Ja, en anders Ajax. Dan is voor hun de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Voor jullie lijkt het me beter als Ajax wint, anders wordt PSV wederom kampioen
Stuk beter! Goeie kwaliteit, en ik heb nog nooit een buffer meegemaakt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
is dat planet gebeuren beter dan Sopcast oid?
hier dittoquote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef Jipje het volgende:
Ik hoop toch echt dat Ajax flink wint...
anders heb ik een chago vriend thuis....
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben dit seizoen langer nr 1 gestaan als dan jullie.
Jij snapt alles hèquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
dat mensen dat nog vragen
die snappen het echt niet...
het verschil tussen een crappy jap programma en een verbinding met een sponsor van de eredivisie wel jaquote:
als jij het zegtquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:50 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
hier ditto![]()
maar vrees niet, ze winnen wel, krapjes, niet flink, met 2-1
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Hopen dat Sopcast me vanavond niet in de steek laat!
Dat wel maar Planet werkt alleen in Nederlandquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:35 schreef LudoSanders het volgende:
Vervuil dit topic eens niet zo met aanvragen over sopcast linkjes daar is een topic voor dacht ik zo. En als je nog niet eens 4,50 kunt missen..
nee, Mendezquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:40 schreef BonJovi het volgende:
Geen AIssati ?
Leuke internationale wedstrijd. Nederlanders, Spanjaarden, Denen, Uruguayanen, Hongaren, Serviers, Belgen, Ecuadoriaan, Peruviaan, Braziliaan, Mexicaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:37 schreef rubbereend het volgende:
1 Maarten Stekelenburg
3 Bruno Silva (URU)
2 Johnny Heitinga
4 Thomas Vermaelen (BEL)
5 Urby Emanuelson
18 Gabri (ESP)
29 Kenneth Perez (DEN)
13 Edgar Davids (C)
19 Dennis Rommedahl (DEN)
9 Klaas-Jan Huntelaar
16 Luis Suárez (URU)
Coach
Adrie Koster
Line-up
1 Gomes (BRA)
2 Jan Kromkamp
24 Dirk Marcellis
3 Carlos Salcido (MEX)
13 Alcides (BRA)
17 Jefferson Farfán (PER)
8 Edison Méndez (ECU)
6 Timmy Simons (C) (BEL)
28 Otman Bakkal
22 Balázs Dzsudzsák (HUN)
9 Danko Lazovic (SER)Mendez
we hadden ook een bejaardenhuis kunnen invallen zoals Feyenoord doetquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuke internationale wedstrijd. Nederlanders, Spanjaarden, Denen, Uruguayanen, Hongaren, Serviers, Belgen, Ecuadoriaan, Peruviaan, Braziliaan, Mexiaan.
DAn heb je op de bank een Roemeen en Zweedquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuke internationale wedstrijd. Nederlanders, Spanjaarden, Denen, Uruguayanen, Hongaren, Serviers, Belgen, Ecuadoriaan, Peruviaan, Braziliaan, Mexicaan.
Hij kan gelijk in de Arena achter blijven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
Is Perez verkocht en Afellay geschorst mag Aissati nog niet spelen.
Tijd om weg te gaan?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij kan gelijk in de Arena achter blijven.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
Tijd om weg te gaan?
Ik snap op zich wel dat jij hem kapot wil zien gaan, maar met eventueel een weer matig acterende Méndez en een alsmaar dom spelende Afellay, kan Aissati nog wel eens erg belangrijk zijn voor PSV dit seizoenquote:Aissati stond dinsdagochtend de hele sessie op het trainingsveld en deed alles mee. “Het gaat goed met hem”, zei Vergoossen optimistisch over de middenvelder die voor het weekeinde nog kampte met een blessure aan zijn achillespees.
Dat Mendez weggaat en Aissati blijftquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
Tijd om weg te gaan?
Lekker handig van hem om bij te tekenen ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
Tijd om weg te gaan?
Ik als voetballiefhebber vind het juist reuze jammer dat Mendez boven Aissati in de pikorde staat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap op zich wel dat jij hem kapot wil zien gaan, maar met eventueel een weer matig acterende Méndez en een alsmaar dom spelende Afellay, kan Aissati nog wel eens erg belangrijk zijn voor PSV
hij wordt toch niet opgesteldquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap op zich wel dat jij hem kapot wil zien gaan, maar met eventueel een weer matig acterende Méndez en een alsmaar dom spelende Afellay, kan Aissati nog wel eens erg belangrijk zijn voor PSV dit seizoen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:02 schreef Adothehague het volgende:
PV gaat winnen met 0-4 mede door 3 goals van Mendez en 1 goal van Lazovic !!
Ik kreeg een dejavu naar Ajax - PSV van 2-3 jaar geleden waar van Bommel toen nog speelde.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:04 schreef Rumille het volgende:
[..]![]()
Wat jij wil
En nu weer terug naar de Jupiler League jij. Vort![]()
Kuffourquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:00 schreef Rumille het volgende:
Geen Kuffour
Vermaelen op links, Kuffour - Heitinga centrum, Bruno rechts
Heeft nog te lang geduurd naar mijn mening.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Emanuelson dus geslachtofferd [ afbeelding ]
PSV heeft alleen wat aan 100% fitte voetballers. Bovendien heb ik hier nog geen uitgebreide klachten gezien over het tactisch recept. Koevermans kan zijn rol vrijwel elke keer mooi uitspelen. Waarom dan veranderen? Hetzelfde geldt voor het middenveld. Puur op prestatie van de speler gekeken, had ik Afellay er al lang eens naast gezet, puur om te leren.quote:
ik denk dat Ajax 3-4-3 gaat spelen. En dat ie dus aan de linkerkant van het middenveld staat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
Waarom staat Vertonghen tussen Perez en Rommedahl?
Hij speelt toch gewoon als back?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je laat je eigen spelers in de steek
Daar kunnen wij toch ook niks aan doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Omdat Ajax bijna heel Groningen heeft overgekocht?
hahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je laat je eigen spelers in de steek
Kijk eens in de sig van Vaduzquote:
²quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:44 schreef vw_caddy het volgende:
Nog steeds een kutgevoel over Mendez.
Eerst was er 1 op Eurosport..en die noemde een speler van Ghana...en toen zei die..Bijna net zo goed als Emanuelson kan kappen en draaien!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:47 schreef Wessiej het volgende:
Ahhhhh de commentator die Urby en kwaliteit in 1 zin noemt.
Kappen met voetbal zekerquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eerst was er 1 op Eurosport..en die noemde een speler van Ghana...en toen zei die..Bijna net zo goed als Emanuelson kan kappen en draaien! [ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:47 schreef Joe. het volgende:
Stoort Radio 1 bij jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |