Huub vroeg 't net in het voorbijgaan aan LL volgens mij..en ik hoorde Luc zeggen ' morgen' ..quote:Op maandag 28 januari 2008 21:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaat Luc ECHT weg morgen?
Het is geen dooie mus?
Waar het om gaat is dat zowel Huub, jaap en Claire ook niet om Mickey gedacht hebben. Het idee om eten te bestellen kwam pas bij ze op toen Mikey kwam om te vragen of hij ook nog eten kreeg. Toen pas kwam ook het idee bij ze op dat het goed voor het spel was.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub heeft geprobeerd Mikey duidelijk te maken, dat het bestellen van eten, een spel element is!
Mikey snapte het niet helemaal..........
Het hokje snapte het ook nietin eerste instantie, Jaap moest het uitleggen.
Ja, en daarom zijn Huub, Claire en Jaap klootzakkenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
En Brian heeft ook helemaal NIETS geregeld voor Mikey's warme avond hap..
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Hè Bart, er zijn gelukkig maar enkelingen in de cos, die Claire zo noemen.......trek het je niet aan, er zijn nu eenmaal domme mensen, so be it.
Dat een aantal mensen Claire zo noemen in de villa, omdat het spel is of whatever.....zucht...
Ik vind het veel kwalijker dat de bewoners die dat doen, er nog trots op zijn ook.
Ik begrijp je frustratie dear maar Claire laat verdomde weinig zien. Ik vind het een leuke meid maar is ze nu echt DGK materiaal, dat kind is toch te beschaafd voor dit kutprogramma of heeft ze een verborgen agenda?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:11 schreef dieenebart het volgende:
Tenzij Claire ligt te neuken op de streams en daar tegelijkertijd geld voor krijgt, kunnen we de woorden 'hoer' en pijpslet' natuurlijk wel achterwege laten.
Beeldspraak Bart.....Dit werd ook gezegd toen Lieke zo uitgemaakt werd.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:11 schreef dieenebart het volgende:
Tenzij Claire ligt te neuken op de streams en daar tegelijkertijd geld voor krijgt, kunnen we de woorden 'hoer' en pijpslet' natuurlijk wel achterwege laten. Claire is een vriendin van mij, en ik weet dat ze te dom is om 'er' geld voor te vragen.
bedankt voor de medewerking!![]()
Het is toch te triest voor woorden dit. Kut Huub!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:05 schreef Dark het volgende:
Selene is zwaar afgepist..........
Ze baalt dat er eten besteld is voor Mikey, want dan hebben zij 1 besteldag minder
Dearquote:Op maandag 28 januari 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie dear maar Claire laat verdomde weinig zien. Ik vind het een leuke meid maar is ze nu echt DGK materiaal, dat kind is toch te beschaafd voor dit kutprogramma of heeft ze een verborgen agenda?
Ik vraag het maar, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden.
Ze rent als een klein kind door de villa.Ze is zo vol van haar plan.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:27 schreef Dark het volgende:
Amanda moet nog even een wijntje nemen voordat ze overal "Claire is een pijpslet" op schrijft en tussen de post doet
Ik geloof dat ie zo compleet is.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Huub, Claire en Jaap hebben een snood plan waar ze Mike voor nodig hebben. Zij besluiten om voor Mike een Argentijnse maaltijd te laten bestelen. Zij willen hem dit hem te gunnen, mits hij niets verteld tegen Brian, Amanda, Luc en Selène. Zo kan het drietal de rest een hak zetten aangezien ze maar twee keer per week iets mogen bestellen. Mike vindt dit echter geen leuke zet, hij heeft het idee dat hij voor joker wordt gezet. “Dan doe je het niet hè. Wij gunnen je een maaltijd maar als je dat niet aan wil nemen dan helaas. Ik snap je probleem niet echt”, zegt Jaap kordaat. Mike heeft er maar zwaar mee, hij wordt op en neer geslingerd tussen de twee teams in en dat staat hem niet aan.
Mwoah, frustratie, frustratie. Je begrijpt wat ik bedoel; ik laat m'n eigen moeder een hoer noemen en probeer vervolgens een hotelkamer te boekenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie dear maar Claire laat verdomde weinig zien. Ik vind het een leuke meid maar is ze nu echt DGK materiaal, dat kind is toch te beschaafd voor dit kutprogramma of heeft ze een verborgen agenda?
Ik vraag het maar, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden.
Edit: VV noemt pijpslet wel..alleen het wordt gebezigd door Mikequote:Op maandag 28 januari 2008 21:25 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda wil allemaal brieven maken en schrijven voor Claire met ' pijpslet' erop.
Als de post binnenkomt, gooien ze het er gewoon tussen..Claire gaat vast HELEMAAL stuk denken ze.
Moet zo'n plan niet eeerst overlegd worden met ' achter' ? Of geldt die procedure niet voor kindjes van God?
Overigens heb ik het woord pijpslet nog niet in VV stukjes teruggevonden..het gescheld van B&A wordt er systematisch uit gecensureerd.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zo'n pijpsletten brievenactie tv gaat opleveren..
Wat een geweldige actie, echt Amanda nivo. De "hoerbrieven" voor Amanda wel eens gezien, die er ongetwijfeld waren? Nee dus. Als ze deze wel doorlaten gooi ik een croftybom in het hok van de FEBO.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:25 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda wil allemaal brieven maken en schrijven voor Claire met ' pijpslet' erop.
Als de post binnenkomt, gooien ze het er gewoon tussen..Claire gaat vast HELEMAAL stuk denken ze.
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Beeldspraak Bart.....Dit werd ook gezegd toen Lieke zo uitgemaakt werd.
En sorry, ze lag inderdaad te neuken op de streams, huus klokkenspel nog niet gezien
Het concept beeldspraak blijft moeilijk te bevatten voor je.quote:
Klopt als een bus.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:20 schreef blomst het volgende:
[..]
die gene die Claire een hoer noemen waren volgens mij allemaal Liekefans.
Idd, nog even dat kutnummer bij streamend Nederland erin wrijven voordat hij morgen weggaat...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:
Good evening all.
Goed begin, ik zet de streams aan en hoor meteen dat kutnummer van Loser Luc.
Het kwam ook verder niet bij Mikey op om eens in de koelkast te kijken of hij zelf iets kon maken?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat zowel Huub, jaap en Claire ook niet om Mickey gedacht hebben. Het idee om eten te bestellen kwam pas bij ze op toen Mikey kwam om te vragen of hij ook nog eten kreeg. Toen pas kwam ook het idee bij ze op dat het goed voor het spel was.
Het lezen van persoonlijke brieven mag ook gewoon zie ik nu?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een geweldige actie, echt Amanda nivo. De "hoerbrieven" voor Amanda wel eens gezien, die er ongetwijfeld waren? Nee dus. Als ze deze wel doorlaten gooi ik een croftybom in het hok van de FEBO.
Duidelijk en terecht dat ze Claire wat tijd gunnen.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef dieenebart het volgende:
Ik snap dat er nu druk achter zit omdat het programma langzaam gaat stoppen, maar dat neemt niet weg dat Claire de tijd krijgt, lijkt me. Geduld is een schone zaak.
Normaal kijkt hij altijd in vuilnisbakken dus dat is wennen voor hem..quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kwam ook verder niet bij Mikey op om eens in de koelkast te kijken of hij zelf iets kon maken?
ja..maar die mogen alles......quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lezen van persoonlijke brieven mag ook gewoon zie ik nu?
Door gastspelers nog wel?
Het vreemde is dus dat gesteld is dat het niet mag. Anderen zijn daar eerder al voor teruggefloten.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:35 schreef ruby het volgende:
Oh, ze zitten Claire haar brieven te lezen? Moeten ze eens bij Selene flikken. Dan is de wereld te klein.
Luc kreeg ook een opleving; staat er niks in over Huub wat je tegen haar kunt gebruiken?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lezen van persoonlijke brieven mag ook gewoon zie ik nu?
Door gastspelers nog wel?
Nounou BQ..........quote:Op maandag 28 januari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een geweldige actie, echt Amanda nivo. De "hoerbrieven" voor Amanda wel eens gezien, die er ongetwijfeld waren? Nee dus. Als ze deze wel doorlaten gooi ik een croftybom in het hok van de FEBO.
Huub is de hoer van DGK maar daar ben ik wel blij mee, anders werd het wel erg saai.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:36 schreef neehe het volgende:
Ik wil wel even duidelijk zijn.
Lieke en Claire vindt ik ook geen hoeren.
Waar het mij om ging is dat Lieke wel door sommigen hier een hoer werd genoemd, maar nu Claire zo snel in bed bij Huub lag hoort je die personen daar niet over.
Dan is het opeens stom van Huub dat hij er weer aan begint. ( over Claire niets deze keer )
Meten met twee maten is dat.
Wat overigens andersom niet geldt... er zijn nog genoeg Liekefans die wel fatsoenlijk blijven en dat ook altijd gebleven zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:20 schreef blomst het volgende:
[..]
die gene die Claire een hoer noemen waren volgens mij allemaal Liekefans.
Maar ja, de kindjes van God mogen alles natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het vreemde is dus dat gesteld is dat het niet mag. Anderen zijn daar eerder al voor teruggefloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |