Nou, je mag Bert wel even lenenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij dan ook al meerdere kindjes rondlopen en ben je tussendoor alleen maar aan het bv-en geweest?
Wij komen pas net kijken joh en hebben tov hun nog helemaal niets te klagen over je lichaam terug willen hoor.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Was een beetje een teleurstelling bij de vk vandaag..er zaten een vk in opleiding en een nieuweling die keken of ze water zagen branden
Ze konden me geen tips geven en ook niet verder helpen. Verder lag Saar gelukkig wel de goede kant op met het hoofd boven de bekkeningang dus dat geeft de burger iig moed. Volgende week mag ik weer, dan ga ik voor de herkansing.
Mibos fijn dat alles goed is!
Jij mag ook al zo ongeveer toch? Of ben je al vrij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef Macka66 het volgende:
Mibos, wat een opluchting!
Maneki, balen! Maar mooi dat Saar de weg lijkt te vinden.
Ticootje, zou dit de stilte voor de (weeėn)storm zijn?
k_i_m, fijn verlof gewenst!
Ik ben nog steeds herstellende, en moet van de Arbo arts per 11 februari met zwangerschapsverlof. Tot die tijd mag ik maar beperkt en niet structureel werken. Dus ga ik bezig met overdracht van mijn taken. Maar ik merk wel dat ik zowel fysiek als geestelijk steeds meer toe groei naar de a.s. bevalling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij mag ook al zo ongeveer toch? Of ben je al vrij?.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Renda het volgende:
Scheuren over plattelandsweggetjes in de Jeep: check
Touwtje springen: check
Happy birthday zingen: check
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |