dus het is leuk voor de rest om brian voortaan slutbeater te gaan noemenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ze vind het zo erg dat ze pijpslet wordt genoemd.
Brian: Weet je waarom ze het erg vindt? Omdat het zo is
Brian neemt de regie weer in de handen. Kan hij pronken dat hij het heeft verzonnen...
Huub heeft een boete gekregen voor het lezen van een brief van Lieke...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus ze lazen wel post van Claire?
Haha....
Als er een hier een dalfdekker is ben jij het wel, stop eens met die kutposts en maak andere users niet uit voor leugenaar. Ik ben je meer dan zat.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
Nee jij op letten. Ze hebben twee brieven van Claire gelezen die ze heeft laten slingeren op kantoor. En nu zijn ze brieven aan het maken om die tussen haar post te stoppen. Wakker blijven hoor...Oeps zei bijna weer mijn stad gezegde (grapje)
Kijk, het werkt zo.............quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft een boete gekregen voor het lezen van een brief van Lieke...
Oeps rustig hoor, ik kan er ook niets aan doen allemaal......quote:Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit waar ik post en waar ik me druk over maak, maar ik laat me hier niet afzeiken door zo'n zuigmachine... daarbij: ik post daar al eeuwen
Pffffffffffffquote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha....
Serieus? Dat clubje zit haar daar constant voor uit te schelden en vervolgens krijgt ze opeens allerlei briefjes...je moet dan wel heel erg dom zijn om niet te begrijpen waar dat vandaan komt.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een aardig plan vind dat Amanda en Selene
hebben bedacht met die fake post voor Claire. Ik vraag me alleen af, of de
FEBO dit toelaat. Negatieve post wordt toch tegengehouden ??
LL is morgen toch weg, wat wil hij nu nog bewerkstelligen?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:14 schreef petraa het volgende:
Volgens Luc heeft Jaap tegen Luc gezegd dat hij morgen nog een plannetje moet maken en tegen Huub moet zeggen, dat Claire Jaap wil wegstemmen.
Daarom zullen ze dat meteen door hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een aardig plan vind dat Amanda en Selene
hebben bedacht met die fake post voor Claire. Ik vraag me alleen af, of de
FEBO dit toelaat. Negatieve post wordt toch tegengehouden ??
Ik dacht al...ik mis iets...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha....
rustig beequeen... remember the errorist... ze kan er niks aan doen, tis genetisch bepaald...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een hier een dalfdekker is ben jij het wel, stop eens met die kutposts en maak andere users niet uit voor leugenaar. Ik ben je meer dan zat.Gooi er maar een TR tegenaan, als je überhaupt weet wat dat is.
Zeker met Luc, die lult alles door..........echt knap en vooral grappig van Brianquote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef Rotterdammert het volgende:
Grappig hoe snel brian huub zijn plannetjes doorheeft.
Dat moest hij nog ff bewerkstelligen voor hij wegging.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
LL is morgen toch weg, wat wil hij nu nog bewerkstelligen?
Ja,klopt die heeft de brieven van Lieke gepakt van de plek waar Lieke haar brieven verstoptte. Nu gaat het om twee brieven die Claire heeft laten slingeren. Dus ze hebben ze niet gepakt van een plek waar Claire haar brieven verstopt had. Dan is het persoonlijk bezit. Claire is gewoon zelf stom geweest door die brieven te laten slingeren.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft een boete gekregen voor het lezen van een brief van Lieke...
Dus hij kreeg er wel een waarschuwing voor, het mocht niet. Waarom mag dit dan wel?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
Huub heeft niet lang voordat Lieke wegging ook een brief zitten lezen van Lieke...kreeg ie geen boete voor....bij mijn weten kwam er alleen even een kort berichtje op het scherm
als een brief open ligt mag je hem bij mijn weten wel lezen
Remember kindje van Godquote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
Dus in de brief van Claire stond dat alleen maar met Huub neukt voor de show, neuknummertjes letterlijk.
Brian is blij dat ze zo zuiver zijn en dit allemaal hebben kunnen filteren.![]()
What ever happend to "persoonlijk bezit"?
Hoezo, dat was niet wat ze voorlazen.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
Dus in de brief van Claire stond dat ze alleen maar met Huub neukt voor de show, neuknummertjes letterlijk.Brian is blij dat ze zo zuiver zijn en dit allemaal hebben kunnen filteren.![]()
What ever happend to "persoonlijk bezit"?
misschien wil de febo ook dat claire eens wat gaat doenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus hij kreeg er wel een waarschuwing voor, het mocht niet. Waarom mag dit dan wel?
Hij heeft daar toch wel een boete voor gekregen?Of was dat voor wat anders?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
Huub heeft niet lang voordat Lieke wegging ook een brief zitten lezen van Lieke...kreeg ie geen boete voor....bij mijn weten kwam er alleen even een kort berichtje op het scherm
ja dat is zo, en hij kreeg op het scherm een waarschuwing van persoonlijk bezit.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
Dat maakt Brian ervan.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoezo, dat was niet wat ze voorlazen.![]()
Of maakt Brian dat ervan?
Jij moet nou eens op houden met je kut opmerkingen. Want ik begin jou zo langzamerhand zat te worden. wat denk jij wel niet dat we hier allemaal alleen maar moeten schrijven dat Huub zo'n goede jongen is.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een hier een dalfdekker is ben jij het wel, stop eens met die kutposts en maak andere users niet uit voor leugenaar. Ik ben je meer dan zat.Gooi er maar een TR tegenaan, als je überhaupt weet wat dat is.
Het laatste dus, in samenspraak met Zeur en Amanda.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:23 schreef 2live het volgende:
Hoezo, dat was niet wat ze voorlazen.![]()
Of maakt Brian dat ervan?
Klopt hij werd er nog boos over dat hij niet verder mocht lezen, maar het bleef bij een waarschuwing, geen boete.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
Script, script, scriptquote:Op maandag 28 januari 2008 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is mij trouwens allemaal net een beetje te opvallend, vanavond komt er geen post binnen
en opeens komt Amanda met dit geniale plan voor de post morgen ..... hoezo vooropgezet ??
Dat is mijn enige goede voornemen van dit jaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef coldstar het volgende:
Het wordt tijd dat de Moderators jou ook eens in de gaten gaan houde KUT MUTS en niet meer op mij reageren is de wens![]()
![]()
Je mag brieven dus niet uit een lade halen toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
Nou...hij heeft 4 paar oren en ogen tot zijn beschikking..en dan tel ik zijn eigen oren niet eens mee..quote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef Rotterdammert het volgende:
Grappig hoe snel brian huub zijn plannetjes doorheeft.
Die brieven van Lieke lagen open en bloot op de kast in de MBquote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja,klopt die heeft de brieven van Lieke gepakt van de plek waar Lieke haar brieven verstoptte. Nu gaat het om twee brieven die Claire heeft laten slingeren. Dus ze hebben ze niet gepakt van een plek waar Claire haar brieven verstopt had. Dan is het persoonlijk bezit. Claire is gewoon zelf stom geweest door die brieven te laten slingeren.
Zo jammer, dat Huub hier niet scherper op is .... hierdoor gaat hij ook niet winnen, vrees ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:29 schreef petraa het volgende:
Onze beroepsafluisteraar staat er weer
Nou ja 'skill'. Vanochtend is hij door Palma betrapt. Ze zei zoiets van 'sta je weer af te luisteren'. Heel soms is Palma grappig.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian zijn enige skill is afluisteren... pffff
En de AB van de Airco inpikken ( dat was wel een goede actie!)
Je mag er helemaal niks mee, niet pakken, niet lezen, niks.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:30 schreef trettie het volgende:
[..]
Je mag brieven dus niet uit een lade halen toch?
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jij moet nou eens op houden met je kut opmerkingen. Want ik begin jou zo langzamerhand zat te worden. wat denk jij wel niet dat we hier allemaal alleen maar moeten schrijven dat Huub zo'n goede jongen is.
Ben jij GVBD niet dege ne die altijd schrijft dat we hier alleen maar reageren op de streams en niet op de man.
Het wordt tijd dat de Moderators jou ook eens in de gaten gaan houde KUT MUTS en niet meer op mij reageren is de wens![]()
![]()
Kom op laten we nu een dikke streep zettenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef neehe het volgende:
Diegenen die hier het hardste roepen : niet op de man of niet op de users, die doen het zelf wel.
En dan soms ook nog eens op een sneaky achterbakse manier, ala Brian,waar ze nu net zo'n hekel aan hebben. Pfffffffff
Klopt, dat was een luchtrooster. Huub wist dat Lieke haar brieven daar verstopte en heeft die toen gepakt en gelezen. Volgens mij is dat inderdaad persoonlijk bezit. Claire heeft ze laten liggen zodat iedereen ze kon lezen.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:31 schreef trettie het volgende:
[..]
Die brieven van Lieke lagen open en bloot op de kast in de MB
Deze brieven zijn uit de lade gepakt zelf gezien!!!!
Mike ligt al in bed denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef beequeen het volgende:
Waarom zijn de lichten uit in de slaapkamer? Ooooh, voor Mikey natuurlijk.
Als FOK meewerkt , prima.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom op laten we nu een dikke streep zetten
--------------------------------------------------------------------------
En het vanaf nu weer gezellig houden in de COS
K hond. staat voor koetsie koetsie koetsie........quote:Op maandag 28 januari 2008 22:39 schreef coldstar het volgende:
Daar hebben we Huub weer....K hond. Woorden gebrek, anders kan die schoft niet uitbrengen.
Ik hou d'r van...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:40 schreef Rotterdammert het volgende:
En Huub is over de zeik OLE OLE!
Zei ze dat terwijl Brian aan het afluisteren was?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:39 schreef Dark het volgende:
Claire - Weet je wat het is, zonder Amanda is Brian niks! Hij kan alleen maar afluisteren.
Ach, een beetje spanning kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er hangt een gespannen sfeertje in de villa, beetje zoals toen met die
vijf tegen twee en de aanranding van Lieke ...... weet niet of dat goed is.
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:42 schreef fredfik het volgende:
komt er nog iets van die snode plannen van huub en jaap tegen de del en de rat???
Laten gaan die moet je geen aandacht geven, ook geen negatieve.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef neehe het volgende:
Diegenen die hier het hardste roepen : niet op de man of niet op de users, die doen het zelf wel.
En dan soms ook nog eens op een sneaky achterbakse manier, ala Brian,waar ze nu net zo'n hekel aan hebben. Pfffffffff t'moet ook niet gekker worden, tis toch niet normaal.![]()
![]()
6-2 vond ik een leuke periode, de aanranding ging te ver jaquote:Op maandag 28 januari 2008 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er hangt een gespannen sfeertje in de villa, beetje zoals toen met die
vijf tegen twee en de aanranding van Lieke ...... weet niet of dat goed is.
Kun je nagaan hoe ze over Amanda pratenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:46 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda evalueren. Huub staat stijf van de stress, de koffie bleef zelfs hangen aan zijn lip.
Claire is echt een pijpslet, heel Tilburg praat over Claire op deze manier.
Mag toch niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:44 schreef Yavido het volgende:
Snode plannen bij Huub & ClaireBrian wakker houden, met name die ene nacht voor de wedstrijd
Leuk? Man dat was hel voor je oren, er werd alleen maar geschreeuwd.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:45 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
6-2 vond ik een leuke periode, de aanranding ging te ver ja
En die brief van Lieke slingerde niet rond...die lag bij Lieke haar papieren en spullen..deze brief van Claire slingerde rond....Huub zei nog eerder tegen haar vandaag..pas op hé Claire...dat je hier geen brieven laat rondslingeren...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:24 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat is zo, en hij kreeg op het scherm een waarschuwing van persoonlijk bezit.
Amanda krijgt geen bericht, en ze heeft ook nog eens de brief verplaatst.
Brief was op kantoor, maar zij liep er mee naar Claire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |