Ik heb het gevoel dat zoiets eerder is gebeurdquote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Dit hoop ik:
PSV komt op voorsprong via Bakkal, vlak na rust krijgt PSV een enorme kans; Lazovic kan voor open doel intikken maar schiet op de paal. In de counter schiet Perez prachtig in de kruising. Niet veel later dribbelt Suaréz door de verdediging, Gomes redt in eerste instantie maar Suaréz schiet de rebound erin. Ajax wint met 2-1 en wordt kampioen
zo beterquote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Dit hoop ik:
PSV komt op voorsprong via een penalty door een laffe schwalbe., vlak na rust krijgt PSV een enorme kans; Lazovic kan voor open doel intikken maar schiet op de paal. In de counter schiet Perez prachtig in de kruising. Niet veel later dribbelt Suaréz door de verdediging, Gomes redt in eerste instantie maar Suaréz schiet de rebound erin. Ajax wint met 2-1 en wordt kampioen
Prachtige goal van Sneijder toen, en die kans van Vennegoor toenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Dit hoop ik:
PSV komt op voorsprong via Bakkal, vlak na rust krijgt PSV een enorme kans; Lazovic kan voor open doel intikken maar schiet op de paal. In de counter schiet Perez prachtig in de kruising. Niet veel later dribbelt Suaréz door de verdediging, Gomes redt in eerste instantie maar Suaréz schiet de rebound erin. Ajax wint met 2-1 en wordt kampioen
Nee die mocht ten faveure van Kuffour mee naar de Africa cup.quote:
Dat was toch maar een grapje van Van Gaal.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:46 schreef xFriendx het volgende:
Bij winst van Ajax blijft het bovenin nog wel lekker spannend. Voor ons maakt het echter niet meer uit. Van Gaal mag dan nog denken dat ze nog kampioen kunnen worden, maar die mening deel ik niet echt met hem.
Daarom hoop ik toch maar op winst van Ajax, is voor de neutrale toeschouwer leuker qua entertainment in de top omdat dan ook een Groningen zomaar nog mee kan spelen voor de titel.
Zelfs bij Van Gaal twijfel ik daaroverquote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat was toch maar een grapje van Van Gaal.
Wat lul jij?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee die mocht ten faveure van Kuffour mee naar de Africa cup.
Oké, oké. Hij heeft bedankt voor het Ghanese elftal nadat hij al geslachtofferd was.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat lul jij?
Kuffour heeft zelf aangegeven dat ie niet meer met 't nationale team mee wil doen.
Hij was altijd vaste waarde idd.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, oké. Hij heeft bedankt voor het Ghanese elftal nadat hij al geslachtofferd was.
Ongeveer net als Van Bommel?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, oké. Hij heeft bedankt voor het Ghanese elftal nadat hij al geslachtofferd was.
Zal me niets verbazen.quote:
Colin speelt niet mafketelquote:Op maandag 28 januari 2008 22:55 schreef Zwansen het volgende:
0-1 PSV. Urby en Collin lopen elkaar gruwelijk in de weg waardoor Aisatti alleen op het doel afloopt, Stekelenburg passeert en de bal op grond liggend in het doel kopt, zoals we vroeger altijd deden.
Als 't aan hem zelf ligt speelt hij gewoonquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Sjonnie was toch misschien niet inzetbaar?
Dat die sukkel maar in eigen doel koptquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als 't aan hem zelf ligt speelt hij gewoon
Mooi.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als 't aan hem zelf ligt speelt hij gewoon
Van dat soort incidentjes zal PSV het inderdaad moeten hebben...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat die sukkel maar in eigen doel kopt
ALs we maar 1 doelpuntje meer makenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van dat soort incidentjes zal PSV het inderdaad moeten hebben...
Waar komen al die tegendoelpunten van jullie vandaan dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van dat soort incidentjes zal PSV het inderdaad moeten hebben...
Ow dan wordt het 3-0.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Sjonnie was toch misschien niet inzetbaar?
Tegendoelpunten? What? Waar?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar komen al die tegendoelpunten van jullie vandaan dan?
Allemaal Urby? Die speelt morgen toch ook wel hè.
En even later deed hij weer wat we van hem kennen en was hij deels verantwoordelijk voor de 2-2.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegendoelpunten? What? Waar?
Hij scoorde afgelopen weekend, in het doel van de tegenstander offcourse.
Lazovic en scoren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:55 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax wint met 2-1, maar speelt vanaf minuut 70 nog maar met 10 man nadat Kuffour met twee gestrektte benen inglijd op Lazovic, waardoor Lazovic beide benen breekt.
23e minuut Lazovic 0-1
64e minuut Huntelaar 1-1
89 minuut Ursaiz 2-1
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:55 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax wint met 2-1, maar speelt vanaf minuut 70 nog maar met 10 man nadat Kuffour met twee gestrektte benen inglijd op Lazovic, waardoor Lazovic beide benen breekt.
23e minuut Lazovic 0-1
64e minuut Huntelaar 1-1
89 minuut Ursaiz 2-1
Dat zou wel betekenen dat Koevermans gaat spelen en die weet met enige regelmaat het net te vinden. Of je daar als Ajacied nu blij mee moet wezen..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier teken ik voorVooral dat die Servische bandiet zijn benen mag breken
Ben ik met je eens, PSV heeft in de wedstrijd tegen Ajax meer aan Lazovic dan aan Koevermans. Maar met twee gebroken benen zal het lang duren eer hij weer speelt en denk ik dat jullie Danko liever die kansen ziet verprutsen die hij doorgaans mist tegen de kleinere clubs dan dat Koevermans daar staat die er over het algemeen wel raad mee weet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:00 schreef patrickt37 het volgende:
Wat moet Koevermans nu voor gevaar stichten met Heitinga in zijn nek?
Koevermans weet dat het 'enige' is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:04 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
Ik ben misschien wel de enigste spits in de wereld die topscoorder is, en die zo vaak op de bank zit.
![]()
![]()
![]()
Wat een jankbal die Koef.
Farfán?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Het mooiste scenario zou natuurlijk zijn dat Sjonnie de benen van Koef pakt en Davids die van die bandiet. Daar gaan je aanvallers dan
Hebben wij weer twee spelers met een schorsing van 5 wedstrijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Het mooiste scenario zou natuurlijk zijn dat Sjonnie de benen van Koef pakt en Davids die van die bandiet. Daar gaan je aanvallers dan
Doen ze gewoon in de spelerstunnel joh.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hebben wij weer twee spelers met een schorsing van 5 wedstrijden![]()
Ach wie weet voert hij nog een mooie schwalbe uit of schiet hem er vanuit een vrije trap in. Minder doeltreffend als Lazovic zijn is niet zo moeilijk.quote:
Daar kun je ook kaarten krijgen, ja ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doen ze gewoon in de spelerstunnel joh.
Kan ik daarvoor tekenen?quote:
Ik stel ff een conceptcontract op. Laat je het nog ff nakijken door je advocaat?quote:
Zo kennen we jullie weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax gaat verliezen. We hebben een aanval om je vingers bij af te likken, het middenveld is het beste wat de eredivisie heeft te bieden en de verdediging is weer ''compleet''.
No shit. 4-0. Welterusten.
Idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is een rots in de branding idd.
Ja, en woensdag wordt het toch gewoon 90 minuten lang schaken, zoals gewoonlijk bij deze wedstrijden in de Arenaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax gaat verliezen. We hebben een aanval om je vingers bij af te likken, het middenveld is het beste wat de eredivisie heeft te bieden en de verdediging is weer ''compleet''.
No shit. 4-0. Welterusten.
Lazovic heeft al zat belangrijke goals en assists gemaakt voor PSV.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lazovic en scoren.
Kuffour speelt niet.
Alleen als er dan weer een Picornie tafereel na de wedstrijd afspeelt, stem ik in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier teken ik voorVooral dat die Servische bandiet zijn benen mag breken
Nee met Vermaelen gaan we idd een stap terug. Heldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is een rots in de branding idd.
Hij scoort ze zelfs in eigen doelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee met Vermaelen gaan we idd een stap terug. Held
Tegen PSV nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij scoort ze zelfs in eigen doel.
Jullie? Aub zeg, Cyberia hoort niet bij de ajacieden, hij mag in een hoekje gaan zitten ofsow met zn stomme posts altijd.quote:
Kneusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Jullie? Aub zeg, Cyberia hoort niet bij de ajacieden, hij mag in een hoekje gaan zitten ofsow met zn stomme posts altijd.
Als Urzaiz de winnende maakt, mag Ajax van mij winnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:37 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik hoop stiekem dat Colin scoort. Urzaiz zal wel weer niet mee doen.
Die zou sowieso niet spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonder Da Costa dus. Goeie zaak.
quote:
quote:Koevermans: Tegen Ajax niet in basis
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Danny Koevermans verwacht woensdagavond tegen Ajax niet in de basis te starten. De aanvaller van PSV maakte afgelopen weekeinde in de slotfase nog wel de winnende treffer tegen Excelsior, maar is in Eindhoven nog geen vaste waarde . "Uit de laatste vier wedstrijden hebben we tien punten gehaald, dus ik verwacht niet dat er iets aan het spelsysteem wordt veranderd ", aldus 'De Koef'. "We gaan dus weer gewoon op de bank zitten, zo is het nu eenmaal."
Danny Koevermans is dolgelukkig met zijn winnende treffer tegen Excelsior.
Koevermans schikt zich vooralsnog in zijn rol als reserve. De voormalig AZ-speler stelt het teambelang immers boven alles. "Zelf moet ik het doen met de minuten die ik krijg", aldus de aanvaller tegenover PSV TV . In ieder geval tekent de goaltjesdief tegen Ajax voor eenzelfde scenario als tegen Excelsior. "Natuurlijk, ik teken altijd voor doelpunten."
quote:Trainer Adrie Koster van Ajax kan woensdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen PSV over John Heitinga beschikken. De verdediger is op tijd hersteld van een voetblessure. Hij trainde dinsdag uit voorzorg nog apart. "Maar John gaat beginnen", verklapte Koster.
quote:Ismail Aissati lijkt klaar om woensdag te kunnen spelen
PSV-middenvelder Ismail Aissati lijkt op tijd hersteld om woensdagavond tegen Ajax te kunnen spelen. Dat heeft Sef Vergoossen dinsdag bevestigd in het persgesprek op De Herdgang, in aanloop naar de topper. De wedstrijd zelf noemt Vergoossen wat zwaarder beladen, maar niet anders dan andere duels.
‘Verschil in ruimtes’
Aissati stond dinsdagochtend de hele sessie op het trainingsveld en deed alles mee. “Het gaat goed met hem”, zei Vergoossen optimistisch over de middenvelder die voor het weekeinde nog kampte met een blessure aan zijn achillespees. Op de vraag of deze wedstrijd relatief ‘makkelijker’ is dan de duels met stuggere ploegen als VVV, Sparta en Excelsior, antwoordde Vergoossen dat het ‘anders’ is. “Niet makkelijker. Maar het verschil zit hem in de ruimtes. Ajax speelt natuurlijk niet constant achter de bal.” De hoofdcoach van PSV vindt de wedstrijd op zich niet veel anders dan andere duels. “Het is één van de 34 wedstrijden, natuurlijk wat zwaarder beladen. Maar daar moet je je voor afsluiten. Het gaat om drie punten pakken.”
Davids stopt hem zo weer onder het grasquote:
Davids is "over the hill", dat kon je uit tegen NEC al zien en afgelopen Zondag tegen Vitesse nogmaals.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Davids stopt hem zo weer onder het gras
quote:---------------------Gomes-----------------------
Kromkamp----------Marcellis----------Alcides
---------------------- Salcido------------------
Culina-------------------------Simons---------
-----------------Aissati--------------Dzudzsak
Farfan----------------Lazovic-----------------
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig is Farfan niet 'over the hill'.
Met zo'n verdediging tegen Ajax spelen is pure zelfmoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Davids is "over the hill", dat kon je uit tegen NEC al zien en afgelopen Zondag tegen Vitesse nogmaals.
Verwacht PSV morgen zo
[..]
Want daar word over gesproken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig is Farfan niet 'over the hill'.
whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar scoort de 1-0 in de 33ste minuut uit een kopbal, verder weet ik het niet maar het word 3-1.
Puike vergelijking van BS inderdaadquote:
Denk dat Sef weinig veranderdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Davids is "over the hill", dat kon je uit tegen NEC al zien en afgelopen Zondag tegen Vitesse nogmaals.
Verwacht PSV morgen zo
[..]
ofquote:---------------------Gomes-----------------------
Kromkamp----Marcellis--- Salcido-------Alcides
---------------Bakkal----Simons---------
Farfan---------Aissati--------------Dszudzsak
----------------Lazovic-----------------
Lazovic---------Farfan--------------Dszudzsak
----------------Koevermans-----------------
Silva.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef Grimm het volgende:
dzudzak tegen Ogararu? Colin? Silva?
ohja want als je zegt dat iemand over the hill is moet er meteen een speler van de tegenpartij ook over the hill zijn!!1eins!!quote:
Ik denk eerder zo:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Denk dat Sef weinig veranderd
[..]
of
[..]
Farfan-----------Aissati--------------Dszudzsak
----------------Lazovic-----------------
Farfan speelt al sinds het vertrek van Hiddink als een dweil, met dit seizoen toch wel als dieptepunt. Pijnlijk gegeven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ohja want als je zegt dat iemand over the hill is moet er meteen een speler van de tegenpartij ook over the hill zijn!!1eins!!![]()
:D:D
HELEMAAL VERGETEN!@
Goed verwoordquote:Sef Vergoossen: 'Ajax moet winnen, PSV wil winnen'
PSV-coach Sef Vergoossen (foto) maakt zich op voor zijn tweede ‘traditional.’ De landskampioen kan in de Arena een piketpaal slaan in de jacht naar een vierde opeenvolgende titel. ‘Zij moeten winnen, wij willen winnen. Dat is een essentieel verschil.’
Vergoossen moet het stellen zonder de geschorste Ibrahim Afellay. Meevaller voor de Limburger is dat Otman Bakkal en Ismail Aissati wedstrijdfit zijn. Bakkal kampte met een hamstringblessure, terwijl Aissati last had van zijn achillespeeskwetsuur. Beide middenvelders misten zaterdag het competitieduel tegen Excelsior (2-1).
‘Deze competitie is zo onvoorspelbaar,’ aldus Vergoossen. 'Het heeft geen zin om terug te kijken. We moeten alleen met de wedstrijd van woensdag bezig zijn.’
Wie moeten ze er dan neerzetten?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Met zo'n verdediging tegen Ajax spelen is pure zelfmoord.
Wij hebben Davids. Een schot op doel is genoegquote:
Klopt..maar waarom zou je dat erbij moeten halen? Er is hiervolgens mijniemand die hem zeer goed/belangrijk vind dit seizoenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Farfan speelt al sinds het vertrek van Hiddink als een dweil, met dit seizoen toch wel als dieptepunt. Pijnlijk gegeven.
Ik verdiep me niet zo in psv eigenlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie moeten ze er dan neerzetten?
zo doet DAM dat ook altijd, een stelling/vraag niet beantwoorden maar er een tegenin gooienquote:
En tegen Utrecht en az was hij 1 van de beterequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verwacht PSV morgen zo
[..]
De laatste 2 wedstrijden was Davids nou niet bepaald goed te noemen, afgetroeft worden door Remco v/d Schaaf em Sibum.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
En tegen Utrecht en az was hij 1 van de betere
En riep vorig jaar niet ook alles wat geen Ajacied was dat hij over de top was?
Maar DAM vindt Farfan wel super!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo doet DAM dat ook altijd, een stelling/vraag niet beantwoorden maar er een tegenin gooien
Tegen Vitesse en NEC was het niet best.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De laatste 2 wedstrijden was Davids nou niet bepaald goed te noemen, afgetroeft worden door Remco v/d Schaaf em Sibum.
Waarom zou dat tegen PSV opeens anders zijn?
die speelde alleen nog maar in jong psv dit seizoenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonder Da Costa dus. Goeie zaak.
Zondag was hij niet bijzonder goed, maar hij scoorde absoluut een voldoende, dat hij eraf ging kwam omdat hij al geel had. Tegen NEC was hij drama ja, dat kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De laatste 2 wedstrijden was Davids nou niet bepaald goed te noemen, afgetroeft worden door Remco v/d Schaaf em Sibum.
Waarom zou dat tegen PSV opeens anders zijn?
Dit jaar is het inderdaad niet best, maar vorig seizoen had hij gewoon 21 goals hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Farfan speelt al sinds het vertrek van Hiddink als een dweil, met dit seizoen toch wel als dieptepunt. Pijnlijk gegeven.
Klopt, maar dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik vond hem echt een hele goede verdediger.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die speelde alleen nog maar in jong psv dit seizoen
Dat is ook wel zo, maar de Farfan ik nog steeds in gedachte (onder Hiddink) was explosief. Een speler met veel dreiging, snelheid en een fantastische traptechniek. Maar sinds zijn blessures heb ik hier maar zeer weinig van terug gezien. Het wil niet meer schijnbaar, hij oogt lomp en vermoeid. De passie die hij op Europees niveau liet zien is nergens meer te bekennen. Ik heb het idee dat hij al sinds het vertrek van Hiddink stil staat in zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:02 schreef Helly het volgende:
[..]
Dit jaar is het inderdaad niet best, maar vorig seizoen had hij gewoon 21 goals hoor.
Nogal..en redelijk nonchalantquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar de Farfan ik nog steeds in gedachte (onder Hiddink) was explosief. Een speler met veel dreiging, snelheid en een fantastische traptechniek. Maar sinds zijn blessures heb ik hier maar zeer weinig van terug gezien. Het wil niet meer schijnbaar, hij oogt lomp en vermoeid. De passie die hij op Europees niveau liet zien is nergens meer te bekennen. Ik heb het idee dat hij al sinds het vertrek van Hiddink stil staat in zijn ontwikkeling.
Heb je hem vorig jaar tegen Nac gezien in de bekerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, maar dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik vond hem echt een hele goede verdediger.
Het wreekt zich dat PSV toch niet zo'n goede springplank is naar de topcompetities, hij kan zich niet meer opladen maar komt ook niet weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar de Farfan ik nog steeds in gedachte (onder Hiddink) was explosief. Een speler met veel dreiging, snelheid en een fantastische traptechniek. Maar sinds zijn blessures heb ik hier maar zeer weinig van terug gezien. Het wil niet meer schijnbaar, hij oogt lomp en vermoeid. De passie die hij op Europees niveau liet zien is nergens meer te bekennen. Ik heb het idee dat hij al sinds het vertrek van Hiddink stil staat in zijn ontwikkeling.
Eerst eens dat altijd lastige AZ verslaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ook, dit is de kans ook voor Feyenoord om terug in de race te komen
Wat een ontzettende knuppel inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:15 schreef rubbereend het volgende:
heb je je Ajaxsjaal al om Jorien?
heel de ochtend staat hier de ajax marsch al op.quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:15 schreef rubbereend het volgende:
heb je je Ajaxsjaal al om Jorien?
Dan komen jullie nu terug in de race en dan zondag lopen jullie weer achter?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ook, dit is de kans ook voor Feyenoord om terug in de race te komen
Zal inderdaad wel genieten geblazen zijn voor jou een keer echt voetbal kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:11 schreef Damzkieee het volgende:
Pils staat al koud, en Tele2 staat al warm te draaien
Popcorn in de aanslag en gaan
Bij 0-0 word ik seriously pissed.
Gelukkig voor jou heb je nog een verjaardag, beetje afleiding na 22.35 uur zal je goed doen!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel genieten geblazen zijn voor jou een keer echt voetbal kijken
Haha...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou heb je nog een verjaardag, beetje afleiding na 22.35 uur zal je goed doen!
Feli trouwens hè.
Leg uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel genieten geblazen zijn voor jou een keer echt voetbal kijken
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heel de ochtend staat hier de ajax marsch al op.
vanavond juichen joh in de kuip als ajax voor komt
Het zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:40 schreef toma het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
------------------Stekelenburg-----------------
Silva-----Heitinga-----Vermaelen----Emanuelson
------Gabri-------Perez-----Davids----------
---Rommedahl--Huntelaar--Suarez---------
Vermoedelijke opstelling PSV:
----------------------Gomes------------------
Kromkamp--Marcelis----Salcido---Alcides
Bakkal-------Aissati----Simons----Dzsudzsak
--------------Farfan-----Lazovic------------
ik denk 1-1.
Je moet effe die actieverpakking halen, dan kun je een code invoeren en kijken. Maar volgens mij was dat voor Ajax-Feyenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef RijstNatie het volgende:
volgens mij zag ik een reclame van amstel bier over een doos met bier + gratis een tele 2 wedstrijd.
ik kan hier echter niets over vinden...
weet iemand hoe dat zit? kan je 1 gratis wedstrijd via internet bekijken?
anders ga ik ff een doos bier halen
Volgens mij gaat dat over Ajax-Feyenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef RijstNatie het volgende:
volgens mij zag ik een reclame van amstel bier over een doos met bier + gratis een tele 2 wedstrijd.
ik kan hier echter niets over vinden...
weet iemand hoe dat zit? kan je 1 gratis wedstrijd via internet bekijken?
anders ga ik ff een doos bier halen
is dat planet gebeuren beter dan Sopcast oid?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat over Ajax-Feyenoord.
Weet ik het. Denk het wel ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
is dat planet gebeuren beter dan Sopcast oid?
Alleen ajax feyenoord iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat over Ajax-Feyenoord.
Mensen die chromosomen missen zijn niet representatief voor een groep.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef Scorpie het volgende:
feyenoorders die gaan juichen als Ajax voor komt, het moet niet gekker worden
Ja over het algemeen wel. Wel redelijk beeld ook, af en toe stottert hij soms bij wedstrijden tho maar voor grote wedstrijden heb ik het geld er wel voor overquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
Laat ze ook eens aan de titelkansen ruiken johquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef Scorpie het volgende:
feyenoorders die gaan juichen als Ajax voor komt, het moet niet gekker worden
Wij hebben dit seizoen langer nr 1 gestaan als julliequote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat ze ook eens aan de titelkansen ruiken joh
Nou dan weten jullie ook eens voor een keer hoe dat voelt na nightmares van vorig seizoenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben dit seizoen langer nr 1 gestaan als jullie
Voor jullie lijkt het me beter als Ajax wint, anders wordt PSV wederom kampioenquote:
Het boeit me niet wie er wint. Het is beter dat Ajax wint, maar Ajax verliest zal ik er ook niet echt om wenen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Voor jullie lijkt het me beter als Ajax wint, anders wordt PSV wederom kampioen
Ja, en anders Ajax. Dan is voor hun de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Voor jullie lijkt het me beter als Ajax wint, anders wordt PSV wederom kampioen
Stuk beter! Goeie kwaliteit, en ik heb nog nooit een buffer meegemaakt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
hier dittoquote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef Jipje het volgende:
Ik hoop toch echt dat Ajax flink wint...
anders heb ik een chago vriend thuis....
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben dit seizoen langer nr 1 gestaan als dan jullie.
Jij snapt alles hèquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
dat mensen dat nog vragen
die snappen het echt niet...
het verschil tussen een crappy jap programma en een verbinding met een sponsor van de eredivisie wel jaquote:
als jij het zegtquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:50 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
hier ditto![]()
maar vrees niet, ze winnen wel, krapjes, niet flink, met 2-1
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Hopen dat Sopcast me vanavond niet in de steek laat!
Dat wel maar Planet werkt alleen in Nederlandquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:35 schreef LudoSanders het volgende:
Vervuil dit topic eens niet zo met aanvragen over sopcast linkjes daar is een topic voor dacht ik zo. En als je nog niet eens 4,50 kunt missen..
nee, Mendezquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:40 schreef BonJovi het volgende:
Geen AIssati ?
Leuke internationale wedstrijd. Nederlanders, Spanjaarden, Denen, Uruguayanen, Hongaren, Serviers, Belgen, Ecuadoriaan, Peruviaan, Braziliaan, Mexicaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:37 schreef rubbereend het volgende:
1 Maarten Stekelenburg
3 Bruno Silva (URU)
2 Johnny Heitinga
4 Thomas Vermaelen (BEL)
5 Urby Emanuelson
18 Gabri (ESP)
29 Kenneth Perez (DEN)
13 Edgar Davids (C)
19 Dennis Rommedahl (DEN)
9 Klaas-Jan Huntelaar
16 Luis Suárez (URU)
Coach
Adrie Koster
Line-up
1 Gomes (BRA)
2 Jan Kromkamp
24 Dirk Marcellis
3 Carlos Salcido (MEX)
13 Alcides (BRA)
17 Jefferson Farfán (PER)
8 Edison Méndez (ECU)
6 Timmy Simons (C) (BEL)
28 Otman Bakkal
22 Balázs Dzsudzsák (HUN)
9 Danko Lazovic (SER)Mendez
we hadden ook een bejaardenhuis kunnen invallen zoals Feyenoord doetquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuke internationale wedstrijd. Nederlanders, Spanjaarden, Denen, Uruguayanen, Hongaren, Serviers, Belgen, Ecuadoriaan, Peruviaan, Braziliaan, Mexiaan.
DAn heb je op de bank een Roemeen en Zweedquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuke internationale wedstrijd. Nederlanders, Spanjaarden, Denen, Uruguayanen, Hongaren, Serviers, Belgen, Ecuadoriaan, Peruviaan, Braziliaan, Mexicaan.
Hij kan gelijk in de Arena achter blijven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
Is Perez verkocht en Afellay geschorst mag Aissati nog niet spelen.
Tijd om weg te gaan?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij kan gelijk in de Arena achter blijven.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
Tijd om weg te gaan?
Ik snap op zich wel dat jij hem kapot wil zien gaan, maar met eventueel een weer matig acterende Méndez en een alsmaar dom spelende Afellay, kan Aissati nog wel eens erg belangrijk zijn voor PSV dit seizoenquote:Aissati stond dinsdagochtend de hele sessie op het trainingsveld en deed alles mee. “Het gaat goed met hem”, zei Vergoossen optimistisch over de middenvelder die voor het weekeinde nog kampte met een blessure aan zijn achillespees.
Dat Mendez weggaat en Aissati blijftquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
Tijd om weg te gaan?
Lekker handig van hem om bij te tekenen ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
Tijd om weg te gaan?
Ik als voetballiefhebber vind het juist reuze jammer dat Mendez boven Aissati in de pikorde staat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap op zich wel dat jij hem kapot wil zien gaan, maar met eventueel een weer matig acterende Méndez en een alsmaar dom spelende Afellay, kan Aissati nog wel eens erg belangrijk zijn voor PSV
hij wordt toch niet opgesteldquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap op zich wel dat jij hem kapot wil zien gaan, maar met eventueel een weer matig acterende Méndez en een alsmaar dom spelende Afellay, kan Aissati nog wel eens erg belangrijk zijn voor PSV dit seizoen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:02 schreef Adothehague het volgende:
PV gaat winnen met 0-4 mede door 3 goals van Mendez en 1 goal van Lazovic !!
Ik kreeg een dejavu naar Ajax - PSV van 2-3 jaar geleden waar van Bommel toen nog speelde.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:04 schreef Rumille het volgende:
[..]![]()
Wat jij wil
En nu weer terug naar de Jupiler League jij. Vort![]()
Kuffourquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:00 schreef Rumille het volgende:
Geen Kuffour
Vermaelen op links, Kuffour - Heitinga centrum, Bruno rechts
Heeft nog te lang geduurd naar mijn mening.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Emanuelson dus geslachtofferd [ afbeelding ]
PSV heeft alleen wat aan 100% fitte voetballers. Bovendien heb ik hier nog geen uitgebreide klachten gezien over het tactisch recept. Koevermans kan zijn rol vrijwel elke keer mooi uitspelen. Waarom dan veranderen? Hetzelfde geldt voor het middenveld. Puur op prestatie van de speler gekeken, had ik Afellay er al lang eens naast gezet, puur om te leren.quote:
ik denk dat Ajax 3-4-3 gaat spelen. En dat ie dus aan de linkerkant van het middenveld staat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
Waarom staat Vertonghen tussen Perez en Rommedahl?
Hij speelt toch gewoon als back?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je laat je eigen spelers in de steek
Daar kunnen wij toch ook niks aan doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Omdat Ajax bijna heel Groningen heeft overgekocht?
hahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je laat je eigen spelers in de steek
Kijk eens in de sig van Vaduzquote:
²quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:44 schreef vw_caddy het volgende:
Nog steeds een kutgevoel over Mendez.
Eerst was er 1 op Eurosport..en die noemde een speler van Ghana...en toen zei die..Bijna net zo goed als Emanuelson kan kappen en draaien!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:47 schreef Wessiej het volgende:
Ahhhhh de commentator die Urby en kwaliteit in 1 zin noemt.
Kappen met voetbal zekerquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eerst was er 1 op Eurosport..en die noemde een speler van Ghana...en toen zei die..Bijna net zo goed als Emanuelson kan kappen en draaien! [ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:47 schreef Joe. het volgende:
Stoort Radio 1 bij jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |