Dan zorg ik wel dat ik bij jou in het team zit..quote:Op maandag 28 januari 2008 17:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oeh Oeh!!! Met hoeveel ga je? En weer bij AA? Durf nu niets met zekerheid te zeggen maar ik geef in Maart dan nog wel ff een gilIk heb nieuw speelgoed
![]()
En in me Glock zit een zwaardere veer en ander drukventiel... schiet door 2 blikken bier heen.. 1100 RPM
Zo daarin kom je pas op je hoogtepunt !!quote:
Als jij aankomend weekend voor Feyenoord bent, anders ga ik voor een gelijkspel.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zeg Fer, Keltie, Rudy, Frank & Ursul... woensdag zijn we met zijn allen wel voor Ajax he??
Dat is niet eerlijkquote:Op maandag 28 januari 2008 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij aankomend weekend voor Feyenoord bent, anders ga ik voor een gelijkspel.
Voor wat hoort wat hequote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat is niet eerlijk
Ik sluit me bij Fer aan..quote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik wacht op reactie van de rest
FRISTI FTW!!!!quote:
Eensch.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij aankomend weekend voor Feyenoord bent, anders ga ik voor een gelijkspel.
Blijft een van de lastigste vraagstukken van de moderne tijd. Het rechtssysteem zoals we dat kennen heeft geen adequaat antwoord op terrorisme zoals je merkt: een doodsboodschap op tape, blauwdrukken van de beveiligingschema's van o.a. Petten en het Binnenhof en een wapenarsenaal waar je u tegen zegt en dan nog niet tot een veroordeling voor terrorisme kunnen komen. Maar ja, wat kun je er tegen doen? Alle stappen die je wilt doen zorgen er steeds meer voor dat je het principe van innocent till proven guilty gaat schenden.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jeetje , dat bericht dat dat Iraniers, bepaalde studie's niet mochten/mogen doen shockt me dus wel een beetje...
chiel heeft 10miljoen puntenquote:Top 10 Players
10,500,947 - eikel[nl]
865,344 - Huellia
833,024 - blueassault
821,222 - Phantom0701
800,983 - Atticus559
779,442 - Mr.Ninja101
772,527 - culleyperro
754,943 - Snofru78
753,697 - suomiTAPPAJA
741,832 - -=]ksk79[=-
All Leader Boards »
De dag dat ik voor ajax ben is de dag dat ik op m'n sterfbed lig... Op die manier sterft er tenminste geen Feijenoorder...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zo daarin kom je pas op je hoogtepunt !!
Zeg Fer, Keltie, Rudy, Frank & Ursel... woensdag zijn we met zijn allen wel voor Ajax he??
Holy fuck!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:35 schreef IJsmuts het volgende:
check ik net mn progresszie ik dit
![]()
[..]
chiel heeft 10miljoen punten![]()
Ja sorry... msn flipte... hij bleef op offline staan bij mij toen ik 3x online klikte hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:08 schreef FJD het volgende:
He joh, 1x inloggen op MSN is genoeg hoor
Zo, nu op weg naar werkLeuk hoor dat werkende leven
Wel gratis koffie
Ben je toch nog voor ajax geweest in je levenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
De dag dat ik voor ajax ben is de dag dat ik op m'n sterfbed lig... Op die manier sterft er tenminste geen Feijenoorder...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:35 schreef IJsmuts het volgende:
check ik net mn progresszie ik dit
![]()
[..]
chiel heeft 10miljoen punten![]()
Sorry hoor, maar deze vlieger gaat natuurlijk niet op. Het probleem met aanslagen is namelijk dat er mensen [b]niet[b] blijven leven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijft een van de lastigste vraagstukken van de moderne tijd. Het rechtssysteem zoals we dat kennen heeft geen adequaat antwoord op terrorisme zoals je merkt: een doodsboodschap op tape, blauwdrukken van de beveiligingschema's van o.a. Petten en het Binnenhof en een wapenarsenaal waar je u tegen zegt en dan nog niet tot een veroordeling voor terrorisme kunnen komen. Maar ja, wat kun je er tegen doen? Alle stappen die je wilt doen zorgen er steeds meer voor dat je het principe van innocent till proven guilty gaat schenden.
Daarnaast heeft Nederland al eens eerder Iran van atoomgeheimen voorzienMaar goed, of je terrorisme als argument kunt gebruiken om sommige mensen niet te onderwijzen in iets wat voor iedereen te leren is dmv openbare boeken....tja, dat lijkt me niet de juiste manier.
Het meest frapante is nog dat de overheid de rol van de terroristen heeft overgenomen; de bevolking wordt bang gemaakt. Als overheden wereldwijd gewoon eens een middelvinger opsteken en zeggen van "zoek het uit, pleeg een aanslag, I don't care, ik blijf leven zoals ik doe en ik laat me niet bang maken". Dan gaat de lol er vanzelf vanaf
Goedemorgen trouwens :w Tis weer veels te vroeg
Het is niet alleen de nederlandse politiek. De gehele wereld valt er al over heen..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze vlieger gaat natuurlijk niet op. Het probleem met aanslagen is namelijk dat er mensen [b]niet[b] blijven leven.
Terrorisme bestrijden is bijna onmogelijk. Je kunt nu eenmaal niet iedereen in de wereld tevreden stellen.
Wat je wel kunt doen is proberen om zoveel mogelijk te voorkomen en ik moet zeggen dat ze momenteel redelijk bezig zijn in de wereld.
Wat ik wel verkeerd vind is dat ze (Nederlandse politiek) zo'n enorme ophef maken over de "film" van Wilders
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:02 schreef IJsmuts het volgende:
of die stukjes uit terminator 2 en dirty harry zoals bij everts
quote:De clubleiding zegt in een verklaring dat het tevreden is over de prestaties van Brandts, maar dat het twijfelt of hij volgend seizoen opnieuw in staat zal zijn om die optimale prestaties neer te zetten. .
quote:Erwin Koeman wordt nadrukkelijk genoemd als kandidaat-opvolger van Brandts bij de Parel van het Zuiden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:19 schreef RudyCarell het volgende:
http://film.nieuws.nl/496(...)egisseert_The_Hobbit
Waarom dan wel een training volgen als je al met een deeltijd bezig bent..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zoek een Windows 2003 Server trianing zonder examen maar die zijn gewoon niet te vindenVoor allemaal moet je een examen doen. Dat ga ik echt niet doen terwijl ik een deeltijd HBO opleiding volg.
Leuk je gekent te hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
Heb een onwijse bult onder me okselik kan jullie nu al vertellen dat als ik HIV heb dat ik mezelf van kant maak
Gordelroos?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
Heb een onwijse bult onder me okselik kan jullie nu al vertellen dat als ik HIV heb dat ik mezelf van kant maak
Omdat dat moet van m'n baas...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom dan wel een training volgen als je al met een deeltijd bezig bent..![]()
Om de stof tot je te krijgen zul je moeten leren. En om eventueel gecertificeerd te kunnen worden zal je moeten laten zien dat je de stof beheerst.
Simpel op een stoel gaan zitten luisteren helpt niet echt om de stof tot je te nemen. Daarnaast is een training zonder diploma waardeloos en dus weinig vraag naar.![]()
En het zal me ook niets verbazen dat Microsoft het vereist dat je een diplomaatje moet krijgen..
Eigenlijk krijg ik gewoon af en toe last van een geirriteerde huid als ik teveel deo gebruikquote:
Great old AS/400quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat dat moet van m'n baas...
Ik vind een training zonder examen zeker niet waardeloos. Heb in het verleden een basis en vervolgcursus AS/400 gehad en daar zeker veel van geleerd
Doe dat dan wel met een bomgordel in de f-side...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
Ik blijf er maar al te graag vanaf..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bitje voor bitje afbreken dat waardeloze platform
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |