ok ik ga mee en neem een bom mee mag dat van het hokje denk je?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Nounou BQ..........
Met een paar 100 lawinepijlen kom ik wel met je mee naar Eemnes!
Heb dat Hokje altijd wel eens op gepaste afstand willen bekijken
Bij mijn weten, zijn brieven persoonlijk bezit en dienen met rust gelaten te worden?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lezen van persoonlijke brieven mag ook gewoon zie ik nu?
Door gastspelers nog wel?
Ach gossie, Luc had weer eens last van één van z'n hersenscheten?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Luc kreeg ook een opleving; staat er niks in over Huub wat je tegen haar kunt gebruiken?
Het is toch 'pijpslet'?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij nou eens ophoudt zinnen van mij te quoten of op andere wijze te misbruiken dan wordt het er ook al een stuk beter op..... gvd zeg, als er iemand een zuigslet is dan ben jij het wel want je doet niet anders dan zuigen
Maar goed, na deze opmerking zul je wel weer 3 topics lang de vermoorde onschuld lopen uithangen...![]()
Het Hokje gaat ons met opengeblazen deuren en afgeblazen dak begroetenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:39 schreef trettie het volgende:
[..]
ok ik ga mee en neem een bom mee mag dat van het hokje denk je?
Sorry, ik liet me even gaan. Het is weer gezellig in de COS.quote:
Ik heb het wel gezelligquote:Op maandag 28 januari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Het is weer gezellig in de COS.
Nee, niet veranderd. Die regel was en is heel duidelijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij mijn weten, zijn brieven persoonlijk bezit en dienen met rust gelaten te worden?
De regels zijn weer veranderd?
Kijk en zo is het heerlijk voor juni klaar!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:42 schreef Starlie het volgende:
Het zou zooooooooooooo mooi zijn als die Luc en Zeurlene beide tegelijk oppleuren, want dan is er binnen no-time wrijving tussen Brain en Dellie, die 2 houden het echt niet lang samen vol.
Er zijn altijd wel gastspelers of rappers of dansers of deejays of kappers of nagelstylistes die die 2 bezig moeten houden..
Brain stoort zich dan direct aan Dellie en Dellie vind dat Brain weer veel te snel para wordt..
actie --> reactie... Ik zou zeggen FEBO, take one.... Action!!
Hoho!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:40 schreef Guuskeee het volgende:
ff ontlurken...
Ik lees al die meningen over mickey en zijn eten, maar is er niemand die vind dat mikey zelf ook kan koken? Moet iemand (brian, huub, de febo, weet ik veel wie) dat voor hem maken?
Die luie kutzwerver dief / inbreker, die jarenlang geleefd heeft op heroïne en cocaïne, betaald met gestolen goederen/geld, heeft de afgelopen 15 jaar niks gegeten? Tuurlijk wel. Maar omdat ie nu na 15 jaar 1 dag heeft gewerkt is zelf koken te veel moeite? Als ik honger heb flans ik zelf wel wat in elkaar.
Alle vrijgezelle werkende mensen die alleen wonen eten dus 's avonds niks?
Als ie echt honger heeft (of 'trek'? volgens mij hebben ze in afrika honger, of was dat ou dorst?), kan ie zelf toch ook met zijn lamme poten de keuken in duiken? Ik zie het probleem niet?
Ik heb mezelf vastgeketend aan mijn stoel want ik woon er een heel klein eindje vandaan en ik moet me zo beheersen steeds!!!!!!!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Het Hokje gaat ons met opengeblazen deuren en afgeblazen dak begroeten
Open house bij The FEBO!
Amanda heeft die brieven ook nog uit de lades van Claire gehaald?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:42 schreef trettie het volgende:
Je mag zo ik zie tegenwoordig ook gewoon de post uit iemand's lade halen als je Amanda heet.
Als je Huub heet en je leest iets van Lieke en het ligt open en bloot op de kast dan komt er op het scherm te staan :
PERSOONLIJK BEZIT!!!!!!!!!
Ja heb het net gezien en ze liep gauw terug de trap af toen ze Huub en Claire aan zag komenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda heeft die brieven ook nog uit de lades van Claire gehaald?
Ik heb het niet gezien, misschien zocht ze een oogpotlood?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:45 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda serieus post van Claire uit een lade gepakt?
Dat moet wat worden dan, als iemand bij DGK op het idee komt om publiek uit te nodigen en in de villa te installeren als klapveequote:Op maandag 28 januari 2008 21:44 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vastgeketend aan mijn stoel want ik woon er een heel klein eindje vandaan en ik moet me zo beheersen steeds!!!!!!!
Het wordt tijd dat God Flens die bezemsteel uit haar reet trekt!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, niet veranderd. Die regel was en is heel duidelijk.
Hij geldt alleen niet voor de kindjes van God ....![]()
![]()
Nee, Claire had twee brieven laten liggen op kantoor, en die hebben ze zojuist gelezen.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:45 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda serieus post van Claire uit een lade gepakt?
Briefjes aan maken om tussen de post van Claire te doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:43 schreef lorence1 het volgende:
wat is amanda aan het doen?
Mee eens. Maar dat wil nog niet zeggen dat Huub nou ineens zo goed was om eten voor Mickey te bestellen. Het komt hun alleen maar goed uit en dat geeft niet,, dat is het spel en mag. Maar niet de grote jongen uit hangen als je het niet verdiend. Geldt voor Brain, maar oo voor Huub.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kwam ook verder niet bij Mikey op om eens in de koelkast te kijken of hij zelf iets kon maken?
Dat zal wel niet gebeuren, als het zover is dan wordt Jaap wel weer beter betaald om bij hun te scharen...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:45 schreef ruby het volgende:
Binnenkort alle ballen op Brainless en Amanda hoop ik?
OK, ik hoorde haar in het kantoor beweren dat ze tegen Claire heeft gezegd dat ze haar post maar niet moet laten slingeren. Dat verzint ze dan kennelijk? Ik zag haar ook in een lade rommelen toen ik de stream net aanslingerde.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:46 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja heb het net gezien en ze liep gauw terug de trap af toen ze Huub en Claire aan zag komen
nee, ze lagen in kantoor, en een boete hoeft ook niet, maar waarom geen bericht op het scherm dat het persoonlij kbezit is, dat deden ze ook bij Huub.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda heeft die brieven ook nog uit de lades van Claire gehaald?
Ze hadden toch al eerder zo'n kleuterschoolniveau-actie? Hingen ze ook overal papiertjes op, ik weet alleen niet meer wat er op stond.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Briefjes aan maken om tussen de post van Claire te doen.
Peipslet, pijpsled.... zoiets gok ik.
Ze zitten niet aan haar brievenb....ze schrijven zelf brieven en die stoppen ze tussen de post van Claire. Ik vind het wel wat hebben, is weer eens wat nieuws, als TV opmaken en eten bestellen zodat er niet meer besteld kan worden, heeft ook al zo'n lange sik....quote:Op maandag 28 januari 2008 21:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij mijn weten, zijn brieven persoonlijk bezit en dienen met rust gelaten te worden?
De regels zijn weer veranderd?
What else is new!
Ah zo. Nou nou. Dan blijft het pijpslet-briefjes plannetje nog altijd ronduit zielig.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Claire had twee brieven laten liggen op kantoor, en die hebben ze zojuist gelezen.
ik dacht dat zgn "hate"-mail de villa niet in mocht komen .... dus ik neem aan ook op deze manier niet.......quote:Op maandag 28 januari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een geweldige actie, echt Amanda nivo. De "hoerbrieven" voor Amanda wel eens gezien, die er ongetwijfeld waren? Nee dus. Als ze deze wel doorlaten gooi ik een croftybom in het hok van de FEBO.
Ik dacht dat ze in kantoor lagen??????quote:Op maandag 28 januari 2008 21:46 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja heb het net gezien en ze liep gauw terug de trap af toen ze Huub en Claire aan zag komen
Nee ze lagen niet in het kantoor heb ze haar zelf zien pikken uit de ladequote:Op maandag 28 januari 2008 21:50 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, ze lagen in kantoor, en een boete hoeft ook niet, maar waarom geen bericht op het scherm dat het persoonlij kbezit is, dat deden ze ook bij Huub.
Maar ze meten daar altijd met twee maten.
Ging ervan uit dat ze daar gewoon lagen, maar lees nu dat het anders was.
Echt een gevoelsjongen die Luc.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:50 schreef Dark het volgende:
Luc vindt het leuk wat A en S doen, want brieven raken je!
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef Dark het volgende:
Het gaat goed komen met Amanda, ze heeft af en toe de hik!
Wel goed opletten lieverd.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze zitten niet aan haar brieven....ze schrijven zelf brieven en die stoppen ze tussen de post van Claire. Ik vind het wel wat hebben, is weer eens wat nieuws, als TV opmaken en eten bestellen zodat er niet meer besteld kan worden, heeft ook al zo'n lange sik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |