Dat wil ik ook wel wetenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef Messenga het volgende:
Wie moeten er mod worden tijdens het EK dan?
Als hij op mij inzet, verliest hijquote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef Messenga het volgende:
weet niet meer wie het allemaal waren, DAM was er één van iigquote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef Messenga het volgende:
polonaise dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
bier? bah
Wie durft daar op te zetten dat DAM et wordt?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet niet meer wie het allemaal waren, DAM was er één van iig
Jij durft wel wat te zeggenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet niet meer wie het allemaal waren, DAM was er één van iig
Dezelfde mensen die 4 jaar terug op Griekenland in hebben gezetquote:Op maandag 28 januari 2008 22:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wie durft daar op te zetten dat DAM et wordt?
Dat is nog realistischer dan DAM als mod.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die 4 jaar terug op Griekenland in hebben gezet
Dan wel in een subforum waar ik niet kom.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:32 schreef rubbereend het volgende:
Tennessee zou ik trouwens best graag als mod zien
EK2008quote:Op maandag 28 januari 2008 22:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan wel in een subforum waar ik niet kom.
Dus niet daar.quote:
of voor MMOquote:Op maandag 28 januari 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus niet daar.
Ik vind Tennessee wel wat voor TRU.
Nog nooit zo'n lelijk ding gezien, van de buitenkant.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
Olympisch zwembad
net zoals het stadion trouwens
MMO?quote:
de flesjes zien er inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2008 22:42 schreef pascalheister het volgende:
lekker hoor rubber
[ afbeelding ]
Damn, dat ziet er toch altijd briljant uit.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:42 schreef pascalheister het volgende:
lekker hoor rubber
[ afbeelding ]
Net een vrouwenlichaam.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:42 schreef pascalheister het volgende:
lekker hoor rubber
[ afbeelding ]
Niet zo mooi als hierquote:Op maandag 28 januari 2008 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er toch altijd briljant uit.
"Het Marco van Basten moet ontslagen worden forum"quote:
Dat proef je bij Grolsch toch nietquote:Op maandag 28 januari 2008 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die flesjes waren toch al over de datum.
Dan wordt hij geen mod denk ikquote:Op maandag 28 januari 2008 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"Het Marco van Basten moet ontslagen worden forum"
quote:
Hopelijk vind je die nooitquote:Op maandag 28 januari 2008 23:12 schreef rubbereend het volgende:
damn ik zoek nu al een tijdje na die Bavariakratten die omliggen maar ik kan het niet meer vinden als tegenwicht tegen steeds die gesneuvelde kratten Grolsch
nu zijn ze op de Belg in Vlijmen op zoek naar het feest voor Lars Boomquote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tijl was wel droog bij de Nieuwste Show
die is er welquote:Op maandag 28 januari 2008 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk vind je die nooit![]()
waar blijven de wir sind helden foto;s overigens
hahaquote:Op maandag 28 januari 2008 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu zijn ze op de Belg in Vlijmen op zoek naar het feest voor Lars Boom
OKeequote:Op maandag 28 januari 2008 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is er weldie foto's dacht er vandaag nog aan en er zit inmiddels een post it op de computer
Alweer aan het zieken?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:19 schreef golfer het volgende:
* golfer zoekt, klappertandend, z'n bedje maar weer eens op.
ja moet ze nog ff doorsturenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee
Ik dacht dat je ze al had ontvangen. Want je zei er iets over op de Meet
heheh gefeliciteerd man, maar pas op ik zit op je hielenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:25 schreef rubbereend het volgende:rondje op mijn kosten
BEn 2 FOK! mijlpalen gepasseerd, ben zojuist de all time top 20 binnen gestapt door Strolie75 te passeren en ik ben net de 81.000 posts voorbij
Omg omg omfg !!!!11 Daar reed ik vlak daarvoor nog langs!quote:n Rotterdam is vanavond een 16-jarig meisje neergestoken op metrostation Slinge. Opvallend in deze zaak is dat de vermoedelijke dader ook een meisje is. Steekpartijen komen in Rotterdam wel vaker voor, maar de dader is meestal een jongen.
Het incident vond vanavond plaats tegen zeven uur, onder de metrobaan, die daar boven de grond ligt. De 15-jarige verdachte zou deel uitmaken van een groepje van ongeveer vijf meisjes. Ze is aangehouden. De politie hoopt door camerabeelden te bestuderen meer duidelijkheid te krijgen over de precieze toedracht van de steekpartij.
Het slachtoffer is met steekwonden in haar buik naar het ziekenhuis gebracht. Daar heeft ze een spoedoperatie ondergaan. Haar situatie is inmiddels stabiel.
Bitchfight. Dus of ze hadden je om de kleur van je polo voor een meisje moeten hebben aangezien...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omg omg omfg !!!!11 Daar reed ik vlak daarvoor nog langs!
*hyperventileert*
Ik zat heel stoer voor me uit te kijken in de metro in m'n kicke bruine vest die stoer open stond om te laten zien dat ik geen last had van de kou!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bitchfight. Dus of ze hadden je om de kleur van je polo voor een meisje moeten hebben aangezien...
Borsthaar-pose?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat heel stoer voor me uit te kijken in de metro in m'n kicke bruine vest die stoer open stond om te laten zien dat ik geen last had van de kou!
Had een t-shirt aan dus daar zag je niet veel van.quote:
weltrustenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:15 schreef rubbereend het volgende:
ik doe net of ik verstandig ben geworden
WTFquote:Op maandag 28 januari 2008 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je tegen Sandman eens beginnen over Emmanuelle
Jeetje dat had ik na een weekquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:59 schreef Grulez het volgende:
7000 posts
Nog wat van opgestoken?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omg omg omfg !!!!11 Daar reed ik vlak daarvoor nog langs!
*hyperventileert*
Vanavond hier ongeveer het zelfde programmaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:21 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen! 21:30 thuis van werk, even TV en weer slapen. Niks voor mij hoor, gadver.
.
Wat is er mee dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:31 schreef borisz het volgende:
MOgge
Koffie komt vandaag van Patrick Kluivert.
Okeequote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
Die is gister getrouwd.
achterkamertjespolitiekquote:
Oke vertel... ben nu wel benieuwdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:08 schreef milagro het volgende:
[..]
achterkamertjespolitiek![]()
out in the open
je gaat zo teleurgesteld worden, hèquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke vertel... ben nu wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |