Dus ze lazen wel post van Claire?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee jij op letten. Ze hebben twee brieven van Claire gelezen die ze heeft laten slingeren op kantoor. En nu zijn ze brieven aan het maken om die tussen haar post te stoppen. Wakker blijven hoor...Oeps zei bijna weer mijn stad gezegde (grapje)
dus het is leuk voor de rest om brian voortaan slutbeater te gaan noemenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ze vind het zo erg dat ze pijpslet wordt genoemd.
Brian: Weet je waarom ze het erg vindt? Omdat het zo is
Brian neemt de regie weer in de handen. Kan hij pronken dat hij het heeft verzonnen...
Huub heeft een boete gekregen voor het lezen van een brief van Lieke...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus ze lazen wel post van Claire?
Haha....
Als er een hier een dalfdekker is ben jij het wel, stop eens met die kutposts en maak andere users niet uit voor leugenaar. Ik ben je meer dan zat.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
Nee jij op letten. Ze hebben twee brieven van Claire gelezen die ze heeft laten slingeren op kantoor. En nu zijn ze brieven aan het maken om die tussen haar post te stoppen. Wakker blijven hoor...Oeps zei bijna weer mijn stad gezegde (grapje)
Kijk, het werkt zo.............quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft een boete gekregen voor het lezen van een brief van Lieke...
Oeps rustig hoor, ik kan er ook niets aan doen allemaal......quote:Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit waar ik post en waar ik me druk over maak, maar ik laat me hier niet afzeiken door zo'n zuigmachine... daarbij: ik post daar al eeuwen
Pffffffffffffquote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha....
Serieus? Dat clubje zit haar daar constant voor uit te schelden en vervolgens krijgt ze opeens allerlei briefjes...je moet dan wel heel erg dom zijn om niet te begrijpen waar dat vandaan komt.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een aardig plan vind dat Amanda en Selene
hebben bedacht met die fake post voor Claire. Ik vraag me alleen af, of de
FEBO dit toelaat. Negatieve post wordt toch tegengehouden ??
LL is morgen toch weg, wat wil hij nu nog bewerkstelligen?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:14 schreef petraa het volgende:
Volgens Luc heeft Jaap tegen Luc gezegd dat hij morgen nog een plannetje moet maken en tegen Huub moet zeggen, dat Claire Jaap wil wegstemmen.
Daarom zullen ze dat meteen door hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een aardig plan vind dat Amanda en Selene
hebben bedacht met die fake post voor Claire. Ik vraag me alleen af, of de
FEBO dit toelaat. Negatieve post wordt toch tegengehouden ??
Ik dacht al...ik mis iets...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha....
rustig beequeen... remember the errorist... ze kan er niks aan doen, tis genetisch bepaald...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een hier een dalfdekker is ben jij het wel, stop eens met die kutposts en maak andere users niet uit voor leugenaar. Ik ben je meer dan zat.Gooi er maar een TR tegenaan, als je überhaupt weet wat dat is.
Zeker met Luc, die lult alles door..........echt knap en vooral grappig van Brianquote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef Rotterdammert het volgende:
Grappig hoe snel brian huub zijn plannetjes doorheeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |