Dat moest hij nog ff bewerkstelligen voor hij wegging.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
LL is morgen toch weg, wat wil hij nu nog bewerkstelligen?
Ja,klopt die heeft de brieven van Lieke gepakt van de plek waar Lieke haar brieven verstoptte. Nu gaat het om twee brieven die Claire heeft laten slingeren. Dus ze hebben ze niet gepakt van een plek waar Claire haar brieven verstopt had. Dan is het persoonlijk bezit. Claire is gewoon zelf stom geweest door die brieven te laten slingeren.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft een boete gekregen voor het lezen van een brief van Lieke...
Dus hij kreeg er wel een waarschuwing voor, het mocht niet. Waarom mag dit dan wel?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
Huub heeft niet lang voordat Lieke wegging ook een brief zitten lezen van Lieke...kreeg ie geen boete voor....bij mijn weten kwam er alleen even een kort berichtje op het scherm
als een brief open ligt mag je hem bij mijn weten wel lezen
Remember kindje van Godquote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
Dus in de brief van Claire stond dat alleen maar met Huub neukt voor de show, neuknummertjes letterlijk.
Brian is blij dat ze zo zuiver zijn en dit allemaal hebben kunnen filteren.![]()
What ever happend to "persoonlijk bezit"?
Hoezo, dat was niet wat ze voorlazen.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
Dus in de brief van Claire stond dat ze alleen maar met Huub neukt voor de show, neuknummertjes letterlijk.Brian is blij dat ze zo zuiver zijn en dit allemaal hebben kunnen filteren.![]()
What ever happend to "persoonlijk bezit"?
misschien wil de febo ook dat claire eens wat gaat doenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus hij kreeg er wel een waarschuwing voor, het mocht niet. Waarom mag dit dan wel?
Hij heeft daar toch wel een boete voor gekregen?Of was dat voor wat anders?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
Huub heeft niet lang voordat Lieke wegging ook een brief zitten lezen van Lieke...kreeg ie geen boete voor....bij mijn weten kwam er alleen even een kort berichtje op het scherm
ja dat is zo, en hij kreeg op het scherm een waarschuwing van persoonlijk bezit.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
Dat maakt Brian ervan.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoezo, dat was niet wat ze voorlazen.![]()
Of maakt Brian dat ervan?
Jij moet nou eens op houden met je kut opmerkingen. Want ik begin jou zo langzamerhand zat te worden. wat denk jij wel niet dat we hier allemaal alleen maar moeten schrijven dat Huub zo'n goede jongen is.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een hier een dalfdekker is ben jij het wel, stop eens met die kutposts en maak andere users niet uit voor leugenaar. Ik ben je meer dan zat.Gooi er maar een TR tegenaan, als je überhaupt weet wat dat is.
Het laatste dus, in samenspraak met Zeur en Amanda.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:23 schreef 2live het volgende:
Hoezo, dat was niet wat ze voorlazen.![]()
Of maakt Brian dat ervan?
Klopt hij werd er nog boos over dat hij niet verder mocht lezen, maar het bleef bij een waarschuwing, geen boete.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
Script, script, scriptquote:Op maandag 28 januari 2008 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is mij trouwens allemaal net een beetje te opvallend, vanavond komt er geen post binnen
en opeens komt Amanda met dit geniale plan voor de post morgen ..... hoezo vooropgezet ??
Dat is mijn enige goede voornemen van dit jaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef coldstar het volgende:
Het wordt tijd dat de Moderators jou ook eens in de gaten gaan houde KUT MUTS en niet meer op mij reageren is de wens![]()
![]()
Je mag brieven dus niet uit een lade halen toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef riri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |