echt niemand? k wil em echt graag nog es zien maar kom maar niet achter de titelquote:Op zondag 24 februari 2008 20:52 schreef Demon-X het volgende:
Ik zoek de titel van een film
Waarin wat mensen de as van iemand oproken en dat ze daardoor heel slim worde en heel goed doen op school enzo
iemand enig idee?
alvast bedankt ^^
Got High?? Het Method Man en Redman dacht ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:08 schreef Demon-X het volgende:
[..]
echt niemand? k wil em echt graag nog es zien maar kom maar niet achter de titel
Sorry, ik heb het vergeten erbij te vertellen, het is geen animatie maar 'echt'.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:06 schreef SlimShady het volgende:
iets met Knight volgens mij! even zoeken...
edit:
is het deze?
Dat klinkt heel erg als The Last Starfighter al kan ik Zork daar niet echt bij plaatsen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:55 schreef Kreupelhout het volgende:
GEZOCHT
Een science fiction film over een jongen van 10-15 jaar die een computerspel speelt (op zo'n arcade kast) en daar zo goed in is dat ie door de buitenaardse wezens die dat spel gemaakt hebben, het moet opnemen tegen de vijand van dat ras en zo dus het spel in werkelijkheid moet spelen.
Was ook iets met Zork ofzo??
Frøland, met Ruben van der Meer en Horace Cohen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb eens een aflevering van een serie gezien op uitzendinggemist, wat volgens mij over "een klein land wat in de noordzee ligt" ging, en volgens mij heb ik de eerste aflevering gezien, waarin een tv-verslag van een begrafenis te zien was van een bekende inwoner, maar dan in de stijl waar iedereen achter dranghekken zat en de verslaggevers in een reporters-hokje. Alsof het een voetbalwedstrijd was
Het was een nederlandse serie (volgens mij bij de PO, omdat het volgens mij op uitzendinggemist stond), en de naam van de serie was ook de naam van het "land".
Volgens mij kan ik jeroen van koningsbrugge of dennis van der ven erbij plaatsen, maar ik weet niet zeker of het een van de twee, zijn.
The Witchesquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:25 schreef Die4iT het volgende:
vrij oude film , 3 heksen in een huisje , en dan komt er jongen langs en die blaast een vlam uit en dan begint het verhaal... ik meende altijd dat hij witches heette , is volgens mij een disney film
iemand?
Pas op! Meestal vallen ze de 2e keer ineens zwaar tegen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:40 schreef DIPPAS het volgende:
Ik wil deze films graag weer eens een keer zien , omdat naar mijn mening de sweer die in deze films hangt er tegen woordig niet meer is .
Alvast bedankt Dippas
Wow stevige tette.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:56 schreef DIPPAS het volgende:
Haha kijk briljant toch klik
Nu nog wle benieuwd naar die 2e film .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |