abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56403820
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef venomsnake het volgende:
En er gaat een gerucht dat Kruiswijk en Lovre ook nog vertrekken..
Kruiswijk loopt aan het eind van het seizoen gratis weg en kan dan lekker tekengeld pakken. En Lovre? Waar zou die heen kunnen dan?
pi_56403855
Luyckx was ook wel en goede geweest denk ik, goede voetballer.
pi_56403893
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En er gaat een gerucht dat Kruiswijk en Lovre ook nog vertrekken..
Een half elftal per jaar moeten vervangen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56403899
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kruiswijk loopt aan het eind van het seizoen gratis weg en kan dan lekker tekengeld pakken. En Lovre? Waar zou die heen kunnen dan?
Geen idee waar Lovre heen zou kunnen, schijnen erg veel clubs in hem geïnteresseerd te zijn. Ik ben ook wel een liefhebber van zijn spel om eerlijk te zijn. Hij scoort ook veel belangrijke goals.
De eerste maanden van het seizoen was hij compleet uit vorm, maar dat begint net weer terug te komen.

Maar goed, het is een gerucht. Ik hoop dat ie blijft, vooral omdat de transfermarkt bijna sluit en zie maar eens een behoorlijke opvolger te halen in 24 uur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56403903
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een half elftal per half jaar moeten vervangen .
pi_56403940
Maar goed, ik neem aan dat ze beiden geen clausules in het contract hebben staan dus ik zou ze gewoon niet verkopen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56404010
Nee, dan word je helemaal wous begrijp ik.
pi_56404046
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef MaxPower het volgende:
Nee, dan word je helemaal wous begrijp ik.
Dat ben ik al de laatste dagen, moet niet veel erger worden..
Loop 2 sites en 2 forums constant te F5en..
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:59 schreef Blawh het volgende:
Luyckx was ook wel en goede geweest denk ik, goede voetballer.
Inderdaad een goede speler. Speelde in de euroborg ook een fantastische wedstrijd.
Jammer dat hij niet haalblaar blijkt te zijn..

tik tak tik tak tik tak..

[ Bericht 17% gewijzigd door venomsnake op 30-01-2008 10:17:47 ]
pi_56404171
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat ben ik al de laatste dagen, moet niet veel erger worden..
Loop 2 sites en 2 forums constant te F5en..
[..]

Inderdaad een goede speler. Speelde in de euroborg ook een fantastische wedstrijd.
Jammer dat hij niet haalblaar blijkt te zijn..

tik tak tik tak tik tak..
gokje:
http://fcgroningen.headliner.nl/
http://www.fcgforum.nl/
forum.fok.nl
en fcgroningen.nl
?
pi_56404173
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, ik neem aan dat ze beiden geen clausules in het contract hebben staan dus ik zou ze gewoon niet verkopen.
Met Kruiswijk is het wel lastig natuurlijk als zijn contract bijna afloopt (en hij wil niet verlengen?), nu kun je nog geld voor hem vangen. Voor het elftal in de huidige situatie is het natuurlijk niet gewenst, nog meer mensen weg gaat je serieus punten kosten, het is nu al de vraag hoe FC Groningen omgaat met het vertrek van een aantal basisspelers...
pi_56404206
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:19 schreef achterop23 het volgende:

[..]

gokje:
forum.fok.nl
en fcgroningen.nl
?
Deze

Deze
http://www.rtvnoord.nl/sport/index.asp

Deze

En Deze
http://forum.fok.nl

En dan ook nog af en toe op sites als VI kijken...
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:47:55 #112
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56404700
Whe, dat wachten is echt niet leuk .
Schiet op ik wil een nieuwe spits en controlerende middenvelder!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:11:44 #113
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56405285
De TS "zou bezig zijn" met een drietal spitsen, waaronder "gerenommeerde"
hardstikke leuk, maar ik wil een nieuwe Lindgren!
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:14:47 #114
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56405363
Nieuwe wie?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:21:54 #115
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56405514
Nieuwe defensieve middenvelder
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:28:19 #116
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56405637
.
Goeie signature heb je!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:10:45 #117
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56406572
gerucht noorse journalist
Gulsvik naar Groningen
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:21:17 #118
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56406819
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:47:36 #119
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56407406
Ik heb wel vertrouwen in de TS, dus laat maar komen die nieuwe spelers
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:51:15 #120
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56407498
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Naar Feyenoord zeker ?
pi_56407512
Laat ze maar vertrekken, Lovre en Kruiswijk. Kruiswijk kunnen ze nog mooi iets voor vangen en Lovre is een prutser eerste klas, ondanks zijn intikkers.

Gewoon een heel nieuw elftal tegen Roda, lachen toch?
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_56408124
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrije trap van Gulsvik
pi_56408193
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:23 schreef andre347 het volgende:

[..]

Gewoon blind door de muur geschoten. Zit totaal geen bedoeling achter, dus om je daar nou blind op te staren..
pi_56408412
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:27 schreef Girth het volgende:

[..]

Gewoon blind door de muur geschoten. Zit totaal geen bedoeling achter, dus om je daar nou blind op te staren..
Inderdaad, je weet bovendien niet hoevaak eerder zo'n poging mislukt is. Als wij het maar vaak genoeg proberen gaat er ook wel een keer 1 in.
pi_56408559
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef Prosac het volgende:

[..]

Hij wou naar Ajax omdat hij dan wel kans zou maken op uitverkiezing voor het nationale elftal... helemaal niet nodig derhalve.
De inkt van het contract was nog niet opgedroogd of hij zat al bij het Zweeds elftal. Missie geslaagd derhalve ..
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56409752
TVP
Paan!
pi_56409883
Sankoh en Kruiswijk zijn vandaag niet op de training verschenen...

woensdag 30 januari 2008 @ 15:31:28 #128
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56410965
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:51 schreef latin_LiZzY het volgende:
Lovre is een prutser eerste klas, ondanks zijn intikkers.
Kijk je achterstevoren naar de wedstrijden ofwat?
pi_56411033
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:27 schreef Girth het volgende:

[..]

Vond het anders wel een aardige vrij trap.
pi_56411167
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:31 schreef Grulez het volgende:

[..]

Kijk je achterstevoren naar de wedstrijden ofwat?
Lijkt me wel, starend naar die lantaarnpaal buiten.
That's all folks!
pi_56411506
quote:
Nevland: ‘Ik ben nu supporter van de FC’

Vandaag was Erik Nevland voorlopig voor het laatst in Euroborg. De Noor wil nog minimaal één keer terugkomen om de supporters te bedanken voor zijn periode in Groningen. De naar Fulham vertrekkende spits nam al wel afscheid van spelers en staf.

De ontvangst is hartelijk. Iedereen bij FC Groningen gunt Nevland zijn gewenste transfer naar Engeland. Aan de grote tafel in het restaurant van Euroborg drinkt de Noor een bakje koffie met onder anderen trainer Ron Jans, teammanager Theo Huizinga en zijn kersverse voormalige ploeggenoten Paul Matthijs en Koen van de Laak. Even later komen ook Brian van Loo, Gijs Koopmans en Marnix Kolder hun vertrekkende aanvoerder feliciteren met zijn overgang en geluk wensen voor de toekomst. Van de technische staf ontvangt Nevland een boek. “Over Manchester United…”, lacht Nevland. Zoals bekend verbleef de Noorse spits eerder een periode in Engeland, bij de grootmacht uit Manchester.

Moeilijk
“Het afscheid is moeilijk”, zegt Nevland. “Je weet dat die dag een keer komt, maar die is nu sneller gekomen dan gedacht. Ik heb de afgelopen dagen niet veel tijd gehad om er over na te denken, maar toen ik daarstraks voor de groep stond en een afscheidswoordje moest spreken, was dat een moeilijk moment. Ik heb mijn ploeggenoten en de trainers bedankt voor de samenwerking en voor hun steun en natuurlijk heel veel succes gewenst voor het restant van dit seizoen.”

Reacties
Zowel bij de club als bij Nevland persoonlijk zijn de reacties op zijn vertrek naar Fulham positief geweest. “Blijkbaar gunt iedereen mij de mogelijkheid om in de Premier League te spelen. Ik vind het wel heel vervelend voor de club dat er in deze periode drie spelers zijn vertrokken. Ik snap dat dit moeilijk is voor FC Groningen. Ik had zelf liever ook het seizoen afgemaakt en dan in de zomer de overstap gemaakt, maar het was nu of nooit. Ik had het mezelf maar moeilijk kunnen vergeven als ik deze unieke gelegenheid niet had gegrepen.”

Niet in gespreid bedje
Nevland beseft dat hij niet in een gespreid bedje terecht komt in Londen. Fulham moet vechten voor lijfsbehoud. Zijn houvast is manager Roy Hodgson, de trainer met wie Nevland eerder samenwerkte bij zijn vorige club Viking Stavanger. “Aan hem heb ik deze transfer te danken”, weet de Noorse spits. “Onder hem zie ik meer kansen om aan spelen toe te komen. Ik neem aan dat hij zich niet sterk heeft gemaakt voor mijn komst om mij vervolgens in het tweede te laten voetballen… Het is een droom voor me in de Premier League te spelen.”

Afscheid
Nevland kijkt ook uit naar zijn afscheid van het publiek. “De supporters zijn vanaf het begin heel goed voor mij geweest. Er was een speciale band. Ze hebben mij enorm geholpen in wat ik hier heb bereikt. Ik blijf de club volgen. Ik word nu ook supporter van FC Groningen, ik word één van hen… Ik wil in Londen ook snel een tv en satellietschotel regelen waarop ik de Nederlandse wedstrijden kan ontvangen. Ik bewaar alleen maar goede herinneringen aan Groningen. Ik zal de club missen. Ik hoop snel afscheid te kunnen komen nemen, maar dat moeten de agenda’s wel toelaten. Hoe dan ook zal ik af en toe terugkeren naar Groningen.”

Bron: FC Groningen

pi_56411621
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Lijkt me wel, starend naar die lantaarnpaal buiten.
Kutmod

ga jij even lekker staren naar die paal in je broek die je van dat gepruts van Lovre krijgt

pi_56413603
quote:
FC Groningen haalt Holla terug
30 januari, 17:27 uur

FC Groningen haalt voor de vacante positie van Rasmus Lindgren Danny Holla terug van FC Zwolle. De 20-jarige middenvelder is eigendom van de Trots van het Noorden maar was voor dit seizoen verhuurd aan de ploeg van trainer Jan Everse.

Holla is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van FC Groningen en speelde vorig seizoen tien officiële duels in de ploeg van trainer Ron Jans. De middenvelder kwam tijdens twee bekerwedstrijden in actie en maakte op 19 november 2006 zijn competitiedebuut in de Eredivisie tegen Willem II. In dat met 4-1 gewonnen duel was Holla de vervanger voor de geschorste Rasmus Lindgren. Daarna volgden nog vijf competitiewedstrijden en maakte Holla tevens zijn opwachting in de beide succesvol afgesloten play-off finalewedstrijden tegen FC Utrecht. In Zwolle speelde hij 23 wedstrijden, waarin hij acht keer scoorde.

De technische staf was dan ook zeer te spreken over de prestaties van de jonge middenvelder en vond het voor zijn verdere ontwikkeling verstandig Holla dit seizoen te verhuren. Diverse clubs toonden interesse en Holla koos uiteindelijk voor FC Zwolle. Bij die club werden de prestaties van Holla bijna wekelijks bekeken door vertegenwoordigers van FC Groningen. “En die rapporten waren goed”, laat algemeen directeur Hans Nijland weten. “Danny heeft zich in een half seizoen uitstekend weten te ontwikkelen. Na het vertrek van Lindgren was Holla voor ons een logische en meest voor de hand liggende optie.”
We laten onze beste spelers vertrekken en geven de jeugd een kans.
  woensdag 30 januari 2008 @ 17:39:59 #134
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56413646
quote:
FC Groningen haalt voor de vacante positie van Rasmus Lindgren Danny Holla terug van FC Zwolle. De 20-jarige middenvelder is eigendom van de Trots van het Noorden maar was voor dit seizoen verhuurd aan de ploeg van trainer Jan Everse.

Holla is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van FC Groningen en speelde vorig seizoen tien officiële duels in de ploeg van trainer Ron Jans. De middenvelder kwam tijdens twee bekerwedstrijden in actie en maakte op 19 november 2006 zijn competitiedebuut in de Eredivisie tegen Willem II. In dat met 4-1 gewonnen duel was Holla de vervanger voor de geschorste Rasmus Lindgren. Daarna volgden nog vijf competitiewedstrijden en maakte Holla tevens zijn opwachting in de beide succesvol afgesloten play-off finalewedstrijden tegen FC Utrecht. In Zwolle speelde hij 23 wedstrijden, waarin hij acht keer scoorde.

De technische staf was dan ook zeer te spreken over de prestaties van de jonge middenvelder en vond het voor zijn verdere ontwikkeling verstandig Holla dit seizoen te verhuren. Diverse clubs toonden interesse en Holla koos uiteindelijk voor FC Zwolle. Bij die club werden de prestaties van Holla bijna wekelijks bekeken door vertegenwoordigers van FC Groningen. “En die rapporten waren goed”, laat algemeen directeur Hans Nijland weten. “Danny heeft zich in een half seizoen uitstekend weten te ontwikkelen. Na het vertrek van Lindgren was Holla voor ons een logische en meest voor de hand liggende optie.”

Daarvoor moest de clubleiding wel in gesprek met FC Zwolle, want in de verhuurovereenkomst was niet voorzien in een tussentijdse terugkeer van Holla naar Euroborg. “Zwolle heeft zich zeer correct en coöperatief opgesteld. We zijn blij dat we Holla direct aan de groep kunnen toevoegen. Hij is hier natuurlijk bij iedereen bekend en kan snel instromen”, aldus Nijland. Sander Rozema bewandelt de omgekeerde weg. De eveneens 20-jarige middenvelder uit Roden maakt het seizoen op huurbasis af in Zwolle. Rozema was sinds dit seizoen toegevoegd aan de eerste selectie van Ron Jans, maar speelde zijn wedstrijden vooral bij Jong FC Groningen.

Het contract van Danny Holla bij FC Groningen is opengebroken, verbeterd en verlengd en loopt nu tot medio 2010. Zijn oude verbintenis met de Trots van het Noorden liep aan het einde van dit seizoen af. FC Groningen had een optie het contract met een jaar te verlengen. Holla reageert enthousiast op zijn terugkeer in Euroborg. “Ik had niet verwacht zo snel al terug te keren. Ik ben blij dat FC Groningen het in me ziet zitten. Ik heb in een half jaar tijd veel geleerd bij FC Zwolle en dat alles zie ik nu terug in mijn nieuwe contract.”

Bron: FC Groningen
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 30 januari 2008 @ 17:40:05 #135
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56413650
Wij hebben wel vertrouwen in de jeugd alhier.
pi_56413707
Zeer verstandig. Speelt prima bij Zwolle en zo gooi je niet onnodig geld over de balk aan een paniekaankoop.
pi_56413795
Holla
pi_56414044
Mooi.

Is 't een Lindgren-type?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:01:02 #139
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56414062
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja is zo goed als afgerond. Staat alleen nog niet in de media, maar dat zal niet lang meer duren..
jans zei op radio noord dat Erik vertrekt.

edit
Maar is het geen idee om Holla terug te halen? Doet het prima bij Zwolle.

Interview jans
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:56 schreef Grulez het volgende:
Holla terughalen vind ik een uitstekend idee. Nederlandse speler uit de eigen jeugd die het ook al prima heeft gedaan op die positie.
Ik ben blij dat ze ons advies serieus nemen
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:04:56 #140
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_56414124
Ah, goed nieuws inderdaad.
pi_56414212
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:01 schreef Grulez het volgende:

[..]

[..]

Ik ben blij dat ze ons advies serieus nemen
Ik denk dat we maar eens om Messi moeten gaan roepen...
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:12:01 #142
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56414277
Verstandige keuze om Holla terug te roepen. Kent de club en is een veel betere optie dan Obodai. Vond het al jammer dat hij verhuurd werd.
pi_56414333
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:12 schreef Grulez het volgende:
Verstandige keuze om Holla terug te roepen. Kent de club en is een veel betere optie dan Obodai. Vond het al jammer dat hij verhuurd werd.
Neemt niet weg dat Holla zich nog steeds op het hoogste niveau moet bewijzen. Leuk dat Groningen de jeugd een kans geeft, maar we zijn nog steeds flink verzwakt door het vertrek van Lindgren en Nevland. Hoop op nog een middenvelder die iets extra's toevoegt. Spelers als Holla, Metaj, Hiariej en Nijland zijn talentvolle spelers maar je wint er de oorlog niet mee
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:21:50 #144
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56414475
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:15 schreef latin_LiZzY het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat Holla zich nog steeds op het hoogste niveau moet bewijzen. Leuk dat Groningen de jeugd een kans geeft, maar we zijn nog steeds flink verzwakt door het vertrek van Lindgren en Nevland. Hoop op nog een middenvelder die iets extra's toevoegt. Spelers als Holla, Metaj, Hiariej en Nijland zijn talentvolle spelers maar je wint er de oorlog niet mee
Ik denk dat je met Holla en Cahais wel een enigszins de oorlog aan kan gaan. Het gemis van Lindgren is natuurlijk bijna niet op te vangen.
pi_56414822
Goed dat Holla terug is. Misschien nog een aankoopje doen?
pi_56414900
Hij deed het ook prima in Zwolle, voor hen een aderlating dit.
That's all folks!
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:45:29 #147
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56414945
Ze krijgen Sander Rozema ervoor terug. Is ook niet mis hoor.
Daarnaast kunnen we nu met een beste zak geld op zoek naar een waardige opvolger voor Nevland, al hoeft die niet per sé deze periode te komen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56415092
Ik vraag me af of ze die Braziliaan die op proef is ook nog een contract gaan geven..
Verder is er nu natuurlijk wat meer geld voor een spits beschikbaar.
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:24:07 #149
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56415752
Goed dat ze Holla terug halen. Ik was er destijds al niet blij mee dat hij werd verhuurd.

Hij is veel beter dan Obodai en niet veel minder dan Lindgren. Zijn vrije trap is in ieder geval beter dan die van Lindgren.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56415946
pi_56416045
Hij praat wel relax
AFC AJAX
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:54:53 #152
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56416542
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:00 schreef Karrs het volgende:
Mooi.

Is 't een Lindgren-type?
hij heeft hem vorig jaar 6 wedstrijden uitstekend vervangen, waaronder een wereldpot tegen PSV, helaas verloren we die toen zwaar onterecht.
Betere trap en meer scorend vermogen. Verdedigend nog niet zo sterk overigens, maar de potentie was er zeker.
pi_56416758
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:54 schreef Prosac het volgende:

[..]

hij heeft hem vorig jaar 6 wedstrijden uitstekend vervangen, waaronder een wereldpot tegen PSV, helaas verloren we die toen zwaar onterecht.
Die wedstrijd tegen PSV speelde hij erg goed.
Hij had in die wedstrijd ook nog een fan-tas-tisch afstandschot die Gomes met zijn vingertoppen over tikte.
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:20:28 #154
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56417084
Utrecht uit in de play offs speelde hij ook erg sterk. Hij heeft eigenlijk elke kans gegrepen die hij kreeg. Hij had alleen de pech dat hij Lindgren voor zich had.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56417295
quote:
Groningen deed poging bij Mika Väyrynen

De zoektocht van Mika Väyrynen naar een nieuwe club verloopt nog altijd moeizaam. De Fin komt bij PSV niet meer in de plannen voor en hoopt nog altijd voor het sluiten van de markt een transfer te maken.
Even leek het erop dat Väyrynen naar FC Groningen zou vertrekken, zo vertelt zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf aan VoetbalPrimeur. "Dat heeft inderdaad gespeeld, ja. Het is helaas niet tot een akkoord gekomen, al was het wel redelijk concreet."

"Als het aan ons ligt vertrekt Mika nog voor het sluiten van de transfermarkt, maar er speelt op dit moment niets concreets. Ik gok de kans dat hij bij PSV blijft op fifty-fifty", aldus Hoogewerf.
pi_56417360
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:29 schreef latin_LiZzY het volgende:

[..]
Jeetje, jammer dat dat niet gelukt is zeg.
Had het er gister toevallig nog met iemand over.
pi_56417554
Die is toch meer aanvallend ingesteld volgens mij. Gelukkig dat dat niet doorgaat trouwens.
pi_56417771
Holla terug is wel een slimme zet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:46:10 #159
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56421587
Ik ben benieuwd hoe Grunn gaat draaien met Holla op het middenveld. Ik heb em niet zien spelen bij Zwolle dus ik ben benieuwd. EN sowieso is Zwolle andere koek als Grunn
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56424671
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:52:05 #162
139407 jorienvdherik
pi_56424683
quote:
jullie kunnen alweer aardig inlopen op ons en ajax na vanavond
  donderdag 31 januari 2008 @ 01:26:49 #163
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_56425710
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Anders zou ik het ook niet uit willen leggen nee. Het grote Ajaks gaat niet uit van eigen kracht, maar koopt de concurrent leeg. Voor boertjes zijn ze bang tegenwoordig, kun je nagaan.
Ik hoop echt dat ze met dit kutbeleid hun eigen graf graven.

Ow, en nou moi den heh Nevland. Pff.
M'n internet lag er een week uit en het duurde ff voordat ik kan reageren.
Maar loop toch niet zo te miepen; 'tis wel lullig dat Ajax spelers van Groningen koopt, de FC heeft gewoon een vet leuk team op het moment maar zo gaat dat nu wel eenmaal een beetje.
Voor Martin is het makkelijk dat ze bij RTL in beeld komen, dat geef ik toe Hoewel hij met Kuffour verraste.
Aan de ander kant kan je ook kijken wat voor spelers de laatste jaren bij Ajax vertrokken zijn: Zlatan, Mido, Chivu, Maxwell, Raffie, v/d Meijde (was goed in z'n Ajax tijd), Sneijder, Babel... Ook niet de minsten. Elke club heeft wel een grotere club boven zich staan die de beste spelers wegkoopt, zo gaat het gewoon, totdat je bij de categorie Real, United, Barca etc komt...

Edit: mensen die Ajaks schrijven

[ Bericht 3% gewijzigd door Tommeke op 31-01-2008 03:18:02 ]
  donderdag 31 januari 2008 @ 08:10:02 #165
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56426436
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 03:11 schreef Tommeke het volgende:

Zlatan, Mido, Chivu, Maxwell, Raffie, v/d Meijde (was goed in z'n Ajax tijd), Sneijder, Babel... Ook niet de minsten.
Ik heb schijnbaar gemist dat die allemaal tijdens een topseizoen in de winter vertrokken naar dezelfde club?
pi_56426830
Laten we vooral niet vergeten dat we zondag nog iets te vereffenen hebben met een zekere ploeg uit Kerkrade
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_56427194
quote:
Santander vangt bot bij Heerenveen voor Prager
31/01/2008 08:47

Thomas Prager heeft een transfer naar Racing Santander zien afketsen op de weigering van SC Heerenveen. Ook FC Groningen ving bot.

Met het oog op het nakende EK wilde Prager via een transfer meer aan spelen toe komen en zo zijn plaats in de Oostenrijkse selectie veiligstellen. Die oplossing lijkt ver weg voor de 22-jarige middenvelder, die in Heerenveen geen basiskracht is.

'Je weet nooit wat er nog kan gebeuren', zegt Prager tegen het Oostenrijkse Sport1. De Oostenrijkse international vreest dat het er ook niet meer van gaat komen. 'Ze willen me niet kwijt. Ze zeggen dat ze me nog nodig hebben.'

Racing Santander wilde Prager voor een half jaar huren en daarbij een optie tot koop bedingen. Ook FC Groningen meldde zich in Heerenveen voor de middenvelder. Beide clubs konden de Friezen niet overtuigen.

'Groningen is onze rivaal, zoals in Oostenrijk Austria en Rapid tegenover elkaar staan', was Prager begripvol. 'Ik had er geen problemen mee gehad. Maar het had wat turbulentie veroorzaakt als ik naar Groningen was vertrokken.
'
  donderdag 31 januari 2008 @ 09:26:35 #168
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_56427215
Er is toch een deal dat Grunn en H'veen niet achter elkaars spelers aanzitten?
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_56427250
Niet dat ik weet. Ik denk dat het in de meeste gevallen gewoon niet haalbaar is of dat de spelers zelf niet willen. Qua salaris zal je nooit een echte klapper kunnen maken als je verkast.
pi_56427381
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 09:24 schreef MaxPower het volgende:

[..]
Hehe, zou wel een stuntje geweest zijn..
pi_56427723
quote:
Groningen haalt ze overal vandaan

VOETBAL - Rasmus Lindgren is de derde speler in korte tijd die FC Groningen verruilt voor Ajax. En doelpuntenmaker Erik Nevland vertrekt alsnog naar Fulham. De noordelijke club, op dit moment gedeeld derde in de eredivisie met 40 punten uit 22 wedstrijden, versterkte zich deze periode in ieder geval met Matias Cahais en Sepp de Rover.

De scouting bij FC Groningen beleeft drukke tijden. Hoofdverantwoordelijke is technisch manager Henk Veldmate. Hij wordt onder meer bijgestaan door oud-keeper Roy Beukenkamp.

Cahais en De Rover zijn de zichtbare gevolgen van een uitgebreide zoektocht naar geschikte spelers. Volgens Beukenkamp, die vijf jaar in Groningen het doel verdedigde, is de huidige scoutingskoers ruim drie jaar geleden ingezet. "Henk Veldmate, Martin Koeman en Piet Fransen legden de basis. We hadden nog niet zo veel mogelijkheden. Dat moest anders. In het verleden ging de club te veel af op tips van zaakwaarnemers. Dat moest anders. We wilden spelers zelf zien en dan tegen de zaakwaarnemer zeggen: we willen jouw speler hebben. In Nederland zien we veel, in het buitenland hebben we ook veel mensen. Dat netwerk is van levensbelang voor FC Groningen."

FC Groningen werkt met veel oud-spelers. Zo is oud-keeper Jan Nordström in Zweden de contactpersoon. Ole Fritsen - de oud-aanvoerder van GVAV - is het contact in Denemarken. "Met hen hebben we veelvuldig contact. Als je een spits zoekt, dan moeten zij wel weten welk type. Als de scout iemand een paar wedstrijden heeft gezien en beelden heeft opgestuurd, dan gaan we zelf kijken."

Als de scouts en technische staf het plaatje rond hebben, ligt de bal bij de leiding van de club. "Dan komt het financiële traject. We proberen natuurlijk van te voren wel uit te vissen hoe het daarmee zit."

De scouts uit Groningen proberen een voor de buitenwacht wat merkwaardige mix te maken: Scandinaviërs en Zuid-Amerikanen. Dat lijken tegenpolen. "De basis ligt overigens wel in Nederland hoor. Als je in de eerste- en eredivisie de juiste spelers niet kunt vinden, dan ga je de grens over. Eerst België, dan alle andere Europese landen en daarna Zuid-Amerika. In Zuid-Amerika zit zoveel talent en is het nog betaalbaar voor ons. Je weet dat die spelers een ander karakter hebben dan de Scandinaviërs, maar af en toe krijg je kansen en die moet je pakken."

"FC Groningen staat er nu heel anders voor dan pakweg tien jaar terug. Toen bestond het team uit vrijwel allemaal oudere spelers die geen geld meer opleverden, nu draait de club met jonge spelers volop mee in de machine. Aantrekken, verkopen, weer betere kopen."

Natuurlijk komt er ook wat geluk bij kijken. "Drie jaar geleden haalden we een stuk of acht spelers uit de eerste divisie. Voor weinig geld. Dat is goed uitgepakt. Het nieuwe stadion, de nieuwe trainer, het betekende een enorme zet in de goede richting. Alle puzzelstukjes vielen in elkaar. Het eerste jaar dat we Europees voetbal haalden, was dat met spelers die we allemaal uit de eerste divisie hadden gehaald. Luirink, Buijs, Levtsjenko, Sankoh, Van der Linden, Van de Laak, en Lindgren uit het tweede van Ajax." Die basis, en de verkoop van Luirink en Buijs, was volgens Beukenkamp het begin. Het einde is wat hem betreft nog niet in zicht. "Op toernooien en bij wedstrijden waar we behoren te zijn, zijn we nu ook daadwerkelijk. We blijven groeien en het einde is nog lang niet in zicht!"

BN DeStem
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:07:51 #172
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56427759
Hoewel ik wel blij ben dat Prager niet komt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:32:09 #173
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56428170
quote:
GE-WEL-DIG!!! Ik heb in een scheur gelegen
pi_56430596
quote:
FC Groningen wil woensdag nog spits aantrekken

GRONINGEN - FC Groningen wil woensdag, de laatste dag dat de transfermarkt open is, nog een spits aantrekken.

De nieuwe aanvaller moet de opvolger worden van Erik Nevland.

Directeur Hans Nijland spreekt van een 'spannende dag voor FC Groningen', maar wil verder niet reageren.

RTVNOORD
Ron Jans reageert
Woensdag mot natuurlijk donderdag zijn..

[ Bericht 9% gewijzigd door venomsnake op 31-01-2008 12:36:29 ]
pi_56431068
Dus toch Sibon?
pi_56431447
Haha, het zou wat zijn..

Sibon doet een trainerscursus en had een analyse van een Grunn wedstrijd gemaakt, loopt vandaag stage bij de FC aldus Jans in dat interview.

Ben benieuwd wie de spits is waarmee ze bezig zijn.
  donderdag 31 januari 2008 @ 13:12:10 #177
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56431788
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:00 schreef venomsnake het volgende:
Haha, het zou wat zijn..

Sibon doet een trainerscursus en had een analyse van een Grunn wedstrijd gemaakt, loopt vandaag stage bij de FC aldus Jans in dat interview.

Ben benieuwd wie de spits is waarmee ze bezig zijn.
Interessant, dat wist ik helemaal niet

Maar het is gewoon ff afwachten wie er nog gepresenteerd zal worden. Ik ga nergens van uit om zo teleurstellingen te voorkomen.
pi_56432846
Om 16.00 een persconferentie.. Het zou gaan om Berry Powel..

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, die gaat vaste bankzitter worden vrees ik met Nijland en Matavz achter zich.
  donderdag 31 januari 2008 @ 13:55:46 #179
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56432903
Tsja niet die spits uit Noorwegen?
  donderdag 31 januari 2008 @ 13:56:20 #180
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56432921
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:53 schreef venomsnake het volgende:
Om 16.00 een persconferentie.. Het zou gaan om Berry Powel..

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, die gaat vaste bankzitter worden vrees ik met Nijland en Matavz achter zich.
Oe dat zou ik echt zo'n net niet aankoop vinden die nog te duur is ook.
pi_56432979
quote:
Berry Powel naar FC Groningen

DOETINCHEM - Berry Powel, aanvaller van De Graafschap, vertrekt per direct naar FC Groningen. De Graafschap ziet het vertrek van de 27-jarige aanvaller met lede ogen aan. "Maar wij hebben niets te vertellen", aldus directeur voetbalzaken Han Berger van de Doetinchemse club. "Toen we Berry in 2006 aantrokken hadden we geen cent en hij is destijds extern gefinancierd.

Er zijn toen ook bepaalde clausules in zijn contract opgenomen. Hij kon voor een bepaald bedrag tussentijds weg."

Powel is zeer belangrijk geweest voor de Achterhoekers. Vorig seizoen werd hij topscorer van de eerste divisie met 29 doelpunten. Hij had daarmee een belangrijk aandeel in het kampioenschap van De Graafschap. Ook dit seizoen scoorde hij in 22 duels al zesmaal in de eredivisie.

Powel, die nog wel medisch gekeurd moet worden in Groningen, speelde in totaal 58 wedstrijden voor De Graafschap. Eerder kwam hij ook uit voor FC Den Bosch en het Engelse Millwall FC.

Han Berger baalt van het late vertrek van de aanvalsleider, omdat de transfermarkt donderdagavond om 24.00 uur sluit. "Ik heb het al eerder gezegd, maar dit systeem is waardeloos. Wij staan nu voor het blok. De competitie is op deze manier een heel andere dan voor de winterstop. De kans is heel klein dat wij voor donderdagavond nog een vervanger kunnen aantrekken. Ik doe nog wel een poging met een speler die we voor volgend seizoen wilden halen, maar de kans is klein dat het lukt."

Berger hoopt ook nog op de Letse aanvaller Girt Karlsons. Die is transfervrij en mag dus ook na 31 januari worden aangetrokken. "Ik hoop dat we Karlsons volgende week kunnen aantrekken."

De Gelderlander
Hoop niet dat ze er teveel voor betalen..
ben benieuwd hoe hoog die clausule is..
pi_56433045
Miskoop.
pi_56433099
Ben er ook niet kapot van.. Heb ik veel liever dat Nijland en Matavz de kans krijgen..
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:07:12 #184
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56433235
Powell dus.. Afwachten hoe die het zal doen, maar ik reken er wel op dat ie geregeld speeltijd zal krijgen.
pi_56433249
Maargoed, hopen dat er nu niemand meer vertrekt zodat er weer wat rust komt rondom de FC.
We hebben best een aardige selectie en veel geld zal Powel ook niet kosten. (wel enorm lullig voor De Graafschap trouwens. )

Berry succes!!
pi_56433303
Nou al die mooie verhalen over het scoutingsapparaat kunnen in ene keer de prullebak in
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:12:31 #187
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56433357
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik vind het niks. meer een type berg dan een balvast spits lijkt me.

En bovendien een ajaxstreek richting de graafschap

al is het geen directe concurrent
pi_56433432
HOeveel hebben ze voor hem betaald?
pi_56433520
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef Grulez het volgende:

Dat is minder inderdaad. !

Maargoed, ik geef hem gewoon de kans.
Sowieso verwacht ik niet dat hij snel een basisplek krijgt aangezien Nijland en Berg het meer dan uitstekend doen.
pi_56433661
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef Grulez het volgende:
Misschien zijn ze er wel heel blij mee
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:25:08 #192
139407 jorienvdherik
pi_56433677
Wel een goede spits hoor, erg verassend
pi_56433759
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel een goede spits hoor
Nee hoor
pi_56433866
quote:
De Graafschap-trainer Jan de Jonge is verbijsterd over de overgang van zijn spits. 'Dit is het meest bizarre wat me in mijn carrière is overkomen', zegt hij tegen VI.nl. 'Om vijf over tien zat Berry nog in het krachthonk en om half elf was hij weg. Deze transfer toont aan dat dit systeem nergens over gaat en dat er snel verandering in moet komen.'
Eensch!
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:34:15 #195
82589 S-Two
barba macacu
pi_56433890
Berry Powel , lijkt me niets voor Groningen, maar we zullen het zien.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56434217
300.000 euro vermoedelijk.
Ik moet het nog maar zien en lekker voor De Graafschap
pi_56434656
God wat ben ik blij als de transferperiode is afgelopen zeg.
Ergens bekruipt me het gevoel dat we nog wel eens meer verassingen kunnen krijgen in de komende uren.

Ben blij als het 0.00 is!

Hopelijk begint Holla zondag direct in de basis, ben blij dat hij terug is.
Was er al niet blij mee dat hij verhuurd zou worden, acheraf gezien misschien wel beter aangezien hij nu een hoop wedstrijden heeft gespeeld en zoals hij zelf aangaf daar beter van is geworden.
Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat invullen op de plek van Lindgren.
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:06:02 #198
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56434686
Theo Janssen schijnt ook in Groningen rond te lopen...t zou toch niet!?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_56434755
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef Elvislives het volgende:
Theo Janssen schijnt ook in Groningen rond te lopen...t zou toch niet!?
Gaan allemaal geruchten nu, zo zou Groningen ook rond zijn met Vayrynen..

Geruchten
Maar wel spannend..
pi_56434819
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:23 schreef latin_LiZzY het volgende:

[..]

Misschien zijn ze er wel heel blij mee
Niet echt, We hebben twee geblesseerde spitsen (Tarva en De Groot), nu gaat Powell ook weg en zaterdag 1 van de belangrijkste wedstrijden van het jaar (Excelsior uit).

Groningen bedankt!
Bloed, zweet en tranen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')