Klopt als een bus.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:20 schreef blomst het volgende:
[..]
die gene die Claire een hoer noemen waren volgens mij allemaal Liekefans.
Idd, nog even dat kutnummer bij streamend Nederland erin wrijven voordat hij morgen weggaat...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:
Good evening all.
Goed begin, ik zet de streams aan en hoor meteen dat kutnummer van Loser Luc.
Het kwam ook verder niet bij Mikey op om eens in de koelkast te kijken of hij zelf iets kon maken?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat zowel Huub, jaap en Claire ook niet om Mickey gedacht hebben. Het idee om eten te bestellen kwam pas bij ze op toen Mikey kwam om te vragen of hij ook nog eten kreeg. Toen pas kwam ook het idee bij ze op dat het goed voor het spel was.
Het lezen van persoonlijke brieven mag ook gewoon zie ik nu?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een geweldige actie, echt Amanda nivo. De "hoerbrieven" voor Amanda wel eens gezien, die er ongetwijfeld waren? Nee dus. Als ze deze wel doorlaten gooi ik een croftybom in het hok van de FEBO.
Duidelijk en terecht dat ze Claire wat tijd gunnen.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef dieenebart het volgende:
Ik snap dat er nu druk achter zit omdat het programma langzaam gaat stoppen, maar dat neemt niet weg dat Claire de tijd krijgt, lijkt me. Geduld is een schone zaak.
Normaal kijkt hij altijd in vuilnisbakken dus dat is wennen voor hem..quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kwam ook verder niet bij Mikey op om eens in de koelkast te kijken of hij zelf iets kon maken?
ja..maar die mogen alles......quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lezen van persoonlijke brieven mag ook gewoon zie ik nu?
Door gastspelers nog wel?
Het vreemde is dus dat gesteld is dat het niet mag. Anderen zijn daar eerder al voor teruggefloten.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:35 schreef ruby het volgende:
Oh, ze zitten Claire haar brieven te lezen? Moeten ze eens bij Selene flikken. Dan is de wereld te klein.
Luc kreeg ook een opleving; staat er niks in over Huub wat je tegen haar kunt gebruiken?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lezen van persoonlijke brieven mag ook gewoon zie ik nu?
Door gastspelers nog wel?
Nounou BQ..........quote:Op maandag 28 januari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een geweldige actie, echt Amanda nivo. De "hoerbrieven" voor Amanda wel eens gezien, die er ongetwijfeld waren? Nee dus. Als ze deze wel doorlaten gooi ik een croftybom in het hok van de FEBO.
Huub is de hoer van DGK maar daar ben ik wel blij mee, anders werd het wel erg saai.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:36 schreef neehe het volgende:
Ik wil wel even duidelijk zijn.
Lieke en Claire vindt ik ook geen hoeren.
Waar het mij om ging is dat Lieke wel door sommigen hier een hoer werd genoemd, maar nu Claire zo snel in bed bij Huub lag hoort je die personen daar niet over.
Dan is het opeens stom van Huub dat hij er weer aan begint. ( over Claire niets deze keer )
Meten met twee maten is dat.
Wat overigens andersom niet geldt... er zijn nog genoeg Liekefans die wel fatsoenlijk blijven en dat ook altijd gebleven zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:20 schreef blomst het volgende:
[..]
die gene die Claire een hoer noemen waren volgens mij allemaal Liekefans.
Maar ja, de kindjes van God mogen alles natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het vreemde is dus dat gesteld is dat het niet mag. Anderen zijn daar eerder al voor teruggefloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |