Jij mag ook al zo ongeveer toch? Of ben je al vrij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef Macka66 het volgende:
Mibos, wat een opluchting!
Maneki, balen! Maar mooi dat Saar de weg lijkt te vinden.
Ticootje, zou dit de stilte voor de (weeën)storm zijn?
k_i_m, fijn verlof gewenst!
Ik ben nog steeds herstellende, en moet van de Arbo arts per 11 februari met zwangerschapsverlof. Tot die tijd mag ik maar beperkt en niet structureel werken. Dus ga ik bezig met overdracht van mijn taken. Maar ik merk wel dat ik zowel fysiek als geestelijk steeds meer toe groei naar de a.s. bevalling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij mag ook al zo ongeveer toch? Of ben je al vrij?.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Renda het volgende:
Scheuren over plattelandsweggetjes in de Jeep: check
Touwtje springen: check
Happy birthday zingen: check
niet echt, sorry. Heb bij de eerste zwangerschap naast jouw lijstje ook nog voetreflexologie en een eng viezig kruidenbrouwsel geprobeerd en allebei ook geen succesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Renda het volgende:
goed, heeft iemand een tip voor iets dat WEL werkt?
Fijn mrien!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:47 schreef mrien het volgende:
Hier vandaag de 20 weken echo gehad, alles zag er helemaal goed uit gelukkig!
Erg leuk om weer te mogen/kunnen kijken!
Vanillevla is geweldig inderdaad! Van Gaviscon kreeg ik ook braakneigingen... Ik heb Regla-PH gebruikt, gewoon kalkwaterquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:49 schreef marlieske het volgende:
Renda ik mis de bitter lemon in je lijstje!
En Maneki, tja na bevallen ben je er vaak snel vanaf. Ik heb het gelukkig maar 6 dagen gehad tot ik aan de zalf en de zwaardere pilletjes mocht. Weet niet hoe lang je nog moet tot DE datum, maar ik leef met je mee iets vervelenders als jeuk is er niet hoop echt dat je iets vind dat wel helpt.
Maagzuur, Rennies werken goed!! Gaviscon ook gehad maar dat gaf eerder braakneigingen blegh...
Zoals E.T. zegt vanille vla ook prima, geen frisdrank en gekruide dingen scheelt een hoop.
Word van de plaatjes van PUPPP anders ook niet vrolijk hoor, maar leuk was anders de bultjes jeukte eerst en zwollen later op en klapten dan stuk als blaartjes kon geen sokken meer aan omdat dat vast plakte aan de stukken waar de huid stuk was, en de verloskundige in het ziekenhuis vertelde me met een stalen lach dat het er "gewoon" bij hoorde en ik maar mentholgel moest gebruiken... en dat pikte dus enorm in die open wondjes *au* het werd dus niet serieus genomen pas door de huisarts werd er eens verder gekeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
marlieske ik kan wel janken als ik naar die plaatjes kijk! dat ziet er echt vreselijk uit!
Soms wel en dan draai ik terug op mijn zij, of ik krijg pijn in mijn onderrug. Soms gaat Leeloo ineens trappen. Maar ik ben nogal een diepe slaper, niet echt vast want ik word meestal vier keer wakker per nacht, maar als ik slaap, slaap ik goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Voelt het bij jou dan niet vervelend aan Silmarwen, bij mij voelt het nl alsof mijn hele buik gespannen is en je daar dan in gaat drukken (ja uitleggen is nooit mijn sterkste vak geweest)
hier is het ook donker en regenachtig, ik ben toe aan lente
achja, of ik nou goed slaap of niet..kom s'morgens toch nooit mijn bed uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ook CU?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:02 schreef marlieske het volgende:
[..]
Word van de plaatjes van PUPPP anders ook niet vrolijk hoor, maar leuk was anders de bultjes jeukte eerst en zwollen later op en klapten dan stuk als blaartjes kon geen sokken meer aan omdat dat vast plakte aan de stukken waar de huid stuk was, en de verloskundige in het ziekenhuis vertelde me met een stalen lach dat het er "gewoon" bij hoorde en ik maar mentholgel moest gebruiken... en dat pikte dus enorm in die open wondjes *au* het werd dus niet serieus genomen pas door de huisarts werd er eens verder gekeken.
Nu ben ik een auto-immuunziekte-patientje met CU dus ze hadden het kunnen weten... maar ja, ik kreeg het zaterdags ben zondags bevallen en zat vrijdags aan de prednison dus het viel nog mee.
Ben alleen huiverig voor een volgende zwangerschap want dat kan je het dus weer krijgen (90% kans)
en ik heb nu nog last van dunne huid op vooral voeten, benen en handen. Schoenen zitten dragen doet soms nog pijn. Hoop vooral dat jij snel verlost bent van de jeuk na de bevalling, en grijp de medicatie aan die je aangeboden word, want jeuk bevordert niet het plezier in je kraamtijd.
Heb er toen het wat minder werd een foto van gemaakt,dit is na 1 weekje prednison, toen droogden de plekjes in en verdwenen de blaasjes.
[ afbeelding ]
Die kleertjes ga je gezellig met je kraam uitzoeken al zittend op je kraambed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:08 schreef Webkim het volgende:
Ben weer goedgekeurd. Bloeddruk okee, dus die dikke voeten hebben daar gelukkig niets mee te maken.
Verder ligt 't kindje wel keurig met het hoofd naar beneden, maar is het nog steeds niet ingedaald. De verloskundige geeft het nog een week en dan word ik doorverwezen voor een echo om te kijken of mijn bekken niet te smal is.
Ze denkt trouwens dat het een groot kind wordt: "Als jij nog drie weken loopt moet je wel op een achtponder rekenen."
Aargh,.! En al die 50/56 kleertjes dan?!!
Tja ik was voor ik zwanger raakte al gestopt met de prednison, was de MLD arts niet echt blij mee maar het ging redelijk goed. Binnen 2 maanden was ik zwanger en ik geloof dat dat mijn geluk is geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:34 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ook CU?
Hoe is bij jou de zwangerschap en bevalling verlopen?
Bij mij is alles rustig en goed, zonder medicijnen en ik hoef niet meer terug op controle in het ziekenhuis (tenzij er natuurlijk ooit weer een keer een serieuze opvlamming komt).
Ik wil namelijk heel graag thuis bevallen, en heb ook nog niks anders gehoord, dus hoop dat dat ook gewoon kan en dat er niet automatisch een medische indicatie of wat is.
mijn jongens pasten nog best in maat 56.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:14 schreef Webkim het volgende:
Ja maar! ACHT pond! Ik ga gewoon een peuter baren!
Terwijl ze bij mij juist dachten dat ik veel vruchtwater had en iets van een 7 ponder.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
webkim, ze dachten bij mij ook dat ik de 10 ponder wel ging halen. Blijkbaar is dat moeilijk in te schatten. Zelfs in het ziekenhuis toen ik al aan het bevallen was werd dat gespeculeerd door de VK. Uiteindelijk was Brent maar 3660 gram. Heel normaal eigenlijk. Maar wat bleek, ik had extreem veel vruchtwater. Die jongen heeft tot het eind aan toe lekker kunnen zwemmen en draaien
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:03 schreef k_i_m het volgende:
ik denk dat ik thuiskom, wasmiddel ben vergeten te halen en mijn nest in ga, maar dat is een heel ander verhaal.
Ben jíj de nieuwe Uri Geller?!quote:
Ik zal zo eens proberen mijn stapel BiFi worstjes te buigen zonder handen. Als het lukt laat ik het wetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben jíj de nieuwe Uri Geller?!![]()
*vol spanning afwachtquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zal zo eens proberen mijn stapel BiFi worstjes te buigen zonder handen. Als het lukt laat ik het weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |