Kruiswijk loopt aan het eind van het seizoen gratis weg en kan dan lekker tekengeld pakken. En Lovre? Waar zou die heen kunnen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef venomsnake het volgende:
En er gaat een gerucht dat Kruiswijk en Lovre ook nog vertrekken..
Een half elftal per jaar moeten vervangenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En er gaat een gerucht dat Kruiswijk en Lovre ook nog vertrekken..
Geen idee waar Lovre heen zou kunnen, schijnen erg veel clubs in hem geïnteresseerd te zijn. Ik ben ook wel een liefhebber van zijn spel om eerlijk te zijn. Hij scoort ook veel belangrijke goals.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kruiswijk loopt aan het eind van het seizoen gratis weg en kan dan lekker tekengeld pakken. En Lovre? Waar zou die heen kunnen dan?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een half elftal per half jaar moeten vervangen.
Dat ben ik al de laatste dagen, moet niet veel erger worden..quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef MaxPower het volgende:
Nee, dan word je helemaal wous begrijp ik.
Inderdaad een goede speler. Speelde in de euroborg ook een fantastische wedstrijd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:59 schreef Blawh het volgende:
Luyckx was ook wel en goede geweest denk ik, goede voetballer.
gokje:quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat ben ik al de laatste dagen, moet niet veel erger worden..
Loop 2 sites en 2 forums constant te F5en..
[..]
Inderdaad een goede speler. Speelde in de euroborg ook een fantastische wedstrijd.
Jammer dat hij niet haalblaar blijkt te zijn..
tik tak tik tak tik tak..
Met Kruiswijk is het wel lastig natuurlijk als zijn contract bijna afloopt (en hij wil niet verlengen?), nu kun je nog geld voor hem vangen. Voor het elftal in de huidige situatie is het natuurlijk niet gewenst, nog meer mensen weg gaat je serieus punten kosten, het is nu al de vraag hoe FC Groningen omgaat met het vertrek van een aantal basisspelers...quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, ik neem aan dat ze beiden geen clausules in het contract hebben staan dus ik zou ze gewoon niet verkopen.
Dezequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:19 schreef achterop23 het volgende:
[..]
gokje:
http://fcgroningen.headliner.nl/
http://www.fcgforum.nl/
forum.fok.nl
en fcgroningen.nl
?
Naar Feyenoord zeker ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kruiswijk loopt aan het eind van het seizoen gratis weg en kan dan lekker tekengeld pakken. En Lovre? Waar zou die heen kunnen dan?
Gewoon blind door de muur geschoten. Zit totaal geen bedoeling achter, dus om je daar nou blind op te staren..quote:
Inderdaad, je weet bovendien niet hoevaak eerder zo'n poging mislukt is. Als wij het maar vaak genoeg proberen gaat er ook wel een keer 1 in.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:27 schreef Girth het volgende:
[..]
Gewoon blind door de muur geschoten. Zit totaal geen bedoeling achter, dus om je daar nou blind op te staren..
De inkt van het contract was nog niet opgedroogd of hij zat al bij het Zweeds elftal. Missie geslaagd derhalve ..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij wou naar Ajax omdat hij dan wel kans zou maken op uitverkiezing voor het nationale elftal... helemaal niet nodig derhalve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |