quote:
Maar tis toch weer de laatste donderdag van de maand?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:45 schreef SCH het volgende:
Kap eens Grulez, rukken doe je maar in je eigen tijd
Daarom, dan mocht je toch naar de hoeren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar tis toch weer de laatste donderdag van de maand?
Muurstraatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom, dan mocht je toch naar de hoeren?
* SCH stuurt Grulez naar de Hoekstraat.
eind rijden voor diekquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn de goedkopere, daar komt dndiek altijd
Eind rijden om te rijdenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eind rijden om te rijden
Wat een lol kun je hebben om een oud topic![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:45 schreef dndiek het volgende:
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
quote:Op donderdag 13 april 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor Da_Sandman, als die durft te solliciteren, samen met Bos81, als die wil.
Nee, dat is komende donderdagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar tis toch weer de laatste donderdag van de maand?
Tennessee, DiegoArmandoMaradona, TerroRobbie. Opgelostquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:45 schreef dndiek het volgende:
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
Nog al eenquote:
Je hoeft hier niet te komenquote:
Jawel, ik had Bluezz beloofd hier vaker te postenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik had Bluezz beloofd hier vaker te posten.
En een beetje tegenwicht kan geen kwaad voor het zuipfestijn van onder de grote rivieren![]()
.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tennessee, DiegoArmandoMaradona, TerroRobbie. Opgelost.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:41 schreef Bjoro het volgende:
voor de liefhebbers:
[TV-tip] Andere tijden sport (vanaf mei)
Federer won vorig jaar zonder setverlies de Australian Open.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef tong80 het volgende:
Djorkovic het hele toernooi nog geen set verloren
wij hossen toch wel doorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik had Bluezz beloofd hier vaker te posten.
En een beetje tegenwicht kan geen kwaad voor het zuipfestijn van onder de grote rivieren![]()
.
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:04 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]als die 3 het worden zal ik de schuld die jij aan BS hebt van je overnemen
en dat blijft hijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef tong80 het volgende:
Djorkovic het hele toernooi nog geen set verloren
Als lemmingen de rivier in svp.quote:
Er staat wel wat van Jamie in de kast bij ons, maar deze titel komt mij niet bekend voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag iedereen
Heeft iemand het boek, koken met Jamie en is dat wat?
Maak je even screens als ze gaat strippen?quote:
dan moet ik me verkleden als Mozesquote:
Beetje onrealistisch met jouw figuur...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet ik me verkleden als Mozes
dan gaat het water maar iets verder uit elkaar voor mijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje onrealistisch met jouw figuur...
Oke...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er staat wel wat van Jamie in de kast bij ons, maar deze titel komt mij niet bekend voor.
En daar kan het volk dan achter lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan gaat het water maar iets verder uit elkaar voor mij
Nee je bent niet achterlijk... denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef Suijk het volgende:
Het zijn toch gewoon recepten of ben ik nu achterlijk?
ik ga wel voorop in de polonaisequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En daar kan het volk dan achter lopen
Ik vind ze best aardig ja, maar ik ben niet de opper-kok in huisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke...
Zijn het een beetje goede boeken van hem??
Volgens dat boek, kan je het juist wel wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind ze best aardig ja, maar ik ben niet de opper-kok in huis
die naam had ik wel ooit gehoord, kon hem alleen niet koppelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:17 schreef tong80 het volgende:
Borisz, Mary Servaes is de echte naam van de zangeres zonder naam
In 1985 zou Oranje naar het WK gaan. We moesten de laatste wedstrijd tegen de Belgen. En de zangeres zonder naam zong op de middenstip MEXICOOOOOOOOOOO.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
die naam had ik wel ooit gehoord, kon hem alleen niet koppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |