abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 april 2008 @ 15:12:36 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_58321096
Dat is het 2e filmpje....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_58417019
goede middag, ik ben op zoek naar een serie die op rtl 4 's avonds laat / 's nachts werd uit gezonden.
het ging over onverklaarbaare dingen.
de hoofdrol speller was een man die ging uitzoeken hoe het kon enz.
hij was een proffessor op een of andere school.
een andere speler was een spycholoog /spygiater (vrouw) die werkte in het ziekenhuis.

weet iemand hoe deze serie heet?
alvast bedankt.
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_58425624
iemand een idee??????
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_58438823
Ik zoek een film die gaat over een paar jongens uit de jaren 50. De vader van een van hen is priester of iets dergelijks. Deze jongens halen wel eens kattekwaad uit en een keer gaat dat verkeerd en ze moeten dan naar een jeugdgevangenis. Deze jongens worden in de gevangenis door hun bewakers misbruikt. Als ze later uit de gevangenis komen, komen ze een van die bewakers weer tegen 20 jaar later ofzo.

Weet iemand de titel van deze film?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:22:31 #180
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_58438873
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:19 schreef Renzoku het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een paar jongens uit de jaren 50. De vader van een van hen is priester of iets dergelijks. Deze jongens halen wel eens kattekwaad uit en een keer gaat dat verkeerd en ze moeten dan naar een jeugdgevangenis. Deze jongens worden in de gevangenis door hun bewakers misbruikt. Als ze later uit de gevangenis komen, komen ze een van die bewakers weer tegen 20 jaar later ofzo.

Weet iemand de titel van deze film?
Sleepers: http://www.imdb.com/title/tt0117665/
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_58439359
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:22 schreef Mark het volgende:

[..]

Sleepers: http://www.imdb.com/title/tt0117665/
1000 maal dank.
pi_58441000
Ik zoek een film (misschien Franse) die gaat over een gezin/ man in een huis (in een dorpje) die wordt gestalkt door iemand (heb alleen de trailer gezien). Hij krijgt videobanden bezorgt waarop zijn huis staat gefilmd.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_58444961
ik zoek deze oorlogs film

redelijk bekend denk ik.
het gaat over de (golf of oorlog in irak/afganistan)

gaat over een speciale eenheid (SAS!???) die moeten iets opblazen in dat gebied. ze gaan erheen en moeten vluchten. dan raken ze elkaar kwijt. sommige gaan dood en de andere proberen naar een veilig buurland te vluchten. het lukt er 1 en er worden een paar andere gevangen genomen.

hoe heet deze oorlogsfilm.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 23:05:50 #184
145106 Lefkos
No kitty!
pi_58445713
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:32 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik zoek deze oorlogs film

redelijk bekend denk ik.
het gaat over de (golf of oorlog in irak/afganistan)

gaat over een speciale eenheid (SAS!???) die moeten iets opblazen in dat gebied. ze gaan erheen en moeten vluchten. dan raken ze elkaar kwijt. sommige gaan dood en de andere proberen naar een veilig buurland te vluchten. het lukt er 1 en er worden een paar andere gevangen genomen.

hoe heet deze oorlogsfilm.

Wat dacht je van Bravo Two Zero ?
I love Fok!...............................for me to poop on!
pi_58446893
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een film (misschien Franse) die gaat over een gezin/ man in een huis (in een dorpje) die wordt gestalkt door iemand (heb alleen de trailer gezien). Hij krijgt videobanden bezorgt waarop zijn huis staat gefilmd.
"Caché".
pi_58450350
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:16 schreef Draakjuh het volgende:
goede middag, ik ben op zoek naar een serie die op rtl 4 's avonds laat / 's nachts werd uit gezonden.
het ging over onverklaarbaare dingen.
de hoofdrol speller was een man die ging uitzoeken hoe het kon enz.
hij was een proffessor op een of andere school.
een andere speler was een spycholoog /spygiater (vrouw) die werkte in het ziekenhuis.

weet iemand hoe deze serie heet?
alvast bedankt.

iemand een idee?????
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_58483138
dat is het idd dank je wel
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_58558058
Ok, dit wordt echt een hele vage beschrijving dus ik ben bang dat niemand er iets mee kan, maar ga het toch proberen:

Een aantal jaar geleden (ik vermoed zo tussen 1995 en 2000 ergens) was er een serie op tv die ik erg leuk vond.
Het speelde zich af in de normale wereld en een soort "paralelle wereld". Een stel jongeren ging door een soort poort naar die andere wereld. In die andere wereld waren ook magische dingen en zo, het zag er wat ouderwets uit. Ik geloof dat er ook houten huisjes waren en zo.
Vanuit die andere wereld konden ze ook weer via een poort terug, maar ik weet niet meer precies hoe dat zat.
Het was in elk geval in die paralelle wereld een soort houten ding waar dan een soort electrische lading doorheen ging. Met twee palen en dingen aan de uiteinden, uiteindelijk was de poort geloof ik rond.

Hoeveel mensen het waren, wie, wat ze daar deden enzovoorts weet ik niet meer, ik weet alleen nog dat ik het heel cool vond
Kan iemand hier iets mee?
Alvast bedankt
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:46:33 #190
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_58558169
Mens sana in corpore sano
pi_58558343
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:46 schreef Muzzie het volgende:
Spellbinder
Wow... Volgens mij is dit hem gewoon!
Hoe geniaal
Ben er echt al jaren naar op zoek

Bedankt!
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:03:30 #192
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_58562705
OK, dit is echt een moeilijke, met name omdat ik niet zoveel hints kan geven.

Het gaat om een Nederlands spelprogramma wat ongeveer 5 jaar geleden op een commerciele zender uitgezonden werd. Volgens mij dagelijks of anders wekelijks.

Er was 1 deelnemer die een reeks vragen moest beantwoorden, en zolang het goed ging mocht je de volgende aflevering verder spelen. Presentator weet ik niet meer, zelfs niet of het een man of vrouw was.

Weet nog wel dat 1 deelneemster (blond, zachte g) heel erg lang in het spelprogramma zat. Die was dus elke avond opnieuw op TV.

Hellup
pi_58563276
oh dat herinner ik me nog wel. dat was toch met twee deelnemers, waarvan de winnaar door gaat?
  donderdag 8 mei 2008 @ 23:20:17 #194
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_58564982
Ik kan alleen maar aan Lucky Letters denken, met Victor Reinier. Dat was tof.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_58570505
We hebben gisteren een discussie gehad over welke film de volgende scene bevat

Man netjes in pak, vrouw netjes in pak die gaan naar een feest of iets dergelijks.
Limo (of auto) stopt en vrouw moet blinddoek om.
Lopen samen een gebouw binnen en als de blinddoek af gaat en de lampen aan staan ze in een juwelierszaak om een ring of ketting of iets uit te zoeken.

Wie weet welke film ik bedoel.

spoiler: Waar we tussen twijfelde: (spoiler)
we twijfelde tussen sweet home allabama en pretty women (of een andere film met richard gere
pi_58571553
Het blijft een leuk iets.
Het is een weddenschap om een zo groot mogelijk ijsje dus no big deal..

Echter is duidelijk dat het sweet home alabama is, maar ik denk zeker te weten (??) dat in pretty woman ook zo'n scene zit.
Wie heeft die film 100 keer moeten kijken, of willen kijken? (ik niet iig)
pi_58572839
Ik kan me niet herinneren dat er in pretty woman zo'n scene zit.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:12:56 #198
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_58578917
Het spelprogramma was niet Lucky Letters (met die irri computeranimated omgeving, aargh) en werd volgens mij met slechts 1 deelnemer gespeeld. Maar dat weet ik niet zeker.
pi_58579455
Bij Pretty Woman gaan ze wel zo'n winkel in, maar niet geblinddoekt.
pi_58580562
lucky letters had meerdere spelers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')