abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57364965
Ik ben op zoek naar de titel van een film over een persfotograaf. Tenminste ik dacht dat het daar over ging. Ik was nog niet zo oud. Het gaat om een speelfilm. Mijn ouders hadden vroeger een VHS band waar een klein stukje op stond. Ik heb het heel vaak gezien en heb het als volgt opgeslagen:

De film speelt zich af in een stadse omgeving. De fotograaf raakt gewond en sluipt ergens naar binnen. Een meisje ziet hem en schiet hem te hulp door hem kleine pistooltjes te brengen. De pistooltjes (behoorlijk wat) liggen in een doek op z'n schoot. Hij wordt ontdekt door een soldaat die hem zocht maar de soldaat krijgt medelijden en wendt zijn geweer af en loopt weg... Inhoudelijk kan ik me niet meer herinneren dan dit.

Nog wel wat kleine feitjes:
De film is in kleur.
Ik schat dat hij begin jaren tachtig gemaakt is.
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 00:23:12 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57365520
Weet je nog wat voor oorlog het was? Tweede, of vietnam ofzo? Periode kan je wel een beetje herleiden aan de wapens. En het meisje, was dat aziatisch of blank, zodat we weten waar het zich afspeelde.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_57365890
In mijn beleving is het in Israel.
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat...
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:08:17 #104
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_57387990
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:52 schreef Demon-X het volgende:
Ik zoek de titel van een film
Waarin wat mensen de as van iemand oproken en dat ze daardoor heel slim worde en heel goed doen op school enzo

iemand enig idee?
alvast bedankt ^^
echt niemand? k wil em echt graag nog es zien maar kom maar niet achter de titel
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 17:57:46 #105
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_57398161
Ik zoek de naam van een serie die gemaakt is in de jaren 90 en het speelde zich af in de Middeleeuwen met mensen als Arthur en Merlin. Er kwamen 4 helden in voor, 3 mannen en 1 vrouw. Ieder deed een element weerspiegelen, aarde, water, lucht en vuur. Ze hadden ook ieder een wapen zoals een kruisboog en zo'n ketting met stekelbal eraan. Er was ook een kwaadaardige heks ofzo die ze altijd dwars zat. Ik vraag dit omdat ik dat vroeger altijd naspeelde met m'n vrienden ( ) en we hier nogal nostalgisch zitten te doen met Pippi Langkous en de Power Rangers en we er echt niet op kunnen komen. Het is geen animatie btw, het is reallife.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bellatrix op 15-03-2008 22:12:57 ]
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_57398285
iets met Knight volgens mij! even zoeken...

edit:
is het deze?

[ Bericht 28% gewijzigd door SlimShady op 15-03-2008 18:15:47 ]
pi_57402594
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:08 schreef Demon-X het volgende:

[..]

echt niemand? k wil em echt graag nog es zien maar kom maar niet achter de titel
Got High?? Het Method Man en Redman dacht ik.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:12:31 #108
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_57403181
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:06 schreef SlimShady het volgende:
iets met Knight volgens mij! even zoeken...

edit:
is het deze?
Sorry, ik heb het vergeten erbij te vertellen, het is geen animatie maar 'echt'.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 16 maart 2008 @ 23:55:38 #109
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_57423957
GEZOCHT
Een science fiction film over een jongen van 10-15 jaar die een computerspel speelt (op zo'n arcade kast) en daar zo goed in is dat ie door de buitenaardse wezens die dat spel gemaakt hebben, het moet opnemen tegen de vijand van dat ras en zo dus het spel in werkelijkheid moet spelen.

Was ook iets met Zork ofzo??
pi_57444393
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:55 schreef Kreupelhout het volgende:
GEZOCHT
Een science fiction film over een jongen van 10-15 jaar die een computerspel speelt (op zo'n arcade kast) en daar zo goed in is dat ie door de buitenaardse wezens die dat spel gemaakt hebben, het moet opnemen tegen de vijand van dat ras en zo dus het spel in werkelijkheid moet spelen.

Was ook iets met Zork ofzo??
Dat klinkt heel erg als The Last Starfighter al kan ik Zork daar niet echt bij plaatsen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 18:35:05 #111
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_57458163
Klinkt idd wel als die film!
Denk dat ik maar eens opzoek ga in de videotheek

Tnx!
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:22:31 #112
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_57502669
Ik heb eens een aflevering van een serie gezien op uitzendinggemist, wat volgens mij over "een klein land wat in de noordzee ligt" ging, en volgens mij heb ik de eerste aflevering gezien, waarin een tv-verslag van een begrafenis te zien was van een bekende inwoner, maar dan in de stijl waar iedereen achter dranghekken zat en de verslaggevers in een reporters-hokje. Alsof het een voetbalwedstrijd was
Het was een nederlandse serie (volgens mij bij de PO, omdat het volgens mij op uitzendinggemist stond), en de naam van de serie was ook de naam van het "land".
Volgens mij kan ik jeroen van koningsbrugge of dennis van der ven erbij plaatsen, maar ik weet niet zeker of het een van de twee, zijn.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_57503821
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb eens een aflevering van een serie gezien op uitzendinggemist, wat volgens mij over "een klein land wat in de noordzee ligt" ging, en volgens mij heb ik de eerste aflevering gezien, waarin een tv-verslag van een begrafenis te zien was van een bekende inwoner, maar dan in de stijl waar iedereen achter dranghekken zat en de verslaggevers in een reporters-hokje. Alsof het een voetbalwedstrijd was
Het was een nederlandse serie (volgens mij bij de PO, omdat het volgens mij op uitzendinggemist stond), en de naam van de serie was ook de naam van het "land".
Volgens mij kan ik jeroen van koningsbrugge of dennis van der ven erbij plaatsen, maar ik weet niet zeker of het een van de twee, zijn.
Frøland, met Ruben van der Meer en Horace Cohen.
pi_57547630
Ik zoek zo'n film die al 10 keer op tv is geweest 't gaat over een meisje die een verborgen map op haar rug ofzo heeft die leidt naar het ''beloofde land'' terwijl de hele wereld onder water gelopen is zeg maar.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 23:07:49 #115
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57549021
Waterworld
pi_57549304
vrij oude film , 3 heksen in een huisje , en dan komt er jongen langs en die blaast een vlam uit en dan begint het verhaal... ik meende altijd dat hij witches heette , is volgens mij een disney film

iemand?
pi_57559192
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:25 schreef Die4iT het volgende:
vrij oude film , 3 heksen in een huisje , en dan komt er jongen langs en die blaast een vlam uit en dan begint het verhaal... ik meende altijd dat hij witches heette , is volgens mij een disney film

iemand?
The Witches
pi_57559908
nee dat is die in engeland... met mr bean als hotel manager
pi_57565904
Nou mensen ik zoek dus 2 films die ik vroeger wel eens heb gezien .
Meerdere malen zelfs maar weet echt niet hoe ze heten .

De eerste film die ik zoek gaat als volgt.

Op een groot terein (denk een auto sloop lijkend iets ) staat een groot oud vervallen gebouw (van houd).
En binnen daar woont een rechter (die er freaky uitziet ) en die mensen berecht en altijd tot de dood .
Nu worden der een paar mensen aangehouden , worden berecht bij die rechter (omdat ze te hard reden ofzo ) en vallen dan vervlogens door en luik door de grond.
Door een paar glijbanen heen onder dat huis door .
Nu zijn der ook een paar mensen die berecht worden maar op een ofandere manier ontsnappen op die glijbanen .
En die dwalen een beetje rond in dat huis (onderandere tussen de muren langs de slaapkamer van die rechter ).
En buiten op dat terein heb je nog een 2 zoort misvormde dikke wezens in een camper .
Die houden een vrouw gevangen in een kooi .

Haha nou de 2e film (komt die dan )

Deze film speelt zich af in een straat in Amerika .
Een rustige buurt waar in de straat iedereen savonds buiten zit .
Op een dag komen der vreemde nieuwe mensen in de straat wonen .
En de buurt vertrouwed die mensen niet , totdat ze savonds fel licht uit de kelder van die mensen zien komen .
De buurt wilt weten wat dit is en gaat op onderzoek uit als dat vage gezin een keer een dag weg is .
Dan komen een paar buurt bewoners er achter dat er een crematorium in die kelder staat en op dat moment dat hun daar nog zijn komen de bewoers trug .

Ik wil deze films graag weer eens een keer zien , omdat naar mijn mening de sweer die in deze films hangt er tegen woordig niet meer is .

Alvast bedankt Dippas
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
  Donald Duck held zondag 23 maart 2008 @ 20:44:56 #121
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57566017
Die eerste is Nothing but trouble
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 23 maart 2008 @ 20:48:26 #122
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57566100
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:40 schreef DIPPAS het volgende:
Ik wil deze films graag weer eens een keer zien , omdat naar mijn mening de sweer die in deze films hangt er tegen woordig niet meer is .

Alvast bedankt Dippas
Pas op! Meestal vallen ze de 2e keer ineens zwaar tegen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57566123
YES:D

Geweldig dat is idd de eerste jah .Thanks
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
pi_57566275
Haha kijk briljant toch klik
Nu nog wle benieuwd naar die 2e film .
  zondag 23 maart 2008 @ 20:59:33 #125
158899 GasTurbine
pi_57566350
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:56 schreef DIPPAS het volgende:
Haha kijk briljant toch klik
Nu nog wle benieuwd naar die 2e film .
Wow stevige tette.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 23 maart 2008 @ 21:19:35 #126
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_57566747
Mens sana in corpore sano
pi_57569581
Ow haha ff zorry tegen een kameraad zeggen .
Die roept al 2 dagen the Burbs maar ik zag alleen het frontje van de film .
En nu ik net op youtube kijkt is het hem idd .

Maar mensen hartelijk dank voor uw hulp.
Weten jullie trouwens meer films met deze sweer enz..?
  zondag 23 maart 2008 @ 23:31:57 #128
158899 GasTurbine
pi_57569814
Bedoel je niet: Sfeer?

En; Neuh.
pi_57569950
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:31 schreef GasTurbine het volgende:
Bedoel je niet: Sfeer?

En; Neuh.
nee mijn Sweer is leuker haha (zal het veranderen )

link als je hem nog wilt aanvullen klik

[ Bericht 3% gewijzigd door DIPPAS op 24-03-2008 00:07:30 ]
pi_57706266
Ik zoek de titel van een film die ik enkele maanden geleden gezien heb.
De film begint dat een vrouw geslagen word. de zoon ziet dat en zegt dat die ooit er tegen op zal treden. Uiteindelijk schiet ie m neer en moet vluchten. In een ander land (weet niet meer welk) ontmoet hij een dealer. Die worden samen maatjes en dealen flink. Dan komt de burgemeester erachter dat ze ook coke de stad binnenslepen en die verklaart de oorlog. Ze worden helemaal blut.
Het is trouwens een Engelse film. Ik weet echt de naam niet meer en daar baal ik van
Ohja de film speelt zich af begin halverwege de jaren 80 ofzo, maar is net een paar jaar oud.
Iemand die mij kan helpen?
pi_57706947
Heej:D

Ik heb tijdje terug een film gezien van een man die ging met een grote camper de woestijn in.
Bij het tankstation wordt ie door die man een weg ingestuurt, waarna ze een ongeluk krijgen.
En daarna stranden ze door die crash, dan komen er van die half gemuteerde monters enzo!

Weet iemand welke dit is?

Ook word in het midden van die film de moeder + dochter verkracht door zo'n monster!

Wie hem weet is top
Niet tevreden met avatar?
Hier kan je hem veranderen!
  zondag 30 maart 2008 @ 00:20:52 #132
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57707739
The Hills Have Eyes is dat.
  zondag 30 maart 2008 @ 23:48:15 #133
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_57727552
Ik zoek een Finse film van een jaar of vijf geleden, met als Engelse titel iets van "The Man Who...". Gaat over een kerel met geheugenverlies die bij het Leger des Heils terechtkomt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  maandag 31 maart 2008 @ 11:07:53 #134
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_57733149
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zoek een Finse film van een jaar of vijf geleden, met als Engelse titel iets van "The Man Who...". Gaat over een kerel met geheugenverlies die bij het Leger des Heils terechtkomt.
Mies vailla menneisyyttä (The Man Without a Past)
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 2 april 2008 @ 21:57:48 #135
116613 NX
mixin...
pi_57790755
Hej mensen,

ik ben op zoek naar een serie wiens naam ik ben vergeten, en ik het niet meer kan terugvinden op me pc of op me lijstje met series.

Het is een tekenfilm (niet een kinder tekenfilm), gaat over een klein jongetje die erg volwassen is, woont met zijn opa en kleine broertje, deze drie zijn "Afro Amercian". De serie is voor volwassenen bedoeld, en dat merk je ook wel aan het taal dat wordt gebruikt.

Het is een paar jaar oude serie.

In een van de eerste afleveringen (aflevering 2 of 3) is er een rechtzaak, rechtzaak van een bekende zanger die sex heeft gehad met een 16 jarige of zo iets (echt gebeurd). (kom zo niet op de naam van de rapper/zanger)

Het is een komedie (vet grappig ), en gaat over zwarte amerikanen.

Dit zou voor de kenners bekend moeten komen, ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb!

Thanx!
  woensdag 2 april 2008 @ 23:46:15 #136
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_57794578
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:57 schreef NX het volgende:
In een van de eerste afleveringen (aflevering 2 of 3) is er een rechtzaak, rechtzaak van een bekende zanger die sex heeft gehad met een 16 jarige of zo iets (echt gebeurd). (kom zo niet op de naam van de rapper/zanger)
Dat zou over R. Kelly kunnen gaan. Misschien dat dat je search vergemakkelijkt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_57795138
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:41 schreef tevebe het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik enkele maanden geleden gezien heb.
De film begint dat een vrouw geslagen word. de zoon ziet dat en zegt dat die ooit er tegen op zal treden. Uiteindelijk schiet ie m neer en moet vluchten. In een ander land (weet niet meer welk) ontmoet hij een dealer. Die worden samen maatjes en dealen flink. Dan komt de burgemeester erachter dat ze ook coke de stad binnenslepen en die verklaart de oorlog. Ze worden helemaal blut.
Het is trouwens een Engelse film. Ik weet echt de naam niet meer en daar baal ik van
Ohja de film speelt zich af begin halverwege de jaren 80 ofzo, maar is net een paar jaar oud.
Iemand die mij kan helpen?
Kreeg net een ingeving... Het is The Business
  donderdag 3 april 2008 @ 14:22:24 #138
116613 NX
mixin...
pi_57804362
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:46 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat zou over R. Kelly kunnen gaan. Misschien dat dat je search vergemakkelijkt
Ja klopt, het ging over R. Kelly, bedankt!
  donderdag 3 april 2008 @ 20:01:33 #139
116613 NX
mixin...
pi_57811786
Ik heb het gevonden!!!

The Boondocks! Dat was em ja

http://www.imdb.com/title/tt0373732/combined
pi_57871628
Een film als American Pie, waar een een nerdige jongen een doos met condooms krijgt die XXL zijn en daarom ineens allemaal aandacht krijgt van de vrouwen. Wie weet die titel? Iets van Doing it oid?
  zondag 6 april 2008 @ 19:58:58 #141
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_57875442
Ik zoek de volgende film:

Over een oorlog en soldaten (?) die in aan kamp terecht komen.
In dat kamp leert de hoofdpersoon als leraar, ik dacht gedichten, aan de andere mensen in het kamp.
Uiteindelijk wordt hij of anderen opgehangen of gekruisigd, dat weet ik niet meer.

Iemand die dat herkend?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 6 april 2008 @ 23:46:30 #142
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_57880556
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:44 schreef sweetysven het volgende:
Een film als American Pie, waar een een nerdige jongen een doos met condooms krijgt die XXL zijn en daarom ineens allemaal aandacht krijgt van de vrouwen. Wie weet die titel? Iets van Doing it oid?
ik moest even denken aan "Trojan War", kan het die wellicht zijn?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 8 april 2008 @ 07:40:29 #143
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_57903371
ik zoek een film gemaakt rond 1980

Hier in vinden een stel duikers een scheepswrak van een groot passagiers schip wat 10 tallen jaren eerder is vergaan. Door bijzondere omstandigheden leven er nog steeds een grote groep mensen in dat schip die indertijd kinderen hebben gekregen die dus nog nooit de buitenwereld hebben gezien.

Komt iemand dit bekent voor?
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:15:12 #144
22457 Patch
pi_57903602
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 07:40 schreef breaky het volgende:
ik zoek een film gemaakt rond 1980

Hier in vinden een stel duikers een scheepswrak van een groot passagiers schip wat 10 tallen jaren eerder is vergaan. Door bijzondere omstandigheden leven er nog steeds een grote groep mensen in dat schip die indertijd kinderen hebben gekregen die dus nog nooit de buitenwereld hebben gezien.

Komt iemand dit bekent voor?
Dat is Goliath Awaits lijkt me
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:07:42 #145
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_57907396
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:15 schreef Patch het volgende:

[..]

Dat is Goliath Awaits lijkt me
Ja! Inderdaad! Dank je wel. Heb het nu op IMDB opgezocht en het blijkt dus een miniserie te zijn. Vandaar dat ik de naam niet kon vinden wat ik zocht naar een film!
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_57933117
Vroeger heb ik eens een film gezien die ik nooit meer vergeten ben, het was een film waarin Goofy een spook was. En Mickey een gezinnetje had.
Volgens mij was het een kerstfilm dat in de vakanties op tv kwam.
Het was best een trieste film en ik weet nog dat ik het verschrikkelijk eng en zielig vond toen
Nu misschien wel 10 jaar later vraag ik me opeens af hoe deze film heet, en of iemand hier op fok mij aan de naam kan helpen van deze film?

Liefs!
  woensdag 9 april 2008 @ 13:28:17 #147
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57933238
http://www.imdb.com/title/tt0085936/
Mickey´s christmas carol, ook verkrijgbaar in tig andere verfilmingen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_57933587
Thanks!
pi_57953927
Ik ben eigenlijk op zoek naar de naam van een serie. Wij keken dikwijls vroeger als kind naar deze serie waarbij een flik (blanke man) samenwoonde met zijn geadopteerde (denk ik) zoon. Die zoon was van chinese oorsprong en kon heel goed kung fu. Telkens de flik boeven inrekende, kwam die zoon "toevallig" in de buurt en bracht hij zijn beste kung fu beentje voor.

Herkent iemand deze serie? ik ken de titel niet om de serie te kunnen opzoeken.alvast merci!
pi_58068113
Ik zoek de titel van een serie/ fillmpjes, ik meen dat deze uit Groot- Brittanie komen

Dit is niet op tv geweest.
Het gaat over een moeder en een zoon die samen leven. De zoon is knettergek. Hij is een jaar of 17, maar gedraagt zich als een klein kind. Hij zet zijn moeder constant voor schut. Hiermee heeft zijn moeder eigenlijk geen leven, dit is ook de bedoeling van de zoon. Hij wil zijn moeder voor zichzelf.
De titel is de naam van de zoon..

Kan iemand hier iets mee????
pi_58102525
Ik ben op zoek naar een Nederlandse film van ik denk zo'n 10 jaar geleden. Het gaat over een man (asielzoeker?) die in een caravan woont. Een moeder en haar tienerdochter ontfermen zich over de man en beide worden volgens mij verliefd op hem.

Iemand een idee?
pi_58124207
Ik ben al jaren opzoek naar en bepaalde film. Jaren geleden gezien, en nooit meer op de titel gekomen. Het gaat over VR-video's als drugs ofzo, en daar wordt in gehandeld. Het zijn een soort chips ofzo, en dan iets met hersenen enzo. Meer kan ik me er niet van herinneren. En iets met hoeren.
pi_58124826
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben al jaren opzoek naar en bepaalde film. Jaren geleden gezien, en nooit meer op de titel gekomen. Het gaat over VR-video's als drugs ofzo, en daar wordt in gehandeld. Het zijn een soort chips ofzo, en dan iets met hersenen enzo. Meer kan ik me er niet van herinneren. En iets met hoeren.
Longshot, maar het heeft iets weg van ExistenZ volgens mij..
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
  donderdag 17 april 2008 @ 23:09:05 #154
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_58125133
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef Permi het volgende:
ik ben op zoek naar een serie uit de 90's, over een groepje tieners op jamaica ( of een ander tropisch eiland), een van de tieners vader was eigennaar van een hotel (volgens mij) . De tieners beleefden daar allerlei avonturen. ik heb geen idee meer op welke zender hij was.

Wie kan mij de titel vertellen?
Rocket Power ?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 17 april 2008 @ 23:13:18 #155
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_58125266
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef skiczukie het volgende:
Volgens mij is het Johnny Mnemonic
pi_58125475
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef Adjeuj het volgende:

[..]

Longshot, maar het heeft iets weg van ExistenZ volgens mij..
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:12 schreef Gorro het volgende:
Ik zie dat je het centrale topic hebt gevonden: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 22

Volgens mij is het trouwens Johnny Mnemonic
Is het niet helaas. Het gaat echt over verslaafden aan een soort van chip-drugs geloof ik. Ik kan me ineens een langharige kerel herinneren, veel brandende olievaten langs wegen, einde van de wereld (?), clubs en hoeren. Ik heb het echt heel lang geleden gezien, en meer weet ik niet meer .. het nog eens zien van deze film heeft vooral een emotionele waarde voor me. Maar bedankt tot dusver!
pi_58125539
En volgens mij is het ook een ongelovelijke C-film.
pi_58125977
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:24 schreef skiczukie het volgende:
En volgens mij is het ook een ongelovelijke C-film.
Strange Days is misschien ook een mogelijkheid, dat gaat over chips waarop men belevenissen van een persoon kan opnemen en als je die afspeelt dan beleef je dat zelf allemaal virtueel.
En ook nog iets over rellen op straat en zo maar daar kan ik me niet veel meer van herinneren.
pi_58125998
Denk het niet, maar.. is het niet Escape from L.A. of Escape from New York ofzo?
pi_58128504
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:43 schreef Lister het volgende:

[..]

Strange Days is misschien ook een mogelijkheid, dat gaat over chips waarop men belevenissen van een persoon kan opnemen en als je die afspeelt dan beleef je dat zelf allemaal virtueel.
En ook nog iets over rellen op straat en zo maar daar kan ik me niet veel meer van herinneren.

Strange Days! Dat is hem! Bedankt.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:29:33 #161
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_58135203
Ergens in de jaren 80 was dit op tv. Miniserie, gewone serie, (tv)film, weet ik niet meer. Het speelde zich af in (denk ik) New York, in het ghetto.Iets met bendeoorlog geloof ik.
Meen me te herinneren dat het intro iets was met een grote ruimte (plein ofzo) en veel graffiti. Metro op de achtergrond ergens, zou ook kunnen. Titel was 1 woord geloof ik.

Veel 'denk ik' en 'geloof ik', maar wie weet heeft iemand een idee?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:36:04 #162
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_58143769
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:29 schreef Turbomuis het volgende:
Ergens in de jaren 80 was dit op tv. Miniserie, gewone serie, (tv)film, weet ik niet meer. Het speelde zich af in (denk ik) New York, in het ghetto.Iets met bendeoorlog geloof ik.
Meen me te herinneren dat het intro iets was met een grote ruimte (plein ofzo) en veel graffiti. Metro op de achtergrond ergens, zou ook kunnen. Titel was 1 woord geloof ik.

Veel 'denk ik' en 'geloof ik', maar wie weet heeft iemand een idee?
Gokje: The Warriors
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:42:36 #163
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_58149039
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:36 schreef Digipack het volgende:

[..]

Gokje: The Warriors
Kweenie. Levert in ieder geval geen 'aha-erlebnis' op. Ik ga kijken of het zien van de film dat wel doet. Ondertussen blijf ik openstaan voor suggesties
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zondag 20 april 2008 @ 03:22:00 #164
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_58171892
Film uit mijn jeugd, denk toch zeker 15 jaar oud nu. Dwergjes in de hoofdrol, een heks, slechte koning, ridder ( held ) met zwaard.

Op een gegeven moment worden de dwergjes verstopt op een soort hooikar een stad ingereden.

Ontzettend kloten dat me er nog zo weinig van bijstaat, mocht me meer te binnen schieten, dan laat ik het weten.

Het is een sprookje/avontuurlijke film. Gericht op de jeugd/familiefilm.
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_58172018
quote:
Op zondag 20 april 2008 03:22 schreef Daury het volgende:
Film uit mijn jeugd, denk toch zeker 15 jaar oud nu. Dwergjes in de hoofdrol, een heks, slechte koning, ridder ( held ) met zwaard.

Op een gegeven moment worden de dwergjes verstopt op een soort hooikar een stad ingereden.

Ontzettend kloten dat me er nog zo weinig van bijstaat, mocht me meer te binnen schieten, dan laat ik het weten.

Het is een sprookje/avontuurlijke film. Gericht op de jeugd/familiefilm.
Dat zou "Willow" kunnen zijn.
  zondag 20 april 2008 @ 04:06:31 #166
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_58172068
quote:
Op zondag 20 april 2008 03:49 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dat zou "Willow" kunnen zijn.
Serieus, hoe doe je dit ?

Met die woorden geef je me direct de juiste film. Koning ! Ontzettend bedankt
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_58221372
Ik zoek de naam van een clip op u tube over een jongen die op de snelste trein van Frankrijk klimt met een zuignap en tijdens de rit voorp de trein blijft zitten.

Het gaat over een jongen die uiteindelijk overlijdt aan leukemie, de clip raakte me heel erg...

Zou hem graag nog een keer willen zien, dus ik hoop dat iemand me aan te titel kan helpen?
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:29:11 #168
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_58221485
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:24 schreef Frappelsien het volgende:
Ik zoek de naam van een clip op u tube over een jongen die op de snelste trein van Frankrijk klimt met een zuignap en tijdens de rit voorp de trein blijft zitten.

Het gaat over een jongen die uiteindelijk overlijdt aan leukemie, de clip raakte me heel erg...

Zou hem graag nog een keer willen zien, dus ik hoop dat iemand me aan te titel kan helpen?
1 minuut zoeken op Youtube:

Overigens schijnt het niet waar te zijn van die leukemie:
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:59:17 #169
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_58318139
Ik ben opzoek naar meer films zoals finding forrester en good will hunting, en eventueel ook a beautiful mind, heeft iemand suggesties van goede films die hierop lijken?
ff wachten nog
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:18:07 #170
22457 Patch
pi_58318393
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:59 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben opzoek naar meer films zoals finding forrester en good will hunting, en eventueel ook a beautiful mind, heeft iemand suggesties van goede films die hierop lijken?
Rushmore
pi_58319177
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:29 schreef Mark het volgende:

[..]

1 minuut zoeken op Youtube:

Overigens schijnt het niet waar te zijn van die leukemie:
Op youtube zeggen sommige juist weer dat hij niet dood is.
Wat is het nou? :s
pi_58319851
Ik ben op zoek naar een engelse film. Waarin ik geloof ik Jim Carrey speelt. Hij zit in een tv serie zonder dat hijzelf weet..

oh nvm the truman show is het :d.
  zaterdag 26 april 2008 @ 14:43:02 #174
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_58320661
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:08 schreef LittleBoy_ het volgende:
Op youtube zeggen sommige juist weer dat hij niet dood is.
Wat is het nou? :s
Geen leukemie en niet dood
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 26 april 2008 @ 15:12:00 #175
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_58321087
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:43 schreef Mark het volgende:

[..]

Geen leukemie en niet dood
daarover is ook een youtube filmpje, waairn ze hem interviewen, moet je gewoon even doorklikken.
ff wachten nog
  zaterdag 26 april 2008 @ 15:12:36 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_58321096
Dat is het 2e filmpje....
Dommage arachide-fromage
pi_58417019
goede middag, ik ben op zoek naar een serie die op rtl 4 's avonds laat / 's nachts werd uit gezonden.
het ging over onverklaarbaare dingen.
de hoofdrol speller was een man die ging uitzoeken hoe het kon enz.
hij was een proffessor op een of andere school.
een andere speler was een spycholoog /spygiater (vrouw) die werkte in het ziekenhuis.

weet iemand hoe deze serie heet?
alvast bedankt.
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_58425624
iemand een idee??????
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_58438823
Ik zoek een film die gaat over een paar jongens uit de jaren 50. De vader van een van hen is priester of iets dergelijks. Deze jongens halen wel eens kattekwaad uit en een keer gaat dat verkeerd en ze moeten dan naar een jeugdgevangenis. Deze jongens worden in de gevangenis door hun bewakers misbruikt. Als ze later uit de gevangenis komen, komen ze een van die bewakers weer tegen 20 jaar later ofzo.

Weet iemand de titel van deze film?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:22:31 #180
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_58438873
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:19 schreef Renzoku het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een paar jongens uit de jaren 50. De vader van een van hen is priester of iets dergelijks. Deze jongens halen wel eens kattekwaad uit en een keer gaat dat verkeerd en ze moeten dan naar een jeugdgevangenis. Deze jongens worden in de gevangenis door hun bewakers misbruikt. Als ze later uit de gevangenis komen, komen ze een van die bewakers weer tegen 20 jaar later ofzo.

Weet iemand de titel van deze film?
Sleepers: http://www.imdb.com/title/tt0117665/
Dommage arachide-fromage
pi_58439359
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:22 schreef Mark het volgende:

[..]

Sleepers: http://www.imdb.com/title/tt0117665/
1000 maal dank.
pi_58441000
Ik zoek een film (misschien Franse) die gaat over een gezin/ man in een huis (in een dorpje) die wordt gestalkt door iemand (heb alleen de trailer gezien). Hij krijgt videobanden bezorgt waarop zijn huis staat gefilmd.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_58444961
ik zoek deze oorlogs film

redelijk bekend denk ik.
het gaat over de (golf of oorlog in irak/afganistan)

gaat over een speciale eenheid (SAS!???) die moeten iets opblazen in dat gebied. ze gaan erheen en moeten vluchten. dan raken ze elkaar kwijt. sommige gaan dood en de andere proberen naar een veilig buurland te vluchten. het lukt er 1 en er worden een paar andere gevangen genomen.

hoe heet deze oorlogsfilm.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 23:05:50 #184
145106 Lefkos
No kitty!
pi_58445713
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:32 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik zoek deze oorlogs film

redelijk bekend denk ik.
het gaat over de (golf of oorlog in irak/afganistan)

gaat over een speciale eenheid (SAS!???) die moeten iets opblazen in dat gebied. ze gaan erheen en moeten vluchten. dan raken ze elkaar kwijt. sommige gaan dood en de andere proberen naar een veilig buurland te vluchten. het lukt er 1 en er worden een paar andere gevangen genomen.

hoe heet deze oorlogsfilm.

Wat dacht je van Bravo Two Zero ?
I love Fok!...............................for me to poop on!
pi_58446893
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een film (misschien Franse) die gaat over een gezin/ man in een huis (in een dorpje) die wordt gestalkt door iemand (heb alleen de trailer gezien). Hij krijgt videobanden bezorgt waarop zijn huis staat gefilmd.
"Caché".
pi_58450350
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:16 schreef Draakjuh het volgende:
goede middag, ik ben op zoek naar een serie die op rtl 4 's avonds laat / 's nachts werd uit gezonden.
het ging over onverklaarbaare dingen.
de hoofdrol speller was een man die ging uitzoeken hoe het kon enz.
hij was een proffessor op een of andere school.
een andere speler was een spycholoog /spygiater (vrouw) die werkte in het ziekenhuis.

weet iemand hoe deze serie heet?
alvast bedankt.

iemand een idee?????
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_58483138
dat is het idd dank je wel
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_58558058
Ok, dit wordt echt een hele vage beschrijving dus ik ben bang dat niemand er iets mee kan, maar ga het toch proberen:

Een aantal jaar geleden (ik vermoed zo tussen 1995 en 2000 ergens) was er een serie op tv die ik erg leuk vond.
Het speelde zich af in de normale wereld en een soort "paralelle wereld". Een stel jongeren ging door een soort poort naar die andere wereld. In die andere wereld waren ook magische dingen en zo, het zag er wat ouderwets uit. Ik geloof dat er ook houten huisjes waren en zo.
Vanuit die andere wereld konden ze ook weer via een poort terug, maar ik weet niet meer precies hoe dat zat.
Het was in elk geval in die paralelle wereld een soort houten ding waar dan een soort electrische lading doorheen ging. Met twee palen en dingen aan de uiteinden, uiteindelijk was de poort geloof ik rond.

Hoeveel mensen het waren, wie, wat ze daar deden enzovoorts weet ik niet meer, ik weet alleen nog dat ik het heel cool vond
Kan iemand hier iets mee?
Alvast bedankt
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:46:33 #190
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_58558169
Mens sana in corpore sano
pi_58558343
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:46 schreef Muzzie het volgende:
Spellbinder
Wow... Volgens mij is dit hem gewoon!
Hoe geniaal
Ben er echt al jaren naar op zoek

Bedankt!
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:03:30 #192
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_58562705
OK, dit is echt een moeilijke, met name omdat ik niet zoveel hints kan geven.

Het gaat om een Nederlands spelprogramma wat ongeveer 5 jaar geleden op een commerciele zender uitgezonden werd. Volgens mij dagelijks of anders wekelijks.

Er was 1 deelnemer die een reeks vragen moest beantwoorden, en zolang het goed ging mocht je de volgende aflevering verder spelen. Presentator weet ik niet meer, zelfs niet of het een man of vrouw was.

Weet nog wel dat 1 deelneemster (blond, zachte g) heel erg lang in het spelprogramma zat. Die was dus elke avond opnieuw op TV.

Hellup
pi_58563276
oh dat herinner ik me nog wel. dat was toch met twee deelnemers, waarvan de winnaar door gaat?
  donderdag 8 mei 2008 @ 23:20:17 #194
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_58564982
Ik kan alleen maar aan Lucky Letters denken, met Victor Reinier. Dat was tof.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_58570505
We hebben gisteren een discussie gehad over welke film de volgende scene bevat

Man netjes in pak, vrouw netjes in pak die gaan naar een feest of iets dergelijks.
Limo (of auto) stopt en vrouw moet blinddoek om.
Lopen samen een gebouw binnen en als de blinddoek af gaat en de lampen aan staan ze in een juwelierszaak om een ring of ketting of iets uit te zoeken.

Wie weet welke film ik bedoel.

spoiler: Waar we tussen twijfelde: (spoiler)
we twijfelde tussen sweet home allabama en pretty women (of een andere film met richard gere
pi_58571553
Het blijft een leuk iets.
Het is een weddenschap om een zo groot mogelijk ijsje dus no big deal..

Echter is duidelijk dat het sweet home alabama is, maar ik denk zeker te weten (??) dat in pretty woman ook zo'n scene zit.
Wie heeft die film 100 keer moeten kijken, of willen kijken? (ik niet iig)
pi_58572839
Ik kan me niet herinneren dat er in pretty woman zo'n scene zit.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:12:56 #198
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_58578917
Het spelprogramma was niet Lucky Letters (met die irri computeranimated omgeving, aargh) en werd volgens mij met slechts 1 deelnemer gespeeld. Maar dat weet ik niet zeker.
pi_58579455
Bij Pretty Woman gaan ze wel zo'n winkel in, maar niet geblinddoekt.
pi_58580562
lucky letters had meerdere spelers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')