Geeft niets, zo nu en dan moet dat kunnen.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, Huub heeft pianoles, voorlopig geen motorrijles en WAAR BLIJFT DE POPO?
Sorry voor de caps, maar ik ben pislink.
Mike en Dilana krijgen biefstuk.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana![]()
Na een dag hard weken is dit het prakkie voor Mikey.
[ afbeelding ]
Nee hoor, voor Mikey is eten besteld.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana![]()
Na een dag hard weken is dit het prakkie voor Mikey.
[ afbeelding ]
quote:Huub, Claire en Jaap hebben een snood plan waar ze Mike voor nodig hebben. Zij besluiten om Mike een Argentijnse maaltijd te laten bestelen. Zij willen hem dit hem te gunnen, mits hij niets verteld tegen Brian, Amanda, Luc en Selène. Zo kan het drietal de rest een hak zetten aangezien ze maar twee keer per week iets mogen bestellen. Mike vindt dit echter geen leuke zet, hij heeft het idee dat hij voor joker wordt gezet. “Dan doe je het niet hè. Wij gunnen je een maaltijd maar als je dat niet aan wil nemen dan helaas. Ik snap je probleem niet echt”, zegt Jaap kordaat. Mike heeft er maar zwaar mee, hij wordt op en neer geslingerd tussen de twee teams in en dat staat hem niet aan.
Huub heeft geprobeerd Mikey duidelijk te maken, dat het bestellen van eten, een spel element is!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:05 schreef coldstar het volgende:
Er was niemand die rekening gehouden heeft met Mickey. Luuk, Amanda en Selene hebben in ieder geval wel steeds gevraagd om mee te eten. Jaap, Huub en Claire hebben wel gegeten zondr ook maar aan mickey te vragen of hij ook wilden eten. Geen van hun heeft ook maar aan Mickey gedacht en nou wel bestellen en de goede mensen uit hangen.....
Die loslopende hersencel zal ook niet ff bedenken om zelf een kookboek op de boodschappenlijst te zettenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:05 schreef Dark het volgende:
Selene is zwaar afgepist..........
Ze baalt dat er eten besteld is voor Mikey, want dan hebben zij 1 besteldag minder
Dat weten jij en ik maar Amanda op dat moment nog niet. Mikey wilde het sowieso niet eten, hij vertrouwde de houdbaarheidsdatum van de kip niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |