Wees maar niet bangquote:Op maandag 28 januari 2008 12:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
probeer de gedachten van een genie niet te doorgronden
22 cmquote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe dan dr nummer of dr email even, wil dr wat vragen
Maar ze heeft een extra opening dan kan het dieper... 9 cm dieper wel te verstaan. Die doet ze altijd open wanneer ik stijf benquote:Op maandag 28 januari 2008 13:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow dan is ze veel te ondiep voor me, jammer
Tegen beter weten in hoopt ze er nog steeds op, wat mooiquote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Die doet ze altijd open wanneer ik stijf ben
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef FJD het volgende:
In een wetenschappelijk topic op de eerste pagina al afdrijven naar dieptemetingen van vrouwen
[..]
Tegen beter weten in hoopt ze er nog steeds op, wat mooi![]()
OMGquote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar ze heeft een extra opening dan kan het dieper... 9 cm dieper wel te verstaan. Die doet ze altijd open wanneer ik stijf ben
Van geel is sowieso een sukkel... eerst perez nu lindgren.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:18 schreef FJD het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)reken-over-van-geel/
Van GeelWat een kansloze sufferd zeg
Dat krijg jij altijd weer sneaky voor elkaar....quote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Van geel is sowieso een sukkel... eerst perez nu lindgren.
Het topic slaat weer om naar voetbal.....
Anders komen die semi-ijsmeisjes weer klagen dat we niet ontopic blijven..quote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Van geel is sowieso een sukkel... eerst perez nu lindgren.
Het topic slaat weer om naar voetbal.....
hoor ik daar ijsmeis ??!!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Anders komen die semi-ijsmeisjes weer klagen dat we niet ontopic blijven..
Die durft zich niet meer te vertonen..quote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar zijn de overheerlijke discussies van JP
Eensch met Grote Smurfquote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering alweer een voetbal titel
het BoF topic begint steeds meer op FoK niveau te komen
Vroeger moest je nog wel eens voorzichtig zijn om een BoF Topic te openen, aangezien je nooit wist wat voor een heerlijks er allemaal instaat.
De TT is een logisch gevolg op de inhoud van het vorige topicquote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering alweer een voetbal titel
het BoF topic begint steeds meer op FoK niveau te komen
Vroeger moest je nog wel eens voorzichtig zijn om een BoF Topic te openen, aangezien je nooit wist wat voor een heerlijks er allemaal instaat.
huilliequote:Op maandag 28 januari 2008 14:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goddomme wat een kut OP, ik was 1,5 uur het topic kwijt
Of gewoon zelf frequenter aanwezig zijn en zorgen dat andere onderwerpen hogere prio krijgen..quote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
De TT is een logisch gevolg op de inhoud van het vorige topicWil je dus iets aan de TT veranderen moet je bij de roots beginnen > permban op voetbal gerelateerde postings
ik las priusquote:Op maandag 28 januari 2008 14:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Of gewoon zelf frequenter aanwezig zijn en zorgen dat andere onderwerpen hogere prio krijgen..![]()
Stelletje meelopers..quote:Op maandag 28 januari 2008 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik las prius![]()
meer mensen zijn hun tel kwijt![]()
Ik ben de tel kwijt geraakt
achter in mei is altijd goedquote:Op maandag 28 januari 2008 16:15 schreef RudyCarell het volgende:
Eind mei weer Airsoften!
Had een interview bij de golfclub om lid te worden.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar zijn de overheerlijke discussies van JP
Oeh Oeh!!! Met hoeveel ga je? En weer bij AA? Durf nu niets met zekerheid te zeggen maar ik geef in Maart dan nog wel ff een gilquote:Op maandag 28 januari 2008 16:15 schreef RudyCarell het volgende:
Eind mei weer Airsoften!
bestaat AA nog dan? Is Friso al gevonden?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oeh Oeh!!! Met hoeveel ga je? En weer bij AA? Durf nu niets met zekerheid te zeggen maar ik geef in Maart dan nog wel ff een gilIk heb nieuw speelgoed
![]()
En in me Glock zit een zwaardere veer en ander drukventiel... schiet door 2 blikken bier heen.. 1100 RPM
Ik wist niet dat ie kwijt was... , maar contact moet je gewoon via Marcel doenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bestaat AA nog dan? Is Friso al gevonden?
Hij is gescheiden en met de noorderzon vertrokken. Men denkt terug in dienst gegaan. Marcel is dat organisatorisch brein war we ervaring mee hebben dus als die het alleen heeft doorgezet dan ben je mooi klaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie kwijt was... , maar contact moet je gewoon via Marcel doen![]()
Hoezo, kreeg/krijg je ze niet te pakken dan?
Dan zorg ik wel dat ik bij jou in het team zit..quote:Op maandag 28 januari 2008 17:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oeh Oeh!!! Met hoeveel ga je? En weer bij AA? Durf nu niets met zekerheid te zeggen maar ik geef in Maart dan nog wel ff een gilIk heb nieuw speelgoed
![]()
En in me Glock zit een zwaardere veer en ander drukventiel... schiet door 2 blikken bier heen.. 1100 RPM
Zo daarin kom je pas op je hoogtepunt !!quote:
Als jij aankomend weekend voor Feyenoord bent, anders ga ik voor een gelijkspel.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zeg Fer, Keltie, Rudy, Frank & Ursul... woensdag zijn we met zijn allen wel voor Ajax he??
Dat is niet eerlijkquote:Op maandag 28 januari 2008 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij aankomend weekend voor Feyenoord bent, anders ga ik voor een gelijkspel.
Voor wat hoort wat hequote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat is niet eerlijk
Ik sluit me bij Fer aan..quote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik wacht op reactie van de rest
FRISTI FTW!!!!quote:
Eensch.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij aankomend weekend voor Feyenoord bent, anders ga ik voor een gelijkspel.
Blijft een van de lastigste vraagstukken van de moderne tijd. Het rechtssysteem zoals we dat kennen heeft geen adequaat antwoord op terrorisme zoals je merkt: een doodsboodschap op tape, blauwdrukken van de beveiligingschema's van o.a. Petten en het Binnenhof en een wapenarsenaal waar je u tegen zegt en dan nog niet tot een veroordeling voor terrorisme kunnen komen. Maar ja, wat kun je er tegen doen? Alle stappen die je wilt doen zorgen er steeds meer voor dat je het principe van innocent till proven guilty gaat schenden.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jeetje , dat bericht dat dat Iraniers, bepaalde studie's niet mochten/mogen doen shockt me dus wel een beetje...
chiel heeft 10miljoen puntenquote:Top 10 Players
10,500,947 - eikel[nl]
865,344 - Huellia
833,024 - blueassault
821,222 - Phantom0701
800,983 - Atticus559
779,442 - Mr.Ninja101
772,527 - culleyperro
754,943 - Snofru78
753,697 - suomiTAPPAJA
741,832 - -=]ksk79[=-
All Leader Boards »
De dag dat ik voor ajax ben is de dag dat ik op m'n sterfbed lig... Op die manier sterft er tenminste geen Feijenoorder...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zo daarin kom je pas op je hoogtepunt !!
Zeg Fer, Keltie, Rudy, Frank & Ursel... woensdag zijn we met zijn allen wel voor Ajax he??
Holy fuck!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:35 schreef IJsmuts het volgende:
check ik net mn progresszie ik dit
![]()
[..]
chiel heeft 10miljoen punten![]()
Ja sorry... msn flipte... hij bleef op offline staan bij mij toen ik 3x online klikte hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:08 schreef FJD het volgende:
He joh, 1x inloggen op MSN is genoeg hoor
Zo, nu op weg naar werkLeuk hoor dat werkende leven
Wel gratis koffie
Ben je toch nog voor ajax geweest in je levenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
De dag dat ik voor ajax ben is de dag dat ik op m'n sterfbed lig... Op die manier sterft er tenminste geen Feijenoorder...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:35 schreef IJsmuts het volgende:
check ik net mn progresszie ik dit
![]()
[..]
chiel heeft 10miljoen punten![]()
Sorry hoor, maar deze vlieger gaat natuurlijk niet op. Het probleem met aanslagen is namelijk dat er mensen [b]niet[b] blijven leven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijft een van de lastigste vraagstukken van de moderne tijd. Het rechtssysteem zoals we dat kennen heeft geen adequaat antwoord op terrorisme zoals je merkt: een doodsboodschap op tape, blauwdrukken van de beveiligingschema's van o.a. Petten en het Binnenhof en een wapenarsenaal waar je u tegen zegt en dan nog niet tot een veroordeling voor terrorisme kunnen komen. Maar ja, wat kun je er tegen doen? Alle stappen die je wilt doen zorgen er steeds meer voor dat je het principe van innocent till proven guilty gaat schenden.
Daarnaast heeft Nederland al eens eerder Iran van atoomgeheimen voorzienMaar goed, of je terrorisme als argument kunt gebruiken om sommige mensen niet te onderwijzen in iets wat voor iedereen te leren is dmv openbare boeken....tja, dat lijkt me niet de juiste manier.
Het meest frapante is nog dat de overheid de rol van de terroristen heeft overgenomen; de bevolking wordt bang gemaakt. Als overheden wereldwijd gewoon eens een middelvinger opsteken en zeggen van "zoek het uit, pleeg een aanslag, I don't care, ik blijf leven zoals ik doe en ik laat me niet bang maken". Dan gaat de lol er vanzelf vanaf
Goedemorgen trouwens :w Tis weer veels te vroeg
Het is niet alleen de nederlandse politiek. De gehele wereld valt er al over heen..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze vlieger gaat natuurlijk niet op. Het probleem met aanslagen is namelijk dat er mensen [b]niet[b] blijven leven.
Terrorisme bestrijden is bijna onmogelijk. Je kunt nu eenmaal niet iedereen in de wereld tevreden stellen.
Wat je wel kunt doen is proberen om zoveel mogelijk te voorkomen en ik moet zeggen dat ze momenteel redelijk bezig zijn in de wereld.
Wat ik wel verkeerd vind is dat ze (Nederlandse politiek) zo'n enorme ophef maken over de "film" van Wilders
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:02 schreef IJsmuts het volgende:
of die stukjes uit terminator 2 en dirty harry zoals bij everts
quote:De clubleiding zegt in een verklaring dat het tevreden is over de prestaties van Brandts, maar dat het twijfelt of hij volgend seizoen opnieuw in staat zal zijn om die optimale prestaties neer te zetten. .
quote:Erwin Koeman wordt nadrukkelijk genoemd als kandidaat-opvolger van Brandts bij de Parel van het Zuiden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:19 schreef RudyCarell het volgende:
http://film.nieuws.nl/496(...)egisseert_The_Hobbit
Waarom dan wel een training volgen als je al met een deeltijd bezig bent..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zoek een Windows 2003 Server trianing zonder examen maar die zijn gewoon niet te vindenVoor allemaal moet je een examen doen. Dat ga ik echt niet doen terwijl ik een deeltijd HBO opleiding volg.
Leuk je gekent te hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
Heb een onwijse bult onder me okselik kan jullie nu al vertellen dat als ik HIV heb dat ik mezelf van kant maak
Gordelroos?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
Heb een onwijse bult onder me okselik kan jullie nu al vertellen dat als ik HIV heb dat ik mezelf van kant maak
Omdat dat moet van m'n baas...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom dan wel een training volgen als je al met een deeltijd bezig bent..![]()
Om de stof tot je te krijgen zul je moeten leren. En om eventueel gecertificeerd te kunnen worden zal je moeten laten zien dat je de stof beheerst.
Simpel op een stoel gaan zitten luisteren helpt niet echt om de stof tot je te nemen. Daarnaast is een training zonder diploma waardeloos en dus weinig vraag naar.![]()
En het zal me ook niets verbazen dat Microsoft het vereist dat je een diplomaatje moet krijgen..
Eigenlijk krijg ik gewoon af en toe last van een geirriteerde huid als ik teveel deo gebruikquote:
Great old AS/400quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat dat moet van m'n baas...
Ik vind een training zonder examen zeker niet waardeloos. Heb in het verleden een basis en vervolgcursus AS/400 gehad en daar zeker veel van geleerd
Doe dat dan wel met een bomgordel in de f-side...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
Ik blijf er maar al te graag vanaf..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bitje voor bitje afbreken dat waardeloze platform
Tis ook een lul eerste klas.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:30 schreef ursel het volgende:
NAC Breda niet verder met succescoach Brandts
[..]
[..]Nee, die gaat ff optimale prestaties neerzetten daarzo..
daar gaat het ook niet omquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:er zijn ook moderne AS400 machines hoor. Wij hebben 2 supersnelle bakken hangen. Eén voor SAP en één voor de Burgerzaken applicaties. Nooit problemen mee, heel erg stabiel.
Breda verlangd weer naar de toto-divisie?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tis ook een lul eerste klas.![]()
Erwin Koeman zou wel een goede keuze zijn maar een nieuwe Ronald Spelbos zie ik niet opstaan helaas.
Ronald spelbos met van Hooijdonk, Ton Lokhof, John Karelse, Peter RemiDat waren de tijden.
Tis niet voor niets de afkorting van NACompetitie..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Breda verlangd weer naar de toto-divisie?
Nee naar de beatrixstraat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Breda verlangd weer naar de toto-divisie?
Dat waren we vroeger toch ook al??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:45 schreef staticdata het volgende:
Dit begint gewoon een slowchat te worden...
Nee, die is door de grond heen gegaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat waren we vroeger toch ook al??
Denk je dat je kat trouwens ooit nog wel weer eens terug komt??![]()
Anders neem je toch een hond, netzoals bibber..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee, die is door de grond heen gegaan.![]()
Mis ik iets??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat waren we vroeger toch ook al??
Denk je dat je kat trouwens ooit nog wel weer eens terug komt??![]()
Toch weer gezellig hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mis ik iets??
krijg ik opeens een mialtje van puni op de werkvloer
Is genoeg voor te vinden hoor. Het is echt niet zo dat je het examen moet doen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zoek een Windows 2003 Server trianing zonder examen maar die zijn gewoon niet te vindenVoor allemaal moet je een examen doen. Dat ga ik echt niet doen terwijl ik een deeltijd HBO opleiding volg.
Nope, je hoeft van MS zeker geen diplomaatje te hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom dan wel een training volgen als je al met een deeltijd bezig bent..![]()
Om de stof tot je te krijgen zul je moeten leren. En om eventueel gecertificeerd te kunnen worden zal je moeten laten zien dat je de stof beheerst.
Simpel op een stoel gaan zitten luisteren helpt niet echt om de stof tot je te nemen. Daarnaast is een training zonder diploma waardeloos en dus weinig vraag naar.![]()
En het zal me ook niets verbazen dat Microsoft het vereist dat je een diplomaatje moet krijgen..
dat werkt niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:57 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
http://www.break.com/inde(...)ying-co-workers.html
Ik zie het mezelf al helemaal doen bij een meet
Cyste/talgbommetjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
Die vlieger gaat wel op. Je moet als samenleving zeggen "zoek het uit met je aanslagen, wij laten ons er niet door beinvloeden en gaan door met wat we altijd deden. Op individueel niveau is het lastiger, vooral in het geval dat je zelf opgeblazen wordt maar je moet als samenleving een uitstraling hebben van "fuck you!".quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, maar deze vlieger gaat natuurlijk niet op. Het probleem met aanslagen is namelijk dat er mensen niet blijven leven.Terrorisme bestrijden is bijna onmogelijk. Je kunt nu eenmaal niet iedereen in de
wereld tevreden stellen.
Waar zit dan de rem? Het grote probleem met terrorisme is dat je er, net als met zelfmoord, pas voor veroordeeld kunt worden als je de daad begaat. Om die reden kun je een aanslag dus niet voorkomen omdat je nooit met zekerheid kunt zeggen dat die persoon de aanslag ook daadwerkelijk ging plegen. Wie weet bedacht hij/zij zich wel op het allerlaatste moment. De oplossing is dan dus dat je het principe van innocent till proven guilty gaat schenden; je gaat mensen oppakken voor het voorbereiden van een aanslag. Maar wanneer ben je iets aan het voorbereiden? Het is ongrijpbaar, onmeetbaar.quote:Wat je wel kunt doen is proberen om zoveel mogelijk te voorkomen en ik moet zeggen dat ze momenteel redelijk bezig zijn in de wereld.
Als de apparatuur zo snel is, waarom zijn ambtenaren dan....afin, je voelt mquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:er zijn ook moderne AS400 machines hoor. Wij hebben 2 supersnelle bakken hangen.
heb ik dat nou echt gemist..??? welk bedrijf mag genieten van jouw kunsten??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef FJD het volgende:
Goedeavond trouwensWas weer een mooi dagje met Excel stoeien
Een vriend van me, die ook bij het pokeren was, belde me afgelopen week op met de vraag of ik een paar weekjes kon werken omdat ze het op een afdeling bij hun erg druk hadden. Dat kwam heel erg goed uit; het heeft natuurlijk weinig nut om vijf dagen per week Monsterboard te F5enquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:14 schreef IJsmuts het volgende:
heb ik dat nou echt gemist..??? welk bedrijf mag genieten van jouw kunsten??
Nu zeg je het net even andersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Die vlieger gaat wel op. Je moet als samenleving zeggen "zoek het uit met je aanslagen, wij laten ons er niet door beinvloeden en gaan door met wat we altijd deden. Op individueel niveau is het lastiger, vooral in het geval dat je zelf opgeblazen wordt maar je moet als samenleving een uitstraling hebben van "fuck you!".
Sorry, maar daar had ik het niet over. Ik heb het over het voorkomen van aanslagen en jij hebt het over het veroordelen van mogelijke terroristen. Wezelijk verschilquote:[..]
Waar zit dan de rem? Het grote probleem met terrorisme is dat je er, net als met zelfmoord, pas voor veroordeeld kunt worden als je de daad begaat. Om die reden kun je een aanslag dus niet voorkomen omdat je nooit met zekerheid kunt zeggen dat die persoon de aanslag ook daadwerkelijk ging plegen. Wie weet bedacht hij/zij zich wel op het allerlaatste moment. De oplossing is dan dus dat je het principe van innocent till proven guilty gaat schenden; je gaat mensen oppakken voor het voorbereiden van een aanslag. Maar wanneer ben je iets aan het voorbereiden? Het is ongrijpbaar, onmeetbaar.
[..]
Dit kunnen we bijna onmogelijk beantwoorden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
WIE o WIE kan mij antwoord geven op het volgende wat ik heb gepost:
Mensen ik weet het niet meer...
Enige tijd geleden heb ik nieuw apparatuur aangeschaft (vrijwel een geheel nieuwe pc; mobo, video, geheugen etc) en enige maanden later kreeg ik plots bij het afspelen van een video een blauw scherm, de welbekende BSOD scherm. Afin.. ik dacht dat kan weleens gebeuren.. Maar elke keer bij het afspelen van een video kwam datzelfde probleem terug.
Voorbeeldplaatje: [ afbeelding ]
Echter staat er bij omschrijvende melding bij mij IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Stopfoutcode ziet er als volgt uit: 0x0000000A (0x00000054, 0x0000001C, 0,000000001, 0x804FCAF2)
Bestandsnaam staat er bij mij HELAAS niet.
De volgende link heb ik al doorlopen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/718455
Echter krijg ik het probleem niet verholpen.
Vervolgens mijn pc geformatteerd en heel windows opnieuw erop gezet en het probleem is verholpen. MAAR nog geen 5 weken later wederom het probleemIk had het idee dat de melding kwam na het installere van java. Fijn fijn fijn... vervolgens heel windows er wederom opnieuw opgezet... wat moet je anders...
EN JA HOOR... enkele dagen geleden WEER het geval!! (nog geen maand heb ik mogen genieten) Nu kwam het duidelijk door het installeren van Snagit.. want sinds ik dat heb gedaan kreeg ik de foutmelding weer. Dus dat kan niet anders...Ik word er helemaal gek van!
Wie weet de oplossing maar belangrijker, waar het probleem ligt!! Java, snagit? Mag ik dalijk geen programma's meer installeren??? Drivers kunnen het niet zijn.. dat verhelpt in ieder geval niet het probleem.
Iemand ervaring of de oplossing?
Jullie zijn allemaal altijd van die slimmerds dus ik ben benieuwd!! Als een feyenoorder mijn antwoord weet ben ik zondag een helft voor feyenoordNee even serieus, welke boffer weet het antwoord?
Op diverse sites lees ik dat ook veel maar dan vraag ik me af...... me pc loopt al die tijd vlekkeloos TOTDAT ik een bepaald programma installeer... kan dat dan niet overweg met me drivers? En het updaten van me drivers helpt niet.. althans me video driver niet maar aan welke driver kan het danliggen? Als het een driver is dan moet het (lijkt me) me video driver zijn omdat de foutmelding alleen plaatsvind bij het afspelen van videos.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit kunnen we bijna onmogelijk beantwoorden.
Maar als het bij mij zou gebeuren zou ik kijken naar de volgende dingen:
Het geheugen, al denk ik niet dat hier het probleem ligt.
1 van je pci sloten, al verwacht ik ook dat hier geen probleem ligt.
Je drivers, hier ligt zeer waarschijnlijk het probleem.
9 van de 10 BSOD worden veroorzaakt door "terroristische" drivers.
Succes ermee
chipset driver?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op diverse sites lees ik dat ook veel maar dan vraag ik me af...... me pc loopt al die tijd vlekkeloos TOTDAT ik een bepaald programma installeer... kan dat dan niet overweg met me drivers? En het updaten van me drivers helpt niet.. althans me video driver niet maar aan welke driver kan het danliggen? Als het een driver is dan moet het (lijkt me) me video driver zijn omdat de foutmelding alleen plaatsvind bij het afspelen van videos.
Thnx zal donderdag even kijken als ik vrij ben... het vervelende is dat ik niks in me bios kan aanpassen. Wat daar het probleem van is weet ik ook niet maar zodra ik ook maar IETS aanpast dan krijg ik bij het opstarten de foutmelding: CMOS ERROR - CPU Chassis Fan Intruded Fatal Error. Erg raar!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Diamond: Kijk ook eens naar je geluidskaart, wellicht dat hier een probleem zit.
Onboard geluid en een aparte geluidskaart? Indien ja, dan onboard deinstalleren (de driver) en vervolgens bij opnieuw opstarten de onboard ook uitzetten in je bios.
nee pauper programma van BNN!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
En hebben jullie net allemaal "Nu We Er Toch Zijn" gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we willen inovatie!
beetje zoals een Wii zegmaar ...
Narf!
Zo bedoelde ik het welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu zeg je het net even anders
Negeren is niet de oplossing, wat wel de oplossing is, tja als ik dat wist, zat ik nu niet dit berichtje te tikken...
Hoe voorkom je een aanslag? Door mensen op te pakken waarvan je denkt dat ze een aanslag gaan plegen. Zonder wettelijke mogelijkheden om die mensen op te pakken kunnen ze gewoon hun gang gaan en dus voorbereidingen plegen. Wat dus resulteert in dat je mensen op moet gaan pakken omdat je denkt te weten dat ze een aanslag gaan plegen, omdat je denkt te weten wat hun ideeën zijn. Je denkt aan de hand van wat materialen die ze in hun bezit hebben te kunnen bepalen dat ze voorbereidingen treffen om een aanslag te bepalen.quote:Sorry, maar daar had ik het niet over. Ik heb het over het voorkomen van aanslagen en jij hebt het over het veroordelen van mogelijke terroristen. Wezelijk verschil
Ja.... waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
En hebben jullie net allemaal "Nu We Er Toch Zijn" gekeken?
Volgens mij was dat Frankie z'n gemeente. Ik heb de laatste 10 minuten gezienquote:
Wil hem ook zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:37 schreef staticdata het volgende:
Gisteren naar Cloverfield geweest. Leuke filmmogguh
Al geprobeerd Norton niet te installen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op diverse sites lees ik dat ook veel maar dan vraag ik me af...... me pc loopt al die tijd vlekkeloos TOTDAT ik een bepaald programma installeer... kan dat dan niet overweg met me drivers? En het updaten van me drivers helpt niet.. althans me video driver niet maar aan welke driver kan het danliggen? Als het een driver is dan moet het (lijkt me) me video driver zijn omdat de foutmelding alleen plaatsvind bij het afspelen van videos.
PS: Annelies gefeliciteerd!quote:SAVRT.SYS Norton Antivirus Support
Ik schiet graag achter in jouquote:
Gefeliciteerd, hadden ze ja al op de baan bezig gezien dan, al die mooie zoden aan gort te slaanquote:Op maandag 28 januari 2008 17:35 schreef jpjedi het volgende:
Had een interview bij de golfclub om lid te worden.Moest me presenteren tegenover een acht koppig bestuur. Resultaat: Welcome at the club'
![]()
Nu koffer pakken want ik vlieg over een paar uur naar Manchester voor een meeting op het hoofdkantoor.
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:38 schreef Mr_Baus het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:15 schreef ursel het volgende:Geen uitspraak in de zaak Alves..
Die zit straks nog een half jaar bij heerenveen op de bank..
Trek jij je tegenwoordig ook al terug in de serverruimte danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar gaat het ook niet om![]()
voor financiele administratie bij grote bedrijven (lees multinationals met VS beursnotering) zijn AS400 applicaties gewoonweg niet bruikbaar meer >> zoo niet SOX complient....
en daarbij is het een lelijk kutsysteem
Tja dat krijg je met die bourgondische levensstijl, die ook weer wordt genoemd in het nieuwe trainersprofielquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef jpjedi het volgende:
Probleem bij NAC is dat er teveel aan de bar besproken wordt ipv op het veld waardoor er soms onvolgbare beslissingen worden genomen die de trainer weer over-rulen.![]()
Is Baus op stage bij jequote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
wat zijn trouwens de nieuwste factjes bij DIGI? Is er al een 9900XTC, een vette nieuwe Mobo chip, Dikke processors die stock op 4Ghz lopen, HD's met 15.000rpm etc
kan ik weer eens een nieuwe computer samenstellen op tweakers![]()
en vervolgens niks mee doen
Ik heb geen Norton.. het voorbeeldplaatje heb ik overgenomen van internet, is niet de foutmelding van mij.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Al geprobeerd Norton niet te installen?
[..]
PS: Annelies gefeliciteerd!
Nee maar wel de nieuwe ATI!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
wat zijn trouwens de nieuwste factjes bij DIGI? Is er al een 9900XTC, een vette nieuwe Mobo chip, Dikke processors die stock op 4Ghz lopen, HD's met 15.000rpm etc
Zo moeilijk is het toch niet een paar draadjes in je computer te steken..quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja die zit al de hele ochtend op zn knietjes onder mn bureau
Ik las het ook... Maar het is wat genuanceerder... Het heeft de minste beveiligingslekken... Die heeft OSX dus blijkbaar meer, maar je kan er verder niets mee... Ik ben nog nooit gehacked of spyware of virus tegen gekomen op OSX...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:19 schreef ursel het volgende:
Onderzoek: Windows Vista is veiligste OS![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
Misschien zoekt die varens op dat mooie kantoor tapijtjequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet een paar draadjes in je computer te steken..
Ik maar denken dat Baus daar wel gespecialiseerd in is..
In dat oerwoud bij IJs wordt dat inderdaad lastig zoeken..quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien zoekt die varens op dat mooie kantoor tapijtje
en hij altijd maar opscheppen over die reuzetent van hemquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:50 schreef ursel het volgende:
[..]
In dat oerwoud bij IJs wordt dat inderdaad lastig zoeken..
Hij zal er hooguit een reuzezwam tegen komen..
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
en hij altijd maar opscheppen over die reuzetent van hem
No place like homequote:Op woensdag 30 januari 2008 14:29 schreef ursel het volgende:
[..]Heeft die ook. Gaat die weer en wind trotseren op dat heuveltje..
Alleen durft die het nederlandse weer niet te overleven in zijn tentje..
quote:Michael Bay gaat een remake produceren van de horrorklassieker 'Nightmare on Elm Street'. New Line brengt de uit 1984 stammende film van Wes Craven terug op het witte doek. Dat meldt filmvakblad Variety.
Vandaar dat tie zo stil isquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:05 schreef IJsmuts het volgende:
2. baus is niks aant zoeken, maar gewoon lekker op mn fluit aant blazen
the cranberries - zombiequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
In my heaaaad in my heaaaheaad bla blaaa bla bla bla blaa bla blaaaaaa!
Uit de jaren 90, gezongen door een vrouw en de clip bevat oorlogsituaties
In me hoofd klinkt het bovenste gedeelte veel beter
Stijfquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:20 schreef FJD het volgende:
Stijve stengels!
Zo, net weer terug van t werk. Nu snel nog een rondje hardlopen en dan net op tijd voor voetbal met een bord dampende spaghetti
ik zal het van de fod lan eens voorleggen aan mn collegaquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:05 schreef IJsmuts het volgende:
he stelletje luizen, niet mij gaan bashen he??!!!![]()
1. ik kom dit jaar op de FoD lan gewoon met mn huidige PC. (en verwacht trouwens een BoF huisje)
2. baus is niks aant zoeken, maar gewoon lekker op mn fluit aant blazen
3. mijn tent is ubercool en pwnd alle bergen ter wereld
4. er is niks mis met mn zwam, ze noemen me niet voor niets "IJsmuts: half mensch, half pony"
sjek jij je linkedin eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:20 schreef FJD het volgende:
Stijve stengels!
Zo, net weer terug van t werk. Nu snel nog een rondje hardlopen en dan net op tijd voor voetbal met een bord dampende spaghetti
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:23 schreef FJD het volgende:
Zal zo even kijken
Tering zeg, wat een Icarus training zegRuim een uur echt over het asfalt gevlogen, plus een stuk strand, en daarna een kwartier lang echt helemaal ingestort. Toch nog een beetje tempo weten te houden maar de laatste keer dat ik zo lekker heb gelopen en zo kapot was, was de halve marathon in Amsterdam
Heerlijk, hier doe je het voor
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:38 schreef Sickert het volgende:
andere mensen nemen gewoon een baan waarvan ze moe worden
Hihihi... ach als het zo blijft is de competitie al beslistquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:31 schreef FJD het volgende:
Feyenoord speelt weer ruk maar goed het is dan ook weer frappant dat het doelpunt voor AZ wordt gemaakt uit een handsbal die Blom niet ziet![]()
Scheidsrechter bepalen uiteindelijk de uitkomst van de competitie omdat de FIFA en de UEFA te laf is om technische hulpmiddelen in te zetten.
-edit-
En in de 44e minuut geeft Blom ook weer geen pingel terwijl Mols wordt vastgehouden. Bedankt hoor Blom!
Ach ja, je kunt ook wel zeggen dat het een verdiende ruststand is maar het is schandalig dat Blom de enige is die het verschil tussen 0-1 en 1-0 maakt en dat in welgeteld 5 minuten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hihihi... ach als het zo blijft is de competitie al beslist
Bij beide wedstrijden niks aan de hand!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:37 schreef RudyCarell het volgende:
Is bij jullie bij Ajax het geluid ook wat slechter, te veel bas ofzo...
Watermanquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:05 schreef FJD het volgende:
Weet niet of ze nog mee leest maar gefeliciteerd Lies
Het is zo frustrerend. Feyenoord komt goed de kleedkamer uit en speelt AZ een kwartier lang van de mat maar vervolgens gaan ze weer verzaken en heeft AZ recht op de voorsprong. Ze kunnen het wel maar ze kunnen het niet vast houdenquote:
hij is goed hequote:Op woensdag 30 januari 2008 22:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is zo frustrerend. Feyenoord komt goed de kleedkamer uit en speelt AZ een kwartier lang van de mat maar vervolgens gaan ze weer verzaken en heeft AZ recht op de voorsprong. Ze kunnen het wel maar ze kunnen het niet vast houden![]()
[ afbeelding ]
Furby
Mja die kan ook beter stoppen na de wedstrijd vandaag. Laat lindgren maar lekker ballen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die achterlijke idioot van een Davids is er gelukkig niet bij zondag.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:33 schreef ursel het volgende:
Zondag ff afstand nemen..Ik heb een code Fer..
Maar als het goed is weet je dat nu al..
Rest van het seizoen schorsenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die achterlijke idioot van een Davids is er gelukkig niet bij zondag.
tis maar een Psv'rquote:Op donderdag 31 januari 2008 06:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Goeiemoggel Rudy!
Heb nog overal spierpijn van gisteren
[..]
Rest van het seizoen schorsenRaar dat Wimpie die tweede overtreding minder erg vond, als die PSVer blijft staan en hij wordt geraakt dan breekt ie allebei z'n benen
We zijn nog niet uitgesprokenquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:37 schreef staticdata het volgende:
Volgens mij moeten Feyenoord en Ajax vaker gelijk spelen tegen clubs is er veel minder gelul heen en weer
hmmm lijkt me storingsgevoelig. Wel grappig is dat andere mensen eventueel via de frequentie je muziek kunnen horenquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:44 schreef Sickert het volgende:
http://www.gadgethouse.nl(...)re-voor-uw-iPod.html
zou dat iets zijn?
ik denk nmlk dat het of goed werkt of gewoon giga bagger is
Wat is er dan echt 2008quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:16 schreef IJsmuts het volgende:
volgens mij is dat in NL verboden. afgezien daarvan is een ipod en het bijbehorende itunes onwijs kut, oh zo gay en zooo 2007
Aha dus Baus heeft gisteren onder je bureau Pikanto's gegetenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pijpen & pikanto's eten.![]()
dit is trouwens elk jaar da bomb
Ik stopte eigenlijk met lezen toen er werd gesproken over Bloedmooi plaatjes. Objectiever kan het nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:51 schreef IJsmuts het volgende:
Mooie berichten op NU:
Voor de Sony FULL HD Beamer hoertjes
ik heb alleen de titel gelezenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik stopte eigenlijk met lezen toen er werd gesproken over Bloedmooi plaatjes. Objectiever kan het niet
Die dingen zijn er al heel lang (nu mag je er alleen meer voor betalen, omdat het ipod is) en sinds 2008 zijn ze legaal, zolang je andere niet stoort.quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:44 schreef Sickert het volgende:
http://www.gadgethouse.nl(...)re-voor-uw-iPod.html
zou dat iets zijn?
ik denk nmlk dat het of goed werkt of gewoon giga bagger is
quote:Op donderdag 31 januari 2008 06:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Goeiemoggel Rudy!
Heb nog overal spierpijn van gisteren
Voordat je de hele dag wacht op opheldering.quote:
Naja, het klinkt natuurlijk wel erg kinky allemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voordat je de hele dag wacht op opheldering.
Ik vermoed dat het gaat om het gegeven dat jij een hekel hebt aan goeiemoggel en Ferdi altijd goeiemoggel zegt.
Echter door de quote erboven ziet het er allemaal een beetje raar uit.
Hopelijk hoef je nu niet de rest van de dag met een vraagteken naast je hoofd rond te lopen
quote:Voor al diegene die na herhaaldelijke update pogingen met een Bricked iPhone zijn blijven zitten is er terug hoop. Het lijkt erop dat de nieuwste update 1.1.3 de firmware herschrijft, waardoor bricked iPhones terug tot leven geblazen worden.
Rot op manquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:16 schreef IJsmuts het volgende:
volgens mij is dat in NL verboden. afgezien daarvan is een ipod en het bijbehorende itunes onwijs kut, oh zo gay en zooo 2007
mooi man! lekker op de beamert naar aapjes kijken >> 6 uur langquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:13 schreef staticdata het volgende:
ijs, hoe was je planeth earth marathon eigenlijk.
euh, even voor jou info, nokia 6210 is dit seizoen helemaal DA BOMB!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
Rot op man
met je nokia koelkast zo 2001
over die pikanto's heb je dan wel weer gelijk
Zitten echt kicke stukkies tussen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mooi man! lekker op de beamert naar aapjes kijken >> 6 uur lang![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
euh, even voor jou info, nokia 6210 is dit seizoen helemaal DA BOMB!!![]()
![]()
maar dat zal in zeeland nog niet aangekomen zijn
briljant he, enorme camera's onder helicopters hangen en vanaf een kilometer een perfect closeup maken van een aapquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:10 schreef staticdata het volgende:
Hoe ze sommige dingen hebben kunnen vastleggen is echt bizar.
moet ik vanaaf even langskomen met een paar liter benzine en dan per ongeluk de benzine over de schutting laten... En dan voor de schrik een sigaret rook en die per ongeluk tegen de schutting gooi?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:31 schreef ursel een lang verhaal:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:37 schreef IJsmuts het volgende:
wees blij dat ze die lelijke schuur grateloos van zn fundamenten raggen ipv elk excuus aan te pakken om een vrije middag thuis te zitten
Tis een betonnen schutting / muurtje.. Zo eentje waar je die platen tussen de palen schuift..quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
moet ik vanaaf even langskomen met een paar liter benzine en dan per ongeluk de benzine over de schutting laten... En dan voor de schrik een sigaret rook en die per ongeluk tegen de schutting gooi?
ow ik dacht dat we op Fok! zaten ipv lieve mona...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:02 schreef ursel het volgende:
[..]Waar heb jij last van dan.. :")
a) Die lelijke schuur staat er nog steeds.
b) welk excuus?
c) Ik was voor 12-en alweer op het werk..![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow ik dacht dat we op Fok! zaten ipv lieve mona...
Ja maar je zit ook bij BoF, dan deden we toch alleen maar buitenstaandertjes pesten..quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow ik dacht dat we op Fok! zaten ipv lieve mona...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ken nog iemand maar die heeft m om zonder bril te kunnen telefoneren
als hij zn bril opzet heeft hij een soort van verrekijker
dus volgens mij zit je er naast...
een N95 met een kapot scherm die zijn hip!
ask Frankie
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:08 schreef staticdata het volgende:
[..]+1
Maar je kan nooit heel de planeth earth docu hebben gezien toch? die duurt meer dan 10. tenminste de versie die ik heb.
Okquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
scherp +1![]()
heb 5 episodes gekeken > mountains, great plains, shallow seas, fresh water en pole to pole zo uit mn hoofd
@ ursel![]()
je hebt gelijk
sorry
![]()
![]()
vind het heeel kut voor je![]()
hoop dat het allemaal goed komt
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
scherp +1![]()
heb 5 episodes gekeken > mountains, great plains, shallow seas, fresh water en pole to pole zo uit mn hoofd
@ ursel![]()
je hebt gelijk
sorry
![]()
![]()
vind het heeel kut voor je![]()
hoop dat het allemaal goed komt
![]()
.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ok. Wat ik ook een bizar stukje vind is die Witte haai die zo uit het water jumpt om een zeehond te doden.
Nerd postquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
.
dat zijn echt super slowmo beeldendat beest jumpt gewoon een paar meter boven het water uit >> dikke vette tanden die je ziet
Pas je op dat je je vingers er zometeen niet aan gaat snijden..quote:
Je hebt het dus duidelijk over mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:37 schreef IJsmuts het volgende:
wees blij dat ze die lelijke schuur grateloos van zn fundamenten raggen ipv elk excuus aan te pakken om een vrije middag thuis te zitten
0900-BAUS, voor al uw demolitie werkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:02 schreef ursel het volgende:
Tis een betonnen schutting / muurtje.. Zo eentje waar je die platen tussen de palen schuift..Dus die zal alleen een beetje zwart worden.. Hooguit dat mijn "lelijke" schuur eraan zal gaan..
haha! wilde net zeggen bel Baus evenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:02 schreef ursel het volgende:
[..]Waar heb jij last van dan.. :")
a) Die lelijke schuur staat er nog steeds.
b) welk excuus?
c) Ik was voor 12-en alweer op het werk..![]()
[..]
Tis een betonnen schutting / muurtje.. Zo eentje waar je die platen tussen de palen schuift..Dus die zal alleen een beetje zwart worden.. Hooguit dat mijn "lelijke" schuur eraan zal gaan..
quote:
Ben ook idd mijn BBQ hoekje kwijt nu.. Dus als je BBQ wilt zal de muur weg moeten..quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Bier en BBQ!!![]()
![]()
![]()
Als Keltie dan ook komt, gaan we gewoon gezellig met zijn allen de hooligan uithangen, schoppen we die platen er gewoon tussenuit
.. Zit je alleen nog met die palen.. kan je laten staan om je buren op te spiezen, of we schieten ze in een baan om de aarde
quote:
Je mag hem nog niet afbreken.. Heb dinsdag pas gesprek met de advocaat..quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Zondag kom ik denk ik wel kijkenMoet nog even m'n duurloop er om heen plannen maar dat kan 's ochtends wel denk ik.
dit?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ok. Wat ik ook een bizar stukje vind is die Witte haai die zo uit het water jumpt om een zeehond te doden.
YUPquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
dit?
http://www.youtube.com/watch?v=fDKp5eRhiFE&feature=related
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hyves is down! M'n leven, wat doe je!
Ik dacht dat jullie deze bedoelde...quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hyves is down! M'n leven, wat doe je!
Maak er nou ook eens een Hyves aan man.. veur de lul.. ben ik je eerste vriendjequote:Op donderdag 31 januari 2008 20:05 schreef ursel het volgende:
[..]Eindelijk.. de wereld is er eindelijk van verlost..
Ik zou wel willen, maar hij is kapuut..quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maak er nou ook eens een Hyves aan man.. veur de lul.. ben ik je eerste vriendje![]()
Wat kan jou het schelen, doe je gewoon een foto van een knappe vent ofzo, hoef je je helemaal niet te schamen![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Anders maken wij wel een Hyves voor je aan UrselHeb nog wel een foto van een BoF! meeting
Nu maar hopen dat een Hyves hebben maar deze niet gebruiken Tha BomB in 2009 wordt, anders ben ik echt hopeloos verlorenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:20 schreef staticdata het volgende:
Niet doen hoor Urselik heb er ook nog geen een
.
Geen hyves is Tha BomB voor 2008
Je zal mij daar zelfs nooit aantreffen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:20 schreef staticdata het volgende:
Niet doen hoor Urselik heb er ook nog geen een
.
Geen hyves is Tha BomB voor 2008
waarom niet dan? Je kan er opzetten wat je zelf wilt, je kan zelf bepalen of het openbaar is of niet.. what's the problem? Of anders gezegd, wat is het verschil met Fok! ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zal mij daar zelfs nooit aantreffen..
Misschien vind je wel allerlei oud collega's, klasgenoten, Polen etc. Leuk tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zal mij daar zelfs nooit aantreffen..
Ik heb het altijd al gezegd; er zijn op 1 of 2 mensen na geen personen waarvan ik het enorm jammer vind dat ik geen contact meer met ze heb. Er is namelijk een reden dat je er geen contact meer mee hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien vind je wel allerlei oud collega's, klasgenoten, Polen etc. Leuk toch
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Mr_Baus het volgende:
precies! ik zoek ook altijd Polen op Hyves![]()
WTF Frankie?![]()
Doodverklaringen op hyves is Tha BomB !!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat een Hyves hebben maar deze niet gebruiken Tha BomB in 2009 wordt, anders ben ik echt hopeloos verloren
Dus wij zijn eigenlijk maar een stapeltje surrogaat-Hyvertjes voor je..quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ja ik kan niet Hyven, dan maar Fok!ken
@Ferdi: in jouw geval snap ik dat volkomen
Die man in pak is je buurman?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:08 schreef ursel het volgende:
De nieuwe schutting..
[ afbeelding ]
Nog meer, inclusief de Polen op www.ursel.nl
Dat is hun zogenaamde "advocaat".quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die man in pak is je buurman?
Niks dervan.. Dat gaan wij doen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sickert het volgende:
Hoop zo dat je je gelijk krijgt urs
kunnen ze die lelijke tering muur mooi afbreken !!
Vraag me af aan welke kant Shizzle dan gaat staan..quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:30 schreef IJsmuts het volgende:
nouja ursel, als het echt ruig gaat worden bel je maar, kom ik wel even rammen hoor!
neem ik wat matties mee, trappen we die schutting zo in je buur zn aars
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Vraag me af aan welke kant Shizzle dan gaat staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |