niemand ingrijpt hij alles maar over zich heen laat komen, dat kan en mag je niet verwachten.

Het is wel een leerschool, maar een die nooit had mogen plaatsvinden.
  woensdag 30 januari 2008 @ 14:55:24 #161
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56410159
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:26 schreef milagro het volgende:
het gaat niet om de kwantiteit in deze, maar om de "kwaliteit " van de beet.

een pitbull's beet is gewoon al snel desastreus, een tekkel die trap je met 1 schop weg.

kunnen we dus eindelijk eens ophoeren met dat suffe percentagegezeik en dat de pitbullachtigen van nature heel lief zijn?
die beesten zijn gefokt op nietlief, hence the jaws!!!!!!!!!

en voor de rest houd ik van Daggla
Er zijn ook teckels bekend die kinderen doodgebeten hebben...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_56410314
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:55 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Er zijn ook teckels bekend die kinderen doodgebeten hebben...
ja er zijn ook moeders bekend die hun kinderen doodgebeten hebben....

pik anders de essentie even op, en niet het specifieke woordje, oftewel tekkel, poedel, chihuahua, wat zijn de hoerige odds, en zo?? precies, dank je.

en nu algemeen :

vermoeiend dit.
ik gun iedereen zijn eigen leermomentjes, hoor, maar ik zie liever de hond zijn neus eens flink stoten dan een peuter..

wat is er nu erger, een hond die aan zijn oren getrokken wordt, of een kind dat daarom een beet krijgt van willekeurig welke BIJTGRAGE hond, een hond die meteen hapt als er aan zijn oren getrokken wordt is gewoon fucking gevaarlijk.

een kind die de kans krijgt MEERDERE keren aan honds oren trekken, die moet zijn moeder laten aborteren.

simpel.
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:03:46 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56410352
cavia's kunnen ook verdomd gemeen bijten trouwens
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56410373
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:03 schreef Re het volgende:
rode mieren ook

en sommige mannen
pi_56410411
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:03 schreef Re het volgende:
Mijn nichtje is boven haar oog gebeten door haar konijn...die gaat dus mooi de deur uit.
pi_56410549
Hallow!

Zijn we klaar met dat gebagger?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:12:29 #167
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56410553
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:02 schreef milagro het volgende:

[..]

ja er zijn ook moeders bekend die hun kinderen doodgebeten hebben....

pik anders de essentie even op, en niet het specifieke woordje, oftewel tekkel, poedel, chihuahua, wat zijn de hoerige odds, en zo?? precies, dank je.

en nu algemeen :

vermoeiend dit.
ik gun iedereen zijn eigen leermomentjes, hoor, maar ik zie liever de hond zijn neus eens flink stoten dan een peuter..

wat is er nu erger, een hond die aan zijn oren getrokken wordt, of een kind dat daarom een beet krijgt van willekeurig welke BIJTGRAGE hond, een hond die meteen hapt als er aan zijn oren getrokken wordt is gewoon fucking gevaarlijk.

een kind die de kans krijgt MEERDERE keren aan honds oren trekken, die moet zijn moeder laten aborteren.

simpel.
Ik bedoelde te zeggen dat je gewoon op moet letten met WELKE HOND DAN OOK.

En verder heb je gelijk, maar je lult in de lucht, net als ik trouwens, want de meeste mensen zijn het hier wel mee eens, dus waarom er nu nog ge"ruzied" wordt, snap ik niet helemaal.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_56410563
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:06 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Mijn nichtje is boven haar oog gebeten door haar konijn...die gaat dus mooi de deur uit.
nee, die gaat in die pan die ik net op tafel gezet heb
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:14:32 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56410601
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:06 schreef Mejoon het volgende:

[..]

daar kan dat nichtje toch niets aan doen
pi_56410649
Na deze post gaat het gebagger de mand in.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:18:54 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56410703
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:16 schreef paddy het volgende:
Na deze post gaat het gebagger de mand in.
kom op zeg.... 't is toch een logisch gevolg...

komen aardig wat leermomentjes voorbij hier
pi_56410710
-edit- Mooi plaatje, maar hou het even ontopic

[ Bericht 80% gewijzigd door paddy op 30-01-2008 15:30:09 ]
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:23:28 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56410806
-edit- Offtopic

[ Bericht 93% gewijzigd door paddy op 30-01-2008 15:32:35 ]