echt niemand? k wil em echt graag nog es zien maar kom maar niet achter de titelquote:Op zondag 24 februari 2008 20:52 schreef Demon-X het volgende:
Ik zoek de titel van een film
Waarin wat mensen de as van iemand oproken en dat ze daardoor heel slim worde en heel goed doen op school enzo
iemand enig idee?
alvast bedankt ^^
Got High?? Het Method Man en Redman dacht ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:08 schreef Demon-X het volgende:
[..]
echt niemand? k wil em echt graag nog es zien maar kom maar niet achter de titel
Sorry, ik heb het vergeten erbij te vertellen, het is geen animatie maar 'echt'.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:06 schreef SlimShady het volgende:
iets met Knight volgens mij! even zoeken...
edit:
is het deze?
Dat klinkt heel erg als The Last Starfighter al kan ik Zork daar niet echt bij plaatsen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:55 schreef Kreupelhout het volgende:
GEZOCHT
Een science fiction film over een jongen van 10-15 jaar die een computerspel speelt (op zo'n arcade kast) en daar zo goed in is dat ie door de buitenaardse wezens die dat spel gemaakt hebben, het moet opnemen tegen de vijand van dat ras en zo dus het spel in werkelijkheid moet spelen.
Was ook iets met Zork ofzo??
Frøland, met Ruben van der Meer en Horace Cohen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb eens een aflevering van een serie gezien op uitzendinggemist, wat volgens mij over "een klein land wat in de noordzee ligt" ging, en volgens mij heb ik de eerste aflevering gezien, waarin een tv-verslag van een begrafenis te zien was van een bekende inwoner, maar dan in de stijl waar iedereen achter dranghekken zat en de verslaggevers in een reporters-hokje. Alsof het een voetbalwedstrijd was
Het was een nederlandse serie (volgens mij bij de PO, omdat het volgens mij op uitzendinggemist stond), en de naam van de serie was ook de naam van het "land".
Volgens mij kan ik jeroen van koningsbrugge of dennis van der ven erbij plaatsen, maar ik weet niet zeker of het een van de twee, zijn.
The Witchesquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:25 schreef Die4iT het volgende:
vrij oude film , 3 heksen in een huisje , en dan komt er jongen langs en die blaast een vlam uit en dan begint het verhaal... ik meende altijd dat hij witches heette , is volgens mij een disney film
iemand?
Pas op! Meestal vallen ze de 2e keer ineens zwaar tegen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:40 schreef DIPPAS het volgende:
Ik wil deze films graag weer eens een keer zien , omdat naar mijn mening de sweer die in deze films hangt er tegen woordig niet meer is .
Alvast bedankt Dippas
Wow stevige tette.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:56 schreef DIPPAS het volgende:
Haha kijk briljant toch klik
Nu nog wle benieuwd naar die 2e film .
nee mijn Sweer is leukerquote:
Mies vailla menneisyyttä (The Man Without a Past)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zoek een Finse film van een jaar of vijf geleden, met als Engelse titel iets van "The Man Who...". Gaat over een kerel met geheugenverlies die bij het Leger des Heils terechtkomt.
Dat zou over R. Kelly kunnen gaan. Misschien dat dat je search vergemakkelijktquote:Op woensdag 2 april 2008 21:57 schreef NX het volgende:
In een van de eerste afleveringen (aflevering 2 of 3) is er een rechtzaak, rechtzaak van een bekende zanger die sex heeft gehad met een 16 jarige of zo iets (echt gebeurd). (kom zo niet op de naam van de rapper/zanger)
Kreeg net een ingeving... Het is The Businessquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:41 schreef tevebe het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik enkele maanden geleden gezien heb.
De film begint dat een vrouw geslagen word. de zoon ziet dat en zegt dat die ooit er tegen op zal treden. Uiteindelijk schiet ie m neer en moet vluchten. In een ander land (weet niet meer welk) ontmoet hij een dealer. Die worden samen maatjes en dealen flink. Dan komt de burgemeester erachter dat ze ook coke de stad binnenslepen en die verklaart de oorlog. Ze worden helemaal blut.
Het is trouwens een Engelse film. Ik weet echt de naam niet meer en daar baal ik van![]()
Ohja de film speelt zich af begin halverwege de jaren 80 ofzo, maar is net een paar jaar oud.
Iemand die mij kan helpen?
Ja klopt, het ging over R. Kelly, bedankt!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zou over R. Kelly kunnen gaan. Misschien dat dat je search vergemakkelijkt
ik moest even denken aan "Trojan War", kan het die wellicht zijn?quote:Op zondag 6 april 2008 16:44 schreef sweetysven het volgende:
Een film als American Pie, waar een een nerdige jongen een doos met condooms krijgt die XXL zijn en daarom ineens allemaal aandacht krijgt van de vrouwen. Wie weet die titel? Iets van Doing it oid?
Dat is Goliath Awaits lijkt mequote:Op dinsdag 8 april 2008 07:40 schreef breaky het volgende:
ik zoek een film gemaakt rond 1980
Hier in vinden een stel duikers een scheepswrak van een groot passagiers schip wat 10 tallen jaren eerder is vergaan. Door bijzondere omstandigheden leven er nog steeds een grote groep mensen in dat schip die indertijd kinderen hebben gekregen die dus nog nooit de buitenwereld hebben gezien.
Komt iemand dit bekent voor?
Ja! Inderdaad! Dank je wel. Heb het nu op IMDB opgezocht en het blijkt dus een miniserie te zijn. Vandaar dat ik de naam niet kon vinden wat ik zocht naar een film!quote:
Longshot, maar het heeft iets weg van ExistenZ volgens mij..quote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben al jaren opzoek naar en bepaalde film. Jaren geleden gezien, en nooit meer op de titel gekomen. Het gaat over VR-video's als drugs ofzo, en daar wordt in gehandeld. Het zijn een soort chips ofzo, en dan iets met hersenen enzo. Meer kan ik me er niet van herinneren. En iets met hoeren.
Rocket Powerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef Permi het volgende:
ik ben op zoek naar een serie uit de 90's, over een groepje tieners op jamaica ( of een ander tropisch eiland), een van de tieners vader was eigennaar van een hotel (volgens mij) . De tieners beleefden daar allerlei avonturen. ik heb geen idee meer op welke zender hij was.
Wie kan mij de titel vertellen?
Volgens mij is het Johnny Mnemonicquote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben al jaren opzoek naar en bepaalde film. Jaren geleden gezien, en nooit meer op de titel gekomen. Het gaat over VR-video's als drugs ofzo, en daar wordt in gehandeld. Het zijn een soort chips ofzo, en dan iets met hersenen enzo. Meer kan ik me er niet van herinneren. En iets met hoeren.
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef Adjeuj het volgende:
[..]
Longshot, maar het heeft iets weg van ExistenZ volgens mij..
Is het niet helaas. Het gaat echt over verslaafden aan een soort van chip-drugs geloof ik. Ik kan me ineens een langharige kerel herinneren, veel brandende olievaten langs wegen, einde van de wereld (?), clubs en hoeren.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:12 schreef Gorro het volgende:
Ik zie dat je het centrale topic hebt gevonden: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 22
Volgens mij is het trouwens Johnny Mnemonic
Strange Days is misschien ook een mogelijkheid, dat gaat over chips waarop men belevenissen van een persoon kan opnemen en als je die afspeelt dan beleef je dat zelf allemaal virtueel.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:24 schreef skiczukie het volgende:
En volgens mij is het ook een ongelovelijke C-film.
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:43 schreef Lister het volgende:
[..]
Strange Days is misschien ook een mogelijkheid, dat gaat over chips waarop men belevenissen van een persoon kan opnemen en als je die afspeelt dan beleef je dat zelf allemaal virtueel.
En ook nog iets over rellen op straat en zo maar daar kan ik me niet veel meer van herinneren.
Gokje: The Warriorsquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:29 schreef Turbomuis het volgende:
Ergens in de jaren 80 was dit op tv. Miniserie, gewone serie, (tv)film, weet ik niet meer. Het speelde zich af in (denk ik) New York, in het ghetto.Iets met bendeoorlog geloof ik.
Meen me te herinneren dat het intro iets was met een grote ruimte (plein ofzo) en veel graffiti. Metro op de achtergrond ergens, zou ook kunnen. Titel was 1 woord geloof ik.
Veel 'denk ik' en 'geloof ik', maar wie weet heeft iemand een idee?
Kweenie. Levert in ieder geval geen 'aha-erlebnis' op. Ik ga kijken of het zien van de film dat wel doet. Ondertussen blijf ik openstaan voor suggestiesquote:
Dat zou "Willow" kunnen zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 03:22 schreef Daury het volgende:
Film uit mijn jeugd, denk toch zeker 15 jaar oud nu. Dwergjes in de hoofdrol, een heks, slechte koning, ridder ( held ) met zwaard.
Op een gegeven moment worden de dwergjes verstopt op een soort hooikar een stad ingereden.
Ontzettend kloten dat me er nog zo weinig van bijstaat, mocht me meer te binnen schieten, dan laat ik het weten.
Het is een sprookje/avontuurlijke film. Gericht op de jeugd/familiefilm.
Serieus, hoe doe je dit ?quote:
1 minuut zoeken op Youtube:quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:24 schreef Frappelsien het volgende:
Ik zoek de naam van een clip op u tube over een jongen die op de snelste trein van Frankrijk klimt met een zuignap en tijdens de rit voorp de trein blijft zitten.
Het gaat over een jongen die uiteindelijk overlijdt aan leukemie, de clip raakte me heel erg...
Zou hem graag nog een keer willen zien, dus ik hoop dat iemand me aan te titel kan helpen?
Rushmorequote:Op zaterdag 26 april 2008 11:59 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben opzoek naar meer films zoals finding forrester en good will hunting, en eventueel ook a beautiful mind, heeft iemand suggesties van goede films die hierop lijken?
Op youtube zeggen sommige juist weer dat hij niet dood is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:29 schreef Mark het volgende:
[..]
1 minuut zoeken op Youtube:
Overigens schijnt het niet waar te zijn van die leukemie:
Geen leukemie en niet doodquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:08 schreef LittleBoy_ het volgende:
Op youtube zeggen sommige juist weer dat hij niet dood is.
Wat is het nou? :s
daarover is ook een youtube filmpje, waairn ze hem interviewen, moet je gewoon even doorklikken.quote:
Sleepers: http://www.imdb.com/title/tt0117665/quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:19 schreef Renzoku het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een paar jongens uit de jaren 50. De vader van een van hen is priester of iets dergelijks. Deze jongens halen wel eens kattekwaad uit en een keer gaat dat verkeerd en ze moeten dan naar een jeugdgevangenis. Deze jongens worden in de gevangenis door hun bewakers misbruikt. Als ze later uit de gevangenis komen, komen ze een van die bewakers weer tegen 20 jaar later ofzo.
Weet iemand de titel van deze film?
1000 maal dank.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Sleepers: http://www.imdb.com/title/tt0117665/
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:32 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik zoek deze oorlogs film
redelijk bekend denk ik.
het gaat over de (golf of oorlog in irak/afganistan)
gaat over een speciale eenheid (SAS!???) die moeten iets opblazen in dat gebied. ze gaan erheen en moeten vluchten. dan raken ze elkaar kwijt. sommige gaan dood en de andere proberen naar een veilig buurland te vluchten. het lukt er 1 en er worden een paar andere gevangen genomen.
hoe heet deze oorlogsfilm.
"Caché".quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een film (misschien Franse) die gaat over een gezin/ man in een huis (in een dorpje) die wordt gestalkt door iemand (heb alleen de trailer gezien). Hij krijgt videobanden bezorgt waarop zijn huis staat gefilmd.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:16 schreef Draakjuh het volgende:
goede middag, ik ben op zoek naar een serie die op rtl 4 's avonds laat / 's nachts werd uit gezonden.
het ging over onverklaarbaare dingen.
de hoofdrol speller was een man die ging uitzoeken hoe het kon enz.
hij was een proffessor op een of andere school.
een andere speler was een spycholoog /spygiater (vrouw) die werkte in het ziekenhuis.
weet iemand hoe deze serie heet?
alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |