ik nog wel:quote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze hadden toch al eerder zo'n kleuterschoolniveau-actie? Hingen ze ook overal papiertjes op, ik weet alleen niet meer wat er op stond.
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat betekent dat Huub haar moet beffen! codetaal
![]()
Goffer de goffer, het is bijna 22.00 uur en Mikey heeft nog niks gegeten?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
Nú gaat Brian zich zorgen maken over het eten van Mikey.
Opletten, ze zitten brieven van Claire te lezen.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze zitten niet aan haar brievenb....ze schrijven zelf brieven en die stoppen ze tussen de post van Claire. Ik vind het wel wat hebben, is weer eens wat nieuws, als TV opmaken en eten bestellen zodat er niet meer besteld kan worden, heeft ook al zo'n lange sik....
Mijn god zeg...Zeurlene zit gewoon een persoonlijke brief voor te lezen en Amanda leest mee...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze zitten niet aan haar brievenb....ze schrijven zelf brieven en die stoppen ze tussen de post van Claire. Ik vind het wel wat hebben, is weer eens wat nieuws, als TV opmaken en eten bestellen zodat er niet meer besteld kan worden, heeft ook al zo'n lange sik....
Had Brian toen ook wat gedaan??quote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ik nog wel:
Huub de kabouter
Huub is nix.... Dennis is alles
Huub naar huis etc. etc.
Fijn voor haar, 4e orgasme in een jaar tijd.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:56 schreef ruby het volgende:
Amanda krijgt een orgasme. Ze is enorm in haar sas.
Haar eerste dit jaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:56 schreef ruby het volgende:
Amanda krijgt een orgasme. Ze is enorm in haar sas.
sorry..? ik heb gvd zo ontzettend veel moeten scrollen om al dat onzin kut geping-pong te moeten ontwijken dat ik misschien een post (van jou?) gemist heb. Sorry if so. Ik heb er wel 1 gezien van mootie, maar die las ik pas nadat ik mn post had geplaatst...quote:
Maak je er niet zo druk om....we willen jou ook iet kwijt aan http://besaid.multiforum.nl/index.php?mforum=besaidquote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij nou eens ophoudt zinnen van mij te quoten of op andere wijze te misbruiken dan wordt het er ook al een stuk beter op..... gvd zeg, als er iemand een zuigslet is dan ben jij het wel want je doet niet anders dan zuigen
Maar goed, na deze opmerking zul je wel weer 3 topics lang de vermoorde onschuld lopen uithangen...![]()
peipsjled?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Briefjes aan maken om tussen de post van Claire te doen.
Peipslet, pijpsled.... zoiets gok ik.
geen idee, of Brian toen wat gedaan heeftquote:Op maandag 28 januari 2008 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had Brian toen ook wat gedaan??
Nu zitten LL, S en A zich de sloffen uit hun vingers te schrijven om zo vaak mogelijk op verschillende manieren pijpslet te schrijven... Brian doet wederom niks.
Ow ja, dat dusquote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ik nog wel:
Huub de kabouter
Huub is nix.... Dennis is alles
Huub naar huis etc. etc.
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn voor haar, 4e orgasme in een jaar tijd.![]()
Ja zeg! Hoeveel zijn het er nu?quote:
Dat knippen ze er voor de reguliere wel uit, denk je niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:00 schreef Lady-night het volgende:
Verteld nog even dat hij in Augustus op het idee kwam van de zwerver....Mike kijkt hem verbaasd aan, want hij heeft zelf de brief geschreven om er in te komen
En die van mij ook, ik heb er een hekel aan dat een man niet meer hoeft te koken na het werk! Owwwww ik vind dat het stomste wat er is.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
sorry..? ik heb gvd zo ontzettend veel moeten scrollen om al dat onzin kut geping-pong te moeten ontwijken dat ik misschien een post (van jou?) gemist heb. Sorry if so. Ik heb er wel 1 gezien van mootie, maar die las ik pas nadat ik mn post had geplaatst...
Alles voor een weekje gratis wonen.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef Dark het volgende:
Ach kijk nou..........
De dubbele lul gaat ook een lelijke brief aan Claire schrijven...........wat een lef!
Nu zijn raps nog................quote:Op maandag 28 januari 2008 21:50 schreef Dark het volgende:
Luc vindt het leuk wat A en S doen, want brieven raken je!
Gewoon; 3 in 2007 en haar eerste in 2008.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[..]
Ja zeg! Hoeveel zijn het er nu?
Nee, Huub, Jaap en Claire hebben een Argentijnse biefstuk voor hem besteld.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:00 schreef Dark het volgende:
Mikey gaat naar bed zonder te eten?
3 in 2007, 1 in 2008.quote:
Nee, nee....ik heb een geheugen als een computer en wacht even af wanneer de eerste ruzie is tussen Huub en Claire. Dat zullen er dan wel heel veel moeten zijn, of we dat nog redde weet ik niet. Dan kijken of ze Claire nog zo aardig vinden....quote:Op maandag 28 januari 2008 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren, als het zover is dan wordt Jaap wel weer beter betaald om bij hun te scharen...
Ow, Coldstar kan je deze even noteren want ik weet zeker dat het gaat gebeuren, bedankt
Kan ie later weer een rap schrijven over hoe stoer hij wel niet was.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef Dark het volgende:
Ach kijk nou..........
De dubbele lul gaat ook een lelijke brief aan Claire schrijven...........wat een lef!
Klinkt leuk maar ik heb Mikey niet zien eten.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, Huub, Jaap en Claire hebben een Argentijnse biefstuk voor hem besteld.
Selene was nog pissig hierover omdat ze hierdoor een dag minder kunnen bestellen ...
Dat iemand dat al bij gaat houden....weet je ze ook van Huub?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Gewoon; 3 in 2007 en haar eerste in 2008.
Maar je hebt wel gelijk hoor vind ik, waarom vinden sommige mensen zo zielig? Hij is toch niet debiel, heeft geen gips en kan dus makkelijk een eitje voor zichzelf bakken. In de tijd dat hij daar zit had hij best wel eens bij Jan Willem in de keuken kunnen kijken. Mja, blijkbaar had hij andere bezigheden (welke weet ik dan niet).quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
sorry..? ik heb gvd zo ontzettend veel moeten scrollen om al dat onzin kut geping-pong te moeten ontwijken dat ik misschien een post (van jou?) gemist heb. Sorry if so. Ik heb er wel 1 gezien van mootie, maar die las ik pas nadat ik mn post had geplaatst...
Jurriaan Frenkel Frank durft echt niet in te gaan tegen Ajatholla Flensquote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat knippen ze er voor de reguliere wel uit, denk je niet?
En als Myke dan honger heeft gaat hij naar de koelkast en pakt wat te eten. Klaar!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar ik heb Mikey niet zien eten.
Nee jij op letten. Ze hebben twee brieven van Claire gelezen die ze heeft laten slingeren op kantoor. En nu zijn ze brieven aan het maken om die tussen haar post te stoppen. Wakker blijven hoor...Oeps zei bijna weer mijn stad gezegde (grapje)quote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Opletten, ze zitten brieven van Claire te lezen.
En dat hij die brief met VEEL respect geschreven heeft............quote:Op maandag 28 januari 2008 22:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Kan ie later weer een rap schrijven over hoe stoer hij wel niet was.
De paus is er onderhand niks bij.............quote:Op maandag 28 januari 2008 22:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Jurriaan Frenkel Frank durft echt niet in te gaan tegen Ajatholla Flens
De kindjes van God worden heiliger dan heilig geknipt en geplakt!
Hij zat net met een bord eten aan tafel bij Brian. Maar ik weet niet zekerquote:Op maandag 28 januari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar ik heb Mikey niet zien eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |