quote:Op maandag 28 januari 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie is in topvorm vandaag. Mike bestelt overigens niks, dat doet Jaap.
Huub, Claire en Jaap hebben een snood plan waar ze Mike voor nodig hebben. Zij besluiten om voor Mike een Argentijnse maaltijd te laten bestelen. Zij willen hem dit hem te gunnen, mits hij niets verteld tegen Brian, Amanda, Luc en Selène. Zo kan het drietal de rest een hak zetten aangezien ze maar twee keer per week iets mogen bestellen. Mike vindt dit echter geen leuke zet, hij heeft het idee dat hij voor joker wordt gezet. “Dan doe je het niet hè. Wij gunnen je een maaltijd maar als je dat niet aan wil nemen dan helaas. Ik snap je probleem niet echt”, zegt Jaap kordaat. Mike heeft er maar zwaar mee, hij wordt op en neer geslingerd tussen de twee teams in en dat staat hem niet aan.
Brian heeft vandaag helemaal NIETS met Dilana gedaan, hij had het te druk met PSPen en op bed liggen.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian zal vandaag voor Dilana zorgen maar zoals ik uit de COS heb begrepen heeft hij net echt veel met haar gedaan??
Gehuild uit blijdschap:-)quote:Op maandag 28 januari 2008 21:10 schreef Deisyy het volgende:
al de vriendjes die Amanda heeft gehad hebben altijd om haar gehuild
we kunnen 'tquote:Op maandag 28 januari 2008 21:11 schreef dieenebart het volgende:
Tenzij Claire ligt te neuken op de streams en daar tegelijkertijd geld voor krijgt, kunnen we de woorden 'hoer' en pijpslet' natuurlijk wel achterwege laten. Claire is een vriendin van mij, en ik weet dat ze te dom is om 'er' geld voor te vragen.
bedankt voor de medewerking!![]()
Ow dat is wel typisch... wel de goeddoener uithangen maar er geen fuck voor doen... Toffe peerquote:Op maandag 28 januari 2008 21:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft vandaag helemaal NIETS met Dilana gedaan, hij had het te druk met PSPen en op bed liggen.
van blijdschap zeker....quote:Op maandag 28 januari 2008 21:10 schreef Deisyy het volgende:
al de vriendjes die Amanda heeft gehad hebben altijd om haar gehuild
En Brian heeft ook helemaal NIETS geregeld voor Mikey's warme avond hap..quote:Op maandag 28 januari 2008 21:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft vandaag helemaal NIETS met Dilana gedaan, hij had het te druk met PSPen en op bed liggen.
Niks dus. St. Brian, de wereldverbeteraar, rapper, dichter, gitarist, steunpilaar voor alleenstaande moeders, CWI afgezant en niet te vergeten PSP pimp. Ik ben vast nog iets vergeten....oh ja, wifebeater.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian zal vandaag voor Dilana zorgen maar zoals ik uit de COS heb begrepen heeft hij net echt veel met haar gedaan??
Dat zat ik me ook te bedenken...sexloos figuur is hetquote:Op maandag 28 januari 2008 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Lamlul Luc verteld over een ex-vriendin van hem, de sex tussen hen was super.
Als hij da zo zegt met zijn saaie smoel en zijn eentonige stem kan ik me daar heeeeelemaal niets bij voorstellen.
Hij ging liggen, zij deed de rest, zoiets?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Als hij da zo zegt met zijn saaie smoel en zijn eentonige stem kan ik me daar heeeeelemaal niets bij voorstellen.
Als hij zegt : "Ik kom"...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Luc is onzijdig, net als Dennisquote:Op maandag 28 januari 2008 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook te bedenken...sexloos figuur is het
Hè Bart, er zijn gelukkig maar enkelingen in de cos, die Claire zo noemen.......trek het je niet aan, er zijn nu eenmaal domme mensen, so be it.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:11 schreef dieenebart het volgende:
Tenzij Claire ligt te neuken op de streams en daar tegelijkertijd geld voor krijgt, kunnen we de woorden 'hoer' en pijpslet' natuurlijk wel achterwege laten. Claire is een vriendin van mij, en ik weet dat ze te dom is om 'er' geld voor te vragen.
bedankt voor de medewerking!![]()
Gaat Luc ECHT weg morgen?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef Marieke_B het volgende:
Popo is morgen en Luc vertrekt ook morgen..
Er gaat dus als ik het goed begrijp vanavond niks meer gebeuren
Dankjewel. Ja, dat berichtje wil wel eens van pas komen als het hier weer over 'de gemiddelde humorloze COSser' en meer van dat fraais gaat.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Disana, bedankt voor de toevoeging van noek in de FAQ.
die gene die Claire een hoer noemen waren volgens mij allemaal Liekefans.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Hè Bart, er zijn gelukkig maar enkelingen in de cos, die Claire zo noemen.......trek het je niet aan, er zijn nu eenmaal domme mensen, so be it.
Dat een aantal mensen Claire zo noemen in de villa, omdat het spel is of whatever.....zucht...
Ik vind het veel kwalijker dat de bewoners die dat doen, er nog trots op zijn ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |