Ik heb het gevoel dat zoiets eerder is gebeurdquote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Dit hoop ik:
PSV komt op voorsprong via Bakkal, vlak na rust krijgt PSV een enorme kans; Lazovic kan voor open doel intikken maar schiet op de paal. In de counter schiet Perez prachtig in de kruising. Niet veel later dribbelt Suaréz door de verdediging, Gomes redt in eerste instantie maar Suaréz schiet de rebound erin. Ajax wint met 2-1 en wordt kampioen
zo beterquote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Dit hoop ik:
PSV komt op voorsprong via een penalty door een laffe schwalbe., vlak na rust krijgt PSV een enorme kans; Lazovic kan voor open doel intikken maar schiet op de paal. In de counter schiet Perez prachtig in de kruising. Niet veel later dribbelt Suaréz door de verdediging, Gomes redt in eerste instantie maar Suaréz schiet de rebound erin. Ajax wint met 2-1 en wordt kampioen
Prachtige goal van Sneijder toen, en die kans van Vennegoor toenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Dit hoop ik:
PSV komt op voorsprong via Bakkal, vlak na rust krijgt PSV een enorme kans; Lazovic kan voor open doel intikken maar schiet op de paal. In de counter schiet Perez prachtig in de kruising. Niet veel later dribbelt Suaréz door de verdediging, Gomes redt in eerste instantie maar Suaréz schiet de rebound erin. Ajax wint met 2-1 en wordt kampioen
Nee die mocht ten faveure van Kuffour mee naar de Africa cup.quote:
Dat was toch maar een grapje van Van Gaal.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:46 schreef xFriendx het volgende:
Bij winst van Ajax blijft het bovenin nog wel lekker spannend. Voor ons maakt het echter niet meer uit. Van Gaal mag dan nog denken dat ze nog kampioen kunnen worden, maar die mening deel ik niet echt met hem.
Daarom hoop ik toch maar op winst van Ajax, is voor de neutrale toeschouwer leuker qua entertainment in de top omdat dan ook een Groningen zomaar nog mee kan spelen voor de titel.
Zelfs bij Van Gaal twijfel ik daaroverquote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat was toch maar een grapje van Van Gaal.
Wat lul jij?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee die mocht ten faveure van Kuffour mee naar de Africa cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |