nee mijn Sweer is leukerquote:
Mies vailla menneisyyttä (The Man Without a Past)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zoek een Finse film van een jaar of vijf geleden, met als Engelse titel iets van "The Man Who...". Gaat over een kerel met geheugenverlies die bij het Leger des Heils terechtkomt.
Dat zou over R. Kelly kunnen gaan. Misschien dat dat je search vergemakkelijktquote:Op woensdag 2 april 2008 21:57 schreef NX het volgende:
In een van de eerste afleveringen (aflevering 2 of 3) is er een rechtzaak, rechtzaak van een bekende zanger die sex heeft gehad met een 16 jarige of zo iets (echt gebeurd). (kom zo niet op de naam van de rapper/zanger)
Kreeg net een ingeving... Het is The Businessquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:41 schreef tevebe het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik enkele maanden geleden gezien heb.
De film begint dat een vrouw geslagen word. de zoon ziet dat en zegt dat die ooit er tegen op zal treden. Uiteindelijk schiet ie m neer en moet vluchten. In een ander land (weet niet meer welk) ontmoet hij een dealer. Die worden samen maatjes en dealen flink. Dan komt de burgemeester erachter dat ze ook coke de stad binnenslepen en die verklaart de oorlog. Ze worden helemaal blut.
Het is trouwens een Engelse film. Ik weet echt de naam niet meer en daar baal ik van![]()
Ohja de film speelt zich af begin halverwege de jaren 80 ofzo, maar is net een paar jaar oud.
Iemand die mij kan helpen?
Ja klopt, het ging over R. Kelly, bedankt!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zou over R. Kelly kunnen gaan. Misschien dat dat je search vergemakkelijkt
ik moest even denken aan "Trojan War", kan het die wellicht zijn?quote:Op zondag 6 april 2008 16:44 schreef sweetysven het volgende:
Een film als American Pie, waar een een nerdige jongen een doos met condooms krijgt die XXL zijn en daarom ineens allemaal aandacht krijgt van de vrouwen. Wie weet die titel? Iets van Doing it oid?
Dat is Goliath Awaits lijkt mequote:Op dinsdag 8 april 2008 07:40 schreef breaky het volgende:
ik zoek een film gemaakt rond 1980
Hier in vinden een stel duikers een scheepswrak van een groot passagiers schip wat 10 tallen jaren eerder is vergaan. Door bijzondere omstandigheden leven er nog steeds een grote groep mensen in dat schip die indertijd kinderen hebben gekregen die dus nog nooit de buitenwereld hebben gezien.
Komt iemand dit bekent voor?
Ja! Inderdaad! Dank je wel. Heb het nu op IMDB opgezocht en het blijkt dus een miniserie te zijn. Vandaar dat ik de naam niet kon vinden wat ik zocht naar een film!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |