abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56404299
Voor de honda fans
quote:
Barrichello urges against expectations
29 January 2008 / Photos

Rubens Barrichello has warned his fans against making any grand predictions about Honda's performance level this season after the team launched its new RA108 this morning.

"I had the opportunity to drive the RA108 for the first time in Valencia last week and although I ran for just a few laps in the new car, we were able to complete the planned activity," Barrichello said. "It is too soon to reach any conclusions about the car's handling and performance, but I am looking forward to the Barcelona test this coming weekend and really getting to grips with the development of the RA108."

"This year will be my 16th season in Formula One and my third season with Honda, but my love of the sport and my enthusiasm is undiminished," he added. "In fact, this year I will become the most experienced Grand Prix racer of all time, which is something that I am very proud of. We have a very strong development base this year with Alex Wurz joining the team and I am really pleased that he will be able to input his experience and knowledge into the RA108."
Was me nog niet opgevallen, maar idd.. Barrichello, meest ervaren coureur in t veld
Where facts are few, experts are many.
pi_56406449
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:14 schreef MaximusF1 het volgende:
Voor het seizoen begint even de auto's bekijken en de deelnemerslijst...en dan op zoiets uitkomen en je herkent de wagens wel:
...
wit, blauwe sidepods - PETRONAS
BMW Sauber
3 = rode cam = Nick Heidfeld
4 = gele cam = Robert Kubica
...
witte auto, groene letters, aardbol - EARTHDREAMS
Honda
16 = rode cam = Jenson Button
17 = gele cam = Rubens Barrichello
dus jij denkt dat je deze twee auto's op volle snelheid op een tv scherm uit elkaar kunt houden?


een paar jaar geleden bleek het al moeilijk te zijn om de McLaren en de Midland's uit elkaar te houden, terwijl ze stilstaand toch echt voor geen meter op elkaar leken.
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:11:01 #28
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56406581
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef Ared het volgende:

[..]

dus jij denkt dat je deze twee auto's op volle snelheid op een tv scherm uit elkaar kunt houden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een paar jaar geleden bleek het al moeilijk te zijn om de McLaren en de Midland's uit elkaar te houden, terwijl ze stilstaand toch echt voor geen meter op elkaar leken.
uhoh Olav gaat het moeilijk krijgen

Die McLarens en de Midlands kwam voornamelijk door dezelfde kleur achtervleuger als ik me goed kan herinneren
The line is a dot to you!
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:16:43 #29
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_56406718
Ik vind de nieuwe Honda niet mooi, zeker niet. Ik vond de vorige bolide stukken mooier qua livery. Of deze Honda sneller is; vast wel. Ik hoop dat Button weer kan gaan meedoen om podia, dat maakt het een stuk leuker allemaal.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_56407030
quote:
Ik hoop dat Button weer kan gaan meedoen om podia
Dat hoopt ie zelf al jaren
pi_56407106
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef Ared het volgende:

[..]

dus jij denkt dat je deze twee auto's op volle snelheid op een tv scherm uit elkaar kunt houden?
Het zijn vaak kleine details waardoor je toch onderscheid kan maken. Ik denk dat dat wel goedkomt... (tevens TVP )
pi_56407505
Mosley vreest voor toekomst Super Aguri
30 januari 2008
BRON: Klik!

FIA-president Max Mosley is bang dat er aan het einde van het seizoen 2008 nog maar tien Formule 1-teams over zijn. Het Japanse Super Aguri kampt al sinds de oprichting van de renstal in 2005 met grote financiële problemen.

"De teams die niet direct verbonden zijn aan een autofabrikant en niet voldoende sponsors hebben, hebben het niet gemakkelijk in de Formule 1", weet Mosley. De Brit verwacht Super Aguri echter gewoon aan de start van de eerste race. "Ze hebben zich ingeschreven voor het seizoen 2008, dus ik ga ervan uit dat ze er in Melbourne gewoon bij zijn", zei Mosley. Als hem gevraagd wordt of hij vol vertrouwen is dat er aan het einde van seizoen nog elf teams actief zijn, antwoordde hij kort: "Niet echt."

Super Aguri doet sinds 2006 mee aan de Formule 1. Ondanks de beperkte middelen deed het team van Takuma Sato en Anthony Davidson het vorig seizoen erg goed, door vier punten te scoren. Dit jaar heeft Super Aguri nog nauwelijks getest.
  woensdag 30 januari 2008 @ 13:19:06 #33
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56408037
Wat een onzinverhaal van Mosley

Honda heeft allang aangegeven SA te ondersteunen zolang ze Davidson maar in de cockpit houden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56408247
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:19 schreef sanger het volgende:
Wat een onzinverhaal van Mosley

Honda heeft allang aangegeven SA te ondersteunen zolang ze Davidson maar in de cockpit houden.
Dit jaar ja, maar hoe zit het volgend jaar?

Geen Prodrive en misschien geen SA (of ze moeten alsnog verkopen aan Campos?)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 30 januari 2008 @ 13:43:50 #35
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56408516
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dit jaar ja, maar hoe zit het volgend jaar?

Geen Prodrive en misschien geen SA (of ze moeten alsnog verkopen aan Campos?)
Dan hebben ze wellicht een nieuwe hoofdsponsor (die wel zijn verplichtingen nakomt).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56409644
Je kunt het inderdaad nauwelijks Super Aguri kwalijk nemen dat hun hoofdsponsor niet betaald. Wie verwacht dat nou, en nog wel van een rijke olie- en gasmaatschappij. Ze hebben in ieder geval bewezen niet de fouten van Prost en Arrows te herhalen - ze geven niet meer uit dan ze hebben, en dat is goed. Je hoopt dat ze dit jaar weer een goede hoofdsponsor hebben, ik had verwacht dat het niet moeilijk zou moeten zijn na de goede prestaties vorig jaar. Maar dat ze nog niet getest hebben geeft wel aan dat ze geen geld en/of geen auto hebben. Hun punten vorig jaar zorgen in ieder geval in de eerste seizoenshelft voor wat inkomsten.

Maar ergens heeft Mosley wel gelijk - op het moment dat een team (een deel van) z'n aandelen moet verkopen om te overleven, is dat meestal het begin van het einde.
pi_56415131
Klopt, volgens mij zit SA echt in zwaar weer. Honda moet nu de klappen voor SA opvangen en hoelang ze dat gaan doen .....
pi_56415208
Indiase investeerder voor Super Aguri?
30 januari 2008
BRON: Klik!

Spice Group, een Indiase aanbieder van telecommunicatie, zou interesse hebben om in het team van Super Aguri te investeren. Zo meldt de Amerikaanse zender Speed TV. Het Indiase bedrijf zou Narain Karthikeyan terug in de Formule 1 willen helpen.

Spice Group is ook verbonden aan A1 Team India, waarvoor Karthikeyan de eerste coureur is. Super Aguri heeft altijd duidelijk gemaakt door te willen gaan met de coureurs van vorig jaar, Takuma Sato en Anthony Davidson, maar er zijn nog geen contracten getekend. Karthikeyan, de eerste Indiase Formule 1-coureur, zou het stoeltje van Davidson moeten gaan overnemen. Honda, een belangrijke partner van Super Aguri, hoopt echter dat het team voor Davidson kiest, omdat de 28-jarige Brit betere feedback over de auto zou kunnen geven dan de 31-jarige Karthikeyan.

De manager van Karthikeyan heeft de onderhandelingen tussen Spice Group en Super Aguri inmiddels bevestigd. Het Japanse team, dat sinds 2006 in de Formule 1 zit, worstelt al sinds zijn oprichting met financiële problemen.
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:40:56 #39
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56417577
Ook dat lijkt me een HOAX Hpoi.

Zodra SA Karthikeyan er de auto zet trekt Honda de handen van het team af. Dus geen chassis, motor en geld.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56418734
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:40 schreef sanger het volgende:
Ook dat lijkt me een HOAX Hpoi.

Zodra SA Karthikeyan er de auto zet trekt Honda de handen van het team af. Dus geen chassis, motor en geld.
Honda wil Davidson in de wagen SA wil geld en Karthikeyan bied dat geld. Zit SA met een probleem. Alleen de steun van Honda zal wel niet genoeg zijn om te overleven.
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:27:59 #41
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56418854
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 21:24 schreef HPoi het volgende:

[..]

Honda wil Davidson in de wagen SA wil geld en Karthikeyan bied dat geld. Zit SA met een probleem. Alleen de steun van Honda zal wel niet genoeg zijn om te overleven.
Honda wil Davidson in de wagen en daar ook voor betalen, motoren leveren en daarvoor info krijgen.

Karthikeyan biedt geld, maar is dat genoeg om ergens anders een chassis te bemachtoigen danwel te ontwerpen inclusief motoren?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56419083
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 21:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Honda wil Davidson in de wagen en daar ook voor betalen, motoren leveren en daarvoor info krijgen.

Karthikeyan biedt geld, maar is dat genoeg om ergens anders een chassis te bemachtoigen danwel te ontwerpen inclusief motoren?
Nee. Maar SA wil natuurlijk back -up van Honda EN Karthikeyan.
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:22:43 #43
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56420719
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 21:33 schreef HPoi het volgende:

[..]

Nee. Maar SA wil natuurlijk back -up van Honda EN Karthikeyan.
Die mogelijkheid is door Nick Fry uitgesloten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56423897
En ik hoef die Karthikeyan eik helemaal nooit meer te zien in de F1

Komop zeg, die knakworst heeft daar toch niks te zoeken
(of ben ik soms de enige die daar zo over denkt? )
pi_56424023
quote:
F1: Auto van de zaak voor Massa

Felipe Massa, heeft van Ferrari een leuk autootje gekregen. Het is de Fiat Scudo, waarmee Massa mag gaan rijden. Was het eerder Michael Schumacher die er mee reed, is het nu de beurt aan Massa.



Het is een wat pittigere Fiat 500. De reden voor het geschenk aan Massa, is omdat Fiat niet wil, dat de nummer vier van het kampioenschap, wordt afgescheept met een knullige auto. Vandaar dat de ingenieurs van Fiat Powertrain, hebben gekozen voor de Fiat 500 Scudo 1,4, die vier cilinders bevat en 120 pk levert.

De nieuwe auto, beschikt over 16 inch velgen, met lichtmetalen velgen. Tevens beschikt de auto over mooie, vurige rode remklauwen, die de kleur van Ferrari trotseren. Helaas krijgt Massa niet de beschikking over de nieuwe, Fiat 500 Abarth, die in juli dit jaar op de markt komt, en goed is voor 135 pk. en een 1,4 liter, turbomotor.

bron: www.autosportnieuws.be
Nou, daar moet je blij mee zijn
Kutbak
pi_56424046
Hij laat in de A1GP tegenwoordig leuke dingen zien
Where facts are few, experts are many.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 januari 2008 @ 01:04:58 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56424856
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:18 schreef NED het volgende:

[..]

Nou, daar moet je blij mee zijn
Kutbak
nou mevrouw Massa kan voortaan ook boodschappen gaan doen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56424931
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:19 schreef Atreidez het volgende:
Hij laat in de A1GP tegenwoordig leuke dingen zien
Ik ben niet onder de indruk van wat hij daar laat zien.

Zo heel nu en dan laat ie eens wat moois zien, maar overal vind ik hem matig.
pi_56429179
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:18 schreef NED het volgende:

[..]

Nou, daar moet je blij mee zijn
Kutbak


ok, ik snap dat Ferrari-rijders verplicht reclame moeten maken voor producten van de sponsors en dergelijke. Maar als dit echt Massa's auto van de zaak zou zijn, heeft hij fucking slecht onderhandeld. Ik kom al in aanmerking voor een top Punto of een leuke Bravo, Schumacher kreeg in z'n eerste jaar drie F355's en bij zijn afscheid een Enzo, dan zou je verwachten dat Massa wel voor een Maserati of instap-F430 in aanmerking zou komen
pi_56429274
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:54 schreef NED het volgende:
Ik vind hem best gaaf.

iig gaver dan zo een saai rood kleurtje

Je zal die eeuwige adoratie aan Ferrari haast beu worden, ja. Zo bijzonder is de Ferrari bepaald niet. Wel snel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')