Onzin, het is een fabeltje dat als een hond een keer bijt hij het steeds makkelijker gaat doen, dat ligt geheel aan de reden van bijten, het hoe en waarom.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die hond bedenkt zich nu niet meer want die heeft zich nu boven het kind geplaatst en dat betekent dat hij het kind vaker gaat "corrigeren". Met dank aan de moeder. Kan die hond niks aan doen, die doet gewoon het enige wat ie snapt en aanvoelt.
Met het verschil dat een beet van een hond, een waarschuwingsbeet ook, meer scahde aanricht.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Onzin, het is een fabeltje dat als een hond een keer bijt hij het steeds makkelijker gaat doen, dat ligt geheel aan de reden van bijten, het hoe en waarom.
Dit is amper een beet te noemen(kijk naar de grote van de hond en naar de schade, een echte beet gaat tot op het bot, geeft niet maar een krasje al is het een nare), je kan het vergelijken met een tik op de vingers als zo'n ukkepuk in je haar hangt ofzo...
Ja, die snauw richt meer schade aan, daarom is moeder zo fout, die had dit nooit moeten laten gebeuren, die had de hond moeten beschermen, het kind niet zijn gang moeten laten gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Met het verschil dat een beet van een hond, een waarschuwingsbeet ook, meer scahde aanricht.
moeder moet beter opletten.
Hond is niet schuldig, kind ook niet, moeder.
Nee hoor, wat SHE al schreef, katten en honden horen niet in de legoton. Het kind weet nu meteen wat ie vooral niet moet doen. Dat had hij kunnen weten als hij de peutertest niet had verknald.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, die snauw richt meer schade aan, daarom is moeder zo fout, die had dit nooit moeten laten gebeuren, die had de hond moeten beschermen, het kind niet zijn gang moeten laten gaan.
Dit is een te harde leerschool.
dat broodje aap verhaal komt altijd weer langs inderdaad in dit soort topicsquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Mwoa, wie kent het verhaal niet van de familie die de hond liet inslapen nadat hij een kind had gebeten, maar dat de dierenarts toen het te laat was erachter kwam dat het oor van de hond vol zat met nietjes...
ja of muilkorf die hond dan of laat zoonlief spelen met een barbapappakostuum aan ...quote:Dit had sowieso niet mogen gebeuren, je laat geen klein kind alleen met een dergelijke hond, gewoon onverstandig. Maar om hem nu af te maken of weg te doen? Nee, het is duidelijk dat de hond niet echt aanviel, dit ziet eruit als een waarschuwings- of correctie-beet, alleen jammer dat het net in het gezicht was. Moeders moet voortaan beter opletten wat het kind en de hond aan het doen zijn...
Ach ga heen zeg, je behoort gewoon als ranghogere je taak te doen, oppassen dus, hond beschermen tegen kind, kind leren normaal om te gaan met hond.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee hoor, wat SHE al schreef, katten en honden horen niet in de legoton. Het kind weet nu meteen wat ie vooral niet moet doen. Dat had hij kunnen weten als hij de peutertest niet had verknald.
daar heb je zo weinig aan als je kind dood of invalide wordt gebeten hequote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee hoor, wat SHE al schreef, katten en honden horen niet in de legoton. Het kind weet nu meteen wat ie vooral niet moet doen. Dat had hij kunnen weten als hij de peutertest niet had verknald.
Alle honden zijn potentieel gevaarlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:25 schreef Re het volgende:
[..]
dat broodje aap verhaal komt altijd weer langs inderdaad in dit soort topics
[..]
ja of muilkorf die hond dan of laat zoonlief spelen met een barbapappakostuum aan ...
beste is natuurlijk gewoon voorkomen en dat is dus geen potentieel gevaarlike honden nemen als je kleine kinderen hebt...
niemand kan 100% opletten...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Alle honden zijn potentieel gevaarlijk.
Ook dat Mathezer leeuwtje kan behoorlijk bijten.
Voorkomen kan ook door beter op te letten.
Ja je hebt ook angstbijters maar wat dacht je van kleine hondjes die meestal zo verwend zijn dat ze uit dominantie bijten,hoor je natuurlijk nooit wat van want het heeft meestal weinig impact. Is meestal ook een waarschuwing ja maar maakt dat het minder erg?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Verreweg de meeste beten vallen niet door dominantie, maar juist door onzekerheid.
Als een hond pakt vanuit dominatie dan is het een heel stuk erger als dit, als je naar de verwonding kijkt zie je dat het niet meer dan een fikse snauw is geweest, dat mensenkinderen daar erg kwetsbaar voor zijn kan de hond niet weten.
Als een hond uit dominantie bijt dan eist hij overgave, dat gaat ee kind niet doen op een hondenmanier, die gaat gillen en wapperen(mensenreactie), dat is levensgevaarlijk bij een dominant agressieve hond, die dan in veel gevallen door zal gaan tot die overgave komt(een pup die zich niet overgeeft gaat dood).
Een kind onder de 12 staat NOOIT onder de hond, dat is alleen mogelijk in BIJZIJN van de ranghogere, van de baas dus, als je ze alleen laat met elkaar staat elke hond automatisch hoger in rang dan een klein kind, daarom mogen honden en kinderen niet alleen met elkaar gelaten worden.
Buiten het feit om dat een kind van 2 geen grensen kent, de hond erge pijn kan doen, kan een hond ee fikse goedzak zijn, maar het houdt echt ergens op.
Heb je gelijk in, maar je zou wel gewoon je kind van twee uit de buurt van de hond houden, zoals je hem/haar ook uit de buurt houdt van een drukke straat of een vijver.quote:
Dat is waar en het is niet uitgesloten dat dit jongetje van het hardleerse soort is dat over een tijdje de hond wéér aan zijn oren trekt.quote:
Als dat kind weet dat het hondendekentje een no-go area is, dan heeft ie daar maar rekening mee te houden. Kinderen zijn niet helemaal debiel. Ik zie dit voorval als een wijze levensles.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach ga heen zeg, je behoort gewoon als ranghogere je taak te doen, oppassen dus, hond beschermen tegen kind, kind leren normaal om te gaan met hond.
Er hoeft niet gebeten te worden, als er gebeten wordt heeft de ranghogere in huis zijn taak niet gedaan, dat is echt heel slecht.
Het kind was dan in de eerste instantie al niet goed bij zijn hoofdquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
daar heb je zo weinig aan als je kind dood of invalide wordt gebeten he... tof leermoment!
leuk zo'n firefox plugin waarmee je kan inzoomen .. geen hechtingen, een dikke krab boven het oog, twee kleintjes eronder, 2 kleine putjes op z'n neus en net naast het oog en een krabje over de wenkbrauw heeb naar het voorhoofd .. op die foto lijkt het een stuk smeriger omdat die zo te zien net die 2 kleine wondjes onder zijn oog heeft open gekrabd en het bloed daarvan een beetje uitgesmeerd isquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Dat beetje blauw zijn volgens mij hechtingen![]()
Tja, als je al zo'n tijdje rond huppelt als ik zie je wel overeenkomsten in soortgelijke gevallen, heeft niets met dierenfluisteraar of wat dan ook te maken ..quote:Heel knap, misschien moet je dierenfluisteraar worden. Aangezien het kind ook niet kan praten, zullen we niet te weten komen wat er precies gebeurt is. Voor hetzelfde geld greep de hond het kind als eerste, who knows. Wel leuk dat je per definitie opkomt voor de hond, doe je dat ook bij je eigen kids als die gegrepen worden door je hond?
aan dit topic te zien zijn er anders heel wat kinderen van ouders die in de opvoeding tekort zijn geschoten .. er is hier geen dader, alleen maar een kind dat de gevolgen van zijn plagerijen moest ondervinden ..quote:En als moeder en pa zelf tekortschieten in de opvoeding van zowel dier als kind, moet 1 van de 2 de deur uit imo. Dat zou dus de hond moeten zijn, of zet je liever het kind dat jij als 'dader' aanmerkt buiten de deur?
aah, en als jij de ouwe waakhond van je Pa had zitten treiteren en dat beest had naar je gehapt had die de deur uit gemoeten ? Geloof je het zelf ?quote:Dat weet ik zelf ook, kom zelf uit een boerenfamilie dus
Ik zou het mijn hond ook niet kwalijk nemen,(wel mopperen, van schrik sowieso) maar mezelf des te meer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:40 schreef moussie het volgende:
En nee, ik kom niet per definitie op voor een hond, maar als mijn kinderen dat beest maar blijven treiteren, wachten tot ik de kamer uit ben en dan erop af en die slapende hond aan de staart trekken, ja, dan neem ik het op voor de hond ..
Hoe kan je dat nou zeggen? Je baseert heel het onderstaande verhaal op 1 enkele eigen ervaring?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja, als je al zo'n tijdje rond huppelt als ik zie je wel overeenkomsten in soortgelijke gevallen, heeft niets met dierenfluisteraar of wat dan ook te maken ..
Hoe weet jij dat dat kind dat doet dan? Dat haal ik niet uit de OP? Ga je nu dingen insinueren die gebeurd kunnen zijn, of neem je dingen voor waar aan die niet zijn te verifieren?quote:Maar jij wil een dier afmaken omdat die misschien als eerste gebeten zou kunnen hebben, terwijl je weet dat je kind die hond ondanks alle waarschuwingen maar niet met rust wil laten ?
Nu doe je het weer; je gaat onbewust af op insinuaties, veronderstellingen en eigen ervaring. Je hebt geen feitenkennis in deze situatie, dus het is helemaal niet relevant hoe jij zou reageren hierin. Beperk je tot de feiten en concludeer daaruit dat de situatie onwerkbaar is.quote:En nee, ik kom niet per definitie op voor een hond, maar als mijn kinderen dat beest maar blijven treiteren, wachten tot ik de kamer uit ben en dan erop af en die slapende hond aan de staart trekken, ja, dan neem ik het op voor de hond .. niet dat die niet ook op z'n donder krijgt, ik ben de baas dus ik straf en niet hij,
maar ik ga die kinderen toch echt niet leren dat zij die hond mogen treiteren en als die wat terug doet moet die weg .. dat zou mi erop neerkomen dat ik mijn kids bewust opvoed tot bully, pestkop of hoe je het wil noemen
Ja hoor, weer een conclusie die je doet aan de hand van veronderstellingen.quote:aan dit topic te zien zijn er anders heel wat kinderen van ouders die in de opvoeding tekort zijn geschoten .. er is hier geen dader, alleen maar een kind dat de gevolgen van zijn plagerijen moest ondervinden ..
Wat dacht je van de gezelligheid van een huisdier? Of het feit dat het huisdier er eerder is dan het kind?quote:Wat was de reden ook alweer voor veel mensen om een huisdier aan te schaffen, op laten groeien met je kind .. het leren van verantwoordelijkheid voor een ander levend wezen ?
Dan had de hond een trap gekregen en ik waarschijnlijk ook. En als dat beest mij had gegrepen zonder aanleiding was hij in het land door zijn kop geschoten, zoals het hoortquote:aah, en als jij de ouwe waakhond van je Pa had zitten treiteren en dat beest had naar je gehapt had die de deur uit gemoeten ? Geloof je het zelf ?
Precies. Dus ook niet het kind zijn schuld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:58 schreef het.ismij het volgende:
wat een gehuil om een kind dat een hond treiterd/pest/irriteerd. en daarvoor door de hond wordt geweerd. Wat vanm de hond een LOGISCHE reactie is.
Puntje bij paaltje, ma had beter op moeten letten, niet de hond zijn schuld.
inderdaad. Want die weet niet beter.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Dus ook niet de kind zijn schuld.
Het kind is 2!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als dat kind weet dat het hondendekentje een no-go area is, dan heeft ie daar maar rekening mee te houden. Kinderen zijn niet helemaal debiel. Ik zie dit voorval als een wijze levensles.
ik woon anders niet in mijn eentje op een eiland .. en even buiten de persoonlijke kring, in dik 10 jaar wachten en kletsen op het schoolplein hoor je heel watquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je dat nou zeggen? Je baseert heel het onderstaande verhaal op 1 enkele eigen ervaring?
Nee, dat haal ik niet uit de OP maar uit mijn riante levenservaring .. je wil niet weten hoe vaak ik die zin heb gehoord Hij/zij zal wel weer aan het pesten zijn geweest' ..quote:Hoe weet jij dat dat kind dat doet dan? Dat haal ik niet uit de OP? Ga je nu dingen insinueren die gebeurd kunnen zijn, of neem je dingen voor waar aan die niet zijn te verifieren?
En ik heb nooit gezegd dat ze dat beest moeten afmaken, maar de MOEDER moet haar VERANTWOORDELIJKHEID nemen en dat beest de deur uit doen. Ze kan blijkbaar niet voor 2 dingen tegelijk zorgen.
Nou nee, ik ga af op de posts in dit topic, menigeen die een knauw krab heeft gehad omdat die niet wou luisteren en die beesten zijn stuk voor stuk niet 'verwijdert'.quote:Nu doe je het weer; je gaat onbewust af op insinuaties, veronderstellingen en eigen ervaring. Je hebt geen feitenkennis in deze situatie, dus het is helemaal niet relevant hoe jij zou reageren hierin. Beperk je tot de feiten en concludeer daaruit dat de situatie onwerkbaar is.
[..]
Ja hoor, weer een conclusie die je doet aan de hand van veronderstellingen.
Niet iedereen neemt een huisdier voor de gezelligheid, dat is stadse luxe, en of je een hond daarmee niet gigantisch tekort doet (oa afhankelijk van de maat) is nog maar de vraag, 3 keer per dag uitgelaten worden in een betonnen jungle lijkt me niet echt leuk ..quote:Wat dacht je van de gezelligheid van een huisdier? Of het feit dat het huisdier er eerder is dan het kind?
Tja, je zegt het zelf .. als er wel een aanleiding was had jij waarschijnlijk ook een trap gekregenquote:Dan had de hond een trap gekregen en ik waarschijnlijk ook. En als dat beest mij had gegrepen zonder aanleiding was hij in het land door zijn kop geschoten, zoals het hoort
waar halen ze dat 'in de armen sluiten' eigenlijk vandaan .. die hond staat er maar gewoon bij haar voeten zoals een trouwe hond behoort te doen .. ze aait hem niet, haalt hem niet aan, niets ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Moeder sluit 'trouwe' viervoeter in armen na mishandeling zoontje door hond.
Zo komt die foto op mij over. Dat dat wijf zo weet te poseren is al uiterst dubieus. Wat een trailer trash.
Lekkere Telegraaf foto, alhoewel, die kunnen van deze opzet nog veel leren.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef moussie het volgende:
[..]
waar halen ze dat 'in de armen sluiten' eigenlijk vandaan .. die hond staat er maar gewoon bij haar voeten zoals een trouwe hond behoort te doen .. ze aait hem niet, haalt hem niet aan, niets ?
quote:Zo komt die foto op mij over.
Dat broodje aap verhaal is wel berust op een echt geval, maar wordt nogal vaak in verschillende variatie's verteld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:25 schreef Re het volgende:
[..]
dat broodje aap verhaal komt altijd weer langs inderdaad in dit soort topics
[..]
ja of muilkorf die hond dan of laat zoonlief spelen met een barbapappakostuum aan ...
beste is natuurlijk gewoon voorkomen en dat is dus geen potentieel gevaarlike honden nemen als je kleine kinderen hebt...
Is het niet een Staffordshire?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat broodje aap verhaal is wel berust op een echt geval, maar wordt nogal vaak in verschillende variatie's verteld.
Wel gebeuren er wel vaker van dat soort dingen, van geknipte oren tot potloodpunten in ogen en oren en andere ellende.
Wat bedoel je met potienteel gevaarlijke honden eigenlijk???????
Oh wacht, de hond heeft ergens in de verte wat weg van een pitbull type, dat zal het zijn...
Het is geen pitbull, alhoewel die daar wel veel voorkomen, tot de hetze tegen pitbulls was dit namelijk gezinshond nummer 1 omdat hij erg geduldig is en een hoge pijngrens heeft(en dus niet zo snel reageert op pijnprikkels die een kind perongelijk kan geven).
Dat had mijn oom met mijn nichtje.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:53 schreef Zeg_Maar het volgende:
een kennis van mij had een doperman pincher, groot beest en als je haar zag dan boezemde dat wel angst in.
kon het altijd goed vinden met dat beest tot stoeien aan toe.
toen die kennis een baby kreeg was er ook niks aan de hand.
nou ja, vreemden moesten niet bij de wieg komen of direct bij het kind omdat de hond de baby beschermde alsof het haar eigen kind was.
Dan nog; geen feitelijke onderbouwing, alleen maar hear-say.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef moussie het volgende:
[..]
ik woon anders niet in mijn eentje op een eiland .. en even buiten de persoonlijke kring, in dik 10 jaar wachten en kletsen op het schoolplein hoor je heel wat
[..]
quote:Nee, dat haal ik niet uit de OP maar uit mijn riante levenservaring .. je wil niet weten hoe vaak ik die zin heb gehoord Hij/zij zal wel weer aan het pesten zijn geweest' ..
Ik neem 1 ding aan: kind is gebeten door hond. Moeder heeft het niet kunnen voorkomen. En vandaaruit redeneer ik verder ja. Dat is dus een feitelijke onderbouwing.quote:en in de tussentijd neem jij wel dingen aan die verder niet te verifiëren zijn en trekt daaruit de conclusie dat moeder haar taak niet aan kan ?
[..]
Zie hierboven.quote:Nou nee, ik ga af op de posts in dit topic, menigeen die een knauw krab heeft gehad omdat die niet wou luisteren en die beesten zijn stuk voor stuk niet 'verwijdert'.
Maar ik begrijp dat jij wel feitenkennis hebt, hoe jij zou reageren in die situatie is wel relevant .. ?
quote:Niet iedereen neemt een huisdier voor de gezelligheid, dat is stadse luxe, en of je een hond daarmee niet gigantisch tekort doet (oa afhankelijk van de maat) is nog maar de vraag, 3 keer per dag uitgelaten worden in een betonnen jungle lijkt me niet echt leuk ..
http://www.waarmaarraar.n(...)bijt_baby_dood.html, hier betrof het ook een Husky.quote:en ja, soms is het huisdier er eerder, en bij sommige rassen zie je idd dat die het kleintje niet accepteren omdat de pikorde verandert .. stafford-achtigen vallen daar naar mijn beste weten niet onder, dat zijn meer die rassen die nog dichter bij de wolf staan, huskies, herders ed ..
Waarschijnlijk ja. En dan had mijn pa het moeten zien gebeuren, anders was het niet zover gekomen. Zoals je hierboven kan lezen is die baby ook zonder een aanmerkelijke reden doodgebeten, behalve de roedel-theorie. Geloof je de hond dan ook in dit geval?quote:[..]
Tja, je zegt het zelf .. als er wel een aanleiding was had jij waarschijnlijk ook een trap gekregen
Ja, en die baby van het verhaal hier boven kan het niet meer navertellen. Die zal de hond ook wel hebben gepestquote:Deze hond zal waarschijnlijk een behoorlijke tik op z'n neus hebben gekregen, dit kind hoeft geen trap meer te krijgen, die heeft die al gehad ..
Dat is gelukkig met die Husky ook gebeurt. Wel iets te laat natuurlijk, de baby heeft het ook niet overleefd.quote:en als er reden was om aan te nemen dat die hond het heeft gedaan zonder enige aanleiding zou die afgemaakt worden
Ziet er uit als een bastaart, is geen staff, geen pit, die zijn kleiner en veel gedrongener, zijn echt een en al spier, hebben een lekker breedbekkikkerhoofd, zware schedel, vierkante gedrongen bouw, dat heeft deze hond niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:56 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Is het niet een Staffordshire?
De Golden retriever is ook gezinshond nummer 1 geweest....
oh, ik zou de orginele bron wel eens willen weten, juist die variaties en ja het is echt zo opmerkingen maken het een broodje aapquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat broodje aap verhaal is wel berust op een echt geval, maar wordt nogal vaak in verschillende variatie's verteld.
Wel gebeuren er wel vaker van dat soort dingen, van geknipte oren tot potloodpunten in ogen en oren en andere ellende.
daar waar er potentie is voor een gevaarlijke omgeving heb je te maken met een potentieel gevaarlijke hond... dit heeft geheel niets met pitbulls te maken.quote:Wat bedoel je met potienteel gevaarlijke honden eigenlijk???????
Oh wacht, de hond heeft ergens in de verte wat weg van een pitbull type, dat zal het zijn...
Het is geen pitbull, alhoewel die daar wel veel voorkomen, tot de hetze tegen pitbulls was dit namelijk gezinshond nummer 1 omdat hij erg geduldig is en een hoge pijngrens heeft(en dus niet zo snel reageert op pijnprikkels die een kind perongelijk kan geven).
Vele malen meer, zelfs als we het in verhouding brengen(er zijn natuurlijk meer goldens, dus dat direct naast elkaar leggen is niet eerlijk).quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:07 schreef Zeg_Maar het volgende:
het is toch ook zo dat met golden retrievers meer ongelukken/bijtgevallen komen dan met "gevaarlijke" honden?
ze mogen de wet wel eens veranderen.
slechte fokkers aanpakken, die beesten verwaarlozen en met alles kruizen.
(onze hond kwam bij een broodfokker vandaan en ik vond alle honden echt zo zielig, wou ze allemaal wel mee nemen)
een keuring of diploma die je nodig hebt om een hond aan te schaffen en grote honden alleen voor mensen die er echt mee kunnen omgaan.
Ik ken zo'n verhaal met foto's van een dierenarts, geen nietjes, maar wel een ruitje uit het oor geknipt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:10 schreef Re het volgende:
[..]
oh, ik zou de orginele bron wel eens willen weten, juist die variaties en ja het is echt zo opmerkingen maken het een broodje aap
dit lijkt me de essentie van het verbod hoor, het zijn gevechtshonden en eenmaal vast dan blijven ze vast houden niet al die andere sentimentele vooroordelenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef erodome het volgende:
Wat wel zo is is dat als een pit bijt dat meestal ook wel aardige schade heeft, hij heeft een enorme kaakkracht, hoge pijngrens, korte waarschuwing ervoor(dat langere waarschuwen is er een beetje uitgefokt, is natuurlijk niet spannend als honden met elkaar moeten vechten en dat ze dat oplossen met wat gebrom en om elkaar heen lopen).
Nee hoor, dat is niet de essentie van het verbod, er is gewoon ingegaan op een hetze zonder na te denken over hoe het probleem echt op te lossen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Re het volgende:
[..]
dit lijkt me de essentie van het verbod hoor, het zijn gevechtshonden en eenmaal vast dan blijven ze vast houden niet al die andere sentimentele vooroordelen
Dat denk ik van mensen die roepen dat die hond dood moet om een simpele snauw, die naa maar waar is, geen drama, wel erg....quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen die die hond en dat wijf verdedigen mogen wmb echt op voorhand onklaar gemaakt worden voor reproductie.
Stelletje mongolen.
je kan zeggen wat je wilt, maar ik blijf partij kiezen voor de hond. Kinderen van 2 horen in een box opgesloten te zittenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Het kind is 2!!!!!!!!!!!
Daarvan kan je niet verwachten dat die de regels omtrent honden begrijpt en zich er volledig aan houdt, daarom moeten de ouders waken dat de regels in acht genomen worden, dat de plaats van de hond met rust gelaten wordt zodat als het kind een jaar of 4 is deze dit echt volledig begrijpt en zich eraan houdt.
Een simpele snauw?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat denk ik van mensen die roepen dat die hond dood moet om een simpele snauw, die naa maar waar is, geen drama, wel erg....
Waar is dat monsterlijke beest dan met zijn geweldige schade?????quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:26 schreef milagro het volgende:
het gaat niet om de kwantiteit in deze, maar om de "kwaliteit " van de beet.
een pitbull's beet is gewoon al snel desastreus, een tekkel die trap je met 1 schop weg.
kunnen we dus eindelijk eens ophoeren met dat suffe percentagegezeik en dat de pitbullachtigen van nature heel lief zijn?
die beesten zijn gefokt op nietlief, hence the jaws!!!!!!!!!
en voor de rest houd ik van Daggla
Inderdaad. Ik kan echt niet begrijpen dat mensen een hondenleven gelijkleggen aan dat van een mens. Of met het "maar mensen doen dat ook" argument komen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:26 schreef milagro het volgende:
het gaat niet om de kwantiteit in deze, maar om de "kwaliteit " van de beet.
een pitbull's beet is gewoon al snel desastreus, een tekkel die trap je met 1 schop weg.
kunnen we dus eindelijk eens ophoeren met dat suffe percentagegezeik en dat de pitbullachtigen van nature heel lief zijn?
die beesten zijn gefokt op nietlief, hence the jaws!!!!!!!!!
en voor de rest houd ik van Daggla
Ja, leuk toch voor een kind van 2 om in z'n fucking GEZICHT!!!!!!!!!!!!!! gebeten wordt door een hond.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Waar is dat monsterlijke beest dan met zijn geweldige schade?????
Want je vond dit een pitbull aan je vorige reactie's te zien, vertel eens, waar is die enorme schade dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |