woensdag nog niet, eerst tegen ouders en schoonouders en wat andere mensen tegen wie we het persoonlijk willen zeggen en dan jullie.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:03 schreef Ticootje het volgende:
KD, leuk he?! Woensdag weet je het dan... En dan? Ga je het ons vertellen?
Druk voel ik wel, maar echte scheermesjes nog niet geloof ik. Het is in ieder geval wel weer "nieuw"quote:Op maandag 28 januari 2008 16:35 schreef E.T. het volgende:
kan Kim![]()
Maar het kan natuurlijk ook gewoon heel goed verweking en zwaardere belasting zijn![]()
Beetje banden die rekken, bekken dat begint te protesteren tegen gewicht dat er op drukt.. baarmoeder die steeds maar groeit, baby die overal tegenaan duwt door ruimtegebrek...
Het indalen voelt bij mij iig meer tegen m'n baarmoedermond aan en dan echt 'druk' naar beneden. (en als het ingedaald is, alsof er een bosje scheermesjes naar beneden bungelt en dat voel je dan af en toe bewegen)
Heel herkenbaar, ET. Ik heb ook nooit een topconditie gehad maar ben vanaf april 2004 al zwanger en/of borstvoedend en dat vraagt erg veel van je lichaam, dat is duidelijk. Ik werd echt ff geraakt door jouw laatste zin, voel dat precies zo. En ook wel zo ernstig dat ik een half jaar bv mooi zat vind (zeg ik nu). Mijn buik is de vorige keer ook al nauwelijks teruggeplooid, dus ik vrees het ergste na deze zwangerschap...quote:Op maandag 28 januari 2008 09:49 schreef E.T. het volgende:
Ik ben het zatJa, vroeg ik weet het.. Maar ik heb het gevoel dat ik al sinds mei 2006 zwanger ben
En dat klopt ook wel ongeveer.. die 6 maanden ertussen gaf ik bv en ik merk nu dat m'n lichaam nog lang niet in topconditie terug was. (niet dat het ooit in m'n leven in topconditie geweest is
maar bij wijze van..)
Vooral buikspieren, banden, bekkenbodemspier etc beginnen te protesteren.. Een kind dat probeert in te dalen als het overdwars ligt helpt ook niet echt mee natuurlijk![]()
Ik wil wel weer eens gewoon 'gewoon' mezelf zijn enzo.
Heb jij dan ook al meerdere kindjes rondlopen en ben je tussendoor alleen maar aan het bv-en geweest?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:11 schreef Troel het volgende:
ET, Mammietje, ik snap precies wat jullie bedoelen.
Meiden die op het einde lopen, succes!
Nou, je mag Bert wel even lenenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij dan ook al meerdere kindjes rondlopen en ben je tussendoor alleen maar aan het bv-en geweest?
Wij komen pas net kijken joh en hebben tov hun nog helemaal niets te klagen over je lichaam terug willen hoor.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Was een beetje een teleurstelling bij de vk vandaag..er zaten een vk in opleiding en een nieuweling die keken of ze water zagen branden
Ze konden me geen tips geven en ook niet verder helpen. Verder lag Saar gelukkig wel de goede kant op met het hoofd boven de bekkeningang dus dat geeft de burger iig moed. Volgende week mag ik weer, dan ga ik voor de herkansing.
Mibos fijn dat alles goed is!
Jij mag ook al zo ongeveer toch? Of ben je al vrij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef Macka66 het volgende:
Mibos, wat een opluchting!
Maneki, balen! Maar mooi dat Saar de weg lijkt te vinden.
Ticootje, zou dit de stilte voor de (weeėn)storm zijn?
k_i_m, fijn verlof gewenst!
Ik ben nog steeds herstellende, en moet van de Arbo arts per 11 februari met zwangerschapsverlof. Tot die tijd mag ik maar beperkt en niet structureel werken. Dus ga ik bezig met overdracht van mijn taken. Maar ik merk wel dat ik zowel fysiek als geestelijk steeds meer toe groei naar de a.s. bevalling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij mag ook al zo ongeveer toch? Of ben je al vrij?.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Renda het volgende:
Scheuren over plattelandsweggetjes in de Jeep: check
Touwtje springen: check
Happy birthday zingen: check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |