Maar je hebt wel gelijk hoor vind ik, waarom vinden sommige mensen zo zielig? Hij is toch niet debiel, heeft geen gips en kan dus makkelijk een eitje voor zichzelf bakken. In de tijd dat hij daar zit had hij best wel eens bij Jan Willem in de keuken kunnen kijken. Mja, blijkbaar had hij andere bezigheden (welke weet ik dan niet).quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
sorry..? ik heb gvd zo ontzettend veel moeten scrollen om al dat onzin kut geping-pong te moeten ontwijken dat ik misschien een post (van jou?) gemist heb. Sorry if so. Ik heb er wel 1 gezien van mootie, maar die las ik pas nadat ik mn post had geplaatst...
Jurriaan Frenkel Frank durft echt niet in te gaan tegen Ajatholla Flensquote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat knippen ze er voor de reguliere wel uit, denk je niet?
En als Myke dan honger heeft gaat hij naar de koelkast en pakt wat te eten. Klaar!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar ik heb Mikey niet zien eten.
Nee jij op letten. Ze hebben twee brieven van Claire gelezen die ze heeft laten slingeren op kantoor. En nu zijn ze brieven aan het maken om die tussen haar post te stoppen. Wakker blijven hoor...Oeps zei bijna weer mijn stad gezegde (grapje)quote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Opletten, ze zitten brieven van Claire te lezen.
En dat hij die brief met VEEL respect geschreven heeft............quote:Op maandag 28 januari 2008 22:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Kan ie later weer een rap schrijven over hoe stoer hij wel niet was.
De paus is er onderhand niks bij.............quote:Op maandag 28 januari 2008 22:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Jurriaan Frenkel Frank durft echt niet in te gaan tegen Ajatholla Flens
De kindjes van God worden heiliger dan heilig geknipt en geplakt!
Hij zat net met een bord eten aan tafel bij Brian. Maar ik weet niet zekerquote:Op maandag 28 januari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar ik heb Mikey niet zien eten.
Dus ze lazen wel post van Claire?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee jij op letten. Ze hebben twee brieven van Claire gelezen die ze heeft laten slingeren op kantoor. En nu zijn ze brieven aan het maken om die tussen haar post te stoppen. Wakker blijven hoor...Oeps zei bijna weer mijn stad gezegde (grapje)
dus het is leuk voor de rest om brian voortaan slutbeater te gaan noemenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ze vind het zo erg dat ze pijpslet wordt genoemd.
Brian: Weet je waarom ze het erg vindt? Omdat het zo is
Brian neemt de regie weer in de handen. Kan hij pronken dat hij het heeft verzonnen...
Huub heeft een boete gekregen voor het lezen van een brief van Lieke...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus ze lazen wel post van Claire?
Haha....
Als er een hier een dalfdekker is ben jij het wel, stop eens met die kutposts en maak andere users niet uit voor leugenaar. Ik ben je meer dan zat.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
Nee jij op letten. Ze hebben twee brieven van Claire gelezen die ze heeft laten slingeren op kantoor. En nu zijn ze brieven aan het maken om die tussen haar post te stoppen. Wakker blijven hoor...Oeps zei bijna weer mijn stad gezegde (grapje)
Kijk, het werkt zo.............quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft een boete gekregen voor het lezen van een brief van Lieke...
Oeps rustig hoor, ik kan er ook niets aan doen allemaal......quote:Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit waar ik post en waar ik me druk over maak, maar ik laat me hier niet afzeiken door zo'n zuigmachine... daarbij: ik post daar al eeuwen
Pffffffffffffquote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus ze lazen wel post van Claire?
Haha....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |